abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105725158
Hey, ik heb een kloon aangemaakt aangezien sommige fok!kers mij kennen en ik nog niet wil dat mensen dit weten.

Ik ben 20 jaar en heb nog maar een poosje een vriendin (zij is net 19). Ik ben blij met haar al twijfelde ik nog over van alles binnen onze relatie en ik twijfelde ook aan mezelf. Ik wil namelijk vrij zijn, met meerdere meiden bezig zijn en vooral veel uitgaan, reizen, veel met vrienden zijn en ondertussen studeren. Gewoon een leuke tijd hebben zoals ik altijd al had. Mijn vriendin is juist niet zo en staat redelijk serieus in het leven. Binnen onze relatie ben ik ook al een paar keer vreemdgegaan wat de nodige drama met zich meebracht. Kortom: ik ben niet geschikt voor een relatie, ben een klootzak en kan beter vrijgezel zijn op dit moment, dat is beter voor mij maar ook voor haar.

Nu zijn we d'r deze week achtergekomen dat zij ongepland zwanger is van mij. Ik twijfel sowieso niet. Ik wil absoluut geen kinderen, bij het idee alleen al word ik kotsmisselijk en krijg ik paniekaanvallen. Van mij mag het dus weggehaald worden. Nu dacht ik dat het voor mijn vriendin ook zo'n makkelijke beslissing was, zij zit namelijk in het tweede jaar van haar wo-studie, haar carrière in de modellen wereld gaat steeds beter (waar ze altijd al mee bezig was), altijd druk én zij geniet ook gewoon van het leven.

Helaas twijfelt zij wel. Ik kan niet begrijpen waarom ze twijfelt en ik kan alleen maar benadrukken hoe onnozel en onverstandig ik het vind. Ze weet dat ze op die manier alles kapot maakt (althans zo zie ik het) voor haar en voor mij. Haar studie gaat stuklopen, haar carrière wat juist haar grote droom was kan ze wel vergeten op dit moment en onze vrije tijd wordt veel minder. Ik probeer haar dat duidelijk te maken maar het voelt voor mij alsof ze de beslissing al heeft genomen, zonder mij.

We hebben het onze ouders nog niet verteld (terwijl ik mijn ouders altijd alles vertel), dit gaan we morgenavond doen. Ik ben bang voor de reacties van mijn ouders aangezien ik weet dat ik ze hiermee teleurstel, al weet ik ook dat ze er voor mij zullen zijn. Ik weet gewoon niet wat ik moet doen, ik word gek/raak in paniek als ik eraan denk dat mijn vriendin in staat is om het serieus te houden. Ik wil nog teveel dingen doen en ben met teveel dingen bezig in mijn leven. Ik ben niet van plan om dat door een kind waar ik niet op zit te wachten in de soep te laten lopen. Ik wil gewoon leven en genieten, maar ik wil mijn vriendin ook zeker niet in de steek laten, al maakt zij die domme beslissing.

Ook heb ik het kind niks te bieden. Ik heb niks met kinderen en al helemaal niet met baby's. Ik ben niet in staat om voor een kind te zorgen. Financieel komt het wel goed aangezien ik weet dat ik op mijn ouders kan rekenen en zij op die van haar, maar verder? Nee.

Ten eerste moest ik het verhaal gewoon kwijt, verder tips/ervaringen?
pi_105725213
-weg-

[ Bericht 99% gewijzigd door Daniel1976 op 18-12-2011 15:08:17 ]
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_105725329
tsja, als ik het zo lees, begin maar alimentatie te sparen...kutsituatie verder
pi_105725411
quote:
maar het voelt voor mij alsof ze de beslissing al heeft genomen, zonder mij.
Overigens ben je niet verplicht om dat kind te erkennen als zijnde van jou.

Als je dat niet doet dan hoef je ook geen alimentatie te betalen.

Wel is je relatie dan ws naar de klote.

Vrolijk kerstfeest!

~:)
vosss is de naam,
pi_105725427
Ik hoop dat je begrijpt dat de beslissing voor haar veel moeilijker is omdat er een kindje in haar groeit?

Probeer er veel met haar over te praten. Niet verwijtend en ik-ik-ik. Ze heeft het waarschijnlijk al moeilijk zat..
  zondag 18 december 2011 @ 15:06:06 #6
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_105725439
Het is haar buik en ik vind het van kracht getuigen als ze het kind houdt.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  zondag 18 december 2011 @ 15:06:07 #7
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_105725440
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 15:00 schreef -Nouvelles het volgende:
...
knip blaateblaat-OP
...
Onnozel? Dom?

Als ik je vader was, dan zou ik je allereerst eens even wat respect voor nota bene je vriendin bijbrengen, alvorens op de rest ueberhaupt te reageren. Man, hoe kun je zo over de je vriendin schrijven? Wees boos op jezelf, dat je geen kapotje hebt gebruikt, als dit is hoe je denkt.
Ik pak mijn brommer en ik ga.
pi_105725486
Heb je nou helemaal geen inlevingsvermogen of zie ik dat verkeerd?
Ik ben terug.
  zondag 18 december 2011 @ 15:07:19 #9
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_105725499
quote:
6s.gif Op zondag 18 december 2011 15:05 schreef vosss het volgende:

[..]

Overigens ben je niet verplicht om dat kind te erkennen als zijnde van jou.

Als je dat niet doet dan hoef je ook geen alimentatie te betalen.

Wel is je relatie dan ws naar de klote.

Vrolijk kerstfeest!

~:)
Dit is onzin, als voor de rechter aannemelijk is dat hij de vader is dan is hij alimentatieplichtig. Bestaat daar twijfel over dan kan een DNA test afgedwongen worden.
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_105725604
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 15:07 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Dit is onzin, als voor de rechter aannemelijk is dat hij de vader is dan is hij alimentatieplichtig. Bestaat daar twijfel over dan kan een DNA test afgedwongen worden.
Dat is niet aannemelijk te maken lijkt me. En een DNA test kan je gewoon weigeren.
vosss is de naam,
pi_105725824
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 15:05 schreef Lauren. het volgende:
Ik hoop dat je begrijpt dat de beslissing voor haar veel moeilijker is omdat er een kindje in haar groeit?

Probeer er veel met haar over te praten. Niet verwijtend en ik-ik-ik. Ze heeft het waarschijnlijk al moeilijk zat..
Dat begrijp ik wel maar ik kan er gewoon totaal niet bij nu, daarom lijkt het dat ik me niet kan inleven. Ik bekijk het gewoon met mijn volle verstand, zij ziet het allemaal rooskleurig nu ofzo. Als we allebei nou tien jaar ouder waren en alles voor elkaar hadden, was 't een ander verhaal.
  zondag 18 december 2011 @ 15:14:50 #12
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_105725917
quote:
7s.gif Op zondag 18 december 2011 15:09 schreef vosss het volgende:

[..]

Dat is niet aannemelijk te maken lijkt me. En een DNA test kan je gewoon weigeren.
Klopt, een DNA test kan je weigeren maar dan zegt de rechter dat je de vader bent, als er al niet een dwangsom wordt opgelegd :). En aannemelijk maken dat het kind van de vader is als zij een relatie met hem heeft, is ook geen probleem.
Een gedicht over Maanvis
pi_105725920
Je vriendin moet een beslissing maken waar ze zelf achterstaat en niet om jou een plezier te doen.
signatuurloos
pi_105725995
Feli *O*
  zondag 18 december 2011 @ 15:16:41 #15
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_105726052
Hoeveel weken ?
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
pi_105726068
Jij denkt alleen maar aam jezelf door wordt niks
Ik ben terug.
pi_105726075
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 15:06 schreef Maanvis het volgende:
Het is haar buik en ik vind het van kracht getuigen als ze het kind houdt.
Het is inderdaad haar buik maar door de mogelijke beslissing die ZIJ maakt, ben ik ook de dupe. Ik zal haar namelijk niet in de steek laten.
  zondag 18 december 2011 @ 15:18:39 #18
327568 rosepetals
Beware of the thorns.
pi_105726188
Tja, kutsituatie. Maar het is haar beslissing, en je zult je erbij neer moeten leggen.. Het is zwaar, maar best te doen ondanks dat jullie jong zijn.
"What's in a name? That which we call a rose
By any other name would smell as sweet."
  zondag 18 december 2011 @ 15:18:49 #19
207884 Heremeteit
alweer een poort
pi_105726192
Ongeacht of je ook echt bereid bent om 'r te dumpen, kun je d'r altijd duidelijk maken dat ze jou kwijt is als ze het kind wil houden. Alimentatie moet je trouwens gewoon niet betalen. Zolang de overheid zelf geen geld misloopt zullen ze weinig doen om betaling af te dwingen. :)
  Vis een optie? zondag 18 december 2011 @ 15:19:30 #20
70532 loveli
N
pi_105726227
Oi, worden vrouwen zwanger van sex? Had je dat eerder geweten..
crap in = crap out
  zondag 18 december 2011 @ 15:19:43 #21
327568 rosepetals
Beware of the thorns.
pi_105726240
quote:
Ongeacht of je ook echt bereid bent om 'r te dumpen, kun je d'r altijd duidelijk maken dat ze jou kwijt is als ze het kind wil houden.
Ja, emotionele chantage, dat is een goed idee 8)7
  zondag 18 december 2011 @ 15:20:56 #22
207884 Heremeteit
alweer een poort
pi_105726319
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 15:19 schreef rosepetals het volgende:

[..]

Ja, emotionele chantage, dat is een goed idee 8)7
Als het maar werkt :)
  zondag 18 december 2011 @ 15:20:56 #23
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_105726320
Dus ze is model en studeert WO en zij slikt geen pil en jij geen cd... en jij bent ook al paar keer vreemd gegegaan :')
  zondag 18 december 2011 @ 15:21:11 #24
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_105726337
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 15:16 schreef -Nouvelles het volgende:

[..]

Het is inderdaad haar buik maar door de mogelijke beslissing die ZIJ maakt, ben ik ook de dupe. Ik zal haar namelijk niet in de steek laten.
Mooizo, dat vind ik van kracht getuigen!
Een gedicht over Maanvis
pi_105726389
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 15:21 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Mooizo, dat vind ik van kracht getuigen!
net of die dat meent hij neukt nu al de hele tijd buiten de deur :')
Ik ben terug.
  zondag 18 december 2011 @ 15:23:37 #26
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_105726467
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 15:13 schreef -Nouvelles het volgende:

[..]
Ik bekijk het gewoon met mijn volle verstand, zij ziet het allemaal rooskleurig nu ofzo. Als we allebei nou tien jaar ouder waren en alles voor elkaar hadden, was 't een ander verhaal.
Nee, jij hebt niks met kinderen en bent te egoïstisch om je leven op te geven en alle dingen die je nog wilt doen die er dan niet meer van zullen komen. Jij ziet volgens mij alleen maar negatieve dingen en alles wat je op moet geven. Je vriendin blijkbaar niet.

Al beslist ze om het te houden dan ben jij niet de dupe van haar beslissing, je was er zelf bij toen jullie het deden mag ik hopen.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
  zondag 18 december 2011 @ 15:24:19 #27
262 Re
Kiss & Swallow
pi_105726500
Het is wat...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  zondag 18 december 2011 @ 15:24:26 #28
327568 rosepetals
Beware of the thorns.
pi_105726506
Je moet haar haar beslissing laten maken, klaar.

Het is haar lijf, en dit is en zal altijd haar eerste zwangerschap en kindje blijven, hoe weinig het voor jou nog maar een 'kindje' is. Gebruik geen emotionele chantage of dergelijke om haar zover te krijgen tot abortus, dan word de psychische schade alleen maar groter.
  zondag 18 december 2011 @ 15:24:28 #29
66825 Reya
Fier Wallon
pi_105726512
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 15:19 schreef loveli het volgende:
Oi, worden vrouwen zwanger van sex? Had je dat eerder geweten..
De omstandigheden van deze situatie zijn nochtans niet geheel duidelijk. Als je samen hebt afgesproken geen kinderen te hebben - en ook de nodige maatregelen in acht hebt genomen om dat te voorkomen - dan lijkt het me ergens wel onredelijk van één van de twee om bij een ongeplande zwangerschap opeens van standpunt te veranderen en alsnog van de ander te verwachten de perfecte ouder te worden.
pi_105726528
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 15:20 schreef jcdragon het volgende:
Dus ze is model en studeert WO en zij slikt geen pil en jij geen cd... en jij bent ook al paar keer vreemd gegegaan :')
Misschien lopen er al een aantal kleine -Nouvelles rond zonder dat hij dat weet.
signatuurloos
  zondag 18 december 2011 @ 15:26:25 #31
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_105726605
Als Doutzen het kan!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zondag 18 december 2011 @ 15:26:45 #32
207884 Heremeteit
alweer een poort
pi_105726624
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 15:23 schreef Catkiller het volgende:

[..]

Nee, jij hebt niks met kinderen en bent te egoïstisch om je leven op te geven en alle dingen die je nog wilt doen die er dan niet meer van zullen komen.
Te egoïstisch om je leven op te geven, wtf :')
pi_105726632
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 15:16 schreef jcdragon het volgende:
Hoeveel weken ?
5, het kan dus weggehaald worden.

quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 15:20 schreef jcdragon het volgende:
Ik gebruik inderdaad geen condoom bij haar omdat ik wist dat ze de pil slikte en we allebei geen rare ziektes hadden oid. Verder heb ik dat nooit bij scharrels gedaan.
  zondag 18 december 2011 @ 15:27:10 #34
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_105726654
quote:
2s.gif Op zondag 18 december 2011 15:24 schreef Reya het volgende:

[..]

De omstandigheden van deze situatie zijn nochtans niet geheel duidelijk. Als je samen hebt afgesproken geen kinderen te hebben - en ook de nodige maatregelen in acht hebt genomen om dat te voorkomen - dan lijkt het me ergens wel onredelijk van één van de twee om bij een ongeplande zwangerschap opeens van standpunt te veranderen en alsnog van de ander te verwachten de perfecte ouder te worden.
Ja en als ik een inbreker betrap zeg ik tegen iedereen dat ik hem de tering in trap. Totdat het werkelijkheid is geworden en dan verstijf ik van angst.

Zoiets heb je bij deze dingen ook altijd :')
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
  zondag 18 december 2011 @ 15:27:50 #35
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_105726679
ik vind het wel vreemd dat je je zonder condoom laat neuken als je vriend erom bekend staat dat ie her en der wel eens rondneukt, da's een broeinest voor Soa's.
Een gedicht over Maanvis
  † In Memoriam † zondag 18 december 2011 @ 15:27:58 #36
137949 Disana
pi_105726685
Waarom is TS egoïstisch als hij een andere toekomst voor ogen heeft? Ik kan me levendig voorstellen dat je op je twintigste nog wel wat andere dingen wilt doen dan een kind opvoeden.

Verder vind ik dat hij er alles aan mag doen om zijn vriendin ervan te overtuigen het kind niet te laten komen. Hij heeft net zoveel recht op zijn wensen als zij op die van haar - die kennelijk veranderd zijn op het moment dat ze zwanger werd.
pi_105726778
quote:
Hey, ik heb een kloon aangemaakt aangezien sommige fok!kers mij kennen en ik nog niet wil dat mensen dit weten.

Ik ben 20 jaar en heb nog maar een poosje een vriendin (zij is net 19). Ik ben blij met haar al twijfelde ik nog over van alles binnen onze relatie en ik twijfelde ook aan mezelf. Ik wil namelijk vrij zijn, met meerdere meiden bezig zijn en vooral veel uitgaan, reizen, veel met vrienden zijn en ondertussen studeren. Gewoon een leuke tijd hebben zoals ik altijd al had. Mijn vriendin is juist niet zo en staat redelijk serieus in het leven. Binnen onze relatie ben ik ook al een paar keer vreemdgegaan wat de nodige drama met zich meebracht. Kortom: ik ben niet geschikt voor een relatie, ben een klootzak en kan beter vrijgezel zijn op dit moment, dat is beter voor mij maar ook voor haar.

Nu zijn we d'r deze week achtergekomen dat zij ongepland zwanger is van mij. Ik twijfel sowieso niet. Ik wil absoluut geen kinderen, bij het idee alleen al word ik kotsmisselijk en krijg ik paniekaanvallen. Van mij mag het dus weggehaald worden. Nu dacht ik dat het voor mijn vriendin ook zo'n makkelijke beslissing was, zij zit namelijk in het tweede jaar van haar wo-studie, haar carrière in de modellen wereld gaat steeds beter (waar ze altijd al mee bezig was), altijd druk én zij geniet ook gewoon van het leven.

Helaas twijfelt zij wel. Ik kan niet begrijpen waarom ze twijfelt en ik kan alleen maar benadrukken hoe onnozel en onverstandig ik het vind. Ze weet dat ze op die manier alles kapot maakt (althans zo zie ik het) voor haar en voor mij. Haar studie gaat stuklopen, haar carrière wat juist haar grote droom was kan ze wel vergeten op dit moment en onze vrije tijd wordt veel minder. Ik probeer haar dat duidelijk te maken maar het voelt voor mij alsof ze de beslissing al heeft genomen, zonder mij.

We hebben het onze ouders nog niet verteld (terwijl ik mijn ouders altijd alles vertel), dit gaan we morgenavond doen. Ik ben bang voor de reacties van mijn ouders aangezien ik weet dat ik ze hiermee teleurstel, al weet ik ook dat ze er voor mij zullen zijn. Ik weet gewoon niet wat ik moet doen, ik word gek/raak in paniek als ik eraan denk dat mijn vriendin in staat is om het serieus te houden. Ik wil nog teveel dingen doen en ben met teveel dingen bezig in mijn leven. Ik ben niet van plan om dat door een kind waar ik niet op zit te wachten in de soep te laten lopen. Ik wil gewoon leven en genieten, maar ik wil mijn vriendin ook zeker niet in de steek laten, al maakt zij die domme beslissing.

Ook heb ik het kind niks te bieden. Ik heb niks met kinderen en al helemaal niet met baby's. Ik ben niet in staat om voor een kind te zorgen. Financieel komt het wel goed aangezien ik weet dat ik op mijn ouders kan rekenen en zij op die van haar, maar verder? Nee.

Ten eerste moest ik het verhaal gewoon kwijt, verder tips/ervaringen?
Da's wel een hele lange post om het volgende te zeggen: "ik ben van plan haar ermee te laten zitten". Je bent alleen bezig het voor jezelf goed te praten ("ik kan beter vrijgezel zijn" "ik twijfelde toch al"). Dan zeg je voor de vorm nog iets van "ik wil haar niet in de steek laten" en "het is ook niet goed voor haar carrière" maar "het is toch haar beslissing zonder mij".

Wees dan een vent en zeg waar het op staat.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_105726800
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 15:18 schreef rosepetals het volgende:
Tja, kutsituatie. Maar het is haar beslissing, en je zult je erbij neer moeten leggen..
Ik vind dat altijd nogal wat. Waarom zou de vrouw in kwestie hier als enige iets over te vertellen hebben? Je hebt een relatie samen en dan beslis je samen over zoiets en dat dat kind dan in de buik van de vrouw groeit doet daar totaal niets aan af.

Ik wordt kotsmisselijk van al die mensen die zeggen dat het haar keus is.

Dat is het simpelweg niet. Het is een keus die je samen maakt.

Stelletje flikkers. Kweek eens wat ruggengraat }:|
vosss is de naam,
  zondag 18 december 2011 @ 15:30:46 #39
165633 eriksd
The grand facade...
pi_105726824
Hoax, TS kan niet zwanger zijn.

Slotje.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_105726846
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 15:23 schreef Catkiller het volgende:

[..]

Nee, jij hebt niks met kinderen en bent te egoïstisch om je leven op te geven en alle dingen die je nog wilt doen die er dan niet meer van zullen komen. Jij ziet volgens mij alleen maar negatieve dingen en alles wat je op moet geven. Je vriendin blijkbaar niet.

Al beslist ze om het te houden dan ben jij niet de dupe van haar beslissing, je was er zelf bij toen jullie het deden mag ik hopen.
Ik heb inderdaad niks met kinderen. Ik vind het juist egoïstisch van mezelf om een kind te krijgen die ik niet wil en waar ik geen binding mee ga krijgen omdat ik er niet voor opensta. Ik heb de positieve kanten proberen op te zoeken maar die zijn er niet op dit moment, inderdaad.

Ik ben wel degelijk de dupe van haar beslissing.
  Vis een optie? zondag 18 december 2011 @ 15:32:14 #41
70532 loveli
N
pi_105726901
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 15:31 schreef -Nouvelles het volgende:
Ik ben wel degelijk de dupe van haar beslissing. mijn eigen daden.
:*
crap in = crap out
  zondag 18 december 2011 @ 15:32:27 #42
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_105726913
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 15:31 schreef -Nouvelles het volgende:

[..]

Ik heb inderdaad niks met kinderen. Ik vind het juist egoïstisch van mezelf om een kind te krijgen die ik niet wil en waar ik geen binding mee ga krijgen omdat ik er niet voor opensta. Ik heb de positieve kanten proberen op te zoeken maar die zijn er niet op dit moment, inderdaad.

Ik ben wel degelijk de dupe van haar beslissing.
Als het kind er eenmaal is ga je er vanzelf wel van houden :).
Een gedicht over Maanvis
pi_105726942
quote:
13s.gif Op zondag 18 december 2011 15:30 schreef vosss het volgende:

[..]

Ik vind dat altijd nogal wat. Waarom zou de vrouw in kwestie hier als enige iets over te vertellen hebben? Je hebt een relatie samen en dan beslis je samen over zoiets en dat dat kind dan in de buik van de vrouw groeit doet daar totaal niets aan af.

Ik wordt kotsmisselijk van al die mensen die zeggen dat het haar keus is.

Dat is het simpelweg niet. Het is een keus die je samen maakt.

Stelletje flikkers. Kweek eens wat ruggengraat }:|
Dat is wel makkelijk gezegd, maar hoe zie je dat voor je? Je kunt elkaar in zo'n situatie immers niet echt tegemoet komen, of je houdt het wel, of je houdt het niet. Een middenweg is er niet echt. En uiteindelijk zal het inderdaad toch haar keus zijn ja, het weghalen is voor haar immers wel ingrijpender dan voor hem.
  zondag 18 december 2011 @ 15:33:21 #44
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_105726963
TS, als het regent en je moet naar buiten neem je dan ook pilletje?
pi_105726978
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 15:27 schreef Maanvis het volgende:
ik vind het wel vreemd dat je je zonder condoom laat neuken als je vriend erom bekend staat dat ie her en der wel eens rondneukt, da's een broeinest voor Soa's.
Ik heb geen soa's, ik heb me laten testen voordat we het überhaupt zonder condoom gingen doen.

quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 15:32 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Als het kind er eenmaal is ga je er vanzelf wel van houden :).
Dat denk ik niet.
pi_105727027
Ze heeft een relatie met een vreemdganger én neukt zonder een condoom. :').

Sterkte hè.
  zondag 18 december 2011 @ 15:35:20 #47
327568 rosepetals
Beware of the thorns.
pi_105727049
Dan moet je zeggen, nadat ze rustig haar beslissing heeft kunnen maken, jij er niet kan zijn voor haar en de baby.

Als je trouwens niet van die baby kan gaan houden is er veel meer mis met je en mag je wel even langs de psycholoog.
  zondag 18 december 2011 @ 15:35:32 #48
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_105727060
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 15:33 schreef -Nouvelles het volgende:

[..]

Ik heb geen soa's, ik heb me laten testen voordat we het überhaupt zonder condoom gingen doen.
En daarna kan je weer vreemd gaan en dan neuk je haar weer. Dus van haar vind ik het onverstandig :).
quote:
Dat denk ik niet.
We zullen zien. In de praktijk komt dat vaak voor :).
Een gedicht over Maanvis
  zondag 18 december 2011 @ 15:36:31 #49
262 Re
Kiss & Swallow
pi_105727093
Mij te veel POL users hier :W

Pm maar wat bewijs TS dan kan die weer open
  zondag 18 december 2011 @ 16:00:04 #50
262 Re
Kiss & Swallow
pi_105728134
Na overleg weer open
  zondag 18 december 2011 @ 16:01:29 #51
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_105728196
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 16:00 schreef Re het volgende:
Na overleg weer open
Heeft TS bewijs naar je gestuurd ?
pi_105728263
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 16:01 schreef jcdragon het volgende:

[..]

Heeft TS bewijs naar je gestuurd ?
Foto van de zwangerschapstest :')
  zondag 18 december 2011 @ 16:03:50 #53
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_105728283
TS, het is tijd om volwassen te worden. Met grote verwachtingen komen grote verantwoordelijkheden.
Sterkte.
  zondag 18 december 2011 @ 16:05:11 #54
165633 eriksd
The grand facade...
pi_105728334
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 16:03 schreef jcdragon het volgende:
TS, het is tijd om volwassen te worden. Met grote verwachtingen komen grote verantwoordelijkheden.
Sterkte.
Is dit een soort overkoepelend advies, of bedoel je dat het krijgen van het kind wat jou betreft vasstaat en daaruit de volwassen verantwoordelijkheid voortvloeit.
Bis bis bis
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_105728362
Vreemdgaan en dan je vriendin zonder condoom neuken, soa's verspreiden zich ook door zoenen en fellatio ....
Op zondag 5 februari 2012 19:00 schreef Voorschrift het volgende:
Welk sprookjespompoen kom jij uitgestapt?
  zondag 18 december 2011 @ 16:06:38 #56
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_105728388
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 16:05 schreef eriksd het volgende:

[..]

Is dit een soort overkoepelend advies, of bedoel je dat het krijgen van het kind wat jou betreft vasstaat en daaruit de volwassen verantwoordelijkheid voortvloeit.
Ik vind eigenlijk dat als je oud genoeg bent om te neuken dat je ook oud genoeg bent om een kind op te voeden. :)
Een gedicht over Maanvis
  zondag 18 december 2011 @ 16:07:31 #57
262 Re
Kiss & Swallow
pi_105728434
De enige soa die zijn vriendin nu heeft groeit nu in haar buik :P
  zondag 18 december 2011 @ 16:07:37 #58
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_105728442
Een kind maak je met zijn tweeën en moet je ook opvoeden met zijn tweeën. Als je een kind ''neemt'' dan ben je ook met zijn tweeën voor. Als moeder zoek je de problemen op als je in je eentje besluit er mee door te gaan.

Hoewel het voor jou ''makkelijker'' is, ben ik van mening dat jij het wel bij het juiste eind hebt. Niemand (ook dat kind niet) heeft er wat aan om op dit moment op de wereld gezet te worden. Ik zou dan ook alles op alles zetten om je vriendin te overtuigen dat het beter is om het weg te laten halen, hoewel ik weet dat dit een vrije grote impact kan hebben op haar. Liever dat dan een kind.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
  zondag 18 december 2011 @ 16:08:17 #59
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_105728469
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 16:07 schreef Re het volgende:
De enige soa die zijn vriendin nu heeft groeit nu in haar buik :P
dus je hebt naast de zwangerschapstest ook nog de soa-test gezien :D
Een gedicht over Maanvis
  zondag 18 december 2011 @ 16:08:29 #60
347764 Barbapapamama
Waar is het toilet hier?
pi_105728476
Kut voor je TS.

Maarja, het is haar lijf he.

Denk de volgende keer na voordat je hem erin steekt zonder rubbertje...
  zondag 18 december 2011 @ 16:08:52 #61
165633 eriksd
The grand facade...
pi_105728495
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 16:06 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Ik vind eigenlijk dat als je oud genoeg bent om te neuken dat je ook oud genoeg bent om een kind op te voeden. :)
Ach kom nou. Het is 2011, die dingen staan nu wel los van elkaar.

TS heeft gelijk dat het nu krijgen van een kind zoveel praktische problemen geeft, zowel voor de ouders zelf, hun ouders en omgeving, hun toekomstplannen en ook meer praktische, maar net zo belangrijke zaken als financiën en studie dat het een recept voor ellende is.
Bis bis bis
  zondag 18 december 2011 @ 16:10:42 #62
262 Re
Kiss & Swallow
pi_105728580
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 16:06 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Rond je 11de 12de dus?
pi_105728598
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2011 16:10 schreef Re het volgende:

[..]

Rond je 11de 12de dus?
Maanvis is een trolluser
  zondag 18 december 2011 @ 16:12:47 #64
262 Re
Kiss & Swallow
pi_105728668
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 16:11 schreef De_Nuance het volgende:

[..]

Maanvis is een trolluser
Joh :D
pi_105728683
quote:
6s.gif Op zondag 18 december 2011 16:12 schreef Re het volgende:

[..]

Joh :D
Je voedt daar wel even een troll he
  zondag 18 december 2011 @ 16:13:33 #66
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_105728697
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2011 16:10 schreef Re het volgende:

[..]

Rond je 11de 12de dus?
rond je 18e bedoelde ik :)
Maargoed, Maria kreeg Jezus ook al op haar 12e. Hij kwam niet slecht terecht!
Een gedicht over Maanvis
  zondag 18 december 2011 @ 16:14:31 #67
262 Re
Kiss & Swallow
pi_105728738
quote:
8s.gif Op zondag 18 december 2011 16:13 schreef De_Nuance het volgende:

[..]

Je voedt daar wel even een troll he
We gaan off topic maar ik weet wel hoe ik met hem moet omgaan
pi_105728749
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 16:13 schreef Maanvis het volgende:

[..]

rond je 18e bedoelde ik :)
Maargoed, Maria kreeg Jezus ook al op haar 12e. Hij kwam niet slecht terecht!
Nee inderdaad, hij werd alleen maar aan een kruis genageld en gemarteld tot zijn dood.

Ik vergeet even het feit dat hij ging hallucineren dat hij de zoon was God.
pi_105728770
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2011 16:14 schreef Re het volgende:

[..]

We gaan off topic maar ik weet wel hoe ik met hem moet omgaan
Ok heb al niets gezegd :P
  zondag 18 december 2011 @ 16:15:24 #70
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_105728788
wie zich brandt moet op de blaren zitten.
TS, als jouw vriendin het kindje wilt houden (wat ik uiteraard goed kan begrijpen) moet je stoppen met zeuren en jezelf opstellen als een verantwoordelijke vent, je nam ook de verantwoordelijkheid om zonder condoom te neuken.
Als zij een kind kiest boven haar "carrière" heb je dat maar te accepteren, loze dreigementen gooien als je carrière als model verdwijnt, je school kun je niet afmaken, heb je maar voor je te houden.Het is haar keuze en jij hebt het maar te accepteren, groot gelijk heeft ze als het kindje wil laten komen en dat getuigt in mijn ogen ook een grote verantwoordelijkheid die zij wel kan en wil nemen.
Dat je eigen leven een plotselinge wenteling krijgt en je niet meer kunt doen wat je wilt heb je maar te accepteren. Het einde van je losbollige leven en tijd om voor je toekomstige gezin te kiezen. Succes en veel plezier ermee.
pi_105728816
Als je de afspraak hebt om geen kinderen te willen en 1 van de twee komt daar op terug, dan vind ik het niet meer dan normaal dat de ander daar niet voor hoeft op te draaien.

Bovendien vraag ik me af hoe je ondanks pil toch zwanger raakt. Weet je zeker dat ze het niet expres heeft gedaan, of er heel onzorgvuldig mee is omgesprongen?
pi_105728841
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 16:15 schreef betyar het volgende:
wie zich brandt moet op de blaren zitten.
TS, als jouw vriendin het kindje wilt houden (wat ik uiteraard goed kan begrijpen) moet je stoppen met zeuren en jezelf opstellen als een verantwoordelijke vent, je nam ook de verantwoordelijkheid om zonder condoom te neuken.
Als zij een kind kiest boven haar "carrière" heb je dat maar te accepteren, loze dreigementen gooien als je carrière als model verdwijnt, je school kun je niet afmaken, heb je maar voor je te houden.Het is haar keuze en jij hebt het maar te accepteren, groot gelijk heeft ze als het kindje wil laten komen en dat getuigt in mijn ogen ook een grote verantwoordelijkheid die zij wel kan en wil nemen.
Dat je eigen leven een plotselinge wenteling krijgt en je niet meer kunt doen wat je wilt heb je maar te accepteren. Het einde van je losbollige leven en tijd om voor je toekomstige gezin te kiezen. Succes en veel plezier ermee.
Maar dat soort gezinnen vallen met grote ruzie uit elkaar, als die vent geen gezin wil moet je dat zijn vrouw en toekomstige kinderen niet aandoen.
pi_105728850
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 15:13 schreef -Nouvelles het volgende:

[..]

Dat begrijp ik wel maar ik kan er gewoon totaal niet bij nu, daarom lijkt het dat ik me niet kan inleven. Ik bekijk het gewoon met mijn volle verstand, zij ziet het allemaal rooskleurig nu ofzo. Als we allebei nou tien jaar ouder waren en alles voor elkaar hadden, was 't een ander verhaal.
niet rooskleuriger, dat heet moedergevoel en is bij 99% van de vrouwen sterker dan wat dan ook.

Wijze les voor de volgende keer, gewoon een condoom +pil, zo moeilijk is het niet om een zwangerschap te voorkomen
pi_105728875
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 15:35 schreef rosepetals het volgende:
Dan moet je zeggen, nadat ze rustig haar beslissing heeft kunnen maken, jij er niet kan zijn voor haar en de baby.

Als je trouwens niet van die baby kan gaan houden is er veel meer mis met je en mag je wel even langs de psycholoog.
Ik ben d'r sowieso wel voor haar, welke beslissing zij ook neemt. Ik sta d'r dan alleen niet achter. Ik probeer het wel uit haar hoofd te praten trouwens en ik denk dat mijn en haar ouders dat ook wel gaan doen. Het heeft niet zozeer met egoïsme te maken van mijn kant maar het is onverstandig.

Ik sta niet open voor een kind en ik denk nu inderdaad dat ik d'r niet van kan houden, maar misschien heb ik het mis en is het inderdaad zo dat je sowieso wel van je eigen kind gaat houden.
pi_105728889
quote:
Haar studie gaat stuklopen, haar carrière wat juist haar grote droom was kan ze wel vergeten op dit moment en onze vrije tijd wordt veel minder.
Als die so called modellencarrière echt wat is, dan loopt haar studie sowieso stuk en zie je haar ook nog eens nooit meer :')

TS heeft een "model" als vriendin :') Misschien kan ze lekker positiekleding gaan modellen, is ook een markt voor :P
pi_105729096
Grow up! Je weet toch wel dat van neuken kindjes kunnen komen? Als je daar niet aan toe was, had je zelf ook je maatregelen moeten treffen en de anticonceptie niet alleen aan haar over moeten laten. Je bent er zelf gewoon bij, hoor.

En ja, de keuze voor abortus ligt bij de vrouw, omdat het HAAR lijf is. Je kunt iemand niet dwingen tot het ondergaan van een medische handeling. Ook misschien al bedacht dat bij bevruchting allerlei hormonen vrijkomen die het voor een vrouw nog moeilijker maken om een abortus te ondergaan?

Maar gezien je reacties vraag ik me af of je uberhaupt wel volwassen genoeg bent voor een relatie, laat staan een kind.

Merry Christmas! :)
  zondag 18 december 2011 @ 16:21:38 #77
327568 rosepetals
Beware of the thorns.
pi_105729100
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 16:17 schreef -Nouvelles het volgende:

[..]

Ik ben d'r sowieso wel voor haar, welke beslissing zij ook neemt. Ik sta d'r dan alleen niet achter. Ik probeer het wel uit haar hoofd te praten trouwens en ik denk dat mijn en haar ouders dat ook wel gaan doen. Het heeft niet zozeer met egoïsme te maken van mijn kant maar het is onverstandig.

Ik sta niet open voor een kind en ik denk nu inderdaad dat ik d'r niet van kan houden, maar misschien heb ik het mis en is het inderdaad zo dat je sowieso wel van je eigen kind gaat houden.
Uit het hoofd praten vind ik al niet verstandig, want tussen uit het hoofd praten of de negatieve aspecten goed uitleggen zit een verschil. Dat laatste is wel ok.
Je kan niet bewust hechtingsproblematiek creëren, dat kan je alleen op onbewust vlak voelen, waarschijnlijk ga je er wel van houden, en als je dat niet doet, dan heeft dat niks met het kind of de situatie te maken.
pi_105729108
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 16:17 schreef Sushimonster het volgende:

[..]

Als die so called modellencarrière echt wat is, dan loopt haar studie sowieso stuk en zie je haar ook nog eens nooit meer :')

TS heeft een "model" als vriendin :') Misschien kan ze lekker positiekleding gaan modellen, is ook een markt voor :P
Het wordt echt wat, inderdaad. Of werd, als ze deze beslissing maakt. Haar studie loopt ook goed. Je hebt wel meer beginnende of zelfs succesvolle modellen die simpelweg hbo/wo studeren. Kan allemaal en 't is eigenlijk niet eens zo heel bijzonder.
  zondag 18 december 2011 @ 16:21:48 #79
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_105729114
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 16:16 schreef De_Nuance het volgende:

[..]

Maar dat soort gezinnen vallen met grote ruzie uit elkaar, als die vent geen gezin wil moet je dat zijn vrouw en toekomstige kinderen niet aandoen.
Zal wel mee vallen, tenzij TS een grotere klootzak is dan hij zich hier voordoet.
pi_105729167
Op <a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"></a> schreef TheFamousMan
Geef maar toe, eigenlijk ben jij gewoon een keiharde baas, die uit 110% ongelooflijke koninklijkheid bestaat _O_
pi_105729251
Wat een fucking doos :') Echt steeds weer: Een vreemdganger terugnemen. Dan dumpen, dan weer terugnemen. Nu is het blijkbaar weer eventjes aan of zo? En nu dit :')

Ik ben benieuwd wat haar pa ervan vindt, of hoe die zal reageren ;) Die zag jou sowieso al niet zitten, zei je - en nu heb je z'n meisje ook nog eens zwanger gemaakt _O-
  zondag 18 december 2011 @ 16:24:19 #82
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_105729257
quote:
Ik moest lachen c_/
pi_105729332
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 16:21 schreef -Nouvelles het volgende:

[..]

Het wordt echt wat, inderdaad. Of werd, als ze deze beslissing maakt. Haar studie loopt ook goed. Je hebt wel meer beginnende of zelfs succesvolle modellen die simpelweg hbo/wo studeren. Kan allemaal en 't is eigenlijk niet eens zo heel bijzonder.
Inderdaad, ken ook een dame die model is (en ze moet vaak weg etc) en een WO studie erbij doet.
pi_105729478
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 16:24 schreef betyar het volgende:

[..]

Ik moest lachen c_/
Op <a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"></a> schreef TheFamousMan
Geef maar toe, eigenlijk ben jij gewoon een keiharde baas, die uit 110% ongelooflijke koninklijkheid bestaat _O_
pi_105729809
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 16:21 schreef rosepetals het volgende:

[..]

Uit het hoofd praten vind ik al niet verstandig, want tussen uit het hoofd praten of de negatieve aspecten goed uitleggen zit een verschil. Dat laatste is wel ok.
Je kan niet bewust hechtingsproblematiek creëren, dat kan je alleen op onbewust vlak voelen, waarschijnlijk ga je er wel van houden, en als je dat niet doet, dan heeft dat niks met het kind of de situatie te maken.
De negatieve kanten heb ik allang en vaak uitgelegd aan haar maar die ziet en weet ze zelf ook, ze voelt gewoon dat ze het moet houden, zoiets, al weet ze dat het onverstandig is. Ze twijfelt wel en toch heb ik het gevoel dat ze de keuze allang heeft gemaakt. Ik kan d'r niet bij. Ik voel alleen maar paniek en misselijkheid als ik eraan denk dat ze het alleen al serieus overweegt om het te houden.
  zondag 18 december 2011 @ 16:41:30 #86
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_105730098
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 16:35 schreef -Nouvelles het volgende:

[..]

De negatieve kanten heb ik allang en vaak uitgelegd aan haar maar die ziet en weet ze zelf ook, ze voelt gewoon dat ze het moet houden, zoiets, al weet ze dat het onverstandig is. Ze twijfelt wel en toch heb ik het gevoel dat ze de keuze allang heeft gemaakt. Ik kan d'r niet bij. Ik voel alleen maar paniek en misselijkheid als ik eraan denk dat ze het alleen al serieus overweegt om het te houden.
Weet je zelf wel wat je allemaal zegt? Je hebt helemaal niet tot haar door te dringen, je hebt het te accepteren.
  zondag 18 december 2011 @ 16:41:33 #87
327568 rosepetals
Beware of the thorns.
pi_105730102
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 16:35 schreef -Nouvelles het volgende:

[..]

Ja begrijp ik, en het klinkt alsof ze inderdaad de beslissing al heeft genomen, het moedergevoel is heel sterk en zal alleen maar sterker worden.. Het is kut voor jou, want je hebt er niks over in te brengen. Je zult het moeten accepteren..
pi_105730103
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 16:16 schreef conleche het volgende:
Als je de afspraak hebt om geen kinderen te willen en 1 van de twee komt daar op terug, dan vind ik het niet meer dan normaal dat de ander daar niet voor hoeft op te draaien.

Bovendien vraag ik me af hoe je ondanks pil toch zwanger raakt. Weet je zeker dat ze het niet expres heeft gedaan, of er heel onzorgvuldig mee is omgesprongen?
Ik vind het eigenlijk wel normaal, dat welke keuze ze ook maakt, ik daar ook voor opdraai. Ik ga haar sowieso niet in de steek laten en als ze dan toch echt die beslissing maakt, het kind ook niet. Al vind ik het wel verschrikkelijk.

Dat heb ik me ook afgevraagd en ik weet 100% zeker dat ze het niet expres heeft gedaan. Ik weet wel dat ze onzorgvuldig met de pil is geweest (vergeten/onregelmatig).
  zondag 18 december 2011 @ 16:43:34 #89
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_105730182
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 16:41 schreef -Nouvelles het volgende:

[..]

Ik vind het eigenlijk wel normaal, dat welke keuze ze ook maakt, ik daar ook voor opdraai. Ik ga haar sowieso niet in de steek laten en als ze dan toch echt die beslissing maakt, het kind ook niet. Al vind ik het wel verschrikkelijk.

Dat heb ik me ook afgevraagd en ik weet 100% zeker dat ze het niet expres heeft gedaan. Ik weet wel dat ze onzorgvuldig met de pil is geweest (vergeten/onregelmatig).
En dan toch nog geen condoom gebruiken..... Waarom eigenlijk niet?
pi_105730199
Als je weet dat ze onzorgvuldig met de pil is, waarom gebruik je dan geen condoom, eigen domme schuld dus.
Sorry, heb geen medelijden met je, succes met je verdere leven :W
pi_105730331
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 16:41 schreef betyar het volgende:

[..]

Weet je zelf wel wat je allemaal zegt? Je hebt helemaal niet tot haar door te dringen, je hebt het te accepteren.
Ik weet heel goed wat ik zeg, ik vind wel dat ik ook wat te zeggen heb aangezien ik er ook een aandeel in heb gehad.

quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 16:43 schreef betyar het volgende:

[..]

En dan toch nog geen condoom gebruiken..... Waarom eigenlijk niet?
Omdat er ten eerste altijd nog een morning after pill is en je op dat moment gewoon verder wil gaan en niet denkt aan de consequenties. Althans, ik niet. Op het moment zelf.
  zondag 18 december 2011 @ 16:47:43 #92
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_105730346
Wow, wat?!
Je vriendin heeft steun nodig. Een abortus laten plegen is iets wat je voor de rest van je leven mee zult bijven dragen. Vele vrouwen ervaren dit als traumatisch en hebben er hun hele latere leven problemen mee. Het is echt niet zomaar een kwestie van "ff abortus plegen, want het is toch onnozel om nu een kind te nemen?" Wat de fuck.
Het is iets wat je als man van 20 misschien onmogelijk kunt begrijpen, dat snap ik, maar ga in godsnaam haar niet pushen of haar verwijten maken. Zij gaat nu door een ontzettend moeilijke tijd. Het was voor haar waarschijnlijk al een enorme klap dat het voor jou een no-brainer was. Zij heeft nu steun nodig ongeacht de beslissing die zij maakt, geef haar die dan ook ondanks dat geen inlevingsvermogen hebt en het moeiijk voor jou is. Geloof me, zij heeft het nog 10 keer zo zwaar.
Jullie zijn beiden even verantwoordelijk voor deze kutsituatie.
Ik vind trouwens dat je ook behoorlijk respectloos over je vriendin praat.
Heaven is a place on earth with you
  zondag 18 december 2011 @ 16:51:00 #93
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_105730470
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 16:47 schreef -Nouvelles het volgende:

[..]

Ik weet heel goed wat ik zeg, ik vind wel dat ik ook wat te zeggen heb aangezien ik er ook een aandeel in heb gehad.

[..]

Omdat er ten eerste altijd nog een morning after pill is en je op dat moment gewoon verder wil gaan en niet denkt aan de consequenties. Althans, ik niet. Op het moment zelf.
het enige wat jij hebt te zeggen is: ik zal ervoor je zijn ongeacht welke keuze je maakt. Voor de rest heb je je mond te houden, al helemaal als ik al lees hoe jij je vriendin behandelt.

Ik neuk toch en jij neemt maar een morning-after-pil? Lekker makkelijk, je bent in mijn ogen een egoïstisch mannetje, dat nog geen greintje respect heeft voor vrouwen.
  zondag 18 december 2011 @ 16:51:42 #94
207884 Heremeteit
alweer een poort
pi_105730503
quote:

[..]

Ik vind het eigenlijk wel normaal, dat welke keuze ze ook maakt, ik daar ook voor opdraai.
Toch zou het niet normaal moeten zijn. Ik ben het helemaal eens met de mensen die zeggen dat de vrouw moet kunnen kiezen of ze het wil houden. Als man zou je dan echter afstand moeten kunnen doen van het vaderschap en alle bijkomende verantwoordelijkheden. Echt belachelijk dat je je leven weggooit door één foutje.
  zondag 18 december 2011 @ 16:53:24 #95
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_105730594
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2011 16:51 schreef Heremeteit het volgende:

[..]

Toch zou het niet normaal moeten zijn. Ik ben het helemaal eens met de mensen die zeggen dat de vrouw moet kunnen kiezen of ze het wil houden. Als man zou je dan echter afstand moeten kunnen doen van het vaderschap en alle bijkomende verantwoordelijkheden. Echt belachelijk dat je je leven weggooit door één foutje.
That's life. Deal with it.
pi_105730716
quote:

[..]

Jij haalt het einde van de zwangerschap waarschijnlijk niet eens, met je paniekaanvallen, misselijkheid en vreemdgaan..
pi_105730798
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 16:21 schreef rosepetals het volgende:

[..]

Uit het hoofd praten is juist wel verstandig. Denk ook een keer aan het kind ipv hoe moeilijk het voor haar is omdat: vrouwenhormonen blablablabla
BlaBlaBla
  zondag 18 december 2011 @ 16:58:36 #98
165633 eriksd
The grand facade...
pi_105730843
Ik had de eerste alinea's van de OP nog niet gelezen, als ik dat zo zie zou dit een goede wake-up call moeten zijn voor je.

Of wellicht dat wat meer verantwoordelijkheid je net dat duwtje richting volwassenheid geeft. Los daarvan blijf ik bij mijn eerdere bijdragen :P
Bis bis bis
pi_105730852
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 16:47 schreef Sinosappel het volgende:
Wow, wat?!
Je vriendin heeft steun nodig. Een abortus laten plegen is iets wat je voor de rest van je leven mee zult bijven dragen. Vele vrouwen ervaren dit als traumatisch en hebben er hun hele latere leven problemen mee. Het is echt niet zomaar een kwestie van "ff abortus plegen, want het is toch onnozel om nu een kind te nemen?" Wat de fuck.
Het is iets wat je als man van 20 misschien onmogelijk kunt begrijpen, dat snap ik, maar ga in godsnaam haar niet pushen of haar verwijten maken. Zij gaat nu door een ontzettend moeilijke tijd. Het was voor haar waarschijnlijk al een enorme klap dat het voor jou een no-brainer was. Zij heeft nu steun nodig ongeacht de beslissing die zij maakt, geef haar die dan ook ondanks dat geen inlevingsvermogen hebt en het moeiijk voor jou is. Geloof me, zij heeft het nog 10 keer zo zwaar.
Jullie zijn beiden even verantwoordelijk voor deze kutsituatie.
Ik vind trouwens dat je ook behoorlijk respectloos over je vriendin praat.
Ik begrijp heus wel dat het een moeilijke beslissing is voor haar maar toch, het is onverstandig om zo'n grote keuze te maken, wat heb je zo'n kind nou te bieden? Ik heb het kind niet veel te bieden anders. Ik kan amper echt goed voor mezelf zorgen. Ik vind het leuk om uit te gaan (drie keer per week), om met vrienden te zijn, reizen, leuk om met andere vrouwen bezig te zijn/flirten, leuk om gewoon te doen waar ikzelf zin in heb. Ik ben haast nooit thuis, altijd wel weg. Ik houd van mijn vrijheid. Daarbij heb ik gewoon nog zoveel twijfels over andere dingen en weet ik niet eens wat ik nou echt wil in het leven. Dat zal ik allemaal opzij moeten zetten (wat ik nu deels al doe trouwens), word ik daar gelukkig van? Nee, totaal niet. Is dat goed voor onze relatie? Ook niet. Het kan gewoon niet goed komen.

Ik praat niet respectloos over haar. Ik houd zeker van haar en zal haar nooit in de steek laten.
  zondag 18 december 2011 @ 17:01:14 #100
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_105730975
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 16:58 schreef -Nouvelles het volgende:

[..]

Ik begrijp heus wel dat het een moeilijke beslissing is voor haar maar toch, het is onverstandig om zo'n grote keuze te maken, wat heb je zo'n kind nou te bieden? Ik heb het kind niet veel te bieden anders. Ik kan amper echt goed voor mezelf zorgen. Ik vind het leuk om uit te gaan (drie keer per week), om met vrienden te zijn, reizen, leuk om met andere vrouwen bezig te zijn/flirten, leuk om gewoon te doen waar ikzelf zin in heb. Ik ben haast nooit thuis, altijd wel weg. Ik houd van mijn vrijheid. Daarbij heb ik gewoon nog zoveel twijfels over andere dingen en weet ik niet eens wat ik nou echt wil in het leven. Dat zal ik allemaal opzij moeten zetten (wat ik nu deels al doe trouwens), word ik daar gelukkig van? Nee, totaal niet. Is dat goed voor onze relatie? Ook niet. Het kan gewoon niet goed komen.

Ik praat niet respectloos over haar. Ik houd zeker van haar en zal haar nooit in de steek laten.
De hoogste tijd om volwassen te worden. Succes ermee, het is niet zo moeilijk hoor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')