Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
iwaninho ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:55 schreef OmniRocket het volgende:
Voortgang van het PS3 Fok! Toernooi numero uno:
https://docs.google.com/s(...)ue&gid=0&output=html
Bank ook goud.quote:Op zondag 18 december 2011 19:01 schreef laucas het volgende:
Moet de bank ook bestaan uit allemaal 75ers? Of is het weer zo'n faal tournooi waar je een paar uber low bronzes op de bank gooit?
Ik heb ze allemaal al binnen en koop ze op BIN. ik zet ze er weer voor 3300 BIN opquote:Op zondag 18 december 2011 18:58 schreef BDIL het volgende:
[..]
Lul als je met mij op loopt te bieden
3K slechts. Daarom vraag ik me ook af of dit populair gaat worden..quote:Op zondag 18 december 2011 19:00 schreef StijnDa het volgende:
Wat is de prijsbonus voor dat 75 toernooi?
Wanneer begint het?![]()
Zou ik het niet voor doen.quote:Op zondag 18 december 2011 19:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
3K slechts. Daarom vraag ik me ook af of dit populair gaat worden..
2 doelpunten en wat lekkere passjes, maar ik vrees niet belangrijk genoeg. Zou wel erg goed uitkomen voor Eredivisie Gold teamsquote:
Qua doelpunten wel ja, al vind ik dat Vlaar een enorm belangrijke rol heeft gespeeld in de tweede helft. Op het moment dat het minder ging bleef hij wel geconcentreerd.quote:Op zondag 18 december 2011 19:23 schreef Lindgren. het volgende:
Als Guidetti geen IF wordt. Bezorgt Feyenoord ff in z'n uppie de zege.
Exact.quote:Op zondag 18 december 2011 19:34 schreef StijnDa het volgende:
[..]
2 doelpunten en wat lekkere passjes, maar ik vrees niet belangrijk genoeg. Zou wel erg goed uitkomen voor Eredivisie Gold teamsIF Toivonen in de spits.
Komt binnenkort wel.quote:Op zondag 18 december 2011 19:51 schreef Neraice het volgende:
WTF! Drogba gekocht, staat niet in m'n club, watch list of trade pile, maar de coins zijn wel weg!!!
Hopelijk doen ze minimaal silver, dan is het een leuk toernooi. Vrees wel dat het 1 bende gaat worden met noobs die attributekaarten gaan gebruikenquote:Op zondag 18 december 2011 19:06 schreef psychedelicate het volgende:
Elftal van 75'ers is 4*. EA gaat het toernooi binnenkort fixen, als het goed is.
Gewoon omdat ze hem IF willen..die mensen lobbyen hem al als hij zijn kont goed afveegt.quote:Op zondag 18 december 2011 20:01 schreef vandermar het volgende:
Wtf zitten mensen Alaba op te hemelenJanssen scoorde laatst ook 2 maal als invaller maar werd ook niet IF. Alaba scoort 1 maal en die zou wel IF moeten?
Ik kijk er wel een beetje realistisch naar en of ze echt goed speelden. Guidetti speelde gewoon fenomenaal en dat niet voor het eerst dus hij verdient het zeker. Minimaal een 73 ook.quote:Op zondag 18 december 2011 20:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Gewoon omdat ze hem IF willen..die mensen lobbyen hem al als hij zijn kont goed afveegt.
Iedereen zit daar toch alleen maar om mensen IF te maken die zij willen zien...logisch ook...ik doe hetzelfde.
quote:If Alaba and Guidetti don't get an IF, i will spend my christmas microsoft points elsewhere. Do it EA.
jaquote:
Ja en een ziekelijk afstandschotquote:
Ik heb ook liever iedereen rechts, hoef je niet na te denken hoe je moet draaienquote:Op zondag 18 december 2011 20:10 schreef Tim86 het volgende:
Ik heb een hekel aan linkspoten op mijn middenveld
Dat is het inderdaad..gaat echt nergens over eigenlijk, maar ik vind het gewoon niet fijn. Probeer nu wel af en toe met een linkspoot op LCM te spelen, maar zelfs dan krijg ik het voor elkaar om net met een rechtspoot op die plek te staan als ik kan schieten met linksquote:Op zondag 18 december 2011 20:11 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik heb ook liever iedereen rechts, hoef je niet na te denken hoe je moet draaien
Ik ook.quote:Op zondag 18 december 2011 20:13 schreef vandermar het volgende:
Ik zet linkspoten altijd aan de rechterkant en rechtspoten aan de linkerkant
Ik verkoop ze ook met bosjesquote:Op zondag 18 december 2011 20:13 schreef BDIL het volgende:
Baas 2 Agbonlawhore's verkocht voor 3,5kAl mijn inzet al eruit haha
Haterrrr.quote:Op zondag 18 december 2011 20:13 schreef Lindgren. het volgende:
Goossens eerder IF dan toivonen dan.
Geprobeerd, pakte niet geweldig uit.quote:Op zondag 18 december 2011 20:13 schreef vandermar het volgende:
Ik zet linkspoten altijd aan de rechterkant en rechtspoten aan de linkerkant
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |