Probeer kalmoesthee te drinken, als dat je lukt ben je sowieso niet gay.quote:Op zondag 18 december 2011 16:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee, thee is sowieso voorvocht van en voor homo's, maar wiet in je thee is gewoon echt goor!
Dat werkt dus ook niet.quote:
Is dat zo vies dan?quote:Op zondag 18 december 2011 16:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Probeer kalmoesthee te drinken, als dat je lukt ben je sowieso niet gay.
Azarius. Maar die is wel duur, je kunt ook op de Duitse webshop Elixier bestellen.quote:Op zondag 18 december 2011 16:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Doe eens een linkjenaar die shop
Gewoon suiker toevoegen. En 't voordeel van wiet is ook dat je er niet misselijk van wordt....tenminste, ik dan nietquote:Op zondag 18 december 2011 16:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee, thee is sowieso voorvocht van en voor homo's, maar wiet in je thee is gewoon echt goor!
Wie nog meer?quote:Op zondag 18 december 2011 16:13 schreef HappyGirl91 het volgende:
Lijkt me best interessant, van die speciale thee drinken
Kalmoes meet!quote:Op zondag 18 december 2011 16:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Probeer kalmoesthee te drinken, als dat je lukt ben je sowieso niet gay.
Sja, ga naar de hoeren.quote:
Ik ga eens kijkenquote:Op zondag 18 december 2011 16:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Azarius. Maar die is wel duur, je kunt ook op de Duitse webshop Elixier bestellen.
Je kan het ook gewoon roken.quote:Op zondag 18 december 2011 16:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gewoon suiker toevoegen. En 't voordeel van wiet is ook dat je er niet misselijk van wordt....tenminste, ik dan niet
Ik had afgelopen week zwaar overdosed met die kalmoes, ik was half van de wereldquote:Op zondag 18 december 2011 16:13 schreef HappyGirl91 het volgende:
Lijkt me best interessant, van die speciale thee drinken
Oh dat is wel vervelendquote:
quote:
Nee ik wil gewoon kijken wat die dingen met mij doenquote:Op zondag 18 december 2011 16:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als je het puur om de high wilt doen, gebruik dan fatsoenlijke drugs.
Nou, dat is zeer herkenbaar, ik voel het altijd wanneer ik rond mijn eisprong zit.quote:Op zondag 18 december 2011 16:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben het hele weekend als zo geil als een pinguin in het paringsseizoen.
Hoi Minnemin!quote:Op zondag 18 december 2011 16:17 schreef minnemin het volgende:
[..]
Nou, dat is zeer herkenbaar, ik voel het altijd wanneer ik rond mijn eisprong zit.
Dan raad ik het aanquote:Op zondag 18 december 2011 16:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee ik wil gewoon kijken wat die dingen met mij doen
Zoals?quote:Op zondag 18 december 2011 16:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als je het puur om de high wilt doen, gebruik dan fatsoenlijke drugs.
Ik heb dit jaar voor het eerst bijgedragen aan Serious Request. Dat was 5 euro goed besteed.quote:Op zondag 18 december 2011 16:15 schreef Strani het volgende:
De komende zes etmalen zit deze jongen verslaafd Serious Request te kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |