Ik doe mee!quote:Op zondag 18 december 2011 20:51 schreef Memmel het volgende:
Ik heb een koffie met een glas baileys! Om een beetje in de mood te komen!
Living on the edgequote:Op zondag 18 december 2011 20:53 schreef Orea het volgende:
Ik heb net een champagneglas Crodino naar binnen gegooid![]()
Ik ken het en vind het wel oke. Heb liever iets melkachtigs zoals Mozart (die witte)quote:Op zondag 18 december 2011 21:03 schreef Memmel het volgende:
Rock, als je dat lekker vindt, moet je echt frangelico proberen (zo'n monnikenpij-fles). hazelnootlikeur. Ik noem het vloeibare nutella!
quote:Op zondag 18 december 2011 21:19 schreef miss_sly het volgende:
Lekker aan de rode wijn hier!
Maarre, GHB is echt heul goor, dat proef je echt wel als dat door je drankje zit. Zeker als dat een dusdanige hoeveelheid is dat je er oud van gaat. Lijkt me echt vrijmsterk, eigenlijk.
Het wordt echt zo ontzettend tijd dat ik autocorrect uit zetquote:
Hardboardquote:Op zondag 18 december 2011 21:27 schreef mefke79 het volgende:
misschien weet iemand het hier: hoe heet het plaatmateriaal waar gaatjes in zitten? Zoiets als waar je vroeger bedbodems van maakten. En is dat te krijgen bij de normale bouwmarkt?
Geperforeerd Hardboardquote:Op zondag 18 december 2011 21:27 schreef mefke79 het volgende:
misschien weet iemand het hier: hoe heet het plaatmateriaal waar gaatjes in zitten? Zoiets als waar je vroeger bedbodems van maakten. En is dat te krijgen bij de normale bouwmarkt?
Dat dus.... Heel mooi, ik ga bijna overwegen m'n saaie grenen salontafel en TV-kast te schuren en whitewashen, desnoods met een laagje kersen beits ertussen.quote:
Moet nog wel wat werk aan verzet worden. Ik ga ook andere knopjes erop zetten maar ik ben er nu al blij mee. Vannacht om 1 uur was dat andersquote:Op zondag 18 december 2011 21:33 schreef Incantrix het volgende:
Gave kast Rockswij gaan morgen onze nieuwe tafel halen, ook heel fijn
Krijtverf geen optie?quote:Op zondag 18 december 2011 21:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat dus.... Heel mooi, ik ga bijna overwegen m'n saaie grenen salontafel en TV-kast te schuren en whitewashen, desnoods met een laagje kersen beits ertussen.
Jah, work-in-progress is vaak pas leuk als het bíjna af is, vind ik altijdquote:Op zondag 18 december 2011 21:36 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Moet nog wel wat werk aan verzet worden. Ik ga ook andere knopjes erop zetten maar ik ben er nu al blij mee. Vannacht om 1 uur was dat anders
Wat voor tafel is het?
Ik weet niet hoe geschikt dat is voor een salontafel, maar als je een salontafel echt strak zou willen hebben dan zou je hem moeten aflakken met bootlak, weet je zeker dat de boel mooi blijftquote:
quote:Op zondag 18 december 2011 21:43 schreef RockabeIIa het volgende:
Och, zo online val je reuze mee Incantrixie
Maar slaap lekker!
Eigenlijk snap ik steeds beter waarom men vroeger zulk degelijk spul verkocht en kocht.
Succes met je tafel!
Laten spuiten dan maarquote:Op zondag 18 december 2011 21:46 schreef Leandra het volgende:
Ik ben bang dat ik hem sowieso nooit meer echt strak zal krijgen, tenzij ik de schuurmachine er zovaak overheen haal dat er een hele laag van de tafel verdwijnt
Nee joh, das de moeite niet, dat ding heeft ooit (1998?) heul weinig gekost bij de Kwantum, dus ongeacht wat ik er aan zou laten doen is het zonde van het geld.... het is alleen nog geschikt als projectje in de zomer, buiten aan de slag met de schuurmachine en verf enzo.quote:
quote:Op zondag 18 december 2011 21:19 schreef miss_sly het volgende:
Lekker aan de rode wijn hier!
Maarre, GHB is echt heul goor, dat proef je echt wel als dat door je drankje zit. Zeker als dat een dusdanige hoeveelheid is dat je er oud van gaat. Lijkt me echt vrijmsterk, eigenlijk.
ms is onderstaand n idee, Miss?quote:Op maandag 19 december 2011 09:50 schreef miss_sly het volgende:
Wat betreft goede doelen enzo, ben ik wel even een beetje aan het nadenken. Wij geven eigenlijk nooit aan goede doelen, omdat we er nogal negatief/cynisch tegenover staan. Een enkel goed doel zoals Kiak of Wereldnatuurfonds, maar dan houdt het wel op. Maar, ik wil Senna niet cynisch opvoeden. Dat moet ze zelf maar worden als dat zo is, maar niet met de paplepel ingegoten krijgen.
Het is bijna bedtijd.quote:Op maandag 19 december 2011 15:39 schreef simmu het volgende:
mijn kinderen willen niet slapen vandaag. de stervende zwaan wel. sneu dat ik wel koorts heb en hij niet
ik heb het eten al op staanquote:
Bij je ouders wonen heeft voordelen: niet koken..quote:
quote:
nee, ik ben een curry van hacheevlees aan het maken! dat moet lang. strakkies bloemkool, kikkererwten en wat aardappel erbij, naanbroodje erbij en klaarquote:
Lang... Stomme regels.quote:Op maandag 19 december 2011 15:47 schreef simmu het volgende:
heb je enig zicht op hoelang dat gaat kosten tico?
bahquote:
Ja, ik ben nog voor de helft eigenaar van de koopwoning met bijbehorende hypotheek.quote:
Ik wil ook zo graag! Maar ik durf niet meer. Het wordt toch nooit zoals ik het in mijn hoofd heb.quote:Op maandag 19 december 2011 15:47 schreef moussy het volgende:
[..]ga je om 16 uur eten of zo?
Ik ben ondertussen nieuw haar aan het zoeken, morgen wordt er weer gesnoeit.
Ik was het aan het laten groeien om weer te doneren, nu heb ik een mat in mn nekquote:Op maandag 19 december 2011 15:52 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik wil ook zo graag! Maar ik durf niet meer. Het wordt toch nooit zoals ik het in mijn hoofd heb.Ik krijg er al niet eens een plaatje van gegoogled.
Echt, zelfs bij KinkyKappers krijgen ze me nog een truttenkop aangemeten.![]()
mja, ik heb net een nieuwe bril en bij zulk haar hoort zo'n Carry Slee montuur, dus ik wacht nog even.quote:Op maandag 19 december 2011 16:13 schreef Ticootje het volgende:
Maak het rood, en laat het pittig knippen.
quote:Op maandag 19 december 2011 16:16 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
mja, ik heb net een nieuwe bril en bij zulk haar hoort zo'n Carry Slee montuur, dus ik wacht nog even.
Har har... als het me stond had ik ook zulke lange weelderige lokken als jij, maar dan zie ik er echt letterlijk uit als een misplaatste hippie, incl. messcherpe scheiding...quote:Op maandag 19 december 2011 16:13 schreef Ticootje het volgende:
Maak het rood, en laat het pittig knippen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |