Ik sla dat topic op inderdaad. En dan later aan dat kind geven.quote:Op zondag 18 december 2011 23:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
SuperSoep zal wel alvast alles aan het opslaan zijn om aan dat kind te geven als die 10 is.
Haha wie is dat en waarom?quote:Op zondag 18 december 2011 23:54 schreef Sinji het volgende:
Trouwens, als Sinos echt een vrouw is vind ik haar perfect passen bij ook_gek.
Match made in heaven
Wie kan dit beamen?quote:Op zondag 18 december 2011 18:45 schreef 2l33t4u het volgende:
film kijken is nogal overrated tegenwoordig.. je spreekt af om film te kijken, maar uiteindelijk kijk je alleen het eerste half uur ( ook al heb je als bedoeling daadwerkelijk de film te kijken )
Dat wist ik niet. Wel lullig voor hem, maar ja.quote:Op zondag 18 december 2011 23:52 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hij heeft hier al toegegeven dat hij het is
Ik, tenzij in een relatie. Dan kijk je een film écht om de film.quote:
Maar serieus, als ik zo'n verhaal lees ben ik blij dat ik niet kan versieren. Als ik erachter kom dat ze ongwenst zwanger is dan zou ik huilen als een klein kindquote:Op zondag 18 december 2011 23:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat wist ik niet. Wel lullig voor hem, maar ja.
quote:Op zondag 18 december 2011 23:54 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik sla dat topic op inderdaad. En dan later aan dat kind geven.
''Kijk eens, papa wilde jou helemaal niet.''
quote:Op zondag 18 december 2011 23:54 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik sla dat topic op inderdaad. En dan later aan dat kind geven.
''Kijk eens, papa wilde jou helemaal niet.''
Heb het wel eens gehad. We gingen Doom kijken. Uiteindelijk hebben we 5 minuten gezien en hebben we de hele kamer door gerold toen we op een gegeven moment ons bedachten dat we al meer dan een uur geen geluid hadden gehoord. Geen sex. Mooie avond.quote:
Dan lig je na 20-30 minuten te seksen.quote:Op zondag 18 december 2011 23:56 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik, tenzij in een relatie. Dan kijk je een film écht om de film.Niet als halve versiertruc.
Het zou wat zijn, ja. Dan heeft je vriendin twee baby's om voor te zorgen.quote:Op zondag 18 december 2011 23:56 schreef benzin het volgende:
[..]
Maar serieus, als ik zo'n verhaal lees ben ik blij dat ik niet kan versieren. Als ik erachter kom dat ze ongwenst zwanger is dan zou ik huilen als een klein kind
quote:Op zondag 18 december 2011 23:57 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Het zou wat zijn, ja. Dan heeft je vriendin twee baby's om voor te zorgen.
Daarom moet je eigenlijk geen sex hebben als je nog niet aan een baby toe bent.quote:Op zondag 18 december 2011 23:56 schreef benzin het volgende:
[..]
Maar serieus, als ik zo'n verhaal lees ben ik blij dat ik niet kan versieren. Als ik erachter kom dat ze ongwenst zwanger is dan zou ik huilen als een klein kind
Hoi aangenaam, ik ben ook_gek.quote:
Eigenlijk moet je hem bedanken voor de waarschuwing: als het ooit van sex komt, altijd condoom gebruiken!quote:Op zondag 18 december 2011 23:56 schreef benzin het volgende:
[..]
Hou toch op!!quote:Op zondag 18 december 2011 23:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daarom moet je eigenlijk geen sex hebben als je nog niet aan een baby toe bent.
Van een gehaktstaaf in je mond of kont krijg je geen gehaktbrood in de oven.quote:Op zondag 18 december 2011 23:58 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je hem bedanken voor de waarschuwing: als het ooit van sex komt, altijd condoom gebruiken!
Waarom? De kans bestaat altijd dat het door de voorzorgsmaatregelen heen glipt.quote:
Ik zou haar in de steek laten. Bij al het andere wat zou kunnen gebeuren zou ik aan haar zijde blijven omdat ik gewoon een goedzak ben, maar de verantwoordelijkheid van een kind is ondragelijk. Daar ben ik echt de komende 15 jaar niet aan toe.quote:Op zondag 18 december 2011 23:57 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Het zou wat zijn, ja. Dan heeft je vriendin twee baby's om voor te zorgen.
quote:Op zondag 18 december 2011 23:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Serieus?Haal jij het niet uit de OP dan?
Vraag het stbabylon.quote:Op zondag 18 december 2011 23:59 schreef kingtoppie het volgende:
Hoe groot is zo een sterilisatie operatie eigenlijk?
Die kans is zeer klein. Bovendien ben ik fan van dubbele beschermingquote:Op zondag 18 december 2011 23:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom? De kans bestaat altijd dat het door de voorzorgsmaatregelen heen glipt.
Vertel?quote:Op zondag 18 december 2011 23:54 schreef Sinji het volgende:
Trouwens, als Sinos echt een vrouw is vind ik haar perfect passen bij ook_gek.
Match made in heaven
Dacht ik eerst ook, dat hij ons probeerde te trollen.quote:Op zondag 18 december 2011 23:59 schreef Sinji het volgende:
Wel lullig tho.
Echter denk ik dat: Mrk liegt of zijn ex liegt
Klein.quote:Op zondag 18 december 2011 23:59 schreef kingtoppie het volgende:
Twee knipjesquote:Op zondag 18 december 2011 23:59 schreef kingtoppie het volgende:
Wajjauw, cocabladeren. Kun je dat gewoon halen daar?quote:Op zondag 18 december 2011 23:59 schreef El_Matador het volgende:
Score van vandaag:
1 zak cocabladeren
1 pak cocathee
1 pak cocabloem
4 pakken cocakoekjes
1 nat pak
Een stuk groter dan een castratie.quote:Op zondag 18 december 2011 23:59 schreef kingtoppie het volgende:
Heel erg klein. Maar ik zou het kind niet weg laten halen. Is mijn eigen verantwoordelijkheid.quote:Op maandag 19 december 2011 00:00 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Die kans is zeer klein. Bovendien ben ik fan van dubbele bescherming
quote:Op zondag 18 december 2011 23:59 schreef kingtoppie het volgende:
Hoe groot is zo een sterilisatie operatie kost een abortus eigenlijk?
Jup, op de markt.quote:Op maandag 19 december 2011 00:00 schreef Sinji het volgende:
[..]
Wajjauw, cocabladeren. Kun je dat gewoon halen daar?
Hangt ook af van wat je vriendin wil he.quote:Op maandag 19 december 2011 00:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heel erg klein. Maar ik zou het kind niet weg laten halen. Is mijn eigen verantwoordelijkheid.
Neem jij hem heel strikt op hetzelfde tijdstip elke dag?quote:Op maandag 19 december 2011 00:01 schreef moneyfornothing het volgende:
That reminds me, ik moet de pil nu nemen.
Ah, zulke voorbeelden. Ik ben hier al een tijd niet meer geweest. Dan verleer je dat soort dingen.quote:
quote:Op maandag 19 december 2011 00:01 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Een stuk groter dan een castratie.
zie het werkt nu alquote:Op maandag 19 december 2011 00:01 schreef moneyfornothing het volgende:
That reminds me, ik moet de pil nu nemen.
Niet voor gasten die niet eens een meid kunnen krijgen, maar nu al zeggen dat ze haar in de steek laten als ie ze zwanger geprikt heeft.quote:Op maandag 19 december 2011 00:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Anders gebruik je normale woorden.
Naja, zo ongeveer op hetzelfde tijdstip.quote:Op maandag 19 december 2011 00:02 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Neem jij hem heel strikt op hetzelfde tijdstip elke dag?
Die heeft een knippie laten zetten, wist je niet?quote:
Ik vind dat het dan wel twee lusjes mogen worden zodat het over 10 jaar weer gefixed kan wordenquote:
Tuurlijk, uiteindelijk zou zij er 9 maanden mee moeten lopen en de bevalling ondergaan. Als het puur aan mij zou liggen, zou het kind er gewoon komen. Maar ik wil helemaal geen kinderen, ook gezien mijn eigen erfelijke belasting.quote:Op maandag 19 december 2011 00:01 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Hangt ook af van wat je vriendin wil he.
Ben ik wel benieuwd naar.quote:Op maandag 19 december 2011 00:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jup, op de markt.
Cocakoekje smaakt prima. Es kijken wat het effect is.
Neeeee. Dat kan niet zo zijn.quote:Op maandag 19 december 2011 00:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die heeft een knippie laten zetten, wist je niet?
LOOOLLquote:Op maandag 19 december 2011 00:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die heeft een knippie laten zetten, wist je niet?
Dus echt wel. Bel hem maar om te vragen.quote:
Er is ook een middenweg tussen in de steek laten en complete verantwoordelijkheid, hè.quote:Op zondag 18 december 2011 23:59 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik zou haar in de steek laten. Bij al het andere wat zou kunnen gebeuren zou ik aan haar zijde blijven omdat ik gewoon een goedzak ben, maar de verantwoordelijkheid van een kind is ondragelijk. Daar ben ik echt de komende 15 jaar niet aan toe.
Dan nog is het totaal ongepast en ongevraagd.quote:Op maandag 19 december 2011 00:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Niet voor gasten die niet eens een meid kunnen krijgen, maar nu al zeggen dat ze haar in de steek laten als ie ze zwanger geprikt heeft.
Een van de laagste dingen die je kan doen zeg.
Ik hou ook van jou hoorquote:Op maandag 19 december 2011 00:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dus naast een faalhaas ben je ook nog es een kankerhond.
Ik wil ook geen kinderen. Maar een steralisatie vind ik te ver gaan...want wie weet bedenk ik me later nog. Als ik iedereen mag geloven beginnen rond mn 30e die eierstokken te rammelenquote:Op maandag 19 december 2011 00:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tuurlijk, uiteindelijk zou zij er 9 maanden mee moeten lopen en de bevalling ondergaan. Als het puur aan mij zou liggen, zou het kind er gewoon komen. Maar ik wil helemaal geen kinderen, ook gezien mijn eigen erfelijke belasting.
Maar hij heeft het altijd over seks en alles wat daar bij komt kijken. Daar staat hij toch om bekend op FOK! ?quote:Op maandag 19 december 2011 00:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dus echt wel. Bel hem maar om te vragen.
Vind jij. Ik vind het nog mild.quote:Op maandag 19 december 2011 00:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan nog is het totaal ongepast en ongevraagd.
Waarschijnlijk niks. Coke moet eerst geprocessed zijn. In een koekje is het niet veel meer dan een kruid. Zelfde geldt voor de thee, zoals ze dat boven op Monserrate verkopen. Het helpt tegen de hoogteziekte, dat wel.quote:Op maandag 19 december 2011 00:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jup, op de markt.
Cocakoekje smaakt prima. Es kijken wat het effect is.
We hebben lekker op de bank bij mij zitten pijpen.quote:Op maandag 19 december 2011 00:05 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Maar hij heeft het altijd over seks en alles wat daar bij komt kijken. Daar staat hij toch om bekend op FOK! ?
Deze man kan het wetenquote:Op maandag 19 december 2011 00:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niks. Coke moet eerst geprocessed zijn. In een koekje is het niet veel meer dan een kruid. Zelfde geldt voor de thee, zoals ze dat boven op Monserrate verkopen. Het helpt tegen de hoogteziekte, dat wel.
Denk het ook, maar gaat om de lol.quote:Op maandag 19 december 2011 00:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niks. Coke moet eerst geprocessed zijn. In een koekje is het niet veel meer dan een kruid. Zelfde geldt voor de thee, zoals ze dat boven op Monserrate verkopen. Het helpt tegen de hoogteziekte, dat wel.
Eh oke. To much information.quote:Op maandag 19 december 2011 00:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
We hebben lekker op de bank bij mij zitten pijpen.
Mijne hebben nooit gerammeld en ik ben al 37quote:Op maandag 19 december 2011 00:05 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik wil ook geen kinderen. Maar een steralisatie vind ik te ver gaan...want wie weet bedenk ik me later nog. Als ik iedereen mag geloven beginnen rond mn 30e die eierstokken te rammelen
Je kan ook nog gewoon een eicel laten pakken.. Reageerbuis baby.quote:Op maandag 19 december 2011 00:05 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik wil ook geen kinderen. Maar een steralisatie vind ik te ver gaan...want wie weet bedenk ik me later nog. Als ik iedereen mag geloven beginnen rond mn 30e die eierstokken te rammelen
Ja dat kan ik welquote:Op maandag 19 december 2011 00:04 schreef benzin het volgende:
[..]
Maar je hebt gelijk dat het een slechte zaak is. Aan de andere kant kun je mij niet kwalijk nemen dat ik die verantwoordelijkheid niet op me kan nemen.
WTF? Jij bent 37??quote:Op maandag 19 december 2011 00:06 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Mijne hebben nooit gerammeld en ik ben al 37
Goed voorbeeld.quote:Op maandag 19 december 2011 00:06 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Daarom heb ik het ook nog niet gedaan. Mijn ex wilde graag kinderen, ondanks alles.quote:Op maandag 19 december 2011 00:05 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Haha, tik 'm aan.quote:Op maandag 19 december 2011 00:07 schreef Sinji het volgende:
[..]
Of niet. Vanaf het begin en nooit van afgestapt ook. Dat verdiend een chapeau. Boks ouwe.
Dat is waar. En daarnaast is het ook zo dat ik er nu zo over denk, maar als dat echt gebeurt dan kan ik niet voorstellen dat ik zo harteloos zou zijn. Maar ik weet wel dat ik wel echt zou huilen als een kind en daarna weken niet zou weten wat ik moest doen.quote:Op maandag 19 december 2011 00:04 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Er is ook een middenweg tussen in de steek laten en complete verantwoordelijkheid, hè.
En was jij klaar om kinderen te hebben?quote:Op maandag 19 december 2011 00:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daarom heb ik het ook nog niet gedaan. Mijn ex wilde graag kinderen, ondanks alles.
Hangt denk ik van de volgende vrouw af waar ik denk mijn leven mee te delen.
Mwah.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Topquote:Op maandag 19 december 2011 00:06 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Nee. We wilden nog ongeveer 2 jaar wachten.quote:Op maandag 19 december 2011 00:08 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
En was jij klaar om kinderen te hebben?
quote:Op maandag 19 december 2011 00:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mwah.
NSFW:Die van mijn vader lijkt hier wel op, alleen zit daar inmiddels roest opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Mwah.
NSFW:Fuck, ik had het kunnen weten ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
[..]
Mwah.
NSFW:Hoezo is dat NSFW?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heaven is a place on earth with you
Ik denk dat jij haar meteen zwanger zou schoppen met een drieling.quote:Op maandag 19 december 2011 00:08 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat is waar. En daarnaast is het ook zo dat ik er nu zo over denk, maar als dat echt gebeurt dan kan ik niet voorstellen dat ik zo harteloos zou zijn. Maar ik weet wel dat ik wel echt zou huilen als een kind en daarna weken niet zou weten wat ik moest doen.
Maar dit is puur theoretisch.
Mooi uitzicht!quote:Op maandag 19 december 2011 00:07 schreef Strani het volgende:
Ben je nog naar de Colpatria geweest Matador?
Je laat niet zomaar je vriendin in de steek zoals jij nu zegt. Of je moet echt schijt hebben en het moet je niks interesseren.quote:Op maandag 19 december 2011 00:08 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat is waar. En daarnaast is het ook zo dat ik er nu zo over denk, maar als dat echt gebeurt dan kan ik niet voorstellen dat ik zo harteloos zou zijn. Maar ik weet wel dat ik wel echt zou huilen als een kind en daarna weken niet zou weten wat ik moest doen.
Maar dit is puur theoretisch.
[..]
Mwah.
NSFW:ik dacht al, 'we' hebben zitten pijpen lijkt me nogal apartSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik blij dat ik het plaatje toch even bekeken heb zeg.quote:Op maandag 19 december 2011 00:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Die van mijn vader lijkt hier wel op, alleen zit daar inmiddels roest op
quote:Op maandag 19 december 2011 00:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik blij dat ik het plaatje toch even bekeken heb zich.
Whaha.quote:Op maandag 19 december 2011 00:10 schreef Strani het volgende:
[..]
quote:Op maandag 19 december 2011 00:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha ja, vooral 's middags. Maar januari is gemiddeld mooier.quote:Op maandag 19 december 2011 00:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mooi uitzicht!
En ruim voor de regen. Het regent echt elke dag in Bogota?
Gelukkig hebben we Sinji nog.quote:Op maandag 19 december 2011 00:10 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Het niveau van dit topic daalt enorm qua mensen die 'het snappen'.
Je lijkt 23,5.quote:Op maandag 19 december 2011 00:10 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Hoezo wtf is daar aan ???
Dus je hebt 2 jaar geen seks gehad?quote:Op maandag 19 december 2011 00:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee. We wilden nog ongeveer 2 jaar wachten.
Da's mooi. 7 dagen ben ik er.quote:Op maandag 19 december 2011 00:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha ja, vooral 's middags. Maar januari is gemiddeld mooier.
Dat zou wel iets voor mij zijn zoveel pech in een keer jaquote:Op maandag 19 december 2011 00:10 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik denk dat jij haar meteen zwanger zou schoppen met een drieling.
quote:
Ik ben al weg hoor.quote:Op maandag 19 december 2011 00:10 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Het niveau van dit topic daalt enorm qua mensen die 'het snappen'.
Mag je het woord pijpen niet gebruiken? Dat wist ik echt nietquote:Op maandag 19 december 2011 00:13 schreef Daniel1976 het volgende:
[ afbeelding ]
Hey zo eentje heb ik ook meegenomen uit Egypte.
Als je trouwens wilt kunnen blijven posten moet je wel een beetje om je woorden gaan denken.
Wat vind jij van mannen die vrouwen zwanger prikken en er dan vandoor gaan? Die kwalificatie niet waard?quote:Op maandag 19 december 2011 00:13 schreef Daniel1976 het volgende:
Als je trouwens wilt kunnen blijven posten moet je wel een beetje om je woorden gaan denken.
Ik heb het liever over jouquote:Op zondag 18 december 2011 23:54 schreef Supersoep het volgende:
Beter stoppen jullie met posten over Soit en gaat het gewoon weer over DenWauwelaar.
Jij bent wel heel blij met hem, hè?quote:Op maandag 19 december 2011 00:11 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we Sinji nog.
Ik zou niet weten waarom niet, El_Matador weet vast wel waar dat wél op sloeg.quote:Op maandag 19 december 2011 00:14 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Mag je het woord pijpen niet gebruiken? Dat wist ik echt niet
Whut, jij niet meer dan?quote:Op maandag 19 december 2011 00:14 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Jij bent wel heel blij met hem, hè?
Ok, ik begreep je verkeerd.quote:Op maandag 19 december 2011 00:11 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Dus je hebt 2 jaar geen seks gehad?
Je hebt gelijk.quote:Op maandag 19 december 2011 00:14 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom niet, El_Matador weet vast wel waar dat wél op sloeg.
Oke duidelijk.quote:Op maandag 19 december 2011 00:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ok, ik begreep je verkeerd.
Nee, we hebben constant sex gehad, wel met kansen op een kind minimaliserend. De planning voor een kind was voor over 2 jaar. Als er onverhoops een kind verwekt mocht worden, zou die liefdevol ontvangen worden.
Ik kan best een kind verzorgen, maar de situatie was gewoon niet ideaal, dus was ik er in mijn ogen nog niet aan toe.
Ik vind dat je gelijk hebtquote:Op maandag 19 december 2011 00:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je hebt gelijk.
Ik bied mijn excuses aan aan elke hond die ik beledigd heb.
Ruff!quote:Op maandag 19 december 2011 00:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je hebt gelijk.
Ik bied mijn excuses aan aan elke hond die ik beledigd heb.
Moet je maar iemand nemen die dichtbij woontquote:Op maandag 19 december 2011 00:17 schreef Lokasenna het volgende:
Ik mis mijn vriend nu heel erg trouwens
Jawel! M'n post-icon vergeten toe te voegen, zodat ik wilde insinueren dat je hem wel eens in je bedje wilde hebben.quote:
Morgen mag je alles in m'n oor fluisteren.quote:Op maandag 19 december 2011 00:14 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ik heb het liever over jou
Och heden. Nou ja je bent nog jong, straks trouw je en mag je nog 55 jaar met 'm samen zijn.quote:Op maandag 19 december 2011 00:17 schreef Lokasenna het volgende:
Wanneer zie je Newbie weer?quote:Op maandag 19 december 2011 00:17 schreef Lokasenna het volgende:
Een lange afstandsrelatie als eerste relatie is ook niet bepaald handig. Maar goed, je kiest niet op wie je verliefd wordt.quote:Op maandag 19 december 2011 00:17 schreef Lokasenna het volgende:
Ik had een vriendin die 8000km van me af woonde.quote:Op maandag 19 december 2011 00:18 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Moet je maar iemand nemen die dichtbij woont
Liefde laat zich niet beperken door afstand enzoquote:Op maandag 19 december 2011 00:18 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Moet je maar iemand nemen die dichtbij woont
Da's waar, maar ik lees regelmatig hoe lastig je het er mee hebt en zo erg is het toch allemaal niet? Hij woont toch in hetzelfde land? Da's al heel aardig.quote:Op maandag 19 december 2011 00:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Liefde laat zich niet beperken door afstand enzo
maar contact en seks welquote:Op maandag 19 december 2011 00:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Liefde laat zich niet beperken door afstand enzo
Het voelt ook niet als een standaard verliefdheid, gek genoeg. Ik had niet echt het idee dat ik het had kunnen afkappen om iets als afstand. Dat zou gewoon verkeerd geweest zijn.quote:Op maandag 19 december 2011 00:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een lange afstandsrelatie als eerste relatie is ook niet bepaald handig. Maar goed, je kiest niet op wie je verliefd wordt.
Dank je.quote:
Heeft hij die foto door jou eerst laten keuren?quote:Op maandag 19 december 2011 00:20 schreef lanterfanteraar het volgende:
Mylifeisgrey heeft een nieuwe profielfoto op Facebook. Vrouwen, kom hem checken!
quote:Op maandag 19 december 2011 00:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik had een vriendin die 8000km van me af woonde.
Ik ben er dan ook maar mee getrouwd.
Goed dat ik geen vrouw ben. Zometeen krijg ik weer een doodsbedreiging.quote:Op maandag 19 december 2011 00:20 schreef lanterfanteraar het volgende:
Mylifeisgrey heeft een nieuwe profielfoto op Facebook. Vrouwen, kom hem checken!
Elkaar eens in de week zien is gewoon jammerquote:Op maandag 19 december 2011 00:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Da's waar, maar ik lees regelmatig hoe lastig je het er mee hebt en zo erg is het toch allemaal niet? Hij woont toch in hetzelfde land? Da's al heel aardig.
Ach in NL ben je als man iig verplicht om alimentatie te betalen.quote:Op maandag 19 december 2011 00:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dank je.
Een kind kan soms ongepland komen, maar als man dan wegrennen, dan ben je echt een lul.
Lijkt me mooi trouwens, een kind opvoeden. Het zou nu ook "niet uitkomen", maar dan verander ik mijn leven wel weer in iets mooiers.
Wat is zijn FB?quote:Op maandag 19 december 2011 00:22 schreef -Strawberry- het volgende:
Leuke foto trouwens Mylifeisgrey. Verbetering vind ik.
Heeft hij geen kerstvakantie zodat hij eens 2-3 nachten kan blijven?quote:Op maandag 19 december 2011 00:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Elkaar eens in de week zien is gewoon jammer
En omdat ik me toch al vaak eenzaam voel denk ik er ook de hele tijd aan
Ik heb hem uitgekozenquote:Op maandag 19 december 2011 00:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Heeft hij die foto door jou eerst laten keuren?
Ja, dat gaan we ook doen danquote:Op maandag 19 december 2011 00:23 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Heeft hij geen kerstvakantie zodat hij eens 2-3 nachten kan blijven?
Geld lost niet alles op he?quote:Op maandag 19 december 2011 00:22 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ach in NL ben je als man iig verplicht om alimentatie te betalen.
Het kon echt veel erger hoor, geloof me maar. Ik moest ná m'n trouwdag eerst nog twee maanden in Europa wachten totdat m'n vrouw ook deze kant op kon komen.quote:Op maandag 19 december 2011 00:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Elkaar eens in de week zien is gewoon jammer
En omdat ik me toch al vaak eenzaam voel denk ik er ook de hele tijd aan
Natuurlijk, maar dan moet je wel de lasten dragen. Voor verliefdheid doe je veel.quote:Op maandag 19 december 2011 00:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het voelt ook niet als een standaard verliefdheid, gek genoeg. Ik had niet echt het idee dat ik het had kunnen afkappen om iets als afstand. Dat zou gewoon verkeerd geweest zijn.
Hahaquote:Op maandag 19 december 2011 00:23 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ik heb hem uitgekozen
De andere 100 foto's die hij meestuurde, waren vooral schroevendraaiers en spijkers (?), dus zo veel opties nu ook weer niet. Maar dit vind ik een heel goede foto.
Niet als je het kind niet erkend hebt.quote:Op maandag 19 december 2011 00:22 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ach in NL ben je als man iig verplicht om alimentatie te betalen.
Ik wil in elk geval zeggen dat ik dat niet slecht bedoel. Zoals ik schreef, zou verder echt letterlijk in zo'n beetje elk geval zeker weten blijven en er zijn.quote:
Ben jij al een van zijn vrienden?quote:Op maandag 19 december 2011 00:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Kan je beter aan hem vragen.
Maar je bent verplicht een DNA test te doen. Als daar uit komt dat het van jou is mag je dokkenquote:Op maandag 19 december 2011 00:25 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Niet als je het kind niet erkend hebt.
Nee, precies hierom.quote:Op maandag 19 december 2011 00:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben jij al een van zijn vrienden?
quote:Op maandag 19 december 2011 00:23 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ik heb hem uitgekozen
De andere 100 foto's die hij meestuurde, waren vooral schroevendraaiers en spijkers (?), dus zo veel opties nu ook weer niet. Maar dit vind ik een heel goede foto.
Ok, dan neem ik het terug.quote:Op maandag 19 december 2011 00:26 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik wil in elk geval zeggen dat ik dat niet slecht bedoel. Zoals ik schreef, zou verder echt letterlijk in zo'n beetje elk geval zeker weten blijven en er zijn.
Het is niet ook niet zo dat ik geen verantwoordelijkheid wil nemen, meer dat ik dat echt niet kan. Zoals Supersoep schreef; ze heeft dan twee baby's om voor te zorgen en dat is echt zo
Je bent nooit verplicht je DNA af te staan. Lijkt me erg sterk dus.quote:Op maandag 19 december 2011 00:27 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Maar je bent verplicht een DNA test te doen. Als daar uit komt dat het van jou is mag je dokken
Zorg er dan voor dat condooms je heilig zijnquote:Op maandag 19 december 2011 00:26 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik wil in elk geval zeggen dat ik dat niet slecht bedoel. Zoals ik schreef, zou verder echt letterlijk in zo'n beetje elk geval zeker weten blijven en er zijn.
Het is niet ook niet zo dat ik geen verantwoordelijkheid wil nemen, meer dat ik dat echt niet kan. Zoals Supersoep schreef; ze heeft dan twee baby's om voor te zorgen en dat is echt zo
Omdat je zijn facebook niet weet? Maar dat is toch makkelijk te vinden? Ik heb 2 keer op facebook gezeten en ik had hem binnen 10 seconden.quote:
Stond in dat andere topic ook. Als je ontkent dat je de vader bent en geen dna afstaat zit het er dik in dat de rechter ervan uitgaat dat je wel de vader bent.quote:Op maandag 19 december 2011 00:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je bent nooit verplicht je DNA af te staan. Lijkt me erg sterk dus.
Dan zul je dus ook nooit alimentatie hoeven betalen. Volgens mij wel dus.quote:Op maandag 19 december 2011 00:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je bent nooit verplicht je DNA af te staan. Lijkt me erg sterk dus.
Als je weet hoe hij eruit ziet, en een gemeenschappelijke vriend hebt wel ja.quote:Op maandag 19 december 2011 00:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat je zijn facebook niet weet? Maar dat is toch makkelijk te vinden? Ik heb 2 keer op facebook gezeten en ik had hem binnen 10 seconden.
Condoom + pil.quote:Op maandag 19 december 2011 00:28 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Zorg er dan voor dat condooms je heilig zijn
Tuurlijk, als de tijd aanbreekt dat ik weet hoe ik moet versieren dan zal ik heel voorzichtig zijn.quote:Op maandag 19 december 2011 00:28 schreef Sinosappel het volgende:
Ik baal ervan dat ik nu overkom als een gevoelloze eikel, terwijl iedereen die me een beetje kent weet dat ik dat absoluut niet ben.quote:
Echt, die greyquote:Op maandag 19 december 2011 00:23 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ik heb hem uitgekozen
Beetje omgekeerde bewijslast. Je moet dan dus in feite bewijzen dat je niet de vader bent, anders dokken?quote:Op maandag 19 december 2011 00:28 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Stond in dat andere topic ook. Als je ontkent dat je de vader bent en geen dna afstaat zit het er dik in dat de rechter ervan uitgaat dat je wel de vader bent.
Ja dit dus. En dan mag je dokkenquote:Op maandag 19 december 2011 00:28 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Stond in dat andere topic ook. Als je ontkent dat je de vader bent en geen dna afstaat zit het er dik in dat de rechter ervan uitgaat dat je wel de vader bent.
Ik heb geen vrienden.quote:Op maandag 19 december 2011 00:29 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Als je weet hoe hij eruit ziet, en een gemeenschappelijke vriend hebt wel ja.
Scheelt dat het geen WCs waren. Dat wilde hij eerst op zijn FB zetten.quote:
Dat betaalt je vader wel, maak je niet zo druk.quote:Op maandag 19 december 2011 00:29 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Dan zul je dus ook nooit alimentatie hoeven betalen. Volgens mij wel dus.
Ok. Dat is waar.quote:Op maandag 19 december 2011 00:29 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Als je weet hoe hij eruit ziet, en een gemeenschappelijke vriend hebt wel ja.
Good thinkingquote:Op maandag 19 december 2011 00:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Scheelt dat het geen WCs waren. Dat wilde hij eerst op zijn FB zetten.
Ik heb het hem maar afgeraden.
Enkel als je het kind erkent dan.quote:Op maandag 19 december 2011 00:29 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Dan zul je dus ook nooit alimentatie hoeven betalen. Volgens mij wel dus.
Ah jij!quote:
Ik mis haar ook!quote:Op maandag 19 december 2011 00:31 schreef Strani het volgende:
Waar is Moonwalk vanavond in hemelsnaam?
Nouja, ik begrijp het wel, deze manier van werken. Behalve als je een goede reden hebt om je dna niet af te staan. Maar als je iemands vriend bent en je ontkent de vader te zijn van haar kind en je weigert een dna test af te staan dan zou ik het ook wel weten als rechter.quote:Op maandag 19 december 2011 00:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Beetje omgekeerde bewijslast. Je moet dan dus in feite bewijzen dat je niet de vader bent, anders dokken?
Owja?quote:Op maandag 19 december 2011 00:32 schreef lanterfanteraar het volgende:
Kaneelstokje ziet er op de foto in zijn Fobo heel anders uit dan op zijn Facebookfoto.
Ik ook wel.quote:Op maandag 19 december 2011 00:32 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Nouja, ik begrijp het wel, deze manier van werken. Behalve als je een goede reden hebt om je dna niet af te staan. Maar als je iemands vriend bent en je ontkent de vader te zijn van haar kind en je weigert een dna test af te staan dan zou ik het ook wel weten als rechter.
Guilty until proven innocentquote:Op maandag 19 december 2011 00:32 schreef kutkloon7 het volgende:[..]Nouja, ik begrijp het wel, deze manier van werken. Behalve als je een goede reden hebt om je dna niet af te staan. Maar als je iemands vriend bent en je ontkent de vader te zijn van haar kind en je weigert een dna test af te staan dan zou ik het ook wel weten als rechter.
Samen Royoshoppen op internetquote:
Eigenlijk wel, maar zo gaat het in de rechtszaal volgens mij ook wel eens. 'Bewijzen' is ook meer 'aannemelijk maken' (dat is ook in de wiskunde zoquote:
Hahahah, nu scoor je sowieso dikke punten natuurlijk.quote:Op maandag 19 december 2011 00:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Samen Royoshoppen op internet
Ik zoek nog mooie posters voor mijn nieuwe huis.
Of gewoon op haar tietjes komen ipv in haar.quote:Op maandag 19 december 2011 00:28 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Moeilijkquote:Op maandag 19 december 2011 00:35 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, maar zo gaat het in de rechtszaal volgens mij ook wel eens. 'Bewijzen' is ook meer 'aannemelijk maken' (dat is ook in de wiskunde zo).
Ik moet trouwens wel zeggen dat ik het systeem met alimentatie een beetje krom vind. Natuurlijk is het haar lichaam, maar nu heb je als man gewoon maar te betalen, ook al is het kind haar schuld.quote:
Saai.quote:Op maandag 19 december 2011 00:36 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Of gewoon op haar tietjes komen ipv in haar.
Dat meen je niet?quote:Op maandag 19 december 2011 00:35 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hahahah, nu scoor je sowieso dikke punten natuurlijk.
Nice man, ik heb geen enkele poster.
Je bedoelt in de zin van dat zij liegt over de pil nemen?quote:Op maandag 19 december 2011 00:36 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ik moet trouwens wel zeggen dat ik het systeem met alimentatie een beetje krom vind. Natuurlijk is het haar lichaam, maar nu heb je als man gewoon maar te betalen, ook al is het kind haar schuld.
Wat vind jij spannend dan?quote:Op maandag 19 december 2011 00:37 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Saai.
En van voorvocht kan er ook vanalles gebeuren
Ze ligt op mijn schoot, ik geef haar af en toe een kopje.quote:Op maandag 19 december 2011 00:36 schreef kingtoppie het volgende:
''hoe voel je je nu topic''
[..]
Wie wilt Tamashii aaien?
Goede tip.quote:Op maandag 19 december 2011 00:36 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Of gewoon op haar tietjes komen ipv in haar.
Ja, vreemd. Stel nu dat de vrouw meer verdient dan de man, moet de man alsnog betalen? Ik vraag me trouwens af hoe dat bij jongeren zit. Volgens mij gaat dat niet zo met alimentatie enzovoort.quote:Op maandag 19 december 2011 00:36 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ik moet trouwens wel zeggen dat ik het systeem met alimentatie een beetje krom vind. Natuurlijk is het haar lichaam, maar nu heb je als man gewoon maar te betalen, ook al is het kind haar schuld.
Ja bijvoorbeeld.quote:Op maandag 19 december 2011 00:38 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Je bedoelt in de zin van dat zij liegt over de pil nemen?
Nee.quote:Op maandag 19 december 2011 00:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat meen je niet?
Ik heb 2 doeken en een heleboel Dali's. Die gaan mee, maar slaapkamer moet meer Fantasy worden. Meer Royo dus
Nou nou wat een spanningquote:
Ik word natuurlijk al geaaid, mentaal welliswaar.quote:Op maandag 19 december 2011 00:36 schreef kingtoppie het volgende:
''hoe voel je je nu topic''
[..]
Wie wilt Tamashii aaien?
8000 km, dat is te overzien.quote:Op maandag 19 december 2011 00:39 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee.
Toen ik nog jong en onbezonnen was wilde ik een tattoo van hem. Haha.dat heb ik maar uit mijn hoofd gezet.
Maar je woont echt ver weg, niet?
quote:Op maandag 19 december 2011 00:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ze ligt op mijn schoot, ik geef haar af en toe een kopje.
Het is je gegundquote:Op maandag 19 december 2011 00:40 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik word natuurlijk al geaaid, mentaal welliswaar.
Weet ik, maar wacht nog op wat jij spannend vind reactiequote:
Hahahaahhahaa. Geniaal.quote:
Vind ik ook. Toch laten veel vaders de meid in kwestie dan in de steek.quote:Op maandag 19 december 2011 00:41 schreef ook_gek het volgende:
Ik ben trouwens van mening dat wanneer een vrouw van je onbedoeld zwanger is je daar 100% de verrantwoording moet nemen.
Je bent er samen "schuldig" aan.
Zeg, konijntje. Ik vind jou liev!quote:
Komt door dat plaatje van me met die lieve kerstmutsquote:Op maandag 19 december 2011 00:42 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Zeg, konijntje. Ik vind jou liev!
Waar woon jij dan?quote:Op maandag 19 december 2011 00:42 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hahahaahhahaa. Geniaal.
Ach he, met alle beetjes liefde kom je er wel ja. Maar ik haat afstand.
Ehm, bijvoorbeeld als ze zegt dat ze een morning afterpil neemt maar het niet doet. Maar dat is ook een pil natuurlijkquote:
Ja gelaas wel.quote:Op maandag 19 december 2011 00:42 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Vind ik ook. Toch laten veel vaders de meid in kwestie dan in de steek.
Ik denk dat dat bij mensen met een beetje intelligentie wel meevalt.quote:Op maandag 19 december 2011 00:42 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Vind ik ook. Toch laten veel vaders de meid in kwestie dan in de steek.
Sure!quote:Op maandag 19 december 2011 00:43 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Komt door dat plaatje van me met die lieve kerstmuts
Wil je me al knuffelen?
Heb 1 keer een zeer onverwacht avontuurtje gehad met een 32-jarige Australische (ik was 28). Had niet gerekend op seks en geen condooms in huis. We waren te stoned en te geil en dus toch geneukt.quote:Op maandag 19 december 2011 00:43 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ehm, bijvoorbeeld als ze zegt dat ze een morning afterpil neemt maar het niet doet.
Waar binnen de lage landen?quote:
Dat is te spannend om hier te postenquote:Op maandag 19 december 2011 00:42 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Weet ik, maar wacht nog op wat jij spannend vind reactie
Lijkt me iets voor in films maar verder ook niet.quote:Op maandag 19 december 2011 00:43 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ehm, bijvoorbeeld als ze zegt dat ze een morning afterpil neemt maar het niet doet. Maar dat is ook een pil natuurlijk
Maar ik heb ook gehoord van starfuckers die een bekend iemand pijpten en dan het sperma bewaardenmaar dat is nogal een extreem geval natuurlijk (en ik weet niet of het waar is)
Ik vier O&N in de biblebelt.quote:Op maandag 19 december 2011 00:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Waar binnen de lage landen?
Oud en Nieuw in Amsterdam!
Goed bezig!quote:Op maandag 19 december 2011 00:46 schreef Sinji het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, je bent net gefriendzoned
Denk 't ook. Ik kan het me dan ook totaal niet voorstellen dat mannen dat sowieso doen.quote:Op maandag 19 december 2011 00:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik denk dat dat bij mensen met een beetje intelligentie wel meevalt.
quote:Op maandag 19 december 2011 00:46 schreef Sinji het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, je bent net gefriendzoned
Niet zo snel julliequote:
Gecondoleerd.quote:
Zo is Boris Becker aan zijn eerst kind gekomen. Iets met een bezemkast op Wimbledon.quote:Op maandag 19 december 2011 00:43 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ehm, bijvoorbeeld als ze zegt dat ze een morning afterpil neemt maar het niet doet. Maar dat is ook een pil natuurlijk
Maar ik heb ook gehoord van starfuckers die een bekend iemand pijpten en dan het sperma bewaardenmaar dat is nogal een extreem geval natuurlijk (en ik weet niet of het waar is)
Nice! Welke drugs? Beter wel seks. Net voor en net na 12 uur.quote:Op maandag 19 december 2011 00:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Gecondoleerd.
Ik doe drugs en rock 'n roll. Es kijken of er ook seks in zit.
Ja, komt ook uit zo'n roddeltijdschrift dus een betrouwbare bron is het nietquote:Op maandag 19 december 2011 00:46 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Lijkt me iets voor in films maar verder ook niet.
Huisarts?quote:Op maandag 19 december 2011 00:48 schreef Sinosappel het volgende:
Ik zou niet eens weten waar ik een morning after pil zou moeten halen joh
Kan je alleen al op internet op honderden plaatsen kopen. Laat staan in de apotheek.quote:Op maandag 19 december 2011 00:48 schreef Sinosappel het volgende:
Ik zou me toch wel kut voelen als ik op die manier verwekt wasquote:Op maandag 19 december 2011 00:48 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Zo is Boris Becker aan zijn eerst kind gekomen. Iets met een bezemkast op Wimbledon.
Kruidvat. Vriendin heeft dat gedaan en de man achter de kassa ging hardop uitgebreid uitleggen hoe ze het moest gebruiken. Lange rij erbij en zulks.quote:Op maandag 19 december 2011 00:48 schreef Sinosappel het volgende:
Wattan?quote:Op maandag 19 december 2011 00:49 schreef mylifeisgrey het volgende:
dit topic staat nu vol met "confrontatie"
niet leuk hier
Hey, wat is jouw FB? Heb gehoord dat je een leuke foto erop hebt staan.quote:Op maandag 19 december 2011 00:49 schreef mylifeisgrey het volgende:
dit topic staat nu vol met "confrontatie"
niet leuk hier
Gelukkig bestaat de PM optie. Dus bij deze daag ik je uit, kijken of je echt zo spannend bent als dat je probeerd over te komenquote:Op maandag 19 december 2011 00:46 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Dat is te spannend om hier te posten
Mijn 1e pilletje sinds september en de laatste voor lange tijd. En er zal wel wat kaas doorheengaan. Verder doe ik niet zoveel drugs.quote:Op maandag 19 december 2011 00:49 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nice! Welke drugs? Beter wel seks. Net voor en net na 12 uur.
er was toch iemand die geen seks(gratis) had gehad? behalve heloef en schenkstroop(en mezelf)quote:
Ik ging een keer condooms halen daar en deed net alsof ik er niets van wist zodat die man van alles uit zou gaan leggen. Dat was wel komisch en genant voor hem had ik het idee. Dat was ook mijn bedoeling eigenlijk.quote:Op maandag 19 december 2011 00:50 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Kruidvat. Vriendin heeft dat gedaan en de man achter de kassa ging hardop uitgebreid uitleggen hoe ze het moest gebruiken. Lange rij erbij en zulks.
Oftewel, ga maar naar de apotheek.
Ben eens mee geweest en ik vond dat die vrouwen zo verwijtend keken. Maar dat was vast m'n gevoel op dat moment.quote:Op maandag 19 december 2011 00:50 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Kruidvat. Vriendin heeft dat gedaan en de man achter de kassa ging hardop uitgebreid uitleggen hoe ze het moest gebruiken. Lange rij erbij en zulks.
quote:Op maandag 19 december 2011 00:50 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Klinkt allemaal wel vrij goed.quote:Op maandag 19 december 2011 00:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mijn 1e pilletje sinds september en de laatste voor lange tijd. En er zal wel wat kaas doorheengaan. Verder doe ik niet zoveel drugs.
Zeg ik terwijl ik 3 cocakoekjes opheb.
Ben bij een vriend, maar die heeft een hoop vrijgezelle studentes around.
Capistani! Best eng eigenlijk, hoeveel ik over sommige mensen hier weetquote:Op maandag 19 december 2011 00:50 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
er was toch iemand die geen seks(gratis) had gehad? behalve heloef en schenkstroop
wie was dat ookalweer dan?
Wel ontzettend ziek.quote:Op maandag 19 december 2011 00:49 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ja, komt ook uit zo'n roddeltijdschrift dus een betrouwbare bron is het nietmaar in theorie kan het
Die smiley erbij ook.quote:Op maandag 19 december 2011 00:50 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Gelukkig bestaat de PM optie. Dus bij deze daag ik je uit, kijken of je echt zo spannend bent als dat je probeerd over te komen
Lijkt me juist dat ze dat bij de apotheek eerder doen? Daar zijn ze er immers voor opgeleid.quote:Op maandag 19 december 2011 00:50 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
D'awww.quote:Op maandag 19 december 2011 00:51 schreef Sinji het volgende:
Grey,
ga je kat dit morgen aanleren dan
[ afbeelding ]
Dus eerst bedanken voordat eten
nee ik leer hem aan dat hij eerst moet miauwen voordat hij eten krijgt, en dat lukt al amper.quote:Op maandag 19 december 2011 00:51 schreef Sinji het volgende:
Grey,
ga je kat dit morgen aanleren dan
[ afbeelding ]
Dus eerst bedanken voordat eten
Terug uit de stad, biertje en cocakoekje in het hotel, het regent als een gek, en naast me staat een wedstrijd aan waar ik met een half ook naar kijk.quote:Op maandag 19 december 2011 00:51 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Klinkt allemaal wel vrij goed.
Waarom zit je nu op FOK! In hemelsnaam?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
quote:Op maandag 19 december 2011 00:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Terug uit de stad, biertje en cocakoekje in het hotel, het regent als een gek, en naast me staat een wedstrijd aan waar ik met een half ook naar kijk.
En het gewenste antwoord:Goede verbale technieken heb je in ieder geval.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik zit hier om te stangen, waarom jij?
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
Gast.quote:Op maandag 19 december 2011 00:53 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee ik leer hem aan dat hij eerst moet miauwen voordat hij eten krijgt, en dat lukt al amper.
en het is hier niet leuk, iedereen met ze al kunnen versieren en andere dingen enzo! confrontatie.
en dan feiten als bevestiging zoals kaneelstokje net enzo, teveel niet leuke confrontatie
Omdat ik zwaaaaar problemen heb te versieren natuurlijk.quote:Op maandag 19 december 2011 00:54 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Goede verbale technieken heb je in ieder geval.ik zit hier om te stangen, waarom jij?
Je kunt je niet voor altijd opsluiten voor dit soort 'confrontatie'. Begin met kleine stapjes man. Goed dat je naar de meet was gegaan btwquote:Op maandag 19 december 2011 00:53 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee ik leer hem aan dat hij eerst moet miauwen voordat hij eten krijgt, en dat lukt al amper.
en het is hier niet leuk, iedereen met ze al kunnen versieren en andere dingen enzo! confrontatie.
en dan feiten als bevestiging zoals kaneelstokje net enzo, teveel niet leuke confrontatie
Ohja. Ohja.quote:Op maandag 19 december 2011 00:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Omdat ik zwaaaaar problemen heb te versieren natuurlijk.
rot op, dat is niet alles. want niemand vind me leuk.quote:Op maandag 19 december 2011 00:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Gast.![]()
![]()
Er waren zelfs vrouwen positief over je foto. Dat is zelfs Sinji nooit gebeurd.
Het is hier heel leuk. En anders op Facebook.
quote:Op maandag 19 december 2011 00:54 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Goede verbale technieken heb je in ieder geval.ik zit hier om te stangen, waarom jij?
quote:Op maandag 19 december 2011 00:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Terug uit de stad, biertje en cocakoekje in het hotel, het regent als een gek, en naast me staat een wedstrijd aan waar ik met een half ook naar kijk.
En het gewenste antwoord:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dit vind ik vooral irritantquote:Op maandag 19 december 2011 00:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Omdat ik zwaaaaar problemen heb te versieren natuurlijk.
jij bent het meest irritant
Alles goed grey? Heb je al de motivatie om je leven aan te pakken? Ik moedig je aan.quote:Op maandag 19 december 2011 00:56 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
[..]
[..]
dit vind ik vooral irritant
Ik zet elke avond een krasje.quote:
Emo.quote:Op maandag 19 december 2011 00:58 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik zet elke avond een krasje.
En dat nog wel met die maten. De mannen dienen aan jouw voeten te liggen, maar jij stapt er gewoon overheen.
Wens me nog een keer hetzelfde, kan ie ook in mijn foboquote:Op maandag 19 december 2011 00:56 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
rot op, dat is niet alles. want niemand vind me leuk.
het is wel me eigen schuld want ik ben gewoon niet leuk. maar ik zou het wel graag anders willen hebben
[..]
[..]
[..]
Leuke foto op FBquote:Op maandag 19 december 2011 00:56 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
rot op, dat is niet alles. want niemand vind me leuk.
het is wel me eigen schuld want ik ben gewoon niet leuk. maar ik zou het wel graag anders willen hebben
[..]
[..]
[..]
Uiteindelijk werken ze meestal wel hoor, die doodwensen. Kan even duren though.quote:Op maandag 19 december 2011 00:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wens me nog een keer hetzelfde, kan ie ook in mijn fobo
Ik spaar doodswensen.
En dan ga ik lekker toch niet dood, zo ben ik.![]()
Als ze zouden werken, zou Wilders allang dood zijn en Steve Jobs nog leven.quote:Op maandag 19 december 2011 01:02 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Uiteindelijk werken ze meestal wel hoor, die doodwensen. Kan even duren though.
Steve jobs was ook maar een hork heb ik gehoord...quote:Op maandag 19 december 2011 01:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als ze zouden werken, zou Wilders allang dood zijn en Steve Jobs nog leven.
Nee ik bedoelde dat ik hem niet als vriend heb omdat fokusers me dan makkelijk kunnen vinden.quote:Op maandag 19 december 2011 00:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat je zijn facebook niet weet? Maar dat is toch makkelijk te vinden? Ik heb 2 keer op facebook gezeten en ik had hem binnen 10 seconden.
Muziekquote:
Och, hij heeft toch wel iets bereikt. Hem omlaag praten vind ik nogal triest. Kan jij het beter? Ik niet.quote:Op maandag 19 december 2011 01:04 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Steve jobs was ook maar een hork heb ik gehoord...
Klopt, dat ie altijd dingen jatte maar fucking boos werd toen andere bedrijven ook tablet gingen maken enzo. >aar volgens mij is dat bij wel meer mensen die iets bereikt hebben, dat ze een ongelofelijke lul kunnen zijn.quote:Op maandag 19 december 2011 01:04 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Steve jobs was ook maar een hork heb ik gehoord...
Ik vertel je maar, dat hij een hork was volgens de verhalen die ik gehoord heb.quote:Op maandag 19 december 2011 01:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Och, hij heeft toch wel iets bereikt. Hem omlaag praten vind ik nogal triest. Kan jij het beter? Ik niet.
Die mensen hebben een doel, en voor dat doel moet alles wijken. En niks en niemand kan hun tegen houden.quote:Op maandag 19 december 2011 01:06 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Klopt, dat ie altijd dingen jatte maar fucking boos werd toen andere bedrijven ook tablet gingen maken enzo. >aar volgens mij is dat bij wel meer mensen die iets bereikt hebben, dat ze een ongelofelijke lul kunnen zijn.
AIN AWAYquote:Op maandag 19 december 2011 01:08 schreef lanterfanteraar het volgende:
Gehad van iemand uit dit topic haha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |