Nee, je doet gewoon:quote:
quote:Op maandag 19 december 2011 09:27 schreef franklop het volgende:
ja hoor, 1 iemand heeft last van de radio hier en die gaat dus gelijk 10000 tandjes zachter, kut collega's
Dan moet je even laten zien wie de baas is daar ipv hier te huilenquote:Op maandag 19 december 2011 09:27 schreef franklop het volgende:
ja hoor, 1 iemand heeft last van de radio hier en die gaat dus gelijk 10000 tandjes zachter, kut collega's
Last hebben van de radio. Last. Hebben.quote:Op maandag 19 december 2011 09:27 schreef franklop het volgende:
Klopt, veruit de beste van de drie. Heeft Timur hier nog niet gereageerd.quote:Op maandag 19 december 2011 09:28 schreef AsWolk95 het volgende:
Gerard is sowieso de baas met Serious Request
Rockquote:Op maandag 19 december 2011 09:29 schreef 3rdRock het volgende:
![]()
goedeMIDDAG.
plan om om 8u op te staan schandelijk mislukt!
Nou dat valt ook wel mee. Hij valt vooral veel in herhaling. Het eerste jaar was dat geweldig... later toch minder vind ik.quote:Op maandag 19 december 2011 09:28 schreef AsWolk95 het volgende:
Gerard is sowieso de baas met Serious Request
Goedemiddag!!quote:Op maandag 19 december 2011 09:29 schreef 3rdRock het volgende:
![]()
goedeMIDDAG.
plan om om 8u op te staan schandelijk mislukt!
Volgende keer mijn bezem lenen?quote:Op maandag 19 december 2011 09:30 schreef franklop het volgende:
even paar tikken uitgedeeld, radio staat weer harder
Like a bauss.quote:Op maandag 19 december 2011 09:30 schreef franklop het volgende:
even paar tikken uitgedeeld, radio staat weer harder
ik zou ontslag nemenquote:Op maandag 19 december 2011 09:27 schreef franklop het volgende:
Ik hoop het maar, die is zelf presentatrice en kan ook heel druk zijn, dus dat belooft veel.quote:Op maandag 19 december 2011 09:34 schreef franklop het volgende:
Irene zal wel leuke slaapgast worden, die is altijd lekker enthousiast en gaat ook weinig slapen denk ik
dat doet ie in z'n weekendshow ook, dus dat is iig niet speciaal gespeeld voor SRquote:Op maandag 19 december 2011 09:35 schreef Etcetera het volgende:
Ik vind Timur soms nog wel een beetje 'kijk mij wildenthousiast en vrolijk zijn' doen. Maar ik ben zelf een beetje knorrig, dus kan aan mij liggen
Ik denk dat ze leuker is dan soms verwacht wordt. Dat hoop ik in ieder geval wel!!quote:Op maandag 19 december 2011 09:34 schreef franklop het volgende:
Irene zal wel leuke slaapgast worden, die is altijd lekker enthousiast en gaat ook weinig slapen denk ik
Misschien gaat ze wat telekids dingen doen.quote:Op maandag 19 december 2011 09:34 schreef franklop het volgende:
Dan ligt het aan mij, het stoort me momenteel meer dan als ik z'n weekendshow hoorquote:Op maandag 19 december 2011 09:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat doet ie in z'n weekendshow ook, dus dat is iig niet speciaal gespeeld voor SR
Ghegheghe,quote:Op maandag 19 december 2011 09:36 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
Hoezo de OP ging toen live
Komt vanzelf wel goed.quote:Op maandag 19 december 2011 09:39 schreef JaneDoe het volgende:
moet gerard nu niet ongeveer wakker gemaakt worden?
Timur gaat gewoon nog 100 uur doorquote:Op maandag 19 december 2011 09:39 schreef JaneDoe het volgende:
Nu dus.quote:Op maandag 19 december 2011 09:39 schreef JaneDoe het volgende:
quote:
Heb zwarte jas aan met tasquote:
maak even een idiote beweging!quote:Op maandag 19 december 2011 09:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Heb zwarte jas aan met tasik doe mn blauwe muts en bruin rode sjaal wel om
Waar sta je ongeveer?quote:Op maandag 19 december 2011 09:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
dat is de spirit!quote:Op maandag 19 december 2011 09:42 schreef Dagoduck het volgende:
Bus miste aansluiting toen maar de trein naar leiden gepakt want om nou voor een uurtje naar school te gaan : P
voor het ritme zou het beter zijn dat ze constant dezelfde shifts hebben, maar dat zou betekenen dat 1 iemand opdraait voor alles Graveyards en met de huidige dagvoorkeuren zou dat Coen zijn. Gerard is volgens mij met het huidige schhema het vaakst de lul qua korte slaapnachtquote:Op maandag 19 december 2011 09:43 schreef TheVulture het volgende:
Gelijk een zware shift voor Gerard.. slechts 4 uur na die graveyardshift
laat je piemel zien!quote:Op maandag 19 december 2011 09:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |