SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die bossche Fok-Meet is juist geweest jonge, kut!
De OP is hier te vinden.
Insert random seal of approval. Lever maar plaatjes aan!© Raket, Muis
© Alone, Forever. Hand, Bijde.
© O, Shift
© Student, Kut
© Maatschappij, Telefoon
© Ex, Fed
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
Neen, maar die ga jij mij sturen?quote:
Jij echt niet, kom op zegquote:Op zondag 18 december 2011 11:34 schreef Muisraket het volgende:
Waarover? Over mijn tentamenstof, facebook en een boek dat ik gisteren las?Nigga please, ik ben forever alone.
![]()
Ja wie weet rellen op facebook of een super vet boek.quote:Op zondag 18 december 2011 11:34 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Waarover? Over mijn tentamenstof, facebook en een boek dat ik gisteren las?Nigga please, ik ben forever alone.
![]()
Ik hoop dat ze het over Battle Royale heeft, want dan kan ik zeggen: dat is geen supervet boek, maar een AWESOMEAWESOME boek!!quote:Op zondag 18 december 2011 11:44 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja wie weet rellen op facebook of een super vet boek.Of klagen over je tentamens. Kan allemaal.
quote:Op zondag 18 december 2011 11:48 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze het over Battle Royale heeft, want dan kan ik zeggen: dat is geen supervet boek, maar een AWESOMEAWESOME boek!!
Dat plaatje van Glenn Matthews is veel te liefquote:Op zondag 18 december 2011 11:48 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze het over Battle Royale heeft, want dan kan ik zeggen: dat is geen supervet boek, maar een AWESOMEAWESOME boek!!
quote:Op zondag 18 december 2011 14:31 schreef Kutstudent het volgende:
Net even mijn smsjes naar barrie terug zitten lezen.
Ik kan wel janken.
Bitch pleasequote:Op zondag 18 december 2011 14:34 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Het geeft mij voldoening om te merken dat KK faalt bij BB. Ookal hebben ze hete seks samen het lijkt er in ieder geval op dat KK faalt.
Megusta
Dat is tussen mij en alle mensen waar ik gisteren hommeles mee heb lopen maken..quote:Op zondag 18 december 2011 15:16 schreef Muisraket het volgende:
Shifto, wtf was er nou gisterenavond/nacht?![]()
quote:Op zondag 18 december 2011 15:16 schreef Muisraket het volgende:
En dat nummer!_! Die andere was tenminste nog catchy, deze is alleen maar fout.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |