Eujquote:Op zondag 18 december 2011 16:19 schreef Tarado het volgende:
Yes! nu PSV nog 0 punten en het is een perfecte dag
Juistquote:Op zondag 18 december 2011 16:19 schreef Tarado het volgende:
AZ is nog steeds zijn club, wordt verhuurd.quote:
Het gaat mij om de 3 puntenquote:
Zitten er wel meer bij NAC, Luijckx heeft destijds als huurling bij Excelsior AZ het kampioenschap gekost,quote:
Ga dan weg.quote:Op zondag 18 december 2011 16:26 schreef Jojoortje het volgende:
De wedstrijd van PSV kan nu alleen maar tegenvallen
Strootmanquote:Op zondag 18 december 2011 16:26 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]
Strootman>>>>Heel Heerenveen aanval
Osama, Narsingh en Dost >>>>Willems.quote:Op zondag 18 december 2011 16:26 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]
Strootman>>>>Heel Heerenveen aanval
Nou, bijna perfect. Dat tuig uit A'dam heeft ook gewonnenquote:Op zondag 18 december 2011 16:19 schreef Tarado het volgende:
Laat jou knappe kop dan zien.quote:Op zondag 18 december 2011 16:27 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Strootman
Met z'n kutkop. Alsof er een trein overheen gereden is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It Never Hurts To Help!
quote:Op zondag 18 december 2011 16:27 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Osama, Narsingh en Dost >>>>Willems Manolev
quote:Op zondag 18 december 2011 16:28 schreef -Willempie- het volgende:
1 woord jongens:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Noot noot.
Wijnaldum overigens ook jeugd Sparta.quote:
eensquote:Op zondag 18 december 2011 16:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Eriksen is een hype
Sulejmani presteert maar een half seizoen
Siem dom dravertje
Ik weet.quote:Op zondag 18 december 2011 16:29 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Wijnaldum overigens ook jeugd Sparta.
quote:Op zondag 18 december 2011 16:29 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Ik was dat net aan het doen met precies dezelfde namen
Ajaxquote:Op zondag 18 december 2011 16:31 schreef RvLaak het volgende:
Nou, ik ga weer verder met leren voor mijn herkansingen morgen... De enige kwaliteitswedstrijd is toch al gespeeld.
Zoveel waarheid in deze postquote:Op zondag 18 december 2011 16:31 schreef Elusive het volgende:
waarom haten op PSV? dat is het meest gemoedelijke en vredelievend clubje van Nederland, ik snap dat niet. je moet wel heel erg rot van binnen zijn wil je PSV niet een warm hard toedragen![]()
![]()
hup PSV![]()
![]()
hard?quote:Op zondag 18 december 2011 16:31 schreef Elusive het volgende:
waarom haten op PSV? dat is het meest gemoedelijke en vredelievend clubje van Nederland, ik snap dat niet. je moet wel heel erg rot van binnen zijn wil je PSV niet een warm hard toedragen![]()
![]()
hup PSV![]()
![]()
Inderdaad, flikker toch op met dat geouwehoerquote:Op zondag 18 december 2011 16:30 schreef Nuchterheid het volgende:
Weer dat eeuwig trieste Friesche volkslied
quote:Op zondag 18 december 2011 16:31 schreef Elusive het volgende:
waarom haten op PSV? dat is het meest gemoedelijke en vredelievend clubje van Nederland, ik snap dat niet. je moet wel heel erg rot van binnen zijn wil je PSV niet een warm hart toedragen![]()
![]()
hup PSV![]()
![]()
ben je uit op een lintje? misschien een medaille of toch een beker?quote:
1. Toivonen. Smerige kut spelerquote:Op zondag 18 december 2011 16:31 schreef Elusive het volgende:
waarom haten op PSV? dat is het meest gemoedelijke en vredelievend clubje van Nederland, ik snap dat niet. je moet wel heel erg rot van binnen zijn wil je PSV niet een warm hart toedragen![]()
![]()
hup PSV![]()
![]()
Meest karakterloze club ja.quote:Op zondag 18 december 2011 16:31 schreef Elusive het volgende:
![]()
hup PSV![]()
![]()
Dankjewel, wanneer worden ze uitgereikt of moet ik zo komen ophalen?quote:Op zondag 18 december 2011 16:32 schreef Elusive het volgende:
[..]
ben je uit op een lintje? misschien een medaille of toch een beker?
nou meneer, jij krijgt ze allemaal! goed hoor dat je die fout hebt gespot
1 PSVquote:
Hoor wie het zegt. Ik verlaat mijn club niet na een 1-0 achterstand.quote:Op zondag 18 december 2011 16:34 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Hoeft niet, users zoals jij zeggen genoeg
Net als in de Kuip inderdaad.quote:Op zondag 18 december 2011 16:35 schreef Elusive het volgende:
jammer dat die trolls nooit succesfull zijn omdat PSV gewoon altijd hun tegenstander domineert en compleet zoek speelt, nu al 1 minuut bezig en het is al duidelijk dat PSV 4 of 5-0 gaat winnen
Klopt, ik wou even weten wie ik vandaag allemaal moet negeren tijdens deze geweldige wedstrijdquote:Op zondag 18 december 2011 16:35 schreef manderveen het volgende:
[..]
Doe ff rustig. Dit is vragen om het tegenovergestelde.
Sorry, was vergeten dat jij voor Ajax, Twente, Utrecht en PSV bentquote:
Okquote:Op zondag 18 december 2011 16:36 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Sorry, was vergeten dat jij voor Ajax, Twente, Utrecht en PSV bent
Dan stuur je ze een PM/DM.quote:Op zondag 18 december 2011 16:38 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Hoezo? De PSV fanboys vragen er een beetje om.
Ge0wned worden door je kleine zusje...quote:
Als ze kampioen worden ben je er wel weer bij hčquote:Op zondag 18 december 2011 16:38 schreef Jojoortje het volgende:
Tuurlijk is de meerderheid op dit moment even tegen PSV. Ik hoop ook dat ze verliezen, maar kom op zeg... We blijven wel normaal doen natuurlijk.
dan mag die gif in elk willekeurig VBL OPquote:Op zondag 18 december 2011 16:41 schreef tochweerhenk het volgende:
Als Heerenveen wint ga ik keihard huilen.
Wat een dijenkletser! Whahahhha!quote:
Je hebt een kut leven ofnie?quote:Op zondag 18 december 2011 16:42 schreef tochweerhenk het volgende:
TOIVONEN VORIG JAAR OOK AL ONZE WINST VERPEST DOOR JE SMERIGE OVERTREDINGTJES GADVERDAMME VIES VENTJE![]()
Ik ga even mijn bril halen, kom er zo op terug.quote:Op zondag 18 december 2011 16:42 schreef tochweerhenk het volgende:
TOIVONEN VORIG JAAR OOK AL ONZE WINST VERPEST DOOR JE SMERIGE OVERTREDINGTJES GADVERDAMME VIES VENTJE![]()
Minder rukken.quote:
wut,quote:Op zondag 18 december 2011 16:45 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Waar zie jij iets van de Vriendenloterij dan?
Digitale reclame naast de goal net. Bij die misser van de keeper.quote:Op zondag 18 december 2011 16:45 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Waar zie jij iets van de Vriendenloterij dan?
Ooh oke cool.quote:Op zondag 18 december 2011 16:46 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Digitale reclame achter de goal toen net bij de keeper van Heerenveen.
Goeie garpquote:
Fok =/= Twitterquote:Op zondag 18 december 2011 16:46 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Saaie psv wedstrijd. Ik ga wel South Park kijken
Wedstrijden van PSV zijn altijd saai.quote:Op zondag 18 december 2011 16:46 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Saaie psv wedstrijd. Ik ga wel South Park kijken
Waarom kijk je dan?quote:Op zondag 18 december 2011 16:47 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Wedstrijden van PSV zijn altijd saai.
Dat jullie het even wetentwitter:eredivisielive twitterde op zondag 18-12-2011 om 16:45:54Heerenveen is de laatste 13 duels ongeslagen, dit is een clubrecord. De laatste nederlaag dateert van 20 augustus. #heepsv #praatmee reageer retweet
Blijven hopen dat PSV verliestquote:
15 min bezig, nog zat om iets te laten zienquote:
Zou hij ergens anders weer de succesupporter zijn?quote:Op zondag 18 december 2011 16:49 schreef Elusive het volgende:
[..]
waarom heb je foppe de haan in je UI? heb je weer een nieuwe favoriete club gevonden?
quote:Op zondag 18 december 2011 16:52 schreef Elusive het volgende:
Labiyad kan makkelijk mee met Barca, toch speelt hij gewoon nog bij PSV, die jongen is zo normaal gebeleven![]()
quote:Op zondag 18 december 2011 16:51 schreef tochweerhenk het volgende:
Wat een matig Heerenveen de laatste jaren zeg altijd alles maar weer weggeven ik ben supporter af.
Ghana?quote:Op zondag 18 december 2011 16:52 schreef 3M1N3M het volgende:
WAT ZEI IK IN HET PSV TOPIC?
ALS TOIVONEN THA BOMB SPEELT IS HET DANKZIJ DERIJCK GNANA
quote:Op zondag 18 december 2011 16:51 schreef Geo4kant het volgende:
Heerenveen hype train wordt derailed vandaag!
Die wilde PSV toch hebben?quote:
Hij is weg in de winterstopquote:Op zondag 18 december 2011 16:54 schreef StijnDa het volgende:
Voorzet op maat hoor.
Manolev weer belangrijk in deze wedstrijd
Of 0-heelveel.quote:Op zondag 18 december 2011 16:54 schreef Type-R het volgende:
Dit wordt 70 minuten lang gestuntel van PSV.
Nee man. 3-3quote:
Dit is idd mooiquote:Op zondag 18 december 2011 16:54 schreef epicbeardman het volgende:
Dj_Day-V zit met zijn hand in de broek atm
Ik heb nog geen snelle counter gezien, 2 dekkingsfouten = 2 goalsquote:Op zondag 18 december 2011 16:55 schreef Geo4kant het volgende:
Heerenveen met hun aanvallende spel is gewoon gunstig voor psv lekker snelle counters.
Nu wel blijven voetballen psv, doordrukken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |