quote:Op zondag 18 december 2011 21:59 schreef Evertjan het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Crap.quote:Op zondag 18 december 2011 21:58 schreef alors het volgende:
[..]
En Adele en Racoon op die bandjes![]()
Het wordt beter!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Pas maar op voor je een ban hebtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, dat is een ander nummer..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Ik ook.quote:Op zondag 18 december 2011 21:59 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik dacht dat we dit jaar af zouden zijn van Blof.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
Helemaal niet zo'n slecht nummer..quote:
quote:Op zondag 18 december 2011 21:52 schreef franklop het volgende:
Is Pino (=baas) al gesignaleerd bij het huis?
Idd... Is ook echt alsof ze het voor de eerste keer doenquote:Op zondag 18 december 2011 21:59 schreef TheFamousMan het volgende:
Het geluid is nog niet helemaal goed, je hoort er af en toe nog stemmen uit de studio doorheen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |