Tja, Leidenquote:Op maandag 19 december 2011 02:59 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
er is gewoon geen sfeer, binnen niet en buiten helemaal niet
Hm, ja. Da's weer zo permanent hè. En ik ben niet zo dol op tatoeages. Ergert me ook dat m'n pa niet wil vertellen wat voor bladmuziek hij op z'n arm heeftquote:Op maandag 19 december 2011 02:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Tatoeëer wat bladmuziek op je gezicht
Om daarmee nog even verder te gaan; is het mierenneuker of miereneuker??quote:
Het blijft de PO he, daar krijgen programmaconcepten over het algemeen zo'n seizoen/jaar of 5 extra om een zachte dood te sterven.quote:Op maandag 19 december 2011 02:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Belgen hebben volkomen gelijk om op het hoogtepunt te stoppen.
Dubbel nquote:Op maandag 19 december 2011 03:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Om daarmee nog even verder te gaan; is het mierenneuker of miereneuker??
Mierenneuken.quote:Op maandag 19 december 2011 03:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Geen idee, ik neuk niet zo vaak miere(n)quote:Op maandag 19 december 2011 03:00 schreef minthy het volgende:
[..]
True. Blijkbaar is het wel wat publiek wilt...quote:Op maandag 19 december 2011 03:00 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Het blijft de PO he, daar krijgen programmaconcepten over het algemeen zo'n seizoen/jaar of 5 extra om een zachte dood te sterven.
Wees blij dat je geen Murenneuker bent.quote:Op maandag 19 december 2011 03:00 schreef Krambo het volgende:
[..]
Geen idee, ik neuk niet zo vaak miere(n)
Geen reclame op den radio,dus ook geen update programma.quote:
Nee man, Den Haagquote:
Oh, ze doen het graag hoor.quote:Op maandag 19 december 2011 03:01 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Geen reclame op den radio,dus ook geen update programma.
Utrecht was uniekquote:Op maandag 19 december 2011 03:01 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee man, Den HaagMet Ekdom, Veenstra en Stenders
De bert en ernie imitaties, Wombats als anthem, de eerste keer Living Doll
quote:Op maandag 19 december 2011 03:02 schreef djkoelkast het volgende:
Jan Smit jingle, maar ze draaien hem nooit(en terecht!)
Trusten. Groetjens.quote:Op maandag 19 december 2011 03:03 schreef djkoelkast het volgende:
Nou liefjes ik ga in bed, hou het logboek bij he!
http://www.3fmfan.nl/page/eventlog
Toen ze sneeuwballen naar hem gingen gooienquote:Op maandag 19 december 2011 03:03 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
wanneer komt Jordy van Loon langs met zn flofkop
Screens?quote:Op maandag 19 december 2011 03:03 schreef Rainesz het volgende:
Ik wil nog wel een pluspunt aan Krystl geven, lekkere bips.
Ik zou meer schrikken met een levend lijk.quote:Op maandag 19 december 2011 03:01 schreef WebHawkjuh het volgende:
Oei. Er is een dood lijk gevonden.
quote:
Dank jullie! Ik vroeg me het laatst eens af, kwam er niet uit... Wat een educatief topic is dit ookquote:
Die dikke reet?quote:Op maandag 19 december 2011 03:03 schreef Rainesz het volgende:
Ik wil nog wel een pluspunt aan Krystl geven, lekkere bips.
Wanneer komt Zanger Rinus met Deborah langs?quote:Op maandag 19 december 2011 03:03 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
Ze kunnen nog beter Zanger Rinus uitnodigen met zn kersthit.quote:Op maandag 19 december 2011 03:03 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
Loop eens een natuurwinkel binnen.quote:Op maandag 19 december 2011 03:04 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik zou meer schrikken met een levend lijk.
Die oudjes zien er allemaal als levende lijken uitquote:Op maandag 19 december 2011 03:04 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik zou meer schrikken met een levend lijk.
GMTAquote:Op maandag 19 december 2011 03:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wanneer komt Zanger Rinus met Deborah langs?
Heb je een hont?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |