Mijn bed slaapt nabij Arnhem.quote:Op zondag 18 december 2011 15:29 schreef Laysa het volgende:
Waar woont jouw huis Enneacanthus_Obesus?
Die van ons ook.quote:Op zondag 18 december 2011 15:30 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Mijn bed slaapt nabij Arnhem.
Das vlakbij ons....die van ons in Nijmegenquote:Op zondag 18 december 2011 15:30 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Mijn bed slaapt nabij Arnhem.
Whehehehequote:Op zondag 18 december 2011 15:31 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Kunnen we daar eens een meet organiseren.. Als jij preekt in de Grote Kerk, ofzo..
Gezellig!quote:Op zondag 18 december 2011 15:32 schreef Laysa het volgende:
[..]
Das vlakbij ons....die van ons in Nijmegen
Voller dan een meubelwinkel op een koopzondag.quote:
Ik ben een verdwaalde brabander in de achterhoek tussen de superboerenquote:Op zondag 18 december 2011 15:37 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Gezellig!
Nog meer mensen uit deze regio?
Ik verband ketters als hobby.quote:Op zondag 18 december 2011 15:42 schreef Bastard het volgende:
Maar D_K, ik moet het toch even vragen, ben je werkelijk zo kerkelijk georienteerd in je dagelijks leven?
Brabanders en tukkers, de gezelligste mensen van het land.quote:Op zondag 18 december 2011 15:42 schreef foxtrotcharlybravo het volgende:
[..]
Ik ben een verdwaalde brabander in de achterhoek tussen de superboeren
Ja zoiets dacht ik al.quote:Op zondag 18 december 2011 15:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik verband ketters als hobby.
Nee, ik zit wat meer links...oei wat zeg ik nuquote:Op zondag 18 december 2011 15:37 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Gezellig!
Nog meer mensen uit deze regio?
Ja, in Overijsselquote:Op zondag 18 december 2011 15:41 schreef Bastard het volgende:
[..]
Jij woont toch ergens rechts op de kaart?
quote:Op zondag 18 december 2011 15:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik verband ketters als hobby.
Leuke mensen daar. Gezellig en gastvrij.quote:Op zondag 18 december 2011 15:42 schreef foxtrotcharlybravo het volgende:
[..]
Ik ben een verdwaalde brabander in de achterhoek tussen de superboeren
Je woont gewoon bij ons in de buurt en je zegt dat nietquote:Op zondag 18 december 2011 15:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, ik zit wat meer links...oei wat zeg ik nu
Ik woon op het diepste punt van Nederland. Als de zondvloed-let je op D_K-komt ben ik het haasjequote:Op zondag 18 december 2011 15:46 schreef Laysa het volgende:
[..]
Je woont gewoon bij ons in de buurt en je zegt dat niet
Ik woonde ooit in de zee. Maar ik had een spons als buurman die nogal wat herrie maakte.quote:Op zondag 18 december 2011 15:47 schreef summer2bird het volgende:
Ik wil bij de zee wonen
Lijkt me zo lekker rustig. De hele dag naar het water kijken.
Ik woonde ook naast je!quote:Op zondag 18 december 2011 15:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik woonde ooit in de zee. Maar ik had een spons als buurman die nogal wat herrie maakte.
Googlethebooglequote:Op zondag 18 december 2011 15:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik woon op het diepste punt van Nederland. Als de zondvloed-let je op D_K-komt ben ik het haasje
Octo?quote:Op zondag 18 december 2011 15:48 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik woonde ook naast je!
In die steen
Bob?quote:Op zondag 18 december 2011 15:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik woonde ooit in de zee. Maar ik had een spons als buurman die nogal wat herrie maakte.
Bekend en beruchtquote:Op zondag 18 december 2011 15:51 schreef Bastard het volgende:
Ik woon in het groene hart waar Tristan ook woonde, bekend winkelcentrum heeft het
Als je nog tips hebt, ik hoor ze graag. Hier hebben we een zeven maanden oude kitten die denkt dat er snoepjes verstopt zitten in de piek.quote:Op zondag 18 december 2011 15:49 schreef summer2bird het volgende:
Oh, kerstverlichting hier doet het al niet meer.
Met dank aan onze nieuwste kat
Dan is je boom binnen een week van alle naalden ontdaanquote:Op zondag 18 december 2011 15:52 schreef Yogaflame het volgende:
[..]
Als je nog tips hebt, ik hoor ze graag. Hier hebben we een zeven maanden oude kitten die denkt dat er snoepjes verstopt zitten in de piek.
Plantenspuit!quote:Op zondag 18 december 2011 15:52 schreef Yogaflame het volgende:
[..]
Als je nog tips hebt, ik hoor ze graag. Hier hebben we een zeven maanden oude kitten die denkt dat er snoepjes verstopt zitten in de piek.
quote:Op zondag 18 december 2011 15:52 schreef Yogaflame het volgende:
[..]
Ik ben op vakantie naar zee geweest.. Tevens gecombineerd met mijn jaarlijkse bezoek aan Castlefest..quote:Op zondag 18 december 2011 15:47 schreef summer2bird het volgende:
Ik wil bij de zee wonen
Lijkt me zo lekker rustig. De hele dag naar het water kijken.
quote:Op zondag 18 december 2011 15:55 schreef Laysa het volgende:
Die katten op hun zij flippen ála Cesar milan
Nee dat is de buurman aan de andere kant. Ik woon naast die ananas.quote:
Dat heb ik met bossen.. kom helemaal tot rust in een mooi bos. De stilte, het ruisen van de bladeren, de geur, de zachte grond.quote:Op zondag 18 december 2011 15:55 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ik ben op vakantie naar zee geweest.. Tevens gecombineerd met mijn jaarlijkse bezoek aan Castlefest..
Ik heb echt het idee dat ik aan een acculader lig als ik daar ben. Ik voel me zo goed bij de zee.
Behalve dat je in de kroeg geen x-men kan kijken en dat dit contact veel fijner isquote:Op zondag 18 december 2011 15:58 schreef Lavenderr het volgende:
Gezellig hier. Alsof we in de kroeg zitten met elkaar
Pas de Gluhwijn eens doorquote:Op zondag 18 december 2011 15:58 schreef Lavenderr het volgende:
Gezellig hier. Alsof we in de kroeg zitten met elkaar
quote:Op zondag 18 december 2011 15:59 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Behalve dat je in de kroeg geen x-men kan kijken en dat dit contact veel fijner is
Octo is echt het meest geniale karakter in Sponge Bob..quote:Op zondag 18 december 2011 15:48 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik woonde ook naast je!
In die steen
X-men. Heb je een favoriet? Ik vind alleen Juggernaut, want dat is tenminste geen smerige mutant.quote:Op zondag 18 december 2011 15:59 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Behalve dat je in de kroeg geen x-men kan kijken en dat dit contact veel fijner is
`Die stem alleen alquote:Op zondag 18 december 2011 16:00 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Octo is echt het meest geniale karakter in Sponge Bob..
Zee, altijd mooi. Maakt niet uit wat voor weer het is. Woon er gelukkig vlakbij, dus ga vaak naar het strand.quote:Op zondag 18 december 2011 16:00 schreef summer2bird het volgende:
Ik kan bij de zee echt de hele dag zitten kijken naar de golven.
En als de nacht valt naar het geluid van de golven luisteren.
Heerlijk
Kurt! (nightcrawler)quote:Op zondag 18 december 2011 16:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
X-men. Heb je een favoriet? Ik vind alleen Juggernaut, want dat is tenminste geen smerige mutant.
Vieze mutant! Vlek op Gods creatie!quote:
quote:Op zondag 18 december 2011 16:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Vieze mutant! Vlek op Gods creatie!
Ik heb het voordeel in een bosrijk gebied te wonenquote:Op zondag 18 december 2011 15:58 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat heb ik met bossen.. kom helemaal tot rust in een mooi bos. De stilte, het ruisen van de bladeren, de geur, de zachte grond.
Als we in de vakantie van woning ruilen, hebben we allebei een gratis vakantiequote:Op zondag 18 december 2011 16:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zee, altijd mooi. Maakt niet uit wat voor weer het is. Woon er gelukkig vlakbij, dus ga vaak naar het strand.
Daarom is Juggernaut ook het beste. Dat is geen mutantquote:
Mutanten zijn cool ja!quote:Op zondag 18 december 2011 16:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Daarom is Juggernaut ook het beste. Dat is geen mutant
Alleen als ze door God geschapen zijn i.p.v. gecreëerd!quote:
Ik een hele grote ik ben geboren met een slurf van voren. Ik kan er koekjes en pinda's mee van de grond rapen o.a.quote:Op zondag 18 december 2011 16:05 schreef summer2bird het volgende:
Ik heb zelf ook een kleine mutatie.![]()
quote:Op zondag 18 december 2011 16:06 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Alleen als ze door God geschapen zijn i.p.v. gecreëerd!
Haha.quote:Op zondag 18 december 2011 16:06 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik een hele grote ik ben geboren met een slurf van voren. Ik kan er koekjes en pinda's mee van de grond rapen o.a.
Ik kan er een blikje bier mee openen.quote:Op zondag 18 december 2011 16:06 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik een hele grote ik ben geboren met een slurf van voren. Ik kan er koekjes en pinda's mee van de grond rapen o.a.
Blijf van me slurf! Het is geen kinder-speelgoed en het puntje is uiterst gevoelig!quote:Op zondag 18 december 2011 16:08 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik kan er een blikje bier mee openen.
Dat kunnen de meiden bij de Bananenbar ook, dus dat is niet zo uniekquote:Op zondag 18 december 2011 16:06 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Bier is ook niks voor kinderenquote:Op zondag 18 december 2011 16:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Blijf van me slurf! Het is geen kinder-speelgoed en het puntje is uiterst gevoelig!
Bananenbar?quote:Op zondag 18 december 2011 16:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat kunnen de meiden bij de Bananenbar ook, dus dat is niet zo uniek
omg.. nooit gehoord van de bananenbar?quote:Op zondag 18 december 2011 16:10 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Bananenbar?
Ze serveren alleen bananen?
Nee, is dat net zoiets als de pompoen-bar maar dan voor amateurs?quote:Op zondag 18 december 2011 16:10 schreef Bastard het volgende:
[..]
omg.. nooit gehoord van de bananenbar?
Onder andere. Die dames kunnen zelfs zonder dat hulpmiddel van D_K van alles met hun dingesquote:Op zondag 18 december 2011 16:10 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Bananenbar?
Ze serveren alleen bananen?
Neequote:Op zondag 18 december 2011 16:10 schreef Bastard het volgende:
[..]
omg.. nooit gehoord van de bananenbar?
Word veel gebruikt als locatie voor een vrijgezellenfeest, om de leuke dames en hun show van erotische handelingen met etenswaar.quote:
Het is een soort striptease-bar waar de dames op de bar kunstjes doen. Ja, daarmee. Bananen verdwijnen spoorloos, dat soort kunstjes.quote:
Toch.. als je het zo verteld lijkt het niet leuk om naar te kijken.quote:Op zondag 18 december 2011 16:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het is een soort striptease-bar waar de dames op de bar kunstjes doen. Ja, daarmee. Bananen verdwijnen spoorloos, dat soort kunstjes.
quote:Op zondag 18 december 2011 16:14 schreef Bastard het volgende:
[..]
Word veel gebruikt als locatie voor een vrijgezellenfeest, om de leuke dames en hun show van erotische handelingen met etenswaar.
Van horen zeggen hoor
Oh zo,quote:Op zondag 18 december 2011 16:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het is een soort striptease-bar waar de dames op de bar kunstjes doen. Ja, daarmee. Bananen verdwijnen spoorloos, dat soort kunstjes.
Nee, vind het ook niet zo bi, maar het schijnt er wel altijd stampvol te zijn. Veel vrijgezellenfeestjes beginnen of eindigen daar.quote:Op zondag 18 december 2011 16:15 schreef Bastard het volgende:
[..]
Toch.. als je het zo verteld lijkt het niet leuk om naar te kijken.
Moet je eens naar de pompoen-bar gaan. Je kan een gat maken in een pompoen, maar je kan ook een pompoen in een gat duwenquote:Op zondag 18 december 2011 16:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh ja, we gingen nog een meet organiseren in A'dam?quote:Op zondag 18 december 2011 16:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En die pompoen mag je ook weer uit dat gat eten, zoals in de bananen-bar?quote:Op zondag 18 december 2011 16:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Moet je eens naar de pompoen-bar gaan. Je kan een gat maken in een pompoen, maar je kan ook een pompoen in een gat duwen
Maar waarom zou je dat wíllen?quote:Op zondag 18 december 2011 16:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Moet je eens naar de pompoen-bar gaan. Je kan een gat maken in een pompoen, maar je kan ook een pompoen in een gat duwen
Ik sta op de 'misschien' lijst.quote:Op zondag 18 december 2011 16:20 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Oh ja, we gingen nog een meet organiseren in A'dam?
Ik eet graag pompoensoepquote:
zit vlakbij het sexmuseum geloof ik dus als je wilt gaan.quote:Op zondag 18 december 2011 16:20 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Oh ja, we gingen nog een meet organiseren in A'dam?
Zeker weten.quote:Op zondag 18 december 2011 16:24 schreef Bastard het volgende:
[..]
zit vlakbij het sexmuseum geloof ik dus als je wilt gaan.Maar er zijn denk ik wel leukere kroegen daar.
Ik heb liever een banaan dan een kopje koffiequote:Op zondag 18 december 2011 16:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zeker weten.
Kroegen en koffieshops zover het oog reikt. Allemaal leuker en gezelliger dan de Bananenbar.
skeeters ofzoiets is leuk?quote:Op zondag 18 december 2011 16:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zeker weten.
Kroegen en koffieshops zover het oog reikt. Allemaal leuker en gezelliger dan de Bananenbar.
quote:Op zondag 18 december 2011 16:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Mag het ook een schultenbrau zijn?![]()
Wacht, moet ik even opstaan van het kratje
Chupito Shooters. Vlakbij het Leidseplein. Die hebben volgens mij wel 100 mixjesquote:Op zondag 18 december 2011 16:31 schreef Bastard het volgende:
[..]
skeeters ofzoiets is leuk?
Of shooters heet het.![]()
klinkt goedquote:Op zondag 18 december 2011 16:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Chupito Shooters. Vlakbij het Leidseplein. Die hebben volgens mij wel 100 mixjes.
En dus? Die hebben geen poezen en ik ben een dierenliefbeffer! Op naar de bananenbar!quote:Op zondag 18 december 2011 16:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Chupito Shooters. Vlakbij het Leidseplein. Die hebben volgens mij wel 100 mixjes.
Ga je in je kazuifel of hoe heet dat, kavuizel als we daar heen gaan? En dan een groot kruis op de borst. Past wel bij de bananenbar, dat is daar hét thema..kruizenquote:Op zondag 18 december 2011 16:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En dus? Die hebben geen poezen en ik ben een dierenliefbeffer! Op naar de bananenbar!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |