Ik doe mee!quote:Op zondag 18 december 2011 20:51 schreef Memmel het volgende:
Ik heb een koffie met een glas baileys! Om een beetje in de mood te komen!
Living on the edgequote:Op zondag 18 december 2011 20:53 schreef Orea het volgende:
Ik heb net een champagneglas Crodino naar binnen gegooid![]()
Ik ken het en vind het wel oke. Heb liever iets melkachtigs zoals Mozart (die witte)quote:Op zondag 18 december 2011 21:03 schreef Memmel het volgende:
Rock, als je dat lekker vindt, moet je echt frangelico proberen (zo'n monnikenpij-fles). hazelnootlikeur. Ik noem het vloeibare nutella!
quote:Op zondag 18 december 2011 21:19 schreef miss_sly het volgende:
Lekker aan de rode wijn hier!
Maarre, GHB is echt heul goor, dat proef je echt wel als dat door je drankje zit. Zeker als dat een dusdanige hoeveelheid is dat je er oud van gaat. Lijkt me echt vrijmsterk, eigenlijk.
Het wordt echt zo ontzettend tijd dat ik autocorrect uit zetquote:
Hardboardquote:Op zondag 18 december 2011 21:27 schreef mefke79 het volgende:
misschien weet iemand het hier: hoe heet het plaatmateriaal waar gaatjes in zitten? Zoiets als waar je vroeger bedbodems van maakten. En is dat te krijgen bij de normale bouwmarkt?
Geperforeerd Hardboardquote:Op zondag 18 december 2011 21:27 schreef mefke79 het volgende:
misschien weet iemand het hier: hoe heet het plaatmateriaal waar gaatjes in zitten? Zoiets als waar je vroeger bedbodems van maakten. En is dat te krijgen bij de normale bouwmarkt?
Dat dus.... Heel mooi, ik ga bijna overwegen m'n saaie grenen salontafel en TV-kast te schuren en whitewashen, desnoods met een laagje kersen beits ertussen.quote:
Moet nog wel wat werk aan verzet worden. Ik ga ook andere knopjes erop zetten maar ik ben er nu al blij mee. Vannacht om 1 uur was dat andersquote:Op zondag 18 december 2011 21:33 schreef Incantrix het volgende:
Gave kast Rockswij gaan morgen onze nieuwe tafel halen, ook heel fijn
Krijtverf geen optie?quote:Op zondag 18 december 2011 21:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat dus.... Heel mooi, ik ga bijna overwegen m'n saaie grenen salontafel en TV-kast te schuren en whitewashen, desnoods met een laagje kersen beits ertussen.
Jah, work-in-progress is vaak pas leuk als het bíjna af is, vind ik altijdquote:Op zondag 18 december 2011 21:36 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Moet nog wel wat werk aan verzet worden. Ik ga ook andere knopjes erop zetten maar ik ben er nu al blij mee. Vannacht om 1 uur was dat anders
Wat voor tafel is het?
Ik weet niet hoe geschikt dat is voor een salontafel, maar als je een salontafel echt strak zou willen hebben dan zou je hem moeten aflakken met bootlak, weet je zeker dat de boel mooi blijftquote:
quote:Op zondag 18 december 2011 21:43 schreef RockabeIIa het volgende:
Och, zo online val je reuze mee Incantrixie
Maar slaap lekker!
Eigenlijk snap ik steeds beter waarom men vroeger zulk degelijk spul verkocht en kocht.
Succes met je tafel!
Laten spuiten dan maarquote:Op zondag 18 december 2011 21:46 schreef Leandra het volgende:
Ik ben bang dat ik hem sowieso nooit meer echt strak zal krijgen, tenzij ik de schuurmachine er zovaak overheen haal dat er een hele laag van de tafel verdwijnt
Nee joh, das de moeite niet, dat ding heeft ooit (1998?) heul weinig gekost bij de Kwantum, dus ongeacht wat ik er aan zou laten doen is het zonde van het geld.... het is alleen nog geschikt als projectje in de zomer, buiten aan de slag met de schuurmachine en verf enzo.quote:
quote:Op zondag 18 december 2011 21:19 schreef miss_sly het volgende:
Lekker aan de rode wijn hier!
Maarre, GHB is echt heul goor, dat proef je echt wel als dat door je drankje zit. Zeker als dat een dusdanige hoeveelheid is dat je er oud van gaat. Lijkt me echt vrijmsterk, eigenlijk.
ms is onderstaand n idee, Miss?quote:Op maandag 19 december 2011 09:50 schreef miss_sly het volgende:
Wat betreft goede doelen enzo, ben ik wel even een beetje aan het nadenken. Wij geven eigenlijk nooit aan goede doelen, omdat we er nogal negatief/cynisch tegenover staan. Een enkel goed doel zoals Kiak of Wereldnatuurfonds, maar dan houdt het wel op. Maar, ik wil Senna niet cynisch opvoeden. Dat moet ze zelf maar worden als dat zo is, maar niet met de paplepel ingegoten krijgen.
Het is bijna bedtijd.quote:Op maandag 19 december 2011 15:39 schreef simmu het volgende:
mijn kinderen willen niet slapen vandaag. de stervende zwaan wel. sneu dat ik wel koorts heb en hij niet
ik heb het eten al op staanquote:
Bij je ouders wonen heeft voordelen: niet koken..quote:
quote:
nee, ik ben een curry van hacheevlees aan het maken! dat moet lang. strakkies bloemkool, kikkererwten en wat aardappel erbij, naanbroodje erbij en klaarquote:
Lang... Stomme regels.quote:Op maandag 19 december 2011 15:47 schreef simmu het volgende:
heb je enig zicht op hoelang dat gaat kosten tico?
bahquote:
Ja, ik ben nog voor de helft eigenaar van de koopwoning met bijbehorende hypotheek.quote:
Ik wil ook zo graag! Maar ik durf niet meer. Het wordt toch nooit zoals ik het in mijn hoofd heb.quote:Op maandag 19 december 2011 15:47 schreef moussy het volgende:
[..]ga je om 16 uur eten of zo?
Ik ben ondertussen nieuw haar aan het zoeken, morgen wordt er weer gesnoeit.
Ik was het aan het laten groeien om weer te doneren, nu heb ik een mat in mn nekquote:Op maandag 19 december 2011 15:52 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik wil ook zo graag! Maar ik durf niet meer. Het wordt toch nooit zoals ik het in mijn hoofd heb.Ik krijg er al niet eens een plaatje van gegoogled.
Echt, zelfs bij KinkyKappers krijgen ze me nog een truttenkop aangemeten.![]()
mja, ik heb net een nieuwe bril en bij zulk haar hoort zo'n Carry Slee montuur, dus ik wacht nog even.quote:Op maandag 19 december 2011 16:13 schreef Ticootje het volgende:
Maak het rood, en laat het pittig knippen.
quote:Op maandag 19 december 2011 16:16 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
mja, ik heb net een nieuwe bril en bij zulk haar hoort zo'n Carry Slee montuur, dus ik wacht nog even.
Har har... als het me stond had ik ook zulke lange weelderige lokken als jij, maar dan zie ik er echt letterlijk uit als een misplaatste hippie, incl. messcherpe scheiding...quote:Op maandag 19 december 2011 16:13 schreef Ticootje het volgende:
Maak het rood, en laat het pittig knippen.
Haha, Same here!quote:Op maandag 19 december 2011 19:17 schreef livelink het volgende:
Ik was echt volledig op het verkeerde been gezet. Ik dacht dat het een foto was van Sasha met een reuzenlolly![]()
Mijn bewondering voor jou begon al bijkans mythische vormen aan te nemen bij de gedachte dat je dik twintig reuzenlolly's had gefabriceerd
Waar post ik dan allemaal in hemelsnaam???? Hahaha.quote:Op maandag 19 december 2011 21:22 schreef Saffier het volgende:
Da's gewoon kut Ticoo.
Hier is het rond bedtijd ook gezeik. Echt het laatste kwartier (soms half uur) van de dag mag afgeschaft worden. Ik heb het wel eens vervroegd maar dat levert hetzelfde drama, geklier en gezeik op.
KP, ben jij niet inmiddels kleutermama ipv peutermama?
Oh...goedemorgen....ik zie dat niet op de i pad.....quote:Op maandag 19 december 2011 21:33 schreef Saffier het volgende:
Nee joh! Niet in een post! Onder je Nickname staat; dolle duo peutermamaEn dat viel me gewoon op
dat 'moet' natuurlijk dolle duo kléútermama zijn
Maar ik ga dan ook echt heerlijk op vakantie,trouwens.quote:
Openlijk jaloers is nu!quote:Op maandag 19 december 2011 21:36 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
Maar ik ga dan ook echt heerlijk op vakantie,trouwens.
Ik vlieg in januari gewoon ff naar de Kaapverdische eilanden!
Een weekje in de zon,zonder kinderen,met vent!
Ik krijg nu al last van manische rolberoertes als ik eraan denk hoeveel geld we nog in ons nieuwe huis moeten stekenquote:
máár! stel nou dat ik bij jou op bezoek ga. volgend jaar. da's ook leuk.quote:Op maandag 19 december 2011 22:27 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik krijg nu al last van manische rolberoertes als ik eraan denk hoeveel geld we nog in ons nieuwe huis moeten steken.
Dat kan dit jaar ook nog heurquote:Op maandag 19 december 2011 22:41 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
máár! stel nou dat ik bij jou op bezoek ga. volgend jaar. da's ook leuk.
En rij ik tenminste met een leuke reden een keer per maand or so naar Hillywood. half uurtje naar den oma, en dan voor de rest leuks!
mja, maar nee. agenda=vol.quote:
ja! sgoe! ik zat net te denken, wat heb ik Taart al een tijd niet gezien. zou het wel goed met d'r zijn. maar je bent gewoon leuke dingen doen!quote:Op maandag 19 december 2011 23:01 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Buuf zeg ff bijtijds als je gaat! Dan kom ik ook!
Mooi bed Kim
Ik ben net uit eten geweest. Op een maandagavond, lekker onlogiscgmaar was lekker
Nou ja, leuke dingen doenquote:Op maandag 19 december 2011 23:07 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja! sgoe! ik zat net te denken, wat heb ik Taart al een tijd niet gezien. zou het wel goed met d'r zijn. maar je bent gewoon leuke dingen doen!
ha! ik heb het zomaar opgelost!quote:
Het schijnt de tweede week van februariquote:Op maandag 19 december 2011 23:15 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Kimmie
wanneer wordt je nieuwe casa opgeleverd? Is daar al zicht op?
Als je nog een klusser nodig hebt, ik weet er nog wel 1, hij heeft inmiddels een leidingzoekerdingquote:Op maandag 19 december 2011 23:52 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Het schijnt de tweede week van februari [ afbeelding ]
Ja díe had ik wel gevonden ja.quote:Op maandag 19 december 2011 23:49 schreef k_i_m het volgende:
De snelcombinatie is trouwens ctrl en +.
Oh! Wat spannend zeg!quote:Op maandag 19 december 2011 23:52 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Het schijnt de tweede week van februari [ afbeelding ]
Jammerquote:Op dinsdag 20 december 2011 08:48 schreef Ticootje het volgende:
Nee....
Dat duurt wel ff, maar ik mag toch dromen?
Je kan die gordijndingen toch gewoon wassen lijkt me? En dan door een heerlijke wasverzachter... Halfdroog ophangen, zodat heel de kamer lekker ruikt?quote:Op dinsdag 20 december 2011 09:01 schreef Saffier het volgende:
Kim dat gaat nu opschieten! En dat bed....
Ticoo lekker dromen over je hemelbedjealleen zo jammer dat het van die stofnesten zijnj
quote:Op dinsdag 20 december 2011 09:02 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Je kan die gordijndingen toch gewoon wassen lijkt me? En dan door een heerlijke wasverzachter... Halfdroog ophangen, zodat heel de kamer lekker ruikt?
ah joh, je kan echt noway tegen de concurrentie op!quote:Op dinsdag 20 december 2011 10:48 schreef debuurvrouw het volgende:
En ik moest er wel heel wat voor doorstaan ook door zelfverklaarde behulpzaamste user enzo![]()
maar hey! on the bright side, ik heb nu wel een nominatie te pakken ook! als domste nog wel!![]()
Oh, is dat die school die wat meer mijn kant op is? Waar ik zo ongeveer langsfiets als ik naar de stad ga?quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:30 schreef Brighteyes het volgende:
En wat het allerirritantst is... f wilde liever de 2e keusschool... Is een vrijwel blanke school, beetje de naam rijkkeluisschool etc... Wel Dalton onderwijs, dus in die zin ook zeker wel fijn.
Ik vond die school net een tikkie te spierwit en wilde liever het montessori dat een iets gemeleerdere groep leerlingen heeft, beter afspiegeling van de samenleving.
En hoewel ik op zich nog wel achter die overweging sta heb ik toch spijt als haren op mijn hoofd...
Ja hoor, volgens de algemeen directeur kunnen onze kinderen prima terecht op de (vrijwel totaal) zwarte openbare school.quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:34 schreef miss_sly het volgende:
Jee BE, dat is echt vreselijk balen!
Hebben ze straks op die andere school niet extra plaatsen omdat deze school weggaat? die kinderen die daarop zitten, moeten toch allemaal ergens naartoe?
Nee, dat kan ik me voorstellen. Pff, echt heul vervelend.quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:17 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja hoor, volgens de algemeen directeur kunnen onze kinderen prima terecht op de (vrijwel totaal) zwarte openbare school.Ook niet helemasl een optie dus...
Leandra, ik denk het niet. Horwel on nu ineens twijfel waar jij woont.Ik PM wel even.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:46 schreef debuurvrouw het volgende:
Wat een rare actie van die school BE!dat ze je wel laten inschrijven en dan nu de boel opheffen. En wat is hun idee dan over leerlingen enzo?
En wat eng Snoopy. Heel raar. zou hier niet gebeuren. ik ken al mijn buurmannen.jammer alleen dat ze m niet gepakt hebben.
BE, wat enorm rotquote:Op dinsdag 20 december 2011 12:24 schreef Brighteyes het volgende:
Vanmorgen gehoord dat de school, waar Sasha op 9 januari gaat starten, mss gesloten gaat worden...
Hier komt regelmatig een of ander vaag sujet langs die slagroomwafels verkoopt voor een niet bestaande basisschool. Wie koopt er in godsnaam tegenwoordig nog aan de deur slagroomwafels van een volslagen vreemde?quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:01 schreef Leandra het volgende:
Vaag Snoopy... dat mensen het nog proberen
Ik heb geen idee eigenlijk. Ergens lijkt het me sterk, het is een andere school, dus waarom zouden ze... Denk ik dan...quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:49 schreef snoopy het volgende:
[..]dat mag ik hopen ja
Een paar jaar geleden woonden we hier net dus was het logisch dat ik niet alle buren kende. Maar inmiddels wist ik wel dat dit niet klopte.
BE, als de school wordt opgeheven krijg je dan geen voorrang op de wachtlijst bij de andere school?
Wat ik me afvraag... wat zeg je dan tegen zo iemand om er vanaf te komen? Hou je je van de domme of ben je juist heel rechtstreeks?quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:20 schreef snoopy het volgende:
Wij zaten tussen de middag thuis te eten toen er een man voor de deur stond. Hij zou een buurman zijn en had per ongeluk de deur achter zich dicht getrokken zonder sleutel en moest naar zijn werk. Natuurlijk had hij geld nodig, of ik hem wat kon lenen. Dacht het niet, ben er een paar jaar geleden al eens ingetrapt en het geld hebben we nooit meer teruggezien natuurlijk
Hij was heel snel weg. Heb toch maar even de politie gebeld en die kwamen al heel snel kijken op de motor maar de vogel was gevlogen.
Das geen reden. Kom op met die foto.quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:05 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik heb geen idee eigenlijk. Ergens lijkt het me sterk, het is een andere school, dus waarom zouden ze... Denk ik dan...
Ik heb een pony!![]()
![]()
Sorry, even geen foto, want geen fut voor, maar eens een keer niet met hangende schouders bij de kapper vandaan gekomen!
Nee sorry, ik kan echt niet naar mezelf kijken op foto.quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:18 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Das geen reden. Kom op met die foto.
Heerlijke muts ben je toch. Vraag f dan vanavond ff.quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:24 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nee sorry, ik kan echt niet naar mezelf kijken op foto.![]()
Heb video geprobeerd, maar dat was nog erger!![]()
Vorige keer wel anders. Niet zo verlegen!quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:31 schreef Brighteyes het volgende:
Want ook als hij ze maakt, sta ik lomp op foto's.
Kom maar gewoon kijken op 31 december.![]()
En dat geldt voor iedereen die wil komen kijken!![]()
![]()
Sasha's verjaardag, het is niet dat ik zomaar op een zaterdagmiddag mijn haar ga zitten fohnen omdat Tico mss komt.
Ik zei: dat verhaal heb ik al eerder gehoord en daar begin ik niet nog een keer aanquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:07 schreef phluphy het volgende:
[..]
Wat ik me afvraag... wat zeg je dan tegen zo iemand om er vanaf te komen? Hou je je van de domme of ben je juist heel rechtstreeks?
Dat dan weer welquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:43 schreef debuurvrouw het volgende:
hij was wel vet ontopic waarschijnlijk. Op zoek naar geestverruimende middelen?
quote:
quote:Op woensdag 21 december 2011 09:25 schreef debuurvrouw het volgende:
Maar ik heb zelf ook best een bek als een scheermes als het moet
zijn die open dan?quote:Op woensdag 21 december 2011 09:47 schreef snoopy het volgende:
Morgen jarigga je dat vieren ook nog zo voor kerst?
Wij kunnen zaterdagochtend onze bestelling bij C1000 en de viswinkel ophalen. Dat vind ik wel lekker makkelijk. Haal ik vrijdag de rest op de markt.
Tuurlijk, het is dan 24 december. Dan zijn de winkels toch altijd gewoon open tot een uur of 16.quote:
quote:Op woensdag 21 december 2011 09:50 schreef simmu het volgende:
goed nieuws; aangezien ik uitging van zaterdag en zondag is het kerst, heb ik bijna alles al in huis
Het was nog geen afspraak, dat scheelt. Ze vroeg me vorige week, en ging toen op reis voor ik had geantwoord. En zij had ook nog niet zo ver doorgedacht dat ze aan de allergieën had gedacht. En ze snapte het ook wel.quote:Op woensdag 21 december 2011 09:21 schreef livelink het volgende:
Gao, dat is in ieder geval behoorlijk assertief dat je die afspraak af durft te zeggen.
Bij mij in Schubbekutteveen komen de lokale lagere scholen (ja ja, 3 stuks met nog geen 5000 inwoners incl. buitengebiedquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:56 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Hier komt regelmatig een of ander vaag sujet langs die slagroomwafels verkoopt voor een niet bestaande basisschool. Wie koopt er in godsnaam tegenwoordig nog aan de deur slagroomwafels van een volslagen vreemde?
Kweetniet waar *hier* is maar wel bij Albert heijn ja.quote:Op woensdag 21 december 2011 12:36 schreef Rixtje het volgende:
Buurvrouw was dat toevallig bij de AH hier?
Idd, jullie hebben midden in t dorp de meest luxe groenteboer die ik ooit gezien heb.... wel dorps maar een partij exotische groenten en fruit voor de deur staan die je zelfs in de meeste steden niet bij elkaar tegenkomt.quote:Op woensdag 21 december 2011 10:17 schreef simmu het volgende:
nja, ik ben dus al de hele week boodschappen aan het 'sprokkelen'
met jut & jul mee gewoon te voet hier in het durp. want omdat we in vakantieland zitten is hier gewoon alles. selene mag helpen door het karretje te rijden (want ravi in de buggy) en zo heb ik maandag en gister eigenlijk alles al gehaald en het merendeel in de vriezer gestouwd. hoe ik er nu bijkom dat het zaterdag en zondag zou zijn
Misschien de autoverversfunctie even uitzetten?quote:Op woensdag 21 december 2011 11:44 schreef debuurvrouw het volgende:
En ik heb ontdekt waarom de SC steeds vastloopt. Dat is wanneer er iemand anders in aan het posten is. Dan krijg ik een vastloper. Dat valt dus erg op als het druk is.
Hier is Drachten!quote:Op woensdag 21 december 2011 12:41 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Kweetniet waar *hier* is maar wel bij Albert heijn ja.
ja daar ja!quote:
Fotooooooo!quote:Op woensdag 21 december 2011 14:24 schreef moussy het volgende:
Ik scrolde als een gek dit topic door voor een foto van gelukkig nieuwhaar van Beik heb ook nieuw haar
asymetrisch staat op mn voorhoofd geschreven, hoewel, zelfs een blinde ziet het
Tis wel leuk, maar anders
quote:Op woensdag 21 december 2011 12:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Idd, jullie hebben midden in t dorp de meest luxe groenteboer die ik ooit gezien heb.... wel dorps maar een partij exotische groenten en fruit voor de deur staan die je zelfs in de meeste steden niet bij elkaar tegenkomt.
Ja, oké schubbekutteveen, daar kan dat nogquote:Op woensdag 21 december 2011 12:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bij mij in Schubbekutteveen komen de lokale lagere scholen (ja ja, 3 stuks met nog geen 5000 inwoners incl. buitengebied) regelmatig langs met van alles en nogwat, en de korfbalvereniging verkoopt op een zaterdag in november oliebollen, maar verder komt er vrij weinig aan de deur.... tijd geleden nog een of andere bloemenverkoper, maar laten we in het dorp nou toevallig een heel erg goede bloemist hebben, dus ik vermoed dat ze snel klaar waren
Ow, jeugdtrauma. Ik ook, of eigenlijk altijd rond de 15e. Ik wilde als kind altijd dolgraag naar kaarsjesavondquote:Op woensdag 21 december 2011 17:35 schreef Estrys het volgende:
Mooii Mous!
Ik ben stom geweest, ik merkte vanmorgen op dat Seb ieder jaar tot nu toe nog in de week voor kerst ziek is geweest en dit jaar niet. Nou drie keer raden wat hier sinds vanmiddag op de bank ligt... Ben in de weer met bakjes en doekjes en de wasmachine maakt overuren.
korte rode stekels zeker?quote:Op woensdag 21 december 2011 17:33 schreef Cooki het volgende:
Moussy, staat je goed!
btw ik had me jou heel anders voorgesteld![]()
Och jee, en je bent altijd al zo druk!quote:Op woensdag 21 december 2011 17:35 schreef Estrys het volgende:
Mooii Mous!
Ik ben stom geweest, ik merkte vanmorgen op dat Seb ieder jaar tot nu toe nog in de week voor kerst ziek is geweest en dit jaar niet. Nou drie keer raden wat hier sinds vanmiddag op de bank ligt... Ben in de weer met bakjes en doekjes en de wasmachine maakt overuren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |