neefje zit bij een dansschool in een breakdance klas. deze dansschool geeft 1 keer per jaar een optreden in de stadsschouwburg. en me neefje had graag dat ik kwam kijken.quote:Op zondag 18 december 2011 22:54 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat voor optredens waren het?
net weer een geweldige afl. van Redmon O Hanlon gezien
Leuk dat ze het vragenquote:Op zondag 18 december 2011 23:11 schreef z80 het volgende:
[..]
neefje zit bij een dansschool in een breakdance klas. deze dansschool geeft 1 keer per jaar een optreden in de stadsschouwburg. en me neefje had graag dat ik kwam kijken.
mijn nichtje (zusje van neefje) zit bij een muziekschool en volgt viool les. zij mocht optreden met de muziek school in een kerststuk. met het verzoek om ook te komen kijken.
beide zijn rond de 10 jaar. dus het verzoek ingewilligd.
Grapje hoop ik?quote:Op zondag 18 december 2011 23:08 schreef golfer het volgende:
Doe dan een lekkertje zoals deze:
[ afbeelding ]
Hoezo grapje?quote:Op zondag 18 december 2011 23:26 schreef FutureFairytale het volgende:
Grapje hoop ik?
En bijna jarig? Joepieeeee
Nee, voor haarquote:
Ik neem er nog eentje die ik gisteren vanuit Rijswijk kreeg, de Dalwhinnie 15 yr. old.quote:
Heb je nog kunnen slapen vanavond?quote:Op maandag 19 december 2011 00:13 schreef Isabeau het volgende:
Mooi cadeau! En ik neem nog wel een koffie; kan het wel gebruiken
Morgen is opa niet meer jarigquote:Op maandag 19 december 2011 00:15 schreef FutureFairytale het volgende:
Van harte gefeliciteerd lieve Golfer!! Hele fijne dag morgen en leuk cadeau! Van mij appeltaart!
[ afbeelding ]
Heb vooral wakker gelegen, maar ik kom de nacht wel door hoor.quote:Op maandag 19 december 2011 00:15 schreef FutureFairytale het volgende:
Heb je nog kunnen slapen vanavond?
Je bent een profquote:Op maandag 19 december 2011 00:17 schreef Bluezz het volgende:
Moest wel allemaal sneaky gebeuren, ik had het gewoon in de winkel willen kopen maar nu moest het online. Wordt er aangebeld 2 dagen geleden.. ren ik naar beneden (nou ja rennen) en lieg of het gedrukt staat dat het een pakje voor de buren is
Heul veel foto's zie ik bij het doorbladeren en recepten en tips enne...helemaal geweldig, zo'n dik boek erbij in de verzameling culi-boeken.quote:Op maandag 19 december 2011 00:19 schreef Isabeau het volgende:
Leugentje om bestwil mag hoor, BluezzStaan er ook veel foto's in?
Dank! Je gaat vreemd in CUL?quote:
speciaal voor jouquote:
Liev.quote:
Balen van dat slapen en ook heel herkenbaarquote:Op maandag 19 december 2011 00:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Heb vooral wakker gelegen, maar ik kom de nacht wel door hoor.
Leugentje om bestwil mag hoor, BluezzStaan er ook veel foto's in?
Incl receptenquote:Op maandag 19 december 2011 00:20 schreef golfer het volgende:
Heul veel foto's zie ik bij het doorbladeren en recepten en tips enne...helemaal geweldig, zo'n dik boek erbij in de verzameling culi-boeken.
Dan maar naar El Celler de Can Rocaquote:Op maandag 19 december 2011 00:23 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Balen van dat slapen en ook heel herkenbaarSterkte vannacht.
Ja heul veul foto's en Lie postte paar dagen geleden dat zij dat andere boek van El bulli had gekocht/gekregen/besteld daar twijfelde ik over.. maar dit is juist zo'n mooi document omdat El Bulli nu niet meer bestaat.
Helaas, want het stond wel op g's wishlist.
Noma staat heel hoog op de verlanglijst. Al was het alleen maar omdat ik van Kopenhagen hou en de taal spreek.quote:Op maandag 19 december 2011 00:26 schreef borisz het volgende:
Dan maar naar El Celler de Can Roca. Of Noma
Nee, vooral natte troep.quote:Op maandag 19 december 2011 00:25 schreef Isabeau het volgende:
En sneeuwt het daar ook zo stevig? Dikke vlokken hier en de straat wordt al wit.
Nee , sauna en wellness resort.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |