Ik prefereer mijn THC opgelost in alcohol.quote:Op zondag 18 december 2011 16:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
He Loka, je kunt ook van wiet trouwens thee zetten!
Nicequote:Op zondag 18 december 2011 16:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat wiet voor je liggen ;D
En goor. Net als in de cake of de brownies. Je kan het spul maar beter roken.quote:Op zondag 18 december 2011 16:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
He Loka, je kunt ook van wiet trouwens thee zetten!
Welnee, gewoon voor een tientje wat wiet halen en maar een beetje er van gebruiken. Heb je het al eens geprobeerd?quote:
Het zou hem wel eens kunnen zijn ja!quote:Op zondag 18 december 2011 16:07 schreef HappyGirl91 het volgende:
Omfg![]()
Ongepland zwanger
Soit wordt... papa?
Een tientje daar koop ik van andere dingen een voorraad voor van een paar maandenquote:Op zondag 18 december 2011 16:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Welnee, gewoon voor een tientje wat wiet halen en maar een beetje er van gebruiken. Heb je het al eens geprobeerd?
Ik hoop het niet, ik gun geen enkel kind zo'n vader.quote:Op zondag 18 december 2011 16:07 schreef HappyGirl91 het volgende:
Omfg![]()
Ongepland zwanger
Soit wordt... papa?
Ik ben het hele weekend als zo geil als een pinguin in het paringsseizoen.quote:Op zondag 18 december 2011 16:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waar heb je zin in schatteboutje?
Hahaha, zou wel hilarisch zijn.quote:Op zondag 18 december 2011 16:07 schreef HappyGirl91 het volgende:
Omfg![]()
Ongepland zwanger
Soit wordt... papa?
De smartshop koop jij dus leeg.quote:Op zondag 18 december 2011 16:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Een tientje daar koop ik van andere dingen een voorraad voor van een paar maanden
En echt high worden hoeft van mij eigenlijk niet van iets wat ik regelmatig gebruik.
Alle thee met effect is goorquote:Op zondag 18 december 2011 16:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En goor. Net als in de cake of de brownies. Je kan het spul maar beter roken.
Wel zielig voor het kind om zo'n pappa te hebbenquote:Op zondag 18 december 2011 16:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hahaha, zou wel hilarisch zijn.
En nu?quote:Op zondag 18 december 2011 16:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben het hele weekend als zo geil als een pinguin in het paringsseizoen.
Nee hoorquote:
Ja, dat is ruk.quote:Op zondag 18 december 2011 16:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben het hele weekend als zo geil als een pinguin in het paringsseizoen.
Ja, dat gun je niemand.quote:Op zondag 18 december 2011 16:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wel zielig voor het kind om zo'n pappa te hebben
Doe eens een linkjequote:Op zondag 18 december 2011 16:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee hoor![]()
Maar ik bestel er regelmatig wat omdat het de betrouwbaarste bron is voor bepaalde kruiden.
Nee, thee is sowieso voorvocht van en voor homo's, maar wiet in je thee is gewoon echt goor!quote:
Niks.quote:
Ga lekker fappenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |