Dat was aan het eind van de serie al, dat ze er nog steeds probeerde uit te zien zoals de personages die in seizoen 1-2 werden vastgezet. Vooral Schwimmer en Perry hadden erg die 'oud jongere'-look. Je kunt niet voor eeuwig er als een midden-20er uit blijven zienquote:Op woensdag 19 mei 2021 22:32 schreef ZarB het volgende:
[..]
Ja i know, maar het lijkt erop alsof ze die leeftijd níet willen lijken. En dan krijg je zo'n raar verjongd gezicht terwijl je ziet dat ze 50+ zijn. Schwimmer vind ik er echt slecht uitzien.
Vooral het effect van drugs en medicijnen toch.quote:Op woensdag 19 mei 2021 22:37 schreef Butterflower het volgende:
Wat is er met het gezicht van Chandler, lijkt wel of ie een beroerte heeft gehad ofzo
Ik was altijd op hem
Leuk, zin in! Hopelijk snel en gemakkelijk te zien in NL ergens.quote:
Ja kan. Maar op ander beeld ziet ie er niet zo uit.quote:Op woensdag 19 mei 2021 23:01 schreef macca728 het volgende:
[..]
Vooral het effect van drugs en medicijnen toch.
Dit wordt echt zeldzaam matig. Zeker met die James Corden.quote:
jeez.. wat kunnen ze veel met photoshop hé...quote:
Hele rare kop gekregen maar in recente films is ze wel nog steeds leuk.quote:
Was dat niet omdat de 6 juist zo hecht waren ?quote:Op vrijdag 21 mei 2021 19:00 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ik vraag af me in hoeverre de emoties en opgewekte reacties die we in de reünie te zien krijgen ook echt authentiek zijn, of gewoon goed ingestudeerd (voor het enorme bedrag dat ze hiervoor krijgen).
Want in een online reünie afgelopen maand van ER werd iets interessants gezegd door oa. George Clooney, Noah Wyle en Julianna Margulies, namelijk het verschil in sfeer op de set tussen ER en Friends.
De sets van beide shows deelden destijds dezelfde filmstudio/soundstages van NBC en de acteurs liepen regelmatig bij elkaar binnen.
Waar (volgens Clooney) de cast van ER veel meer een vriendengroep vormde was men op de set van Friends veel meer met zichzelf bezig en werd er veel minder gelachen.
Wellicht beetje een hoog "wij van WC-eend" gehalte, maar ik vond het wel een interessante opmerking.
Het sluit namelijk ook wel aan bij verhalen die je destijds hoorde van guest stars bij Friends; dat de sfeer ijzig was en dat het lastig was om geaccepteerd te worden door de 6 leads.
George Clooney en Noah Wyle hebben ook gewoon meegespeeld, natuurlijk.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 19:00 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ik vraag af me in hoeverre de emoties en opgewekte reacties die we in de reünie te zien krijgen ook echt authentiek zijn, of gewoon goed ingestudeerd (voor het enorme bedrag dat ze hiervoor krijgen).
Want in een online reünie afgelopen maand van ER werd iets interessants gezegd door oa. George Clooney, Noah Wyle en Julianna Margulies, namelijk het verschil in sfeer op de set tussen ER en Friends.
De sets van beide shows deelden destijds dezelfde filmstudio/soundstages van NBC en de acteurs liepen regelmatig bij elkaar binnen.
Waar (volgens Clooney) de cast van ER veel meer een vriendengroep vormde was men op de set van Friends veel meer met zichzelf bezig en werd er veel minder gelachen.
Wellicht beetje een hoog "wij van WC-eend" gehalte, maar ik vond het wel een interessante opmerking.
Het sluit namelijk ook wel aan bij verhalen die je destijds hoorde van guest stars bij Friends; dat de sfeer ijzig was en dat het lastig was om geaccepteerd te worden door de 6 leads.
Bij mij staat toch echt in de gids "the cube"quote:
https://www.nu.nl/film/61(...)-te-zien-op-sbs6.ampquote:Op maandag 24 mei 2021 00:59 schreef DX11 het volgende:
[..]
Bij mij staat toch echt in de gids "the cube"
precies dat... Volgens mij hebben ze het toen heel handig gespeeld (met Schwimmer meen ik als aanvoerder), dat ze niet verschillend betaald kregen. Kijk, Jennifer Aniston speelde toen al in tig films, terwijl Le Blanc en Kudrow echt alleen Friends hadden. Ze hebben echt de onderhandelingen als team gevoerd.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 19:42 schreef macca728 het volgende:
[..]
Was dat niet omdat de 6 juist zo hecht waren ?
Nou ja, tig films.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 15:22 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
Kijk, Jennifer Aniston speelde toen al in tig films,...
Dit ja.quote:Op woensdag 19 mei 2021 21:42 schreef ZarB het volgende:
[..]
Ik vind ze er allemaal niet zo best uitzien. Of strak van de botox/fillers of helemaal pafferig van, ja wat eigenlijkMaar allemaal wel opgepoetst ofzo. Beetje gek.
Heeft ie waarschijnlijk ook gezien zijn leefstijlquote:Op vrijdag 28 mei 2021 20:39 schreef Friday12 het volgende:
Lijkt wel of chandler een kunst gebit heeft
Die is helemaal kapot van de coke, dat die vent überhaupt nog leeft. Ik vind het vrij ongemakkelijk allemaalquote:
Zoals al 20 jaar op elke commerciële Nederlandse zender 14 minuten per uur.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 20:24 schreef Pvt.Webster het volgende:
Ik zit er klaar voor... 2.5 uur op SBS6 terwijl de Reunie 1 uur 45 duurt... Genoeg reclames dus
Maarja, geld moet terugverdiend worden.
Heel bizar inderdaadquote:Op vrijdag 28 mei 2021 21:26 schreef Injetta het volgende:
Er is volgens mij meer aan de hand met Chandler dan drugs/alcohol oid. Het lijkt meer op beginnende Parkinson of ALS. OF... het effect van een zwaar medicijn. Echt triest om hem zo te zien. Hij lijkt wel 60.
Ze gooiden het op een tandartsbehandeling vlak voor de uitzending (paar dagen ervoor)quote:Op vrijdag 28 mei 2021 21:55 schreef Kreator het volgende:
[..]
Drugs dus.. Jarenlang coke verslaving is niet best voor je lichaam.
Hij deed me in de verte ook denken aan Michael J. Fox inderdaad. Is echt wel iets mee aan de handquote:Op vrijdag 28 mei 2021 21:26 schreef Injetta het volgende:
Er is volgens mij meer aan de hand met Chandler dan drugs/alcohol oid. Het lijkt meer op beginnende Parkinson of ALS. OF... het effect van een zwaar medicijn. Echt triest om hem zo te zien. Hij lijkt wel 60.
Iedereen wordt ouder, maar als je ziet hoe hij er vroeger uit zag had hij best "mooi" oud kunnen worden (no homo).quote:Op vrijdag 28 mei 2021 22:07 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Hij deed me in de verte ook denken aan Michael J. Fox inderdaad. Is echt wel iets mee aan de hand
Lol, hij was een jaar of 2 geleden bij Graham Norton te gast, had die zeker ook een behandeling net gehadquote:Op vrijdag 28 mei 2021 21:57 schreef macca728 het volgende:
[..]
Ze gooiden het op een tandartsbehandeling vlak voor de uitzending (paar dagen ervoor)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |