Ja klopt, er is dit weekend een meet geweest (quote:Op zondag 18 december 2011 15:45 schreef debeterebob het volgende:
Is er een meet geweest zeg? Ik post te weinig...
1x per week friet kan goed hoorquote:Op zondag 18 december 2011 15:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehe, ik probeer af te vallen, dus geen patat meer voor mij.
Jawel, maar die grasvelden en sloten verlies je niet veel mee.quote:Op zondag 18 december 2011 15:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik las: is er niet veel brand
Nep-boven-de-rivieren-woner.quote:
Ja, het was leuk.quote:Op zondag 18 december 2011 15:45 schreef debeterebob het volgende:
Is er een meet geweest zeg? Ik post te weinig...
Een vriend van me bestelde in Luxemburg een tosti ham kaas, met niet ham.quote:
wat ben je toch een engelquote:Op zondag 18 december 2011 15:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Daar heb ik me maar één keer schuldig aan gemaakt en dat heb ik daarna weer een keer teruggestort
quote:Op zondag 18 december 2011 15:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een vriend van me bestelde in Luxemburg een tosti ham kaas, met niet ham.
Je voudrais une croque-madame avec non de jambon svp.quote:Op zondag 18 december 2011 15:50 schreef Joysa het volgende:
[..]
Croque monsieur sans jambon ofzo?
Ik weet het niet eigenlijk
Graag gedaan hoorquote:Op zondag 18 december 2011 15:05 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik heb trouwens bij de kapper wel een bob laten knippen en het staat goed
Meet bij jou dus? Ok, tot volgende week!quote:Op zondag 18 december 2011 15:43 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
volgende meet bij iemand thuis? Dan kunnen we loka, captain maximum en benzin leren koken![]()
![]()
is hard nodig zo te lezen
Croque madame is met ei toch?quote:Op zondag 18 december 2011 15:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je voudrais une croque-madame avec non de jambon svp.
Tranentrekkend.
Omulette du fromagequote:Op zondag 18 december 2011 15:50 schreef Joysa het volgende:
[..]
Croque monsieur sans jambon ofzo?
Ik weet het niet eigenlijk
Mobiel, geen zin om filmpje te kijkenquote:
Niet mobielquote:Op zondag 18 december 2011 15:53 schreef Joysa het volgende:
[..]
Mobiel, geen zin om filmpje te kijken
Dat is waar ja. In ieder geval, die kerel achter de balie snapte er geen snars van. Toen moest hij de ham er tussenuit pielen.quote:Op zondag 18 december 2011 15:52 schreef Joysa het volgende:
[..]
Croque madame is met ei toch?
Maar was mijn versie wel goed dan?
O die ken ik al. Arme Dexterquote:
Das Dexter! Dat kijk je gewoon of je dat nu wil of niet! Goddomme!quote:Op zondag 18 december 2011 15:53 schreef Joysa het volgende:
[..]
Mobiel, geen zin om filmpje te kijken
niet gek dat ie et niet snaptquote:Op zondag 18 december 2011 15:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is waar ja. In ieder geval, die kerel achter de balie snapte er geen snars van. Toen moest hij de ham er tussenuit pielen.
quote:Op zondag 18 december 2011 15:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Das Dexter! Dat kijk je gewoon of je dat nu wil of niet! Goddomme!
Kalmoes?quote:Op zondag 18 december 2011 15:55 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb zin in iets wat ik niet nader ga noemen
Seks, drugs?quote:Op zondag 18 december 2011 15:55 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb zo'n flauw vermoeden.quote:Op zondag 18 december 2011 15:55 schreef Lokasenna het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |