Ik sla dat topic op inderdaad. En dan later aan dat kind geven.quote:Op zondag 18 december 2011 23:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
SuperSoep zal wel alvast alles aan het opslaan zijn om aan dat kind te geven als die 10 is.
Haha wie is dat en waarom?quote:Op zondag 18 december 2011 23:54 schreef Sinji het volgende:
Trouwens, als Sinos echt een vrouw is vind ik haar perfect passen bij ook_gek.
Match made in heaven
Wie kan dit beamen?quote:Op zondag 18 december 2011 18:45 schreef 2l33t4u het volgende:
film kijken is nogal overrated tegenwoordig.. je spreekt af om film te kijken, maar uiteindelijk kijk je alleen het eerste half uur ( ook al heb je als bedoeling daadwerkelijk de film te kijken )
Dat wist ik niet. Wel lullig voor hem, maar ja.quote:Op zondag 18 december 2011 23:52 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hij heeft hier al toegegeven dat hij het is
Ik, tenzij in een relatie. Dan kijk je een film écht om de film.quote:
Maar serieus, als ik zo'n verhaal lees ben ik blij dat ik niet kan versieren. Als ik erachter kom dat ze ongwenst zwanger is dan zou ik huilen als een klein kindquote:Op zondag 18 december 2011 23:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat wist ik niet. Wel lullig voor hem, maar ja.
quote:Op zondag 18 december 2011 23:54 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik sla dat topic op inderdaad. En dan later aan dat kind geven.
''Kijk eens, papa wilde jou helemaal niet.''
quote:Op zondag 18 december 2011 23:54 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik sla dat topic op inderdaad. En dan later aan dat kind geven.
''Kijk eens, papa wilde jou helemaal niet.''
Heb het wel eens gehad. We gingen Doom kijken. Uiteindelijk hebben we 5 minuten gezien en hebben we de hele kamer door gerold toen we op een gegeven moment ons bedachten dat we al meer dan een uur geen geluid hadden gehoord. Geen sex. Mooie avond.quote:
Dan lig je na 20-30 minuten te seksen.quote:Op zondag 18 december 2011 23:56 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik, tenzij in een relatie. Dan kijk je een film écht om de film.Niet als halve versiertruc.
Het zou wat zijn, ja. Dan heeft je vriendin twee baby's om voor te zorgen.quote:Op zondag 18 december 2011 23:56 schreef benzin het volgende:
[..]
Maar serieus, als ik zo'n verhaal lees ben ik blij dat ik niet kan versieren. Als ik erachter kom dat ze ongwenst zwanger is dan zou ik huilen als een klein kind
quote:Op zondag 18 december 2011 23:57 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Het zou wat zijn, ja. Dan heeft je vriendin twee baby's om voor te zorgen.
Daarom moet je eigenlijk geen sex hebben als je nog niet aan een baby toe bent.quote:Op zondag 18 december 2011 23:56 schreef benzin het volgende:
[..]
Maar serieus, als ik zo'n verhaal lees ben ik blij dat ik niet kan versieren. Als ik erachter kom dat ze ongwenst zwanger is dan zou ik huilen als een klein kind
Hoi aangenaam, ik ben ook_gek.quote:
Eigenlijk moet je hem bedanken voor de waarschuwing: als het ooit van sex komt, altijd condoom gebruiken!quote:Op zondag 18 december 2011 23:56 schreef benzin het volgende:
[..]
Hou toch op!!quote:Op zondag 18 december 2011 23:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daarom moet je eigenlijk geen sex hebben als je nog niet aan een baby toe bent.
Van een gehaktstaaf in je mond of kont krijg je geen gehaktbrood in de oven.quote:Op zondag 18 december 2011 23:58 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je hem bedanken voor de waarschuwing: als het ooit van sex komt, altijd condoom gebruiken!
Waarom? De kans bestaat altijd dat het door de voorzorgsmaatregelen heen glipt.quote:
Ik zou haar in de steek laten. Bij al het andere wat zou kunnen gebeuren zou ik aan haar zijde blijven omdat ik gewoon een goedzak ben, maar de verantwoordelijkheid van een kind is ondragelijk. Daar ben ik echt de komende 15 jaar niet aan toe.quote:Op zondag 18 december 2011 23:57 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Het zou wat zijn, ja. Dan heeft je vriendin twee baby's om voor te zorgen.
quote:Op zondag 18 december 2011 23:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Serieus?Haal jij het niet uit de OP dan?
Vraag het stbabylon.quote:Op zondag 18 december 2011 23:59 schreef kingtoppie het volgende:
Hoe groot is zo een sterilisatie operatie eigenlijk?
Die kans is zeer klein. Bovendien ben ik fan van dubbele beschermingquote:Op zondag 18 december 2011 23:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom? De kans bestaat altijd dat het door de voorzorgsmaatregelen heen glipt.
Vertel?quote:Op zondag 18 december 2011 23:54 schreef Sinji het volgende:
Trouwens, als Sinos echt een vrouw is vind ik haar perfect passen bij ook_gek.
Match made in heaven
Dacht ik eerst ook, dat hij ons probeerde te trollen.quote:Op zondag 18 december 2011 23:59 schreef Sinji het volgende:
Wel lullig tho.
Echter denk ik dat: Mrk liegt of zijn ex liegt
Klein.quote:Op zondag 18 december 2011 23:59 schreef kingtoppie het volgende:
Twee knipjesquote:Op zondag 18 december 2011 23:59 schreef kingtoppie het volgende:
Wajjauw, cocabladeren. Kun je dat gewoon halen daar?quote:Op zondag 18 december 2011 23:59 schreef El_Matador het volgende:
Score van vandaag:
1 zak cocabladeren
1 pak cocathee
1 pak cocabloem
4 pakken cocakoekjes
1 nat pak
Een stuk groter dan een castratie.quote:Op zondag 18 december 2011 23:59 schreef kingtoppie het volgende:
Heel erg klein. Maar ik zou het kind niet weg laten halen. Is mijn eigen verantwoordelijkheid.quote:Op maandag 19 december 2011 00:00 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Die kans is zeer klein. Bovendien ben ik fan van dubbele bescherming
quote:Op zondag 18 december 2011 23:59 schreef kingtoppie het volgende:
Hoe groot is zo een sterilisatie operatie kost een abortus eigenlijk?
Jup, op de markt.quote:Op maandag 19 december 2011 00:00 schreef Sinji het volgende:
[..]
Wajjauw, cocabladeren. Kun je dat gewoon halen daar?
Hangt ook af van wat je vriendin wil he.quote:Op maandag 19 december 2011 00:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heel erg klein. Maar ik zou het kind niet weg laten halen. Is mijn eigen verantwoordelijkheid.
Neem jij hem heel strikt op hetzelfde tijdstip elke dag?quote:Op maandag 19 december 2011 00:01 schreef moneyfornothing het volgende:
That reminds me, ik moet de pil nu nemen.
Ah, zulke voorbeelden. Ik ben hier al een tijd niet meer geweest. Dan verleer je dat soort dingen.quote:
quote:Op maandag 19 december 2011 00:01 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Een stuk groter dan een castratie.
zie het werkt nu alquote:Op maandag 19 december 2011 00:01 schreef moneyfornothing het volgende:
That reminds me, ik moet de pil nu nemen.
Niet voor gasten die niet eens een meid kunnen krijgen, maar nu al zeggen dat ze haar in de steek laten als ie ze zwanger geprikt heeft.quote:Op maandag 19 december 2011 00:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Anders gebruik je normale woorden.
Naja, zo ongeveer op hetzelfde tijdstip.quote:Op maandag 19 december 2011 00:02 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Neem jij hem heel strikt op hetzelfde tijdstip elke dag?
Die heeft een knippie laten zetten, wist je niet?quote:
Ik vind dat het dan wel twee lusjes mogen worden zodat het over 10 jaar weer gefixed kan wordenquote:
Tuurlijk, uiteindelijk zou zij er 9 maanden mee moeten lopen en de bevalling ondergaan. Als het puur aan mij zou liggen, zou het kind er gewoon komen. Maar ik wil helemaal geen kinderen, ook gezien mijn eigen erfelijke belasting.quote:Op maandag 19 december 2011 00:01 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Hangt ook af van wat je vriendin wil he.
Ben ik wel benieuwd naar.quote:Op maandag 19 december 2011 00:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jup, op de markt.
Cocakoekje smaakt prima. Es kijken wat het effect is.
Neeeee. Dat kan niet zo zijn.quote:Op maandag 19 december 2011 00:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die heeft een knippie laten zetten, wist je niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |