mannen moeten kunnen kokenquote:Op zondag 18 december 2011 15:40 schreef benzin het volgende:
[..]
Conclusie: Ik moet gewoon anderen laten koken
quote:Op zondag 18 december 2011 15:37 schreef benzin het volgende:
[..]
Mwaah, rijst in koud water gooien, op de verpakking lezen dat het 7 minuten moet en op het moment dat het al op je bord ligt er achter komen dat dat in kokend water had gemoeten.
Nee, gewoon zelf leren koken. Je hoeft echt geen held te zijn in de keuken hoorquote:Op zondag 18 december 2011 15:40 schreef benzin het volgende:
[..]
Conclusie: Ik moet gewoon anderen laten koken
En vrouwen niet?quote:
Ik heb net wéér geld van mijn studierekening naar mijn lopende rekening overgemaaktquote:Op zondag 18 december 2011 15:41 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb net weer mijn internetbankieren gecheckt en ik ben niet meer blut
Nu moet ik me bedwingen niet een paar bestellingen te doen op internet
volgende meet bij iemand thuis? Dan kunnen we loka, captain maximum en benzin leren kokenquote:Op zondag 18 december 2011 15:42 schreef heloef het volgende:
Welk lief meisje wil ons benzinneke leren koken?
Daar heb ik me maar één keer schuldig aan gemaakt en dat heb ik daarna weer een keer teruggestortquote:Op zondag 18 december 2011 15:42 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ik heb net wéér geld van mijn studierekening naar mijn lopende rekening overgemaakt
Ik krijg straks frietjesquote:Op zondag 18 december 2011 15:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat kan. Ik zie het dalijk wel, als ik honger krijg.
Gelukkigquote:
Goed plan. Bij jou thuis?quote:Op zondag 18 december 2011 15:43 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
volgende meet bij iemand thuis? Dan kunnen we loka, captain maximum en benzin leren koken![]()
![]()
is hard nodig zo te lezen
Hehe, ik probeer af te vallen, dus geen patat meer voor mij.quote:
Ik las: is er niet veel brandquote:Op zondag 18 december 2011 15:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goed plan. Bij jou thuis?
Of bij KingToppie, die woont in een gehucht. Als er dan wat mis gaat, is er niet veel aan de hand.
Het is friet.quote:Op zondag 18 december 2011 15:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehe, ik probeer af te vallen, dus geen patat meer voor mij.
Ja klopt, er is dit weekend een meet geweest (quote:Op zondag 18 december 2011 15:45 schreef debeterebob het volgende:
Is er een meet geweest zeg? Ik post te weinig...
1x per week friet kan goed hoorquote:Op zondag 18 december 2011 15:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehe, ik probeer af te vallen, dus geen patat meer voor mij.
Jawel, maar die grasvelden en sloten verlies je niet veel mee.quote:Op zondag 18 december 2011 15:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik las: is er niet veel brand
Nep-boven-de-rivieren-woner.quote:
Ja, het was leuk.quote:Op zondag 18 december 2011 15:45 schreef debeterebob het volgende:
Is er een meet geweest zeg? Ik post te weinig...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |