Punten. Ik moest even nadenken.quote:Op maandag 19 december 2011 16:58 schreef WebHawkjuh het volgende:
[ afbeelding ]
Toch staan er veel goede punten in die ticker onderaan.
De top Adelequote:Op maandag 19 december 2011 16:59 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Idd, laatste week van t jaar, maar dat kan natuurlijk niet i.v.m. Top 2000..
Ze hadden Zaterdagmiddag al moeten beginnen.quote:Op maandag 19 december 2011 16:59 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Idd, laatste week van t jaar, maar dat kan natuurlijk niet i.v.m. Top 2000..
Vorig jaar had gemeente Den Helder verkeerd ingeroosterd had iedereen in Den Helder ipv. net zoals iedereen uit het Noorden van Nederland een week later vakantie, ik echt van 'KKKUUUUTTT.'quote:Op maandag 19 december 2011 16:59 schreef themole het volgende:
[..]
Ze hebben gewoon pech met de vakantie.
Doen ze elk jaar, ze hebben maar 1 cd op repeat.quote:Op maandag 19 december 2011 17:00 schreef gerbenp het volgende:
Plage wordt kapot gedraaid op 101tv / webcam. Geen geld voor andere muziek?
Voor mij symboliseert dit nummer toch vooral de heerlijke lente van 2011; heerlijk om daar aan terug te denken!quote:
Dat is wel echt kut, is vervelend als vrienden aan de andere kant van het land wonen.quote:Op maandag 19 december 2011 17:00 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Vorig jaar had gemeente Den Helder verkeerd ingeroosterd had iedereen in Den Helder ipv. net zoals iedereen uit het Noorden van Nederland een week later vakantie, ik echt van 'KKKUUUUTTT.'
Weet het.. ga je je toch als kijker aan liggen irriteren een keer?quote:Op maandag 19 december 2011 17:01 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Doen ze elk jaar, ze hebben maar 1 cd op repeat.
Daar is niet voor betaald. Ofzo.quote:Op maandag 19 december 2011 17:02 schreef SiIk het volgende:
Waarom is er op de stream eigenlijk niet gewoon reclame/nieuws?
Duh.quote:Op maandag 19 december 2011 17:02 schreef SiIk het volgende:
Iets met rechten.quote:Op maandag 19 december 2011 17:02 schreef SiIk het volgende:
Prima, reclame vrij.quote:Op maandag 19 december 2011 17:02 schreef SiIk het volgende:
Als kijker wel, maar boeit ze niet veel denk..quote:Op maandag 19 december 2011 17:02 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Weet het.. ga je je toch als kijker aan liggen irriteren een keer?
Vaak zit er een update dan, waarom het nu niet is vraag ik me ook af.quote:Op maandag 19 december 2011 17:02 schreef SiIk het volgende:
Maar ik denk dat degenen die dit doorschakelen er zelf niet naar luisteren.quote:Op maandag 19 december 2011 17:02 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Weet het.. ga je je toch als kijker aan liggen irriteren een keer?
Omdat het streamkanaal integraal doorgezet wordt op 101tv waar het niet mag/quote:Op maandag 19 december 2011 17:02 schreef SiIk het volgende:
' Heb jij geen leven 'quote:Op maandag 19 december 2011 17:02 schreef CindieY het volgende:
Zo. Ik kan weer binnen blijven zitten voor de rest van de dag. Goede tussenstand
Wie moet nou wie betalen om reclame uit te zendenquote:
Omdat een bedrijf betaalt voor reclame op 3fm en niet betaalt voor reclame op 101TV. Bovendien mag er volgens mij überhaupt geen reclame zijn op een themakanaal.quote:Op maandag 19 december 2011 17:02 schreef SiIk het volgende:
Komt nu pas om kwart over denk ik.quote:Op maandag 19 december 2011 17:02 schreef themole het volgende:
[..]
Vaak zit er een update dan, waarom het nu niet is vraag ik me ook af.
Tsja.quote:Op maandag 19 december 2011 17:03 schreef Dagoduck het volgende:
Waarom niet gewoon een backstageNetzoals tijden EW..
Ja, morgen tussen 09:00 en 15:15. En ik moet nog wat dingen doen vanavond.quote:
Ik zie al 2 dagen McDonald's in beeldquote:Op maandag 19 december 2011 17:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Omdat een bedrijf betaalt voor reclame op 3fm en niet betaalt voor reclame op 101TV. Bovendien mag er volgens mij überhaupt geen reclame zijn op een themakanaal.
Die hebben sowieso niet betaalt voor die reclame denk ikquote:Op maandag 19 december 2011 17:03 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik zie al 2 dagen McDonald's in beeld
Ze kunnen het moeilijk wegblurren.quote:Op maandag 19 december 2011 17:03 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Die zat H-EL-E-M-A-A-L vol vanmiddag... dikke bisnis.quote:Op maandag 19 december 2011 17:03 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ben je oud en eenzaam?quote:Op maandag 19 december 2011 17:04 schreef Yurithemaster het volgende:
waarom krijg ik geen gratis kerstdiner
En daarna trollen voor de Brievenbus?quote:Op maandag 19 december 2011 17:04 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die zat H-EL-E-M-A-A-L vol vanmiddag... dikke bisnis.
quote:
Dat was ik!quote:Op maandag 19 december 2011 17:05 schreef Rainesz het volgende:
[..]
En daarna trollen voor de Brievenbus?
quote:Op maandag 19 december 2011 17:05 schreef DeLuna het volgende:
Komen woensdagmiddag die kleine kinderen weer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |