abonnement Unibet Coolblue
pi_189090387
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_189181222

Friends ook populair in Dubai? :P

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 29-09-2019 19:33:57 ]
pi_189181248
Oh was al gepost :+. Deze is wel van betere kwaliteit.
pi_189923002
quote:
‘Friends’ Reunion Special In the Works At HBO Max
After years of mini reunions on TV and a recent selfie that almost broke Instagram, the Friends cast may finally get together for a proper television reunion.

Talks are underway for an unscripted Friends reunion special on the upcoming streaming platform HBO Max, sources said.

Aniston, who orchestrated the recent reunion of the cast for a photo that launched her Instagram account (and temporarily crashed the platform), recently alluded to the project while on The Ellen DeGeneres Show.

While she confirmed what Friends creators had been said all along, that there will not be a Friends reboot, she let slip that some sort of reunion is in the works.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_190317350
Friends-acteur Ron Leibman overleden op 82-jarige leeftijd
quote:
De Amerikaanse acteur Ron Leibman is vrijdag overleden. Hij werd 82 jaar. Dat meldt Variety. Leibman speelde onder meer de vader van Rachel, vertolkt door actrice Jennifer Aniston, in de comedyserie Friends.

Leibman trouwde in 1983 met actrice Jessica Walter. Over de doodsoorzaak werden geen mededelingen gedaan. Leibman woonde in New York en speelde in Friends de rol van Dr. Leonard Green. Hij won in 1979 een Emmy Award voor zijn rol als een voormalig crimineel die later een loopbaan begon als strafpleiter in de CBS-serie Kaz.

In 1993 sleepte hij een Tony Award in de wacht voor zijn rol als Roy Cohn in Tony Kushners Angels in America: Millennium Approaches.

Leibman startte zijn acteerloopbaan in 1956 in de soap The Edge of Night. Zijn filmdebuut was in de komedie Where's Poppa. Daarnaast speelde hij ook in The Super Cops en was er voor hem een rol weggelegd in Norma Rae. Die film werd bekroond met een Oscar.
pi_191627039
Volledige Friends-cast keert terug voor eenmalige reünie op HBO Max https://www.nu.nl/film/60(...)unie-op-hbo-max.html (via @nunl)
pi_191629051
quote:
11s.gif Op zaterdag 22 februari 2020 08:56 schreef Piles het volgende:
Volledige Friends-cast keert terug voor eenmalige reünie op HBO Max https://www.nu.nl/film/60(...)unie-op-hbo-max.html (via @:NUnl)
Die... zag ik niet aankomen.
Nu nog een blu-ray box met alle verlengde afleveringen en ik ben helemaal gelukkig.

Edit: oh, het is dan wel een reünie, maar geen film/serie/aflevering. Het is een ongescripte reünie, oftewel ze komen allemaal samen om over de show te praten en dat is het.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_196995966
Ze zaten er echt volkómen naast.

When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_197000156
nou Chandler en Monica zullen wel gescheiden zijn als Chandler geluk heeft.
pi_198902737
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  Forum Admin zaterdag 15 mei 2021 @ 01:49:16 #186
35723 crew  GGMM
pi_199427869
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_199428514
Waarom maken ze het zo groot als het alleen maar een talkshow achtig iets gaat zijn?
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_199435888
Dit wordt genant
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_199436160
Is het de bedoeling dat de guest stars hun favoriete clipje vragen en de cast "oh yeah, that was fun" zegt? Ik heb zo het gevoel dat de cast voorbij zal flitsen.Er zijn ondertussen al talloze artikels met "favoriete scènes" geweest dat je er weinig aan hebt. De talloze fans zullen wss extatisch gillen, hoewel ik soms denk dat de media het meer in hun hart hebben dan kijkers.
pi_199444016
LEGO lanceert enorme Friends-bouwset vol iconische details
Ok ik wil hem!

Nu alleen nog de blu-ray met extended aflevering AUB. Dan ben ik eindelijk blij.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  zondag 16 mei 2021 @ 00:35:57 #191
338319 ZarB
Piña colada
pi_199444312
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 07:22 schreef DX11 het volgende:
Waarom maken ze het zo groot als het alleen maar een talkshow achtig iets gaat zijn?
-O- ik dacht een aflevering of korte film ofzo. Boring. De acteurs boeien mij niks }:|
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
pi_199449083
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 00:17 schreef DX11 het volgende:
LEGO lanceert enorme Friends-bouwset vol iconische details
Ok ik wil hem!

Nu alleen nog de blu-ray met extended aflevering AUB. Dan ben ik eindelijk blij.
Rachel is wel slecht getroffen
pi_199510010
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_199510310
Jennifer heeft wel een bizar gezicht gekregen, jezus.

en Matt heeft al die pizza's opgegeten. Al ziet hij er tenminste gewoon uit verder.
  woensdag 19 mei 2021 @ 21:42:11 #195
338319 ZarB
Piña colada
pi_199511614
quote:
0s.gif Op woensdag 19 mei 2021 20:31 schreef macca728 het volgende:
Jennifer heeft wel een bizar gezicht gekregen, jezus.

en Matt heeft al die pizza's opgegeten. Al ziet hij er tenminste gewoon uit verder.
Ik vind ze er allemaal niet zo best uitzien. Of strak van de botox/fillers of helemaal pafferig van, ja wat eigenlijk :? Maar allemaal wel opgepoetst ofzo. Beetje gek.
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
pi_199511765
Ja heel onnatuurlijk. Ze lijken wel opgepoetse 80-ers bij vlagen.

En dan is Jennifer 6 uur bezig per dag om er jong uit te zien........

[ Bericht 45% gewijzigd door macca728 op 19-05-2021 21:59:00 ]
pi_199512556
quote:
0s.gif Op woensdag 19 mei 2021 21:42 schreef ZarB het volgende:

[..]

Ik vind ze er allemaal niet zo best uitzien. Of strak van de botox/fillers of helemaal pafferig van, ja wat eigenlijk :? Maar allemaal wel opgepoetst ofzo. Beetje gek.
Ze zijn natuurlijk allemaal wel 50+ hé... Aniston is de jongste met 52. Natuurlijk zal er wel wat aan ze geknutseld zijn want Hollywood, geld en zeker direct na Friends waren ze ontzettend bankable, maar vooral de mannen vind ik voor hun leeftijd gewoon als mannen van hun leeftijd uitzien :P
Maar er is duidelijk wel iemand met een computer bezig geweest na deze opnames. Vooral Kudrow ziet er hier veel jonger uit dan de paar keer dat ik haar in andere series/films gezien heb (en van Cox was het destijds onmiddellijk duidelijk dat ze onder het mes was geweest...).

Matt LeBlanc heb ik nog vrij recent gezien als presentator van Top Gear. Hij is inderdaad best wel rond geworden, maar op de één of andere manier is hij nog suave genoeg dat het ook niet zo lijkt op te vallen.
  woensdag 19 mei 2021 @ 22:32:24 #198
338319 ZarB
Piña colada
pi_199512684
quote:
0s.gif Op woensdag 19 mei 2021 22:24 schreef Dingest het volgende:

[..]

Ze zijn natuurlijk allemaal wel 50+ hé... Aniston is de jongste met 52. Natuurlijk zal er wel wat aan ze geknutseld zijn want Hollywood, geld en zeker direct na Friends waren ze ontzettend bankable, maar vooral de mannen vind ik voor hun leeftijd gewoon als mannen van hun leeftijd uitzien :P
Maar er is duidelijk wel iemand met een computer bezig geweest na deze opnames. Vooral Kudrow ziet er hier veel jonger uit dan de paar keer dat ik haar in andere series/films gezien heb (en van Cox was het destijds onmiddellijk duidelijk dat ze onder het mes was geweest...).

Matt LeBlanc heb ik nog vrij recent gezien als presentator van Top Gear. Hij is inderdaad best wel rond geworden, maar op de één of andere manier is hij nog suave genoeg dat het ook niet zo lijkt op te vallen.
Ja i know, maar het lijkt erop alsof ze die leeftijd níet willen lijken. En dan krijg je zo'n raar verjongd gezicht terwijl je ziet dat ze 50+ zijn. Schwimmer vind ik er echt slecht uitzien.
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
pi_199512688
Joey :'(
pi_199512693
"Were they on a break?"
Everyone: "Yes!"
Matt: "Bullshit."
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')