Ik krijg last van plaatsvervangende schaamte...quote:
quote:Peyton Manning will not play in the final two games of the 2011 season, Indianapolis Colts vice chairman Bill Polian announced after Sunday's 27-13 victory over the Tennessee Titans.
Ik gun het Tebow ook wel. Ik hoop dat hij in de play offs komt. Maar op deze manier hoeft het nu ook weer nietquote:Op zondag 18 december 2011 23:03 schreef PirE het volgende:
Je zal maar geld op de Patriots hebben![]()
.
Al vind ik het wel tof dat Broncos maar blijven winnen, het wordt steeds lastiger om Tebow te dumpen![]()
Welke manier? Een sterke run game gecombineerd met een goede Defense en een QB die inspireert en een sterke leider is?quote:Op zondag 18 december 2011 23:05 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
Ik gun het Tebow ook wel. Ik hoop dat hij in de play offs komt. Maar op deze manier hoeft het nu ook weer niet
En in het 4e kwart slaat hij toequote:Op zondag 18 december 2011 23:08 schreef Guard het volgende:
Ik snap'em, tis gewoon een mastermove van BB: get them out of their comfortzone, let them play with a lead
Broncos niks mis mee, ik bedoel de wanvertoning van de Pats.quote:Op zondag 18 december 2011 23:07 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Welke manier? Een sterke run game gecombineerd met een goede Defense en een QB die inspireert en een sterke leider is?
Tsja zo is het al weken alleen de O van de Pats camoufleerd het een beetjequote:Op zondag 18 december 2011 23:09 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
Broncos niks mis mee, ik bedoel de wanvertoning van de Pats.
En dat wordt nu heel pijnlijk duidelijkquote:Op zondag 18 december 2011 23:09 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Tsja zo is het al weken alleen de O van de Pats camoufleerd het een beetje
quote:
Dat mag niet van Giselle.quote:Op zondag 18 december 2011 23:20 schreef The_Playmaker het volgende:
Ik snap niet waarom teams niet gewoon ouderwets voor de QB sneak gaan als je al bijna op de goalline bent. Dat was vroeger wel anders.
quote:Op zondag 18 december 2011 23:08 schreef Guard het volgende:
Ik snap'em, tis gewoon een mastermove van BB: get them out of their comfortzone, let them play with a lead
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |