Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
iwaninho ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:55 schreef OmniRocket het volgende:
Voortgang van het PS3 Fok! Toernooi numero uno:
https://docs.google.com/s(...)ue&gid=0&output=html
Bank ook goud.quote:Op zondag 18 december 2011 19:01 schreef laucas het volgende:
Moet de bank ook bestaan uit allemaal 75ers? Of is het weer zo'n faal tournooi waar je een paar uber low bronzes op de bank gooit?
Ik heb ze allemaal al binnen en koop ze op BIN. ik zet ze er weer voor 3300 BIN opquote:Op zondag 18 december 2011 18:58 schreef BDIL het volgende:
[..]
Lul als je met mij op loopt te bieden
3K slechts. Daarom vraag ik me ook af of dit populair gaat worden..quote:Op zondag 18 december 2011 19:00 schreef StijnDa het volgende:
Wat is de prijsbonus voor dat 75 toernooi?
Wanneer begint het?![]()
Zou ik het niet voor doen.quote:Op zondag 18 december 2011 19:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
3K slechts. Daarom vraag ik me ook af of dit populair gaat worden..
2 doelpunten en wat lekkere passjes, maar ik vrees niet belangrijk genoeg. Zou wel erg goed uitkomen voor Eredivisie Gold teamsquote:
Qua doelpunten wel ja, al vind ik dat Vlaar een enorm belangrijke rol heeft gespeeld in de tweede helft. Op het moment dat het minder ging bleef hij wel geconcentreerd.quote:Op zondag 18 december 2011 19:23 schreef Lindgren. het volgende:
Als Guidetti geen IF wordt. Bezorgt Feyenoord ff in z'n uppie de zege.
Exact.quote:Op zondag 18 december 2011 19:34 schreef StijnDa het volgende:
[..]
2 doelpunten en wat lekkere passjes, maar ik vrees niet belangrijk genoeg. Zou wel erg goed uitkomen voor Eredivisie Gold teamsIF Toivonen in de spits.
Komt binnenkort wel.quote:Op zondag 18 december 2011 19:51 schreef Neraice het volgende:
WTF! Drogba gekocht, staat niet in m'n club, watch list of trade pile, maar de coins zijn wel weg!!!
Hopelijk doen ze minimaal silver, dan is het een leuk toernooi. Vrees wel dat het 1 bende gaat worden met noobs die attributekaarten gaan gebruikenquote:Op zondag 18 december 2011 19:06 schreef psychedelicate het volgende:
Elftal van 75'ers is 4*. EA gaat het toernooi binnenkort fixen, als het goed is.
Gewoon omdat ze hem IF willen..die mensen lobbyen hem al als hij zijn kont goed afveegt.quote:Op zondag 18 december 2011 20:01 schreef vandermar het volgende:
Wtf zitten mensen Alaba op te hemelenJanssen scoorde laatst ook 2 maal als invaller maar werd ook niet IF. Alaba scoort 1 maal en die zou wel IF moeten?
Ik kijk er wel een beetje realistisch naar en of ze echt goed speelden. Guidetti speelde gewoon fenomenaal en dat niet voor het eerst dus hij verdient het zeker. Minimaal een 73 ook.quote:Op zondag 18 december 2011 20:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Gewoon omdat ze hem IF willen..die mensen lobbyen hem al als hij zijn kont goed afveegt.
Iedereen zit daar toch alleen maar om mensen IF te maken die zij willen zien...logisch ook...ik doe hetzelfde.
quote:If Alaba and Guidetti don't get an IF, i will spend my christmas microsoft points elsewhere. Do it EA.
jaquote:
Ja en een ziekelijk afstandschotquote:
Ik heb ook liever iedereen rechts, hoef je niet na te denken hoe je moet draaienquote:Op zondag 18 december 2011 20:10 schreef Tim86 het volgende:
Ik heb een hekel aan linkspoten op mijn middenveld
Dat is het inderdaad..gaat echt nergens over eigenlijk, maar ik vind het gewoon niet fijn. Probeer nu wel af en toe met een linkspoot op LCM te spelen, maar zelfs dan krijg ik het voor elkaar om net met een rechtspoot op die plek te staan als ik kan schieten met linksquote:Op zondag 18 december 2011 20:11 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik heb ook liever iedereen rechts, hoef je niet na te denken hoe je moet draaien
Ik ook.quote:Op zondag 18 december 2011 20:13 schreef vandermar het volgende:
Ik zet linkspoten altijd aan de rechterkant en rechtspoten aan de linkerkant
Ik verkoop ze ook met bosjesquote:Op zondag 18 december 2011 20:13 schreef BDIL het volgende:
Baas 2 Agbonlawhore's verkocht voor 3,5kAl mijn inzet al eruit haha
Haterrrr.quote:Op zondag 18 december 2011 20:13 schreef Lindgren. het volgende:
Goossens eerder IF dan toivonen dan.
Geprobeerd, pakte niet geweldig uit.quote:Op zondag 18 december 2011 20:13 schreef vandermar het volgende:
Ik zet linkspoten altijd aan de rechterkant en rechtspoten aan de linkerkant
Gaat die ooit wel is goed dan?quote:Op zondag 18 december 2011 20:18 schreef Lindgren. het volgende:
Wtf is er aan de hand met de webapp? Ik kom er wel in maar alle tekst is raar, bijvoorbeeld: *activitiyfeed.auctionwonbuynow
Moet je effe bij internet instellingen Cache of zo verwijderen.quote:Op zondag 18 december 2011 20:18 schreef Lindgren. het volgende:
Wtf is er aan de hand met de webapp? Ik kom er wel in maar alle tekst is raar, bijvoorbeeld: *activitiyfeed.auctionwonbuynow
Thanks, heeft gewerkt.quote:Op zondag 18 december 2011 20:22 schreef zerokil het volgende:
[..]
Moet je effe bij internet instellingen Cache of zo verwijderen.
doe maar link posten als ie af isquote:Op zondag 18 december 2011 20:16 schreef Kenarion het volgende:
Nog een paar loempiebakkers en mijn VV Spleetoog is compleet.
Vanaf woensdag kan ik non stopquote:Op zondag 18 december 2011 20:47 schreef SuperHarregarre het volgende:
Beetje jammer dat er niet meer geclubbed wordt.
Zit volgende week zelf volgeboekt, weekend dan.quote:Op zondag 18 december 2011 20:48 schreef vandermar het volgende:
[..]
Vanaf woensdag kan ik non stopmoet nog 2 veralgen schrijven en ben daar bijna klaar mee
Kerstquote:Op zondag 18 december 2011 20:49 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Zit volgende week zelf volgeboekt, weekend dan.
Is waar ook.quote:Op zondag 18 december 2011 20:49 schreef vandermar het volgende:
[..]
Kerstoftewel bier zuipen en zaalvoetballen en op stap gaan. Na kerst kan het wel
Gelijk? Speel je geen toernooi?quote:Op zondag 18 december 2011 20:50 schreef Kenarion het volgende:
godverpino, gelijkgespeelt tegen zon kut lagger, ga gvd normaal internet kopen voordat je online speelt stelletje idioten
Volgens mij hacken ze expres die streamersquote:Op zondag 18 december 2011 20:54 schreef Dudeweiser het volgende:
Jackattack45 is gehackt terwijl ie ingelogd was en aan het livestreamen wasze zijn lekker bezig die hackers.
daarom gebruik ik mn secondary email voor UTquote:Op zondag 18 december 2011 20:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Volgens mij hacken ze expres die streamers
Sowieso iedereen die met zijn teams en coins te koop loopt is de lul lijkt het wel..vooral de mensen bij wie facebook e.d. bekend zijn.
3300 BIN en ik kocht ze voor gemiddeld 2100.quote:Op zondag 18 december 2011 20:50 schreef Tim86 het volgende:
Voor hoeveel verkopen jullie die Agbonlawhores?
Ik probeer het nu en verkoop niks voor 2.5kquote:Op zondag 18 december 2011 21:07 schreef vandermar het volgende:
[..]
3300 BIN en ik kocht ze voor gemiddeld 2100.
zelfde als bij die Barcaboy denk ik. Iemand belt gewoon ea en vraagt de account gegevens van het 'barcaboy555' account.quote:Op zondag 18 december 2011 21:08 schreef SuperHarregarre het volgende:
Damn, die bij jackattack45, hoe hebben ze dat gedaan? PS3?
quote:Op zondag 18 december 2011 21:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik probeer het nu en verkoop niks voor 2.5k
Dat is echt vreselijk naief voor zon groot bedrijf als EA, dat op zn webapp zo waarschuwt voor veiligheid e.d.quote:Op zondag 18 december 2011 21:09 schreef CaptainVanTastic het volgende:
[..]
zelfde als bij die Barcaboy denk ik. Iemand belt gewoon ea en vraagt de account gegevens van het 'barcaboy555' account.
EA is ook een vreselijk naïef bedrijfquote:Op zondag 18 december 2011 21:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat is echt vreselijk naief voor zon groot bedrijf als EA, dat op zn webapp zo waarschuwt voor veiligheid e.d.
Vooral omdat die issues er nu al 2 jaar zijn...inmiddels moeten ze toch weten dat er een geldwaarde vast zit aan die accountsquote:Op zondag 18 december 2011 21:11 schreef SuperHarregarre het volgende:
Echt zum kotzen dit. Wat een faalhazen bij EA.
Ik verkoop ze voor 150 bidquote:Op zondag 18 december 2011 21:15 schreef vaasinbloem het volgende:
Wie zijn die mensen die telkens de bronze contractjes voor 200 coins kopen
Via de webapp..klink op share als je bij je team bent (linkerkant). Dan kom je in een nieuw scherm, daar kan je klikken op create share urlquote:
Kaartje, of gewoon een wedstrijdje rust geven. Daarom is een brede selectie ook altijd lekkerquote:Op zondag 18 december 2011 21:45 schreef Kenarion het volgende:
Iemand die enig idee heeft hoe je je fitness omhoog krijgt? Of moet dat echt met pakjes?
Bv, met een andere squad spelen helpt niet? :3
spelers op de bank zetten.quote:Op zondag 18 december 2011 21:45 schreef Kenarion het volgende:
Iemand die enig idee heeft hoe je je fitness omhoog krijgt? Of moet dat echt met pakjes?
Bv, met een andere squad spelen helpt niet? :3
Alleen als je je andere team op de bank zet. Ik speel altijd met twee teams een toernooi:quote:
Moet je dan niet de heletijd de bank switche van spelers? per potjequote:Op zondag 18 december 2011 21:48 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Alleen als je je andere team op de bank zet. Ik speel altijd met twee teams een toernooi:
Team 1: 11 spelers + team 2
Team 2: 11 spelers + team 1
Ronde 1: Team 1
Ronde 2: Team 2
Ronde 3: Team 1
Finale: Team 2
Je kan toch 2 squads aanmaken.quote:Op zondag 18 december 2011 21:49 schreef zerokil het volgende:
[..]
Moet je dan niet de heletijd de bank switche van spelers? per potje
Ner je switch tussen die 2 squads die elkaar op dr bank hebbenquote:Op zondag 18 december 2011 21:49 schreef zerokil het volgende:
[..]
Twee squads. Gewoon gespiegeld.quote:Op zondag 18 december 2011 21:49 schreef zerokil het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dit precies? :pquote:Op zondag 18 december 2011 21:48 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Alleen als je je andere team op de bank zet. Ik speel altijd met twee teams een toernooi:
Team 1: 11 spelers + team 2
Team 2: 11 spelers + team 1
Ronde 1: Team 1
Ronde 2: Team 2
Ronde 3: Team 1
Finale: Team 2
Dat ie een heel team op de reserve bank zet bij een ander team als hij met een ander team speelt. Capice ?quote:
Dutch Abroad: Castaignos - El Kabir etc.quote:
Duidelijk uitleggen is echt niet mogelijk volgens mijquote:
Ja.quote:Op zondag 18 december 2011 21:54 schreef Kenarion het volgende:
Kan je spelers uit squad 1 ook in squad 2 zetten dan? :p
Jaaaaaa.quote:Op zondag 18 december 2011 21:54 schreef Kenarion het volgende:
Vorige keer dat ik dit deed liep het een beetje uit de hand maar ik ga het gewoon weer proberen.quote:Op zondag 18 december 2011 21:54 schreef Kenarion het volgende:
Ach, blessures heb je pas na de wedstrijd last van. En die ene rode kaart, tja, dan maar wissel eventueel en wat minder chemquote:Op zondag 18 december 2011 21:54 schreef SuperHarregarre het volgende:
Het is wel een systeem waarbij je tijdens de wedstrijd niet kunt wisselen. (Of slechts één keer als je die extra spot gebruikt. Ik zet daar meestal een aanvaller, voor het geval dat.)
Niet als je een gouden en een silveren squad hebt en je wilt met een silver toernooi meedoen, maar dat spreekt voor zich denk ik.quote:Op zondag 18 december 2011 21:54 schreef Kenarion het volgende:
quote:Op zondag 18 december 2011 21:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Niet als je een gouden en een silveren squad hebt en je wilt met een silver toernooi meedoen, maar dat spreekt voor zich denk ik.
Gewoon zoals je het normaal zou doen.quote:Op zondag 18 december 2011 21:58 schreef Kenarion het volgende:
Hoe krijg je ze in je squad dan? via my club?
Ik heb hem in mijn squad voor 44kquote:Op zondag 18 december 2011 22:00 schreef vandermar het volgende:
Lol, die Jackattack is boos dat hij geen Ribery van 55K heeft gehaald. Ik had hem vrogie week gekocht voor 45K lol
Tsjaquote:Op zondag 18 december 2011 22:02 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik heb hem in mijn squad voor 44kWaarom is hij boos dan, geld zat toch?
ja.quote:Op zondag 18 december 2011 22:05 schreef zerokil het volgende:
Is er in Fifa ook blessure gevoeligheid per speler?
Sinds fifa 12 wel. Sommige spelers zijn extra gevoelig.quote:Op zondag 18 december 2011 22:05 schreef zerokil het volgende:
Is er in Fifa ook blessure gevoeligheid per speler?
En dan is Riberyquote:Op zondag 18 december 2011 22:05 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Sinds fifa 12 wel. Sommige spelers zijn extra gevoelig.
Weet ik niet.. Robben valt in ieder geval onder de categorie snel geblesseerdquote:Op zondag 18 december 2011 22:08 schreef zerokil het volgende:
[..]
En dan is Ribery??
Ik heb bijv. Lavezzi maar die is meer geblesseerd dan hij wedstrijden kan spelen
Moet je hem opzoeken in de database..de traits staan er nu bijquote:Op zondag 18 december 2011 22:08 schreef zerokil het volgende:
[..]
En dan is Ribery??
Ik heb bijv. Lavezzi maar die is meer geblesseerd dan hij wedstrijden kan spelen
Je smilies zijn kapot bro :pquote:Op zondag 18 december 2011 22:08 schreef Kenarion het volgende:
Snap het squad idee overigens, nu alleen nog een 2e gold squad maken :p
Mali.quote:Op zondag 18 december 2011 22:12 schreef Kenarion het volgende:
Weet iemand wat een goed goud teampje is met een budget van ~20k?
Ja da's niet slim.quote:Op zondag 18 december 2011 22:16 schreef Kenarion het volgende:
Zit nu met 1ster tegne een 4ster team doordat me hele bench goud is :p
Je wordt niet gematcht... Gewoon een random tegenstander.quote:Op zondag 18 december 2011 22:16 schreef Kenarion het volgende:
moet je voor de gein eens je shift knop ingedrukt houden als je de 'p' typt. Het effect is geniaal.quote:Op zondag 18 december 2011 22:16 schreef Kenarion het volgende:
Mwa, misschien 4,5 ster, maar Kanoute is top.quote:Op zondag 18 december 2011 22:22 schreef Kenarion het volgende:
Maar Harregarre, is Mali 4,5-5 ster dan? En een beetje samba-voetbalwaardig graag
Ik speel altijd 4-1-2-1-2. Je moet ook die M...M...nog wat hebben. Maiga, dat is het.quote:Op zondag 18 december 2011 22:27 schreef Kenarion het volgende:
5-1 verloren, 3 sweat goals.. Niet slecht opzich, Danny/Vierinha/Saviola/Coentrao en nog paar.. Elke keer als die een trucje deed was het over de zijlijn
EDIT: Welke formatie met Mali? 4-2-3-1 vind die 3 spelers ofzo
En woensdag Guidetti.quote:Op zondag 18 december 2011 22:29 schreef el-blanchito het volgende:
Mooi, IF Dost gaat al voor minder dan 60K
Ik denk dat hij woensdag de mijne is.
: Pquote:Op zondag 18 december 2011 22:33 schreef Kenarion het volgende:
Mali ken je toch geen elkftal van maken man, hele trade pile bestaat uit Sissoko/Keita(beide CDM), en Diarra/Kébe, dat is het zowat, geen enkele GK/CB :p
Ik had anders een geil team.quote:Op zondag 18 december 2011 22:33 schreef Kenarion het volgende:
Mali ken je toch geen elkftal van maken man, hele trade pile bestaat uit Sissoko/Keita(beide CDM), en Diarra/Kébe, dat is het zowat, geen enkele GK/CB :p
Wie zegt dat dan?quote:Op zondag 18 december 2011 22:50 schreef vandermar het volgende:
Mensen die zeggen dat Vertongen ziek goed speelt dit seizoenNiet als verdediger in ieder geval.
Van die knaapjes op EA forum. Ik vraag mij echt af wat zij kijken tijdens een wedstrijd.quote:
Nee joh, zo rijk ben ik niet!quote:
Ik ken geen Ajacied die dat zegt in ieder geval..iedereen irriteert zich kapot aan die gozer en zijn arrogante houding. Als je foutloos bent kom je daar wel mee weg, maar dat is hij bepaald niet dit seizoen.quote:Op zondag 18 december 2011 22:53 schreef vandermar het volgende:
[..]
Van die knaapjes op EA forum. Ik vraag mij echt af wat zij kijken tijdens een wedstrijd.
Gelukkig zijn er ook mensen met een realistische kijkquote:Op zondag 18 december 2011 23:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik ken geen Ajacied die dat zegt in ieder geval..iedereen irriteert zich kapot aan die gozer en zijn arrogante houding. Als je foutloos bent kom je daar wel mee weg, maar dat is hij bepaald niet dit seizoen.
awesome, ik heb er nog een voor 600cquote:Op zondag 18 december 2011 23:02 schreef StijnDa het volgende:
Iemand probeert Goossens te pricefixen voor 50k![]()
Hij is echt 1k waard ofzo.
ik denk dat het gros van de Ajax supporters het wel met je eens zijn dat de complete verdediging slecht bezig is dit seizoen.quote:Op zondag 18 december 2011 23:05 schreef vandermar het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er ook mensen met een realistische kijkTevens zitten er mensen tussen die zeggen dat van der Wiel erg goed bezig is
gelukkig niet al te veel.
Dat zijn gewoon mensen die IF's willen ofzo?quote:Op zondag 18 december 2011 23:05 schreef vandermar het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er ook mensen met een realistische kijkTevens zitten er mensen tussen die zeggen dat van der Wiel erg goed bezig is
gelukkig niet al te veel.
Er stond er ook een voor 350c BINquote:Op zondag 18 december 2011 23:05 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
awesome, ik heb er nog een voor 600c
Vermoeidheidsbreuk in enkel, gaat niet mee op trainingskamp, dus die zal je ook voorlopig niet zien.quote:Op zondag 18 december 2011 23:11 schreef StijnDa het volgende:
Ook even proberen Sightorsson binnen te halen. Hoe is het eigenlijk met die gast IRL? Al lang niet meer gezien, dacht dat hij iets van een vermoeidheidsblessure had ofzo..
Wel erg langdurig...quote:Op zondag 18 december 2011 23:14 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Vermoeidheidsbreuk in enkel, gaat niet mee op trainingskamp, dus die zal je ook voorlopig niet zien.
dat kan je wel zeggen. Maar ja, zo gaan die dingen. Gelukkig kan Siem binnenkort wel weer spelen en Derk ookquote:
Die Siem presteerde toch helemaal niets voordat hij geblesseerd raakte?quote:Op zondag 18 december 2011 23:21 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat kan je wel zeggen. Maar ja, zo gaan die dingen. Gelukkig kan Siem binnenkort wel weer spelen en Derk ook
nou ja, hij heeft een hoger rendement dan Lodeiro en kan een beetje koppen, dus das wel handig als je via de flanken speeltquote:Op zondag 18 december 2011 23:27 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Die Siem presteerde toch helemaal niets voordat hij geblesseerd raakte?
Derk is wel goed
Maar als Sulejmani elke bal zelf op goal schiet en Boerrigter ballen niet goed voorkrijgt heb je er nog niet veel aanquote:Op zondag 18 december 2011 23:29 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nou ja, hij heeft een hoger rendement dan Lodeiro en kan een beetje koppen, dus das wel handig als je via de flanken speelt
4-4-2quote:Op zondag 18 december 2011 23:30 schreef Toefjes het volgende:
2-0 voor bij rust in de finale, en jawel 2-3 na verlenging. El Kabir en die mongole hanekam van AC Milaan. En ongetwijfeld nog wat bazen die duurder zijn dan mijn elftal bij elkaar.
Ik zit hard te denken om over te stappen op 4-2-3-1 met de silvers. Want straks Guidetti IF samen met Dost IF als ST en CF. En IF Djuricic en Overoom als CAM. Fer als DMC, en wellicht Bruma ofzo.
Zal de acties van Oar en Cabral wel missen dan..
quote:Op zondag 18 december 2011 23:30 schreef Toefjes het volgende:
2-0 voor bij rust in de finale, en jawel 2-3 na verlenging. El Kabir en die mongole hanekam van AC Milaan. En ongetwijfeld nog wat bazen die duurder zijn dan mijn elftal bij elkaar.
Ik zit hard te denken om over te stappen op 4-2-3-1 met de silvers. Want straks Guidetti IF samen met Dost IF als ST en CF. En IF Djuricic en Overoom als CAM. Fer als DMC, en wellicht Bruma ofzo.
Zal de acties van Oar en Cabral wel missen dan..
En Djuricic CM makend... Fer er naast, klinkt redelijkquote:Op zondag 18 december 2011 23:31 schreef vandermar het volgende:
[..]
4-4-2
Guidetti naast Dost
Cabral LM Oar RM of Beerens
Achter achter achter overoomquote:Op zondag 18 december 2011 23:34 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha ik moest ook lachen om overoom
4-4-2quote:Op zondag 18 december 2011 23:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
En Djuricic CM makend... Fer er naast, klinkt redelijkAl heb ik nog nooit echt 4-4-2 gespeeld in Fifa, als het niet lekker loopt gaat er weer een kapitaaltje verloren aan formatie kaarten e.d..
Maar klinkt wel als de ideale formatie. 4-1-2-1-2 begin ik in elk geval niet meer aan, dat gaat echt helemaal nergens over
352 misschien?quote:Op zondag 18 december 2011 23:31 schreef vandermar het volgende:
[..]
4-4-2
Guidetti naast Dost
Cabral LM Oar RM of Beerens
Als je dan iets van 442 wilt kiezen moet je echt voor 4411 gaan! Je Rm en Lm hebben dan super veel ruimte.quote:Op zondag 18 december 2011 23:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
En Djuricic CM makend... Fer er naast, klinkt redelijkAl heb ik nog nooit echt 4-4-2 gespeeld in Fifa, als het niet lekker loopt gaat er weer een kapitaaltje verloren aan formatie kaarten e.d..
Maar klinkt wel als de ideale formatie. 4-1-2-1-2 begin ik in elk geval niet meer aan, dat gaat echt helemaal nergens over
In wat voor team heb je vela IF? Picje?quote:Op zondag 18 december 2011 23:41 schreef SuperHarregarre het volgende:
Die pauper is ook druk op het EA forum.Wat een ontzettende laggende huilebalk.
Alleen zit je dan met Guidetti, Dost, Djuricic en Castaignos. Te veel aanvallende kwaliteit. Ik ga denk ik voor een 6 spitsen systeemquote:Op zondag 18 december 2011 23:39 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Als je dan iets van 442 wilt kiezen moet je echt voor 4411 gaan! Je Rm en Lm hebben dan super veel ruimte.
Heb ff geen zin om screenshot te nemen:quote:Op zondag 18 december 2011 23:43 schreef detennismaster het volgende:
[..]
In wat voor team heb je vela IF? Picje?
Valt wel mee, heb m'n dure spelers verkocht vandaar dat ik nu wat coins over heb. Ik heb alleen nog maar zilver/goud gemixt of puur zilver squads. Daar zitten wel paar leuke bij zoals IF Fabian, El Kabir, etc. Ben nu gewoon wachten op IF Guidetti enzo. Teams vind ik al wel leuk staan.quote:Op zondag 18 december 2011 23:49 schreef zerokil het volgende:
Harregarre heb je eigenlijk ook een team met veel waarde?
Omdat ik ergens zag dat je redelijk wat coins hebt.
Ja en wat is je geboortedatum?quote:Op zondag 18 december 2011 23:49 schreef zerokil het volgende:
Harregarre heb je eigenlijk ook een team met veel waarde?
Omdat ik ergens zag dat je redelijk wat coins hebt.
quote:Op zondag 18 december 2011 23:54 schreef el-blanchito het volgende:
Ik denk niet dat ik ooit nog gold teams ga maken, Silver speelt veel chiller, de teams zijn origineler en m'n doelpunten zijn ook mooier
Over het algemeen wel maar de laatste 10 potjes die ik met m'n silvers heb gespeeld, waren tegen Braziliaanse "skillers" (die allemaal faalden) of tegen Engelse pace negersquote:Op zondag 18 december 2011 23:54 schreef el-blanchito het volgende:
Ik denk niet dat ik ooit nog gold teams ga maken, Silver speelt veel chiller, de teams zijn origineler en m'n doelpunten zijn ook mooier :p
Of serie A hufters met hanekammen...quote:Op zondag 18 december 2011 23:55 schreef laucas het volgende:
[..]
Over het algemeen wel maar de laatste 10 potjes die ik met m'n silvers heb gespeeld, waren tegen Braziliaanse "skillers" (die allemaal faalden) of tegen Engelse pace negers
Damn, best gevaarlijk eigenlijk.quote:Op zondag 18 december 2011 23:54 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Staat gewoon in je Fok! profielOf klopt die niet?
Die van mij stond er welquote:Op zondag 18 december 2011 23:59 schreef Toefjes het volgende:
Mijn geboortedatum: 00-00-0000 volgens het fok profiel. Houden zo
Social Engineeringquote:Op maandag 19 december 2011 00:01 schreef el-blanchito het volgende:
Dus eigenlijk kunnen we iedereen hier gewoon hacken? WTF
Ben wel blij met m'n Silver Dutchies, spelen boven verwachting.quote:Op zondag 18 december 2011 23:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Of serie A hufters met hanekammen...
Misschien zelf ook maar zon team maken
Goede doelen, carequote:Op maandag 19 december 2011 00:09 schreef GuRBuH het volgende:
Wat een klote TT eigenlijk. 3FM en hun zogenaamde goede doelen actie
sorryquote:Op maandag 19 december 2011 00:09 schreef GuRBuH het volgende:
Wat een klote TT eigenlijk. 3FM en hun zogenaamde goede doelen actie
Mijn stad! Jij woont nog altijd in Leiderdorp.quote:Op maandag 19 december 2011 00:10 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
sorrywas inspiratieloos en het staat wel mooi in mijn stad
![]()
Leiden, Leiderdorp who cares.quote:Op maandag 19 december 2011 00:12 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Mijn stad! Jij woont nog altijd in Leiderdorp.
Verschrikkelijk nr vind ik datquote:Op maandag 19 december 2011 01:16 schreef DannyDeko het volgende:
Rafael Sobis is een beest trouwens. Waarom is die man maar 75....
Oh en ik ben verliefd denk
Ik vind 'm eigenijk wel mooi. Vooral als ie hard staat, dno whyquote:
Gistel had ik ook een tilt moment en stond ik op het punt bent en agbonlawhore te kopen.quote:Op maandag 19 december 2011 01:39 schreef Tobi-wan het volgende:
Fifa community beschikt wel echt over de meest trieste mensen.
Speel net tegen iemand met een Russian League pace team, hij komt snel voor omdat het me om onbekende reden niet lukt om de hoge ballen tegen te houden. Net voor het einde scoor ik de gelijkmaker (4-4). In de verlenging schiet ik er nog 2 of 3 in en toen ging het beginnen hoor...
Het ene berichtje na het andere. Wat een loser ik wel niet ben en dat ik geen leven heb. Normaal stoppen ze wel na een berichtje als: 'U mad?'. Nu zat ik hem ook behoorlijk te irriteren tijdens de wedstrijd, maar dat was alleen omdat hij er om vraagt.
Eigenlijk moet je je niet tot dat niveau verlagen maar soms is het moeilijk om dat te laten...
Geen Ananidzequote:Op maandag 19 december 2011 09:47 schreef Anthony9219 het volgende:
[ afbeelding ]
Wissels:
Kerzhakov
Vagner Love
Honda
Tosic
Gonzalez
Bystrov
Roberto Carlos
Ansaldi
Ignashevich
Lombaerts
Rhyzikov
Heeft er iemand ervaring met carlos eduardo, beetje erge speler?
Pato is misschien wel de beste aanvaller waarmee ik gespeeld heb. Hij heeft echt alles, tweebenig, skills, pace, dribbel, geweldig schot (links en rechts), goede kopper.quote:Op maandag 19 december 2011 09:45 schreef Pino0 het volgende:
Nu maar is sparen voor Pato, die is wel beest of niet?
PAAAAAAAAAAAACEEEE!!!quote:Op maandag 19 december 2011 09:47 schreef Anthony9219 het volgende:
[ afbeelding ]
Wissels:
Kerzhakov
Vagner Love
Honda
Tosic
Gonzalez
Bystrov
Roberto Carlos
Ansaldi
Ignashevich
Lombaerts
Rhyzikov
Heeft er iemand ervaring met carlos eduardo, beetje erge speler?
Maxwell en Dede kun je beter omdraaien.quote:Op maandag 19 december 2011 10:38 schreef Kenarion het volgende:
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#dg4B5M9Abcgxv
Dit is mijn huidige samba-teampje overigens.
Klopt, was even aan het kijken met chem ivm met Rafael, maar ben nu match aant spelen met men bronze teampje, dus Rafael is straks weer terug, dan gewoon maxwell LB en luis/dede centraalquote:Op maandag 19 december 2011 10:49 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Maxwell en Dede kun je beter omdraaien.
Hij is 73, jij hebt vast spelers van 75. Zoveel verschil is het niet, alleen de kleur.quote:Op maandag 19 december 2011 10:38 schreef Anthony9219 het volgende:
[..]
Dus heb ik mijn twijfels of ie meekomt tussen al die gouden
Dat is zo, maar prijs?quote:Op maandag 19 december 2011 10:53 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Hij is 73, jij hebt vast spelers van 75. Zoveel verschil is het niet, alleen de kleur.
quote:'Novara en Siena hopen op Castaignos'
Het Italiaanse Novara hoopt Luc Castaignos de tweede seizoenshelft te huren van Internazionale. De Nederlandse aanvaller komt in Milaan weinig aan spelen toe.
Omdat Inter-coach Claudio Ranieri over behoorlijk wat aanvallers beschikt, is een verhuurperiode voor Castaignos een reële optie, bericht Tuttosport. Ook Diego Milito staat op de nominatie om getransfereerd te worden.
Ook Siena heeft de speler op het boodschappenlijstje staan. Bij Inter kwam Castaignos in de Serie A pas vier keer in actie, waarvan drie keer als invaller. Hij speelde nog geen volledige wedstrijd. Eén keer was de oud-Feyenoorder trefzeker.
haha jaar geleden werdt dit geschreven:quote:
Nee..quote:Op maandag 19 december 2011 11:07 schreef GuRBuH het volgende:
Ik heb eens een spits geblesseerd gehad aan zijn hoofd omdat ie met die 'dead fish' celebration met zn hoofd tegen de paal kwam
Een linksback zou wel handig zijn.quote:Op maandag 19 december 2011 12:10 schreef Toefjes het volgende:
Zag dat Dost nu voor 55K bin te koop staat. Als ie de 50K raakt koop ik m. En ga over op het 4-2-3-1 systeem. IF Elm op de CDM positie, samen met Fer. Anita halen voor back-up.
Dan wordt het:
GK: Krul (Cillessen)
RB: Rosales (Zuiverloon)
CB: Marcelo (Moisander)
CB: Donk (Bouma)
CDM: IF Elm ( Anita)
CDM: Fer (W. Jansen)
CAM: Serrero (Cabral)
CAM: IF Djuricic (Overtoom)
CF : Castaignos (Fernandez)
ST: IF Dost (Straks IF Guidetti)
Nog suggesties voor verbeteringen? (Behalve IF Vlaar of ander dure alternatieven)
Je chem is nu niet echt optimaal toch?quote:Op maandag 19 december 2011 12:05 schreef Tobi-wan het volgende:
Weer een kleine aanpassing gedaan. Nu zijn echt al m'n coins op
[ afbeelding ]
Haha, inderdaadquote:Op maandag 19 december 2011 12:12 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Een linksback zou wel handig zijn.
En Krul haalt zo geen 9 chemistry met 1 zwakke link naar Donk ?
Iedereen heeft 9 chem.quote:Op maandag 19 december 2011 12:13 schreef zerokil het volgende:
Je
[..]
Je chem is nu niet echt optimaal toch?
á Di Maria
Dubbele link met Kaka, op die positie is het genoeg voor 9 chem. Ibra heeft wel een enkele en een dubbele link nodig voor 9 chem.quote:
Waarom vraag je altijd hetzelfdequote:Op maandag 19 december 2011 12:22 schreef zerokil het volgende:
Hoe kom je eigenlijk aan zo veel geld, Di Maria kost al 180k
Castaignos heeft ook maar 7 chemistry denk ik, en als je IF Guidetti haalt dan hebben Castaignos en Guidetti beiden maar 6.quote:Op maandag 19 december 2011 12:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, inderdaadWordt Tiendalli, backup Pieters.
En klopt, vind Marcelo en Donk vele malen sterker dan Moisander of Bouma, is inderdaad een (bewuste) keuze. Met Cilissen krijg je wel chem 9, maar Krul is ook best een held. heb ik wel wat chem puntjes voor over
Uiteraard krijgen de spelers dan kaartjes, 2 worden CF. Guidetti zal niet spelen met Castaignos, dus zodoende zou voorin wel 9 chem behaald kunnen wordenquote:Op maandag 19 december 2011 12:24 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Castaignos heeft ook maar 7 chemistry denk ik, en als je IF Guidetti haalt dan hebben Castaignos en Guidetti beiden maar 6.
Tuurlijk kun je daar wel een goed team van kopen. Je kunt er zelfs het beste Serie A team van kopen, als je Ibrahimovic en Thiago Silva even weg denkt.quote:Op maandag 19 december 2011 12:25 schreef zerokil het volgende:
Tja, dat kopen en verkopen begint echt saai te worden, ik het nu 270k maar begin het zat te worden maarja echt een goed team kan ik er niet van kopen.
Ik ga altijd uit van goede formatie en positie.quote:Op maandag 19 december 2011 12:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Uiteraard krijgen de spelers dan kaartjes, 2 worden CF. Guidetti zal niet spelen met Castaignos, dus zodoende zou voorin wel 9 chem behaald kunnen worden
Alleen nog dubben wie van het kwartet: IF Guidetti / IF Dost / Fernandez / Castaignos de CF kaartjes gaan krijgen... Mn gevoel zegt Guidetti en Fernandez. Dost en Castaignos echte targetspitsen
Uit het hoofd, dus kan er enkele duizenden naast zitten:quote:Op maandag 19 december 2011 12:29 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Tuurlijk kun je daar wel een goed team van kopen. Je kunt er zelfs het beste Serie A team van kopen, als je Ibrahimovic en Thiago Silva even weg denkt.
El Kabir is ookquote:Op maandag 19 december 2011 12:31 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik ga altijd uit van goede formatie en positie.
Castaignos heeft als CF geen link met Serero of Djuricic of Elm en maar een zwakke link met Dost en Fer, dat is dus 7 chemistry.
Als je Castaignos spits maakt moet je er een Nederlandse CF achter zetten, als je hem CF maakt heb je een Nederlandse spits nodig + minstens twee Nederlandse middenvelders (CDM of CAM maakt niet uit).
Of El Kabir in de spits, dan heb je een sterke link en mag er een middenvelder af.
Heb nog niet echt serieus naar hem gekeken eigenlijk, ga ik vanmiddag even doenquote:Op maandag 19 december 2011 12:43 schreef DutchSL het volgende:
Je kunt El Kabir zelfs nog ombouwen naar een CAM, daar heeft hij betere stats voor dan als spits vind ik. Ik heb graag een spits die een beetje kan koppen en dat kan hij dus totaal niet.
Nadeel is slechte passing/crossing. Eigenlijk maar een overhypte speler die niks kan behalve snel zijn en dribbelen
Maar waarom niet gewoon Overtoom in de basis i.p.v. Serero, dat lost je problemen ook op.
Hou gewoon je 433 team, en maak nieuwe teams met de IF's die je koopt. En maak van je 433 een Eredivisie only team. Met dost en guidetti afwisselen. En maak daarnaast een ander vet team met Castoignes en el Kabir ofzo.quote:Op maandag 19 december 2011 12:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
El Kabir is ookWordt het gekkenhuis met IF Dost, Castaignos en IF Guidetti. Weet ik uit gekkigheid niet wie ik op moet stellen. Eigenlijk met ST Castaignos is Fernandez onder de huidige omstandigheden de enige CF die er bij past (als ik Dost ook ST maak).
El kabir. Ach, waarom ook niet grof geld er tegen aan gooien, speel toch het leukste met de silvers
Ik ga eerst voor de grap eens proberen met IF Dost en een 4-2-3-1. en kijken hoe dat bevalt. Haalt iets van 88 chem op zich, dus kan een indruk krijgen hoe het zou kunnen worden. 2 teams is wel briljant, altijd 100 fitness in een toernooiquote:Op maandag 19 december 2011 12:53 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Hou gewoon je 433 team, en maak nieuwe teams met de IF's die je koopt. En maak van je 433 een Eredivisie only team. Met dost en guidetti afwisselen. En maak daarnaast een ander vet team met Castoignes en el Kabir ofzo.
Dinsdagavond of woensdag wordt het altijd bekend gemaakt, en vanaf woesndag 19:00 zitten ze in de pakjes.quote:Op maandag 19 december 2011 12:58 schreef Toekito het volgende:
Wanneer wordt de nieuwe IF-lijst bekend? Zie nu nog een team van 14-12
Weet niet hoe de coin verdeling bij H2H is, op zich als je 6 potjes per dag doet, heb je Pato binnen een week al binnen, alleen al aan match coins. Een toernooi winnen is ook vreselijk moeilijk. Anders lekker met je bronze toernooien spelen? Daar zijn de contracten goedkoper en meer beginners op bronze niveau, dus meer kans op winst.quote:Op maandag 19 december 2011 12:58 schreef Pino0 het volgende:
Ik kan er niks van met toernooien, moet elke keer met mijn 20k team tegen teams van minstens 300k
Zal ik het blijven proberen of gewoon meer online 1op1 te spelen om zo meer coins te vergaren? Die matchen meestal mijn team beoordeling die rond de 78 ligt, en in het Adidas toernooi is het al snel 84.
Ik wil pato zo graag :<
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |