Eujquote:Op zondag 18 december 2011 16:19 schreef Tarado het volgende:
Yes! nu PSV nog 0 punten en het is een perfecte dag
Juistquote:Op zondag 18 december 2011 16:19 schreef Tarado het volgende:
AZ is nog steeds zijn club, wordt verhuurd.quote:
Het gaat mij om de 3 puntenquote:
Zitten er wel meer bij NAC, Luijckx heeft destijds als huurling bij Excelsior AZ het kampioenschap gekost,quote:
Ga dan weg.quote:Op zondag 18 december 2011 16:26 schreef Jojoortje het volgende:
De wedstrijd van PSV kan nu alleen maar tegenvallen
Strootmanquote:Op zondag 18 december 2011 16:26 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]
Strootman>>>>Heel Heerenveen aanval
Osama, Narsingh en Dost >>>>Willems.quote:Op zondag 18 december 2011 16:26 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]
Strootman>>>>Heel Heerenveen aanval
Nou, bijna perfect. Dat tuig uit A'dam heeft ook gewonnenquote:Op zondag 18 december 2011 16:19 schreef Tarado het volgende:
Laat jou knappe kop dan zien.quote:Op zondag 18 december 2011 16:27 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Strootman
Met z'n kutkop. Alsof er een trein overheen gereden is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It Never Hurts To Help!
quote:Op zondag 18 december 2011 16:27 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Osama, Narsingh en Dost >>>>Willems Manolev
quote:Op zondag 18 december 2011 16:28 schreef -Willempie- het volgende:
1 woord jongens:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Noot noot.
Wijnaldum overigens ook jeugd Sparta.quote:
eensquote:Op zondag 18 december 2011 16:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Eriksen is een hype
Sulejmani presteert maar een half seizoen
Siem dom dravertje
Ik weet.quote:Op zondag 18 december 2011 16:29 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Wijnaldum overigens ook jeugd Sparta.
quote:Op zondag 18 december 2011 16:29 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Ik was dat net aan het doen met precies dezelfde namen
Ajaxquote:Op zondag 18 december 2011 16:31 schreef RvLaak het volgende:
Nou, ik ga weer verder met leren voor mijn herkansingen morgen... De enige kwaliteitswedstrijd is toch al gespeeld.
Zoveel waarheid in deze postquote:Op zondag 18 december 2011 16:31 schreef Elusive het volgende:
waarom haten op PSV? dat is het meest gemoedelijke en vredelievend clubje van Nederland, ik snap dat niet. je moet wel heel erg rot van binnen zijn wil je PSV niet een warm hard toedragen![]()
![]()
hup PSV![]()
![]()
hard?quote:Op zondag 18 december 2011 16:31 schreef Elusive het volgende:
waarom haten op PSV? dat is het meest gemoedelijke en vredelievend clubje van Nederland, ik snap dat niet. je moet wel heel erg rot van binnen zijn wil je PSV niet een warm hard toedragen![]()
![]()
hup PSV![]()
![]()
Inderdaad, flikker toch op met dat geouwehoerquote:Op zondag 18 december 2011 16:30 schreef Nuchterheid het volgende:
Weer dat eeuwig trieste Friesche volkslied
quote:Op zondag 18 december 2011 16:31 schreef Elusive het volgende:
waarom haten op PSV? dat is het meest gemoedelijke en vredelievend clubje van Nederland, ik snap dat niet. je moet wel heel erg rot van binnen zijn wil je PSV niet een warm hart toedragen![]()
![]()
hup PSV![]()
![]()
ben je uit op een lintje? misschien een medaille of toch een beker?quote:
1. Toivonen. Smerige kut spelerquote:Op zondag 18 december 2011 16:31 schreef Elusive het volgende:
waarom haten op PSV? dat is het meest gemoedelijke en vredelievend clubje van Nederland, ik snap dat niet. je moet wel heel erg rot van binnen zijn wil je PSV niet een warm hart toedragen![]()
![]()
hup PSV![]()
![]()
Meest karakterloze club ja.quote:Op zondag 18 december 2011 16:31 schreef Elusive het volgende:
![]()
hup PSV![]()
![]()
Dankjewel, wanneer worden ze uitgereikt of moet ik zo komen ophalen?quote:Op zondag 18 december 2011 16:32 schreef Elusive het volgende:
[..]
ben je uit op een lintje? misschien een medaille of toch een beker?
nou meneer, jij krijgt ze allemaal! goed hoor dat je die fout hebt gespot
1 PSVquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |