quote:Op zondag 18 december 2011 21:57 schreef TheFamousMan het volgende:
Jahoor, breek 'm maar af voor Blof...
quote:
Op de radio is nu reclame en nieuwsquote:Op zondag 18 december 2011 21:58 schreef Mascleta het volgende:
Huh, opeens breken ze Foo Fighters af voor Blof?
jij en Roel...quote:Op zondag 18 december 2011 21:57 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ben de enige die niet gek is op foo fighters?
En Adele en Racoon op die bandjesquote:
nieuwsmuziek....quote:Op zondag 18 december 2011 21:58 schreef Mascleta het volgende:
Nee voor de reclame, maar reclame van radio mag niet op TV dus draaien ze op TV muziek.quote:Op zondag 18 december 2011 21:58 schreef Mascleta het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus mag Blof wel op, daar luistert toch niemand naar?quote:Op zondag 18 december 2011 21:58 schreef Piles het volgende:
[..]
Op de radio is nu reclame en nieuws
Op 101 en het plein niet.
Ze zijn nog steeds aan het klotenquote:Op zondag 18 december 2011 21:58 schreef Dagoduck het volgende:
Wat hoor ik in mijn stream voor herrie?
Vrij hatelijk iddquote:Op zondag 18 december 2011 21:57 schreef TheFamousMan het volgende:
Jahoor, breek 'm maar af voor Blof...
Blof vind ik de ergste dus wmb hebben ze gelijkquote:Op zondag 18 december 2011 21:58 schreef alors het volgende:
[..]
En Adele en Racoon op die bandjes![]()
Het wordt beter!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Niks mis mee, maar om er nou Foo Fighters voor af te brekenquote:
quote:Op zondag 18 december 2011 21:59 schreef Evertjan het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 18 december 2011 21:59 schreef Evertjan het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zat hem ook weer op te zoeken ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |