omg.. nooit gehoord van de bananenbar?quote:Op zondag 18 december 2011 16:10 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Bananenbar?
Ze serveren alleen bananen?
Nee, is dat net zoiets als de pompoen-bar maar dan voor amateurs?quote:Op zondag 18 december 2011 16:10 schreef Bastard het volgende:
[..]
omg.. nooit gehoord van de bananenbar?
Onder andere. Die dames kunnen zelfs zonder dat hulpmiddel van D_K van alles met hun dingesquote:Op zondag 18 december 2011 16:10 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Bananenbar?
Ze serveren alleen bananen?
Neequote:Op zondag 18 december 2011 16:10 schreef Bastard het volgende:
[..]
omg.. nooit gehoord van de bananenbar?
Word veel gebruikt als locatie voor een vrijgezellenfeest, om de leuke dames en hun show van erotische handelingen met etenswaar.quote:
Het is een soort striptease-bar waar de dames op de bar kunstjes doen. Ja, daarmee. Bananen verdwijnen spoorloos, dat soort kunstjes.quote:
Toch.. als je het zo verteld lijkt het niet leuk om naar te kijken.quote:Op zondag 18 december 2011 16:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het is een soort striptease-bar waar de dames op de bar kunstjes doen. Ja, daarmee. Bananen verdwijnen spoorloos, dat soort kunstjes.
quote:Op zondag 18 december 2011 16:14 schreef Bastard het volgende:
[..]
Word veel gebruikt als locatie voor een vrijgezellenfeest, om de leuke dames en hun show van erotische handelingen met etenswaar.
Van horen zeggen hoor
Oh zo,quote:Op zondag 18 december 2011 16:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het is een soort striptease-bar waar de dames op de bar kunstjes doen. Ja, daarmee. Bananen verdwijnen spoorloos, dat soort kunstjes.
Nee, vind het ook niet zo bi, maar het schijnt er wel altijd stampvol te zijn. Veel vrijgezellenfeestjes beginnen of eindigen daar.quote:Op zondag 18 december 2011 16:15 schreef Bastard het volgende:
[..]
Toch.. als je het zo verteld lijkt het niet leuk om naar te kijken.
Moet je eens naar de pompoen-bar gaan. Je kan een gat maken in een pompoen, maar je kan ook een pompoen in een gat duwenquote:Op zondag 18 december 2011 16:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh ja, we gingen nog een meet organiseren in A'dam?quote:Op zondag 18 december 2011 16:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En die pompoen mag je ook weer uit dat gat eten, zoals in de bananen-bar?quote:Op zondag 18 december 2011 16:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Moet je eens naar de pompoen-bar gaan. Je kan een gat maken in een pompoen, maar je kan ook een pompoen in een gat duwen
Maar waarom zou je dat wíllen?quote:Op zondag 18 december 2011 16:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Moet je eens naar de pompoen-bar gaan. Je kan een gat maken in een pompoen, maar je kan ook een pompoen in een gat duwen
Ik sta op de 'misschien' lijst.quote:Op zondag 18 december 2011 16:20 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Oh ja, we gingen nog een meet organiseren in A'dam?
Ik eet graag pompoensoepquote:
zit vlakbij het sexmuseum geloof ik dus als je wilt gaan.quote:Op zondag 18 december 2011 16:20 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Oh ja, we gingen nog een meet organiseren in A'dam?
Zeker weten.quote:Op zondag 18 december 2011 16:24 schreef Bastard het volgende:
[..]
zit vlakbij het sexmuseum geloof ik dus als je wilt gaan.Maar er zijn denk ik wel leukere kroegen daar.
Ik heb liever een banaan dan een kopje koffiequote:Op zondag 18 december 2011 16:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zeker weten.
Kroegen en koffieshops zover het oog reikt. Allemaal leuker en gezelliger dan de Bananenbar.
skeeters ofzoiets is leuk?quote:Op zondag 18 december 2011 16:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zeker weten.
Kroegen en koffieshops zover het oog reikt. Allemaal leuker en gezelliger dan de Bananenbar.
quote:Op zondag 18 december 2011 16:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Mag het ook een schultenbrau zijn?![]()
Wacht, moet ik even opstaan van het kratje
Chupito Shooters. Vlakbij het Leidseplein. Die hebben volgens mij wel 100 mixjesquote:Op zondag 18 december 2011 16:31 schreef Bastard het volgende:
[..]
skeeters ofzoiets is leuk?
Of shooters heet het.![]()
klinkt goedquote:Op zondag 18 december 2011 16:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Chupito Shooters. Vlakbij het Leidseplein. Die hebben volgens mij wel 100 mixjes.
En dus? Die hebben geen poezen en ik ben een dierenliefbeffer! Op naar de bananenbar!quote:Op zondag 18 december 2011 16:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Chupito Shooters. Vlakbij het Leidseplein. Die hebben volgens mij wel 100 mixjes.
Ga je in je kazuifel of hoe heet dat, kavuizel als we daar heen gaan? En dan een groot kruis op de borst. Past wel bij de bananenbar, dat is daar hét thema..kruizenquote:Op zondag 18 december 2011 16:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En dus? Die hebben geen poezen en ik ben een dierenliefbeffer! Op naar de bananenbar!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |