Dus jij hebt annemieke 'geraakt'. Jij gore baasquote:Op maandag 19 december 2011 16:14 schreef Dagoduck het volgende:
Ik liep trouwens richting station de hoek om, knal ik zo tegen Annemieke opze had een hoodie op
alsof ze onherkenbaar rond wou lopen..
Roken op tv is een nogo tegenwoordig, waar is de tijd dat Koos Postema met een sigaret het nieuws deedquote:
1.85quote:Op maandag 19 december 2011 16:15 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hoe lang is ze eigenlijk? Ik zat daarnet ook al te kijken naar het verschil tussen haar en Timur.
held!quote:Op maandag 19 december 2011 16:14 schreef Dagoduck het volgende:
Ik liep trouwens richting station de hoek om, knal ik zo tegen Annemieke opze had een hoodie op
alsof ze onherkenbaar rond wou lopen..
Zo veel langer dan Gerard dat hij het érrug prettig vind om haar een knuffel te geven.quote:Op maandag 19 december 2011 16:15 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hoe lang is ze eigenlijk? Ik zat daarnet ook al te kijken naar het verschil tussen haar en Timur.
Oh, zo uitzonderlijk lang is dat nou ook weer niet. Ik zit ook rond die lengte.quote:
IBH voor haarquote:Op maandag 19 december 2011 16:16 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Zo veel langer dan Gerard dat hij het érrug prettig vind om haar een knuffel te geven.
Zonde ... wat een afknapperquote:Op maandag 19 december 2011 16:15 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Die kon niet zonder![]()
Wie heeft die gif?
Mensen willen een target halen. Dus ze zwepen de boel lekker op.quote:Op maandag 19 december 2011 16:18 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Waarom zou het niet anders kunnen dan deze keer
Was jij dat! Mijn moeder had het over een slimme jongen die net op die plek stondquote:Op maandag 19 december 2011 16:18 schreef Dagoduck het volgende:
Ik sta met Timur op de foto!!
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |