Ik doe mee!quote:Op zondag 18 december 2011 20:51 schreef Memmel het volgende:
Ik heb een koffie met een glas baileys! Om een beetje in de mood te komen!
Living on the edgequote:Op zondag 18 december 2011 20:53 schreef Orea het volgende:
Ik heb net een champagneglas Crodino naar binnen gegooid![]()
Ik ken het en vind het wel oke. Heb liever iets melkachtigs zoals Mozart (die witte)quote:Op zondag 18 december 2011 21:03 schreef Memmel het volgende:
Rock, als je dat lekker vindt, moet je echt frangelico proberen (zo'n monnikenpij-fles). hazelnootlikeur. Ik noem het vloeibare nutella!
quote:Op zondag 18 december 2011 21:19 schreef miss_sly het volgende:
Lekker aan de rode wijn hier!
Maarre, GHB is echt heul goor, dat proef je echt wel als dat door je drankje zit. Zeker als dat een dusdanige hoeveelheid is dat je er oud van gaat. Lijkt me echt vrijmsterk, eigenlijk.
Het wordt echt zo ontzettend tijd dat ik autocorrect uit zetquote:
Hardboardquote:Op zondag 18 december 2011 21:27 schreef mefke79 het volgende:
misschien weet iemand het hier: hoe heet het plaatmateriaal waar gaatjes in zitten? Zoiets als waar je vroeger bedbodems van maakten. En is dat te krijgen bij de normale bouwmarkt?
Geperforeerd Hardboardquote:Op zondag 18 december 2011 21:27 schreef mefke79 het volgende:
misschien weet iemand het hier: hoe heet het plaatmateriaal waar gaatjes in zitten? Zoiets als waar je vroeger bedbodems van maakten. En is dat te krijgen bij de normale bouwmarkt?
Dat dus.... Heel mooi, ik ga bijna overwegen m'n saaie grenen salontafel en TV-kast te schuren en whitewashen, desnoods met een laagje kersen beits ertussen.quote:
Moet nog wel wat werk aan verzet worden. Ik ga ook andere knopjes erop zetten maar ik ben er nu al blij mee. Vannacht om 1 uur was dat andersquote:Op zondag 18 december 2011 21:33 schreef Incantrix het volgende:
Gave kast Rockswij gaan morgen onze nieuwe tafel halen, ook heel fijn
Krijtverf geen optie?quote:Op zondag 18 december 2011 21:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat dus.... Heel mooi, ik ga bijna overwegen m'n saaie grenen salontafel en TV-kast te schuren en whitewashen, desnoods met een laagje kersen beits ertussen.
Jah, work-in-progress is vaak pas leuk als het bíjna af is, vind ik altijdquote:Op zondag 18 december 2011 21:36 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Moet nog wel wat werk aan verzet worden. Ik ga ook andere knopjes erop zetten maar ik ben er nu al blij mee. Vannacht om 1 uur was dat anders
Wat voor tafel is het?
Ik weet niet hoe geschikt dat is voor een salontafel, maar als je een salontafel echt strak zou willen hebben dan zou je hem moeten aflakken met bootlak, weet je zeker dat de boel mooi blijftquote:
quote:Op zondag 18 december 2011 21:43 schreef RockabeIIa het volgende:
Och, zo online val je reuze mee Incantrixie
Maar slaap lekker!
Eigenlijk snap ik steeds beter waarom men vroeger zulk degelijk spul verkocht en kocht.
Succes met je tafel!
Laten spuiten dan maarquote:Op zondag 18 december 2011 21:46 schreef Leandra het volgende:
Ik ben bang dat ik hem sowieso nooit meer echt strak zal krijgen, tenzij ik de schuurmachine er zovaak overheen haal dat er een hele laag van de tafel verdwijnt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |