lolquote:Op maandag 19 december 2011 17:55 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Hij moet toch wat posten om aan zijn quota te komen.
Toen ik er stond was ik ook aan het Fokken.quote:Op maandag 19 december 2011 17:55 schreef CindieY het volgende:
Ik zie al die mensen bij het Huis steeds met mobieltjes kloten in plaats van bezig te zijn met het Huis
Dat is tegenwoordig overal..quote:Op maandag 19 december 2011 17:55 schreef CindieY het volgende:
Ik zie al die mensen bij het Huis steeds met mobieltjes kloten in plaats van bezig te zijn met het Huis
En jij moet ook weer posten om te zuurpruimen hé. Huilebalk.quote:Op maandag 19 december 2011 17:55 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Hij moet toch wat posten om aan zijn quota te komen.
stoer toch, iedereen whatsappen met kijk mij voor het huis staanquote:Op maandag 19 december 2011 17:55 schreef CindieY het volgende:
quote:Op maandag 19 december 2011 17:55 schreef CindieY het volgende:
quote:Op maandag 19 december 2011 17:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Toen ik er stond was ik ook aan het Fokken.
Just Another Prick at the Door!quote:
Vroeger kindertjes......quote:Op maandag 19 december 2011 17:56 schreef Paul het volgende:
Toen ik naar het glazen huis in Utrecht ging toentertijd, waren er nog geen mobieltjes
Ah gossie.quote:Op maandag 19 december 2011 17:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En jij moet ook weer posten om te zuurpruimen hé. Huilebalk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |