SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die bossche Fok-Meet is juist geweest jonge, kut!
De OP is hier te vinden.
Insert random seal of approval. Lever maar plaatjes aan!© Raket, Muis
© Alone, Forever. Hand, Bijde.
© O, Shift
© Student, Kut
© Maatschappij, Telefoon
© Ex, Fed
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
Neen, maar die ga jij mij sturen?quote:
Jij echt niet, kom op zegquote:Op zondag 18 december 2011 11:34 schreef Muisraket het volgende:
Waarover? Over mijn tentamenstof, facebook en een boek dat ik gisteren las?Nigga please, ik ben forever alone.
![]()
Ja wie weet rellen op facebook of een super vet boek.quote:Op zondag 18 december 2011 11:34 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Waarover? Over mijn tentamenstof, facebook en een boek dat ik gisteren las?Nigga please, ik ben forever alone.
![]()
Ik hoop dat ze het over Battle Royale heeft, want dan kan ik zeggen: dat is geen supervet boek, maar een AWESOMEAWESOME boek!!quote:Op zondag 18 december 2011 11:44 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja wie weet rellen op facebook of een super vet boek.Of klagen over je tentamens. Kan allemaal.
quote:Op zondag 18 december 2011 11:48 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze het over Battle Royale heeft, want dan kan ik zeggen: dat is geen supervet boek, maar een AWESOMEAWESOME boek!!
Dat plaatje van Glenn Matthews is veel te liefquote:Op zondag 18 december 2011 11:48 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze het over Battle Royale heeft, want dan kan ik zeggen: dat is geen supervet boek, maar een AWESOMEAWESOME boek!!
quote:Op zondag 18 december 2011 14:31 schreef Kutstudent het volgende:
Net even mijn smsjes naar barrie terug zitten lezen.
Ik kan wel janken.
Bitch pleasequote:Op zondag 18 december 2011 14:34 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Het geeft mij voldoening om te merken dat KK faalt bij BB. Ookal hebben ze hete seks samen het lijkt er in ieder geval op dat KK faalt.
Megusta
Dat is tussen mij en alle mensen waar ik gisteren hommeles mee heb lopen maken..quote:Op zondag 18 december 2011 15:16 schreef Muisraket het volgende:
Shifto, wtf was er nou gisterenavond/nacht?![]()
quote:Op zondag 18 december 2011 15:16 schreef Muisraket het volgende:
En dat nummer!_! Die andere was tenminste nog catchy, deze is alleen maar fout.
Aww, is het echt zo erg?quote:Op zondag 18 december 2011 15:21 schreef shifto het volgende:
[..]
Dat is tussen mij en alle mensen waar ik gisteren hommeles mee heb lopen maken..Ik wil het vergeten
[..]Dat is juist grappig!
Ja het was echt zo ergquote:Op zondag 18 december 2011 15:23 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Aww, is het echt zo erg?En misschien wen ik ook aan dit nummer, bij die andere had ik eerst ook alleen maar een heel groot
-gezicht.
Oké dan. Maar kerstliedjes sowieso, brrr... Ik ken echt maar 2 kerstliedjes die ik leuk vind of zo, als ik er al 2 kan verzinnen.quote:Op zondag 18 december 2011 15:27 schreef shifto het volgende:
[..]
Ja het was echt zo ergTis ook niet maar 1 ding ofzo, het was de hele avond ding na ding
Nja, ik ga verder met het proberen te vergeten, mss vertel ik het irl wel een keer
En dat nummer went wel!Ik vind het zelf ook niet zo leuk als die andere maar het is kerst hè
Dingedingdingdingquote:Op zondag 18 december 2011 15:27 schreef shifto het volgende:
[..]
Ja het was echt zo ergTis ook niet maar 1 ding ofzo, het was de hele avond ding na ding
Nja, ik ga verder met het proberen te vergeten, mss vertel ik het irl wel een keer
En dat nummer went wel!Ik vind het zelf ook niet zo leuk als die andere maar het is kerst hè
Ik heb shifto maar één keer muziek gestuurd hè.quote:
quote:Op zondag 18 december 2011 15:33 schreef Kutstudent het volgende:
BDH wat is dit voor kut UI. Ik ben helemaal in de war daardoor.
Hivemindquote:Op zondag 18 december 2011 15:33 schreef Muisraket het volgende:
En bdh, ik moet ook heel erg wennen aan een blije Janitor als UI.
Die van die AWESOME mensen/persoon?quote:Op zondag 18 december 2011 15:33 schreef bijdehand het volgende:
Nou en. Check die mensen onwetend reageren op mijn fbstatus
Verlicht ons/me, waar doelde je precies op?quote:
omg, laat maarquote:Op zondag 18 december 2011 15:35 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Verlicht ons/me, waar doelde je precies op?
? Oh als ik zometeen niet meer reageer zit ik als een zombie standaardzinnetjes te brabbelen en om de minuut op de klok te kijken.quote:
lolwutquote:
No shitquote:Op zondag 18 december 2011 17:15 schreef DeJori het volgende:
werken is kut. Vooral als je voor de verandering ook echt eens moet wérken,
Leugens!quote:Op zondag 18 december 2011 17:15 schreef DeJori het volgende:
werken is kut. Vooral als je voor de verandering ook echt eens moet wérken,
Over FB gesproken, wat is dat time-line meuk nou weerquote:Op zondag 18 december 2011 15:33 schreef bijdehand het volgende:
Nou en. Check die mensen onwetend reageren op mijn fbstatus
Ga naar het oosten, richting Riften. Veel leuke quests daar.quote:Op zondag 18 december 2011 18:04 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Gisteren Skyrim toch maar eens eveng ehaald (BF3 begon een pietsje eentonig te worden, dus dat pak ik later wel weer op)..
Moet nog even in het verhaal gezogen worden, net als met de voorgangers zit ik in het begin vooral van 'ok, en nu...' 'laat ik die kant maar eens op lopen, zien wat er dan gebeurt'
Time-line? Is dat met je top 10 statussen?quote:Op zondag 18 december 2011 18:02 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Over FB gesproken, wat is dat time-line meuk nou weer
Speel de main quest tot de 1e draak voor je gaat zwerven. Anders kom je geen draken tegen.quote:Op zondag 18 december 2011 18:04 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Gisteren Skyrim toch maar eens eveng ehaald (BF3 begon een pietsje eentonig te worden, dus dat pak ik later wel weer op)..
Moet nog even in het verhaal gezogen worden, net als met de voorgangers zit ik in het begin vooral van 'ok, en nu...' 'laat ik die kant maar eens op lopen, zien wat er dan gebeurt'
Empire!quote:Op zondag 18 december 2011 18:29 schreef Kutstudent het volgende:
Civil war quests zijn trouwens gruwelijk vet.
quote:
Nee, ga een partij achter die kernautist van een ulfric aanlopen die mijn volk in sloppenwijken laat wonenquote:Op zondag 18 december 2011 18:52 schreef Kutstudent het volgende:
[..]Tuurlijk niet man. Met hun lelijke armor.
Nah, hoe ze het hebben ontworpen is het meer de Germanen tegen de Romeinen, en dan ben ik duidelijk voor de Germanen.quote:Op zondag 18 december 2011 18:54 schreef DeJori het volgende:
[..]
Nee, ga een partij achter die kernautist van een ulfric aanlopen die mijn volk in sloppenwijken laat wonenUlfric is gewoon een terrorist man
Ik vind de stormcloaks meer iets weghebben van een kruising tussen moslims en de occupy-bewegingquote:Op zondag 18 december 2011 19:04 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nah, hoe ze het hebben ontworpen is het meer de Germanen tegen de Romeinen, en dan ben ik duidelijk voor de Germanen.
Die quote hoorde ik daarnet ook. En ondertussen stond die vent gewoon mooi rechtop te lopen/rennenquote:Op zondag 18 december 2011 19:00 schreef DeJori het volgende:
I used to be an adventurer like you, but then I took an arrow to the knee.
Die quote ga je nog wel een keer of driehonderd horenquote:Op zondag 18 december 2011 19:35 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Die quote hoorde ik daarnet ook. En ondertussen stond die vent gewoon mooi rechtop te lopen/rennen
Nu pas net een beetje de eerste grote stad uit. Beetje met de Jarl(?) gebabbeld en een companion geworden. Eens zien wat de toekomst brengt.
Na een tijdje wordt het voorspelbaar ja.quote:
Het is overalquote:Op zondag 18 december 2011 20:05 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Na een tijdje wordt het voorspelbaar ja.
Kutdagen tot woensdag en dan ook vakantie!quote:Op zondag 18 december 2011 20:19 schreef DeJori het volgende:
Nou, nog een kutweek en dan vakantieMensen hier nog spannende plannen?
Geen spannende plannen, jij?quote:Op zondag 18 december 2011 20:19 schreef DeJori het volgende:
Nou, nog een kutweek en dan vakantieMensen hier nog spannende plannen?
Ik had spannende plannen, maar toen kreeg ik een pijl in m'n kniequote:
quote:Op zondag 18 december 2011 20:23 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik had spannende plannen, maar toen kreeg ik een pijl in m'n knie
Ik moest lachen omdat ik hem niet aan zag komen. Chapeau.quote:Op zondag 18 december 2011 20:23 schreef DeJori het volgende:
[..]
Waar is die shit?quote:Op zondag 18 december 2011 20:26 schreef shifto het volgende:
Ik ga vrijdag trouwens ff bij het glazen huis checken, nog mensen die eventueel meewillen?
lolquote:Op zondag 18 december 2011 20:23 schreef DeJori het volgende:
[..]
In Leiûh!quote:
Daar moet ik vrijdag met mn klas heen.quote:Op zondag 18 december 2011 20:26 schreef shifto het volgende:
Ik ga vrijdag trouwens ff bij het glazen huis checken, nog mensen die eventueel meewillen?
Hoezo moet je daar heen? Of meer een sociale verplichting?quote:Op zondag 18 december 2011 20:29 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Daar moet ik vrijdag met mn klas heen.
Wat heb jij voor kutschool dan.quote:Op zondag 18 december 2011 20:29 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dan vlucht je weg van je klas en kom je met ons, bazen hangenquote:Op zondag 18 december 2011 20:29 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Moet werken. Sollyquote:Op zondag 18 december 2011 20:26 schreef shifto het volgende:
Ja ze wil dat bezoeken om vervolgens in een cafe wat te gaan drinken/eten, als kerstvieringquote:Op zondag 18 december 2011 20:30 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Hoezo moet je daar heen? Of meer een sociale verplichting?
Hoelaat willen jullie gaan?quote:Op zondag 18 december 2011 20:30 schreef shifto het volgende:
[..]
Dan vlucht je weg van je klas en kom je met ons, bazen hangen
Als jij dan gewoon heel de dag naar 3fm luistert, zal ik kijken hoeveel ik er voor over heb om je even te groeten op de radio!quote:
Ligt een beetje aan hoe laat je wil gaan.quote:Op zondag 18 december 2011 20:26 schreef shifto het volgende:
Ik denk dat ik er wel een dagje van maak, dus al beetje vroeg, denk dat ik om 10u wel in de trein zal zitten ofzo.quote:Op zondag 18 december 2011 20:31 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja ze wil dat bezoeken om vervolgens in een cafe wat te gaan drinken/eten, als kerstviering
[..]
Hoelaat willen jullie gaan?
Doe geen moeite. Hoe leuk ik het ook zou vinden als je me zou begroeten over de radio, zou ik nooit heel de dag naar 3fm luisteren.quote:Op zondag 18 december 2011 20:32 schreef shifto het volgende:
[..]
Als jij dan gewoon heel de dag naar 3fm luistert, zal ik kijken hoeveel ik er voor over heb om je even te groeten op de radio!
Gast?! Ik heb vorig jaar in Eindhoven een deel gezien en er valt niet veel te zien/doen/horen hè.quote:Op zondag 18 december 2011 20:32 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik denk dat ik er wel een dagje van maak, dus al beetje vroeg, denk dat ik om 10u wel in de trein zal zitten ofzo.
quote:Op zondag 18 december 2011 20:33 schreef DeJori het volgende:
[..]
Doe geen moeite. Hoe leuk ik het ook zou vinden als je me zou begroeten over de radio, zou ik nooit heel de dag naar 3fm luisteren.
Wat wil je daar heel de dag gaan doen joh?quote:Op zondag 18 december 2011 20:32 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik denk dat ik er wel een dagje van maak, dus al beetje vroeg, denk dat ik om 10u wel in de trein zal zitten ofzo.
Heel de dag kan ik ook niet hebben hoor. Giel Beelen. Adele.quote:
Ik ga elk jaar! En je vermaakt je echt wel hoor! Beetje biertje drinken in de buurt, veel mensen tegen komen die allemaal awesome zijn etc..quote:Op zondag 18 december 2011 20:33 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Gast?! Ik heb vorig jaar in Eindhoven een deel gezien en er valt niet veel te zien/doen/horen hè.
whut?quote:
Haturrrsssquote:Op zondag 18 december 2011 20:34 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Heel de dag kan ik ook niet hebben hoor. Giel Beelen. Adele.
Wat?! 10 uur?!quote:Op zondag 18 december 2011 20:32 schreef shifto het volgende:
[..]
Giel Beelen is er dit jaar niet bij.quote:Op zondag 18 december 2011 20:34 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Heel de dag kan ik ook niet hebben hoor. Giel Beelen. Adele.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |