Hoe was Leuven?quote:Op maandag 19 december 2011 00:54 schreef WebHawkjuh het volgende:
Terug uit Leuven! Was het dagje wel. Kijken of het me deze week ook nog lukt om het huis op te zoeken.
Loensen doe je niet, verder ben je bijna gelijk aan Tamaraquote:Op maandag 19 december 2011 00:53 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja maar zij heeft een sexy oogopslag en loenst een beetje![]()
En niet zo aardig doen, word ik verlegen van![]()
![]()
Pics!quote:Op maandag 19 december 2011 00:54 schreef CindieY het volgende:
[..]
Jij hebt lange blonde haren die je niet mag afknippen voor een lekker gek kort vlot kapsel
1 die ging ook gelijk onderuit bij het dranghek.quote:Op maandag 19 december 2011 00:55 schreef Krambo het volgende:
Zijn er al dronken studentes gesignaleerd ?
Hodver, ik mag ook niks meer tegenwoordigquote:Op maandag 19 december 2011 00:54 schreef CindieY het volgende:
[..]
Jij hebt lange blonde haren die je niet mag afknippen voor een lekker gek kort vlot kapsel
Ik wil gewoon zoveel mogelijk vrouwen weerhouden van zo'n kapselquote:Op maandag 19 december 2011 00:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Hodver, ik mag ook niks meer tegenwoordig
Heb je het nou over die tamarageense twitter geval?quote:Op maandag 19 december 2011 00:53 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja maar zij heeft een sexy oogopslag en loenst een beetje![]()
En niet zo aardig doen, word ik verlegen van![]()
![]()
je hebt er wel bijna de leeftijd voorquote:Op maandag 19 december 2011 00:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Hodver, ik mag ook niks meer tegenwoordig
Jij zegt ook alles om mij een beter gevoel te gevenquote:Op maandag 19 december 2011 00:55 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Loensen doe je niet, verder ben je bijna gelijk aan Tamara
Nobel strevenquote:Op maandag 19 december 2011 00:56 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik wil gewoon zoveel mogelijk vrouwen weerhouden van zo'n kapsel
quote:Op maandag 19 december 2011 00:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Jij zegt ook alles om mij een beter gevoel te geven
quote:Op maandag 19 december 2011 00:56 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
je hebt er wel bijna de leeftijd voor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |