quote:Op zondag 18 december 2011 21:50 schreef Flitspaal het volgende:
1. München
2. Nurnberg![]()
3. Augsburg![]()
4. Regensburg
5. Ingolstadt![]()
Gewoon goed zoeken naar plaatsen in Bayernquote:Op zondag 18 december 2011 21:54 schreef Flitspaal het volgende:
Ik vrees dat 5 gewoon moeilijk is. Ik weet nog wel de nodige kandidaten, maar ja .
Staat met 72.683 inwoners op plaats 9quote:
Waarvoor en hoezo?quote:Op zondag 18 december 2011 22:32 schreef DrNick het volgende:
Leuk, maar ik ben daar nog wat te jong voor.
Sterren op het DOekquote:Op zondag 18 december 2011 22:35 schreef remcoP het volgende:
We gaan nog even verder met Hanneke.
is een televisieprogramma van de Nederlandse omroep MAX. Het programma wordt gepresenteerd door Hanneke Groenteman. In 2007 was het eerste seizoen van Sterren op het Doek te zien.
In het programma schilderen telkens drie bekende en minder bekende kunstenaars een bekende Nederlander naar hun eigen inzicht.
Wat?
Bespreek dat in het discussietopic aubquote:Op zondag 18 december 2011 22:36 schreef DrNick het volgende:
[..]
De Pubquiz, zie "Voordat je reageert", Ik ben 16 man! Bart enzo zijn al 60.
Ik had het antwoord al in de vraag gelezen, zie dikke tekst.quote:Op zondag 18 december 2011 22:39 schreef remcoP het volgende:
[..]
Stand #2528
1 Flitspaal
1 ß
1 remcoP
1 Quyxz_
Zie het maar als een cadeautje, en speel door.quote:Op zondag 18 december 2011 22:41 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ik had het antwoord al in de vraag gelezen, zie dikke tekst.
O remco is nu offline... Wat doen we nu?
quote:Op zondag 18 december 2011 22:47 schreef ß het volgende:
[..]
Zie het maar als een cadeautje, en speel door.
Gewoon Barthezz is goed.quote:Op zondag 18 december 2011 23:05 schreef Gillingham het volgende:
DJ Barthezz. Heb nog les gehad van zijn oude heer.
Weet je dan misschien ook de derde?quote:
nog zuidelijker én oostelijker btwquote:
Als je die overvaart, dan ben je er.quote:
quote:
terechtquote:Op maandag 19 december 2011 00:21 schreef Mark het volgende:
Schaam me diep dat ik het niet meteen herkende, Live and Dangerous staat hier in de kast
Y is tevens een benaming voor een gezaghebbend voormalig politicus op leeftijd.quote:X is een geslacht van uitgestorven slurfdieren die ook wel Y worden genoemd. X kwam voor in zowel Noord- als Zuid-Amerika van 34 tot ongeveer 10.000 jaar geleden. De laatste X-populaties kwamen voor in Zuid-Amerika, zo'n 9000 jaar geleden, mogelijk nog recenter, waar ze een tijd lang naast mensen leefden. Er zijn zeven soorten ontdekt waarvan de bekendste X americanum was, die tevens de laatste soort was. Alle X-soorten waren olifantachtige dieren die van bladeren leefden. Sommige soorten waren wolharig, terwijl andere dat waarschijnlijk niet waren.
Yep.quote:
Stand #2528quote:
Wie?quote:Lambertus Jacobus Johannes X (Amsterdam, 12 mei 1914 — Swolgen, 22 april 1993) was een Nederlands schrijver en dichter die ook publiceerde onder het pseudoniem 'Jan Oranje'.
quote:Hij debuteerde in 1940 als dichter met "Het gevecht met de muze" en schreef in 1942 het prozaïsche "Een laars vol rozen".
In 1946 schreef hij "Een voetreis naar Rome", een romantisch-poëtisch reisverslag, waarmee hij nationale bekendheid verwierf. In 1953 verscheen "De karavaan", voorlopig zijn laatste dichtbundel, nadat hij zich negatief had uitgelaten over de Vijftigers. Hierna legde hij zich toe op reisbeschrijvingen, voornamelijk van de Middellandse Zee-gebied. Onder andere schreef hij "Capriccio Italiano", een autobiografisch verslag geschreven tijdens zijn korte archeologische studie in Rome, en "Goden en eilanden". Hierin wordt een reis door Griekenland beschreven aan de hand van Homerus' Odyssee, dat hij in 1964 vertaalde.
Bekend zijn ook zijn in Japan spelende Rechter Ooka-romans, waaronder het Boekenweekgeschenk van 1973, Een lampion voor een blinde. Hiermee introduceerde hij de haiku in het Nederlandse taalgebied.
In 1980 verscheen toch nog een dichtbundel van zijn hand "Deus sive natura", met erotische poëzie.
Yeeeeey.quote:
Tof spelquote:
quote:
--> Discussietopic verder AKQ-discussietopic #6 - Met een meet in het verschietquote:Op maandag 19 december 2011 01:46 schreef Baszh het volgende:
Dat is geen mahjong, gewoon 'zoek de gelijke stenen' oid :p
quote:Op maandag 19 december 2011 01:54 schreef plagvreugd het volgende:
Noorwegen#2
Luxemburg#1
Zweden#8
Finland(14)
Denemarken#6
quote:
Is dat Engels/Amerikaans of Nederlands?quote:Op maandag 19 december 2011 02:06 schreef ScottTracy het volgende:
Ik heb vroeger op school geleerd 'MVDWOA' en daar was dan een zinnetje voor als ezelsbruggetje
Dat is Nederlandsquote:Op maandag 19 december 2011 02:08 schreef DrNick het volgende:
[..]
Is dat Engels/Amerikaans of Nederlands?
Niet helemaal het juiste antwoord op de vraag, maar soit. Het staat voor Parentheses, Exponents, Multiplication, Division, Addition, Subtractionquote:
quote:Op maandag 19 december 2011 02:09 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Niet helemaal het juiste antwoord op de vraag, maar soit. Het staat voor Parentheses, Exponents, Multiplication, Division, Addition, Subtraction
Oehhh double ninja-edit.quote:
Goed punt, weet ook niet waarom Roots niet erin staatquote:Op maandag 19 december 2011 02:11 schreef plagvreugd het volgende:
worteltrekken doen ze in de VS niet aan? :S
mwha!quote:...maar in het latere en sterk verbeterde werk van Hackett is in het geheel geen sprake van verwantschap met de 'watervogels' (Aequornithes) waar de zeeduikers wel toe gerekend worden.
Ja, vond ik ook al.quote:Op maandag 19 december 2011 02:23 schreef lubje25 het volgende:
best druk hier trouwens op dit tijdstip
quote:
dat is al vast goedquote:Op maandag 19 december 2011 02:39 schreef plagvreugd het volgende:
dan heet ie vast Boris. Verder geen idee.
Boris Orlovquote:
Yep.quote:
Stand #2528quote:
Stand #2528quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan maar de vraag wie dit zijn.
Life isn't fair, it's just fairer than death (William Goldman)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life isn't fair, it's just fairer than death (William Goldman)
Stand #2528quote:Op maandag 19 december 2011 08:47 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen
Da's Aat Veldhoen de schilder.
Valenciaquote:Op maandag 19 december 2011 02:58 schreef lubje25 het volgende:
Naar welke club gaat Gregory van der Wiel?
Rob Scholte?quote:Op maandag 19 december 2011 08:54 schreef tong80 het volgende:
Welke Nederlandse kunstenaar staat bekend om zijn facinatie voor negerinnen ?
quote:
Stand #2528quote:Op maandag 19 december 2011 09:33 schreef ß het volgende:
stuiver
kwartje
dubbeltje
piek
daalder
rijksdaalder
snip
vuurtoren
zonnebloem
rooie rug
Dat zijn toch geen bijnamen maar de officiele namen?quote:
Ik bedoelde eigenlijk schildknaap. een page wordt opgeleid tot schildknaap, maar vooruit.quote:
quote:Op maandag 19 december 2011 09:49 schreef tong80 het volgende:
Marillion ik zl wel weer te laat zijn.
Deze had ik nog te goed.quote:
quote:Op maandag 19 december 2011 09:57 schreef tong80 het volgende:
Hoe is het met de muziek Mark ?![]()
Nog leuke concerten geweest ?
Nog leuke bandjes ontdekt ?
Stand #2528quote:
Dat is het zekerquote:
Stand #2528quote:
dat is hemquote:
ook flink in opkomst inderdaad, maar heeft nog iets minder koopwoningenquote:
Stand #2528quote:
Respect voor de mensen die dat in de 17e eeuw schaatstenquote:
Stand #2528quote:
Ik wist de rest nietquote:
Stand #2528quote:
quote:
Er stond geen naam in de post. Wel in mijn preview.quote:Op maandag 19 december 2011 12:20 schreef Gattaca het volgende:
ok ik heb de naam niet gezien. maar ik weet ook geen naam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |