SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die bossche Fok-Meet is juist geweest jonge, kut!
De OP is hier te vinden.
Insert random seal of approval. Lever maar plaatjes aan!© Raket, Muis
© Alone, Forever. Hand, Bijde.
© O, Shift
© Student, Kut
© Maatschappij, Telefoon
© Ex, Fed
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
Neen, maar die ga jij mij sturen?quote:
Jij echt niet, kom op zegquote:Op zondag 18 december 2011 11:34 schreef Muisraket het volgende:
Waarover? Over mijn tentamenstof, facebook en een boek dat ik gisteren las?Nigga please, ik ben forever alone.
![]()
Ja wie weet rellen op facebook of een super vet boek.quote:Op zondag 18 december 2011 11:34 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Waarover? Over mijn tentamenstof, facebook en een boek dat ik gisteren las?Nigga please, ik ben forever alone.
![]()
Ik hoop dat ze het over Battle Royale heeft, want dan kan ik zeggen: dat is geen supervet boek, maar een AWESOMEAWESOME boek!!quote:Op zondag 18 december 2011 11:44 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja wie weet rellen op facebook of een super vet boek.Of klagen over je tentamens. Kan allemaal.
quote:Op zondag 18 december 2011 11:48 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze het over Battle Royale heeft, want dan kan ik zeggen: dat is geen supervet boek, maar een AWESOMEAWESOME boek!!
Dat plaatje van Glenn Matthews is veel te liefquote:Op zondag 18 december 2011 11:48 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze het over Battle Royale heeft, want dan kan ik zeggen: dat is geen supervet boek, maar een AWESOMEAWESOME boek!!
quote:Op zondag 18 december 2011 14:31 schreef Kutstudent het volgende:
Net even mijn smsjes naar barrie terug zitten lezen.
Ik kan wel janken.
Bitch pleasequote:Op zondag 18 december 2011 14:34 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Het geeft mij voldoening om te merken dat KK faalt bij BB. Ookal hebben ze hete seks samen het lijkt er in ieder geval op dat KK faalt.
Megusta
Dat is tussen mij en alle mensen waar ik gisteren hommeles mee heb lopen maken..quote:Op zondag 18 december 2011 15:16 schreef Muisraket het volgende:
Shifto, wtf was er nou gisterenavond/nacht?![]()
quote:Op zondag 18 december 2011 15:16 schreef Muisraket het volgende:
En dat nummer!_! Die andere was tenminste nog catchy, deze is alleen maar fout.
Aww, is het echt zo erg?quote:Op zondag 18 december 2011 15:21 schreef shifto het volgende:
[..]
Dat is tussen mij en alle mensen waar ik gisteren hommeles mee heb lopen maken..Ik wil het vergeten
[..]Dat is juist grappig!
Ja het was echt zo ergquote:Op zondag 18 december 2011 15:23 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Aww, is het echt zo erg?En misschien wen ik ook aan dit nummer, bij die andere had ik eerst ook alleen maar een heel groot
-gezicht.
Oké dan. Maar kerstliedjes sowieso, brrr... Ik ken echt maar 2 kerstliedjes die ik leuk vind of zo, als ik er al 2 kan verzinnen.quote:Op zondag 18 december 2011 15:27 schreef shifto het volgende:
[..]
Ja het was echt zo ergTis ook niet maar 1 ding ofzo, het was de hele avond ding na ding
Nja, ik ga verder met het proberen te vergeten, mss vertel ik het irl wel een keer
En dat nummer went wel!Ik vind het zelf ook niet zo leuk als die andere maar het is kerst hè
Dingedingdingdingquote:Op zondag 18 december 2011 15:27 schreef shifto het volgende:
[..]
Ja het was echt zo ergTis ook niet maar 1 ding ofzo, het was de hele avond ding na ding
Nja, ik ga verder met het proberen te vergeten, mss vertel ik het irl wel een keer
En dat nummer went wel!Ik vind het zelf ook niet zo leuk als die andere maar het is kerst hè
Ik heb shifto maar één keer muziek gestuurd hè.quote:
quote:Op zondag 18 december 2011 15:33 schreef Kutstudent het volgende:
BDH wat is dit voor kut UI. Ik ben helemaal in de war daardoor.
Hivemindquote:Op zondag 18 december 2011 15:33 schreef Muisraket het volgende:
En bdh, ik moet ook heel erg wennen aan een blije Janitor als UI.
Die van die AWESOME mensen/persoon?quote:Op zondag 18 december 2011 15:33 schreef bijdehand het volgende:
Nou en. Check die mensen onwetend reageren op mijn fbstatus
Verlicht ons/me, waar doelde je precies op?quote:
omg, laat maarquote:Op zondag 18 december 2011 15:35 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Verlicht ons/me, waar doelde je precies op?
? Oh als ik zometeen niet meer reageer zit ik als een zombie standaardzinnetjes te brabbelen en om de minuut op de klok te kijken.quote:
lolwutquote:
No shitquote:Op zondag 18 december 2011 17:15 schreef DeJori het volgende:
werken is kut. Vooral als je voor de verandering ook echt eens moet wérken,
Leugens!quote:Op zondag 18 december 2011 17:15 schreef DeJori het volgende:
werken is kut. Vooral als je voor de verandering ook echt eens moet wérken,
Over FB gesproken, wat is dat time-line meuk nou weerquote:Op zondag 18 december 2011 15:33 schreef bijdehand het volgende:
Nou en. Check die mensen onwetend reageren op mijn fbstatus
Ga naar het oosten, richting Riften. Veel leuke quests daar.quote:Op zondag 18 december 2011 18:04 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Gisteren Skyrim toch maar eens eveng ehaald (BF3 begon een pietsje eentonig te worden, dus dat pak ik later wel weer op)..
Moet nog even in het verhaal gezogen worden, net als met de voorgangers zit ik in het begin vooral van 'ok, en nu...' 'laat ik die kant maar eens op lopen, zien wat er dan gebeurt'
Time-line? Is dat met je top 10 statussen?quote:Op zondag 18 december 2011 18:02 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Over FB gesproken, wat is dat time-line meuk nou weer
Speel de main quest tot de 1e draak voor je gaat zwerven. Anders kom je geen draken tegen.quote:Op zondag 18 december 2011 18:04 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Gisteren Skyrim toch maar eens eveng ehaald (BF3 begon een pietsje eentonig te worden, dus dat pak ik later wel weer op)..
Moet nog even in het verhaal gezogen worden, net als met de voorgangers zit ik in het begin vooral van 'ok, en nu...' 'laat ik die kant maar eens op lopen, zien wat er dan gebeurt'
Empire!quote:Op zondag 18 december 2011 18:29 schreef Kutstudent het volgende:
Civil war quests zijn trouwens gruwelijk vet.
quote:
Nee, ga een partij achter die kernautist van een ulfric aanlopen die mijn volk in sloppenwijken laat wonenquote:Op zondag 18 december 2011 18:52 schreef Kutstudent het volgende:
[..]Tuurlijk niet man. Met hun lelijke armor.
Nah, hoe ze het hebben ontworpen is het meer de Germanen tegen de Romeinen, en dan ben ik duidelijk voor de Germanen.quote:Op zondag 18 december 2011 18:54 schreef DeJori het volgende:
[..]
Nee, ga een partij achter die kernautist van een ulfric aanlopen die mijn volk in sloppenwijken laat wonenUlfric is gewoon een terrorist man
Ik vind de stormcloaks meer iets weghebben van een kruising tussen moslims en de occupy-bewegingquote:Op zondag 18 december 2011 19:04 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nah, hoe ze het hebben ontworpen is het meer de Germanen tegen de Romeinen, en dan ben ik duidelijk voor de Germanen.
Die quote hoorde ik daarnet ook. En ondertussen stond die vent gewoon mooi rechtop te lopen/rennenquote:Op zondag 18 december 2011 19:00 schreef DeJori het volgende:
I used to be an adventurer like you, but then I took an arrow to the knee.
Die quote ga je nog wel een keer of driehonderd horenquote:Op zondag 18 december 2011 19:35 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Die quote hoorde ik daarnet ook. En ondertussen stond die vent gewoon mooi rechtop te lopen/rennen
Nu pas net een beetje de eerste grote stad uit. Beetje met de Jarl(?) gebabbeld en een companion geworden. Eens zien wat de toekomst brengt.
Na een tijdje wordt het voorspelbaar ja.quote:
Het is overalquote:Op zondag 18 december 2011 20:05 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Na een tijdje wordt het voorspelbaar ja.
Kutdagen tot woensdag en dan ook vakantie!quote:Op zondag 18 december 2011 20:19 schreef DeJori het volgende:
Nou, nog een kutweek en dan vakantieMensen hier nog spannende plannen?
Geen spannende plannen, jij?quote:Op zondag 18 december 2011 20:19 schreef DeJori het volgende:
Ik had spannende plannen, maar toen kreeg ik een pijl in m'n kniequote:
quote:Op zondag 18 december 2011 20:23 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik had spannende plannen, maar toen kreeg ik een pijl in m'n knie
Ik moest lachen omdat ik hem niet aan zag komen. Chapeau.quote:Op zondag 18 december 2011 20:23 schreef DeJori het volgende:
[..]
Waar is die shit?quote:Op zondag 18 december 2011 20:26 schreef shifto het volgende:
Ik ga vrijdag trouwens ff bij het glazen huis checken, nog mensen die eventueel meewillen?
lolquote:Op zondag 18 december 2011 20:23 schreef DeJori het volgende:
[..]
In Leiûh!quote:
Daar moet ik vrijdag met mn klas heen.quote:Op zondag 18 december 2011 20:26 schreef shifto het volgende:
Ik ga vrijdag trouwens ff bij het glazen huis checken, nog mensen die eventueel meewillen?
Hoezo moet je daar heen? Of meer een sociale verplichting?quote:Op zondag 18 december 2011 20:29 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Daar moet ik vrijdag met mn klas heen.
Wat heb jij voor kutschool dan.quote:Op zondag 18 december 2011 20:29 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dan vlucht je weg van je klas en kom je met ons, bazen hangenquote:Op zondag 18 december 2011 20:29 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Moet werken. Sollyquote:Op zondag 18 december 2011 20:26 schreef shifto het volgende:
Ja ze wil dat bezoeken om vervolgens in een cafe wat te gaan drinken/eten, als kerstvieringquote:Op zondag 18 december 2011 20:30 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Hoezo moet je daar heen? Of meer een sociale verplichting?
Hoelaat willen jullie gaan?quote:Op zondag 18 december 2011 20:30 schreef shifto het volgende:
[..]
Dan vlucht je weg van je klas en kom je met ons, bazen hangen
Als jij dan gewoon heel de dag naar 3fm luistert, zal ik kijken hoeveel ik er voor over heb om je even te groeten op de radio!quote:
Ligt een beetje aan hoe laat je wil gaan.quote:Op zondag 18 december 2011 20:26 schreef shifto het volgende:
Ik denk dat ik er wel een dagje van maak, dus al beetje vroeg, denk dat ik om 10u wel in de trein zal zitten ofzo.quote:Op zondag 18 december 2011 20:31 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja ze wil dat bezoeken om vervolgens in een cafe wat te gaan drinken/eten, als kerstviering
[..]
Hoelaat willen jullie gaan?
Doe geen moeite. Hoe leuk ik het ook zou vinden als je me zou begroeten over de radio, zou ik nooit heel de dag naar 3fm luisteren.quote:Op zondag 18 december 2011 20:32 schreef shifto het volgende:
[..]
Als jij dan gewoon heel de dag naar 3fm luistert, zal ik kijken hoeveel ik er voor over heb om je even te groeten op de radio!
Gast?! Ik heb vorig jaar in Eindhoven een deel gezien en er valt niet veel te zien/doen/horen hè.quote:Op zondag 18 december 2011 20:32 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik denk dat ik er wel een dagje van maak, dus al beetje vroeg, denk dat ik om 10u wel in de trein zal zitten ofzo.
quote:Op zondag 18 december 2011 20:33 schreef DeJori het volgende:
[..]
Doe geen moeite. Hoe leuk ik het ook zou vinden als je me zou begroeten over de radio, zou ik nooit heel de dag naar 3fm luisteren.
Wat wil je daar heel de dag gaan doen joh?quote:Op zondag 18 december 2011 20:32 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik denk dat ik er wel een dagje van maak, dus al beetje vroeg, denk dat ik om 10u wel in de trein zal zitten ofzo.
Heel de dag kan ik ook niet hebben hoor. Giel Beelen. Adele.quote:
Ik ga elk jaar! En je vermaakt je echt wel hoor! Beetje biertje drinken in de buurt, veel mensen tegen komen die allemaal awesome zijn etc..quote:Op zondag 18 december 2011 20:33 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Gast?! Ik heb vorig jaar in Eindhoven een deel gezien en er valt niet veel te zien/doen/horen hè.
whut?quote:
Haturrrsssquote:Op zondag 18 december 2011 20:34 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Heel de dag kan ik ook niet hebben hoor. Giel Beelen. Adele.
Wat?! 10 uur?!quote:Op zondag 18 december 2011 20:32 schreef shifto het volgende:
[..]
Giel Beelen is er dit jaar niet bij.quote:Op zondag 18 december 2011 20:34 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Heel de dag kan ik ook niet hebben hoor. Giel Beelen. Adele.
Ik denk dat ik daar juist géén bekenden tegen wil komen. Mensen van mijn middelbare school wonen daar nu, evenals Dinges (praktisch).quote:Op zondag 18 december 2011 20:34 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik ga elk jaar! En je vermaakt je echt wel hoor! Beetje biertje drinken in de buurt, veel mensen tegen komen die allemaal awesome zijn etc..
Wie is Dinges?quote:Op zondag 18 december 2011 20:35 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik denk dat ik daar juist géén bekenden tegen wil komen. Mensen van mijn middelbare school wonen daar nu, evenals Dinges (praktisch).
Nee, maar wel op de radio.quote:Op zondag 18 december 2011 20:35 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Giel Beelen is er dit jaar niet bij.
Vind ik wel jammer eigenlijk.quote:Op zondag 18 december 2011 20:35 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Giel Beelen is er dit jaar niet bij.
Er komen juist mensen uit heel NL, en het zijn voornamelijk 3fm luisteraarsquote:Op zondag 18 december 2011 20:35 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik denk dat ik daar juist géén bekenden tegen wil komen. Mensen van mijn middelbare school wonen daar nu, evenals Dinges (praktisch).
Een fokker waarmee ik een date gehad heb.quote:
Ja goh, maar dat bedoelde ik niet.quote:Op zondag 18 december 2011 20:36 schreef shifto het volgende:
[..]
Er komen juist mensen uit heel NL, en het zijn voornamelijk 3fm luisteraars
OMFG dat meen je niet.quote:
quote:Op zondag 18 december 2011 20:36 schreef shifto het volgende:
[..]
Vind ik wel jammer eigenlijk.
[..]
Er komen juist mensen uit heel NL, en het zijn voornamelijk 3fm luisteraars
quote:en het zijn voornamelijk 3fm luisteraars
Nog een reden om niet te gaan.quote:3fm luisteraars
Oh en zo heet hij niet op FOK! hoor, maar niet iedereen hoeft te weten wie het is.quote:
Ik begin een beetje een beeld bij jou te krijgen...quote:Op zondag 18 december 2011 20:36 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Een fokker waarmee ik een date gehad heb.
quote:Op zondag 18 december 2011 20:38 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik begin een beetje een beeld bij jou te krijgen...
Hoezo datquote:Op zondag 18 december 2011 20:38 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik begin een beetje een beeld bij jou te krijgen...
Omdat ik met jullie 'date'.quote:
BDH, shifto, dinges, en dan is het nog maar de vraag over hoeveel procent ze ons iets verteld.quote:
That shit is seriousquote:
MR voor hosselbazin van 2011quote:Op zondag 18 december 2011 20:39 schreef DeJori het volgende:
[..]
BDH, shifto, dinges, en dan is het nog maar de vraag over hoeveel procent ze ons iets verteld.
Échte dates: Dinges en soort-van-ex. Alleen die laatste kende ik gewoon van school.quote:Op zondag 18 december 2011 20:39 schreef DeJori het volgende:
[..]
BDH, shifto, dinges, en dan is het nog maar de vraag over hoeveel procent ze ons iets verteld.
Bitch please, ik ben voor een vrouw echt forever alone (en nee handje, geen tegenspraak nu!).quote:Op zondag 18 december 2011 20:40 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
MR voor hosselbazin van 2011
GIEL BEELENquote:
quote:Op zondag 18 december 2011 20:37 schreef DeJori het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nog een reden om niet te gaan.
quote:
Had meer een leuk plaatje maarja, dan nietquote:Op zondag 18 december 2011 20:40 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Bitch please, ik ben voor een vrouw echt forever alone (en nee handje, geen tegenspraak nu!).
Wie ben jij?quote:
Ik zou ook snel wegrennen na zo'n opmerking over Giel Beelen.quote:
Bitch please, hiervoor alleen zou ik al moeten blijvenquote:Op zondag 18 december 2011 20:42 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik zou ook snel wegrennen na zo'n opmerking over Giel Beelen.
Jij verliest in razend tempo alle appletini rechtenquote:Op zondag 18 december 2011 20:42 schreef shifto het volgende:
[..]
Ga es gauw snije, 3fm en alles er omheen (bijna) is baas!
Ga zelf snije, emo, Kink FM was pas baas! R.I.P. Oude heerscher over alle radiostations inclusief zijn kleine broertje 3FM die in zijn emofase was blijven plakken.quote:Op zondag 18 december 2011 20:42 schreef shifto het volgende:
[..]
Ga es gauw snije, 3fm en alles er omheen (bijna) is baas!
Arrow fm:Dquote:Op zondag 18 december 2011 20:43 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ga zelf snije, emo, Kink FM was pas baas! R.I.P. Oude heerscher over alle radiostations inclusief je kleine broertje 3FM die in zijn emofase was blijven plakken.
Knee fmquote:
quote:Op zondag 18 december 2011 20:40 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Bitch please, ik ben voor een vrouw echt forever alone (en nee handje, geen tegenspraak nu!).
Ik wilde zeggen dat giel een mongool was, maar zo kan het ookquote:Op zondag 18 december 2011 20:45 schreef Muisraket het volgende:
Weetje waarom ik zo verbaasd ben dat jij zo zit te geilen op Giel? Omdat Giel een soort hipster is, alleen dan 30 jaar ouder. Pretenderen alles te weten van 'hippe' muziek en indie, terwijl dat vies tegenvalt en het grotendeels imago lijkt te zijn.
Gewoon arbeiten, niks geen vakantiequote:Op zondag 18 december 2011 20:19 schreef DeJori het volgende:
Maar daar kies je zelf voor dan lijkt..quote:Op zondag 18 december 2011 20:40 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Dat doe ik zelf, maar dat is niet omdat ik het wilde hoor. Ik ga niet expres echte dates verknallen natuurlijk.quote:Op zondag 18 december 2011 20:57 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Maar daar kies je zelf voor dan lijkt..
BDH heb je zo ongeveer al in the pocket
Jij met jequote:Op zondag 18 december 2011 20:57 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Maar daar kies je zelf voor dan lijkt..
BDH heb je zo ongeveer al in the pocket
Dan zal ik helemaal niets besprekenquote:Op zondag 18 december 2011 21:02 schreef Muisraket het volgende:
Maar ik hou nu op met het bespreken van mijn 'liefdesleven' want het is te beschamend.Wel typisch trouwens dat shifto niet reageert terwijl hij wel degelijk online was ten tijde van die comments!
foto's. Dan oordeel ik wel.quote:Op zondag 18 december 2011 20:40 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik heb haar op facebook ze heet katjaquote:
Is toch wel wat jou kenmerkt vind ikquote:
Laat ik dat dan maar positief opvattenquote:Op zondag 18 december 2011 21:24 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Is toch wel wat jou kenmerkt vind ik
Ja is ook zoquote:Op zondag 18 december 2011 21:42 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Laat ik dat dan maar positief opvatten
En dieis ook maar zo standaard.
ik ga niet eens kijken, zal wel weer bs zijnquote:Op zondag 18 december 2011 21:22 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik heb haar op facebook ze heet katja
unsuccesful troll is unsuccesfulquote:Op zondag 18 december 2011 21:54 schreef DuTank het volgende:
[..]
ik ga niet eens kijken, zal wel weer bs zijn
quote:
Komt wel weer goed BDHquote:
Gevallen?quote:Op maandag 19 december 2011 09:02 schreef BarrieButsers het volgende:
Jezus wat gladGrond komt best hard aan
Nu in het Nederlands?quote:Op maandag 19 december 2011 09:07 schreef DuTank het volgende:
kk vroeg was het vanochtend en toen ik bleek het te vroeg te zijn en te koud
Gerum.quote:Op maandag 19 december 2011 09:02 schreef BarrieButsers het volgende:
Dan ga ik met de trein naar DBquote:Op maandag 19 december 2011 09:02 schreef BarrieButsers het volgende:
Een of andere mongool reed door rood waardoor ik kei hard moest remmen. En dat ging misquote:
Triestquote:Op maandag 19 december 2011 09:10 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Een of andere mongool reed door rood waardoor ik kei hard moest remmen. En dat ging mis
quote:Op maandag 19 december 2011 09:10 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Een of andere mongool reed door rood waardoor ik kei hard moest remmen. En dat ging mis
Fuck this shit, we zijn het eens met elkaarquote:Op maandag 19 december 2011 09:21 schreef Kutstudent het volgende:
Vrouwen in het verkeer.Meer zeg ik er niet over.
Juist wel!quote:Op maandag 19 december 2011 09:28 schreef Kutstudent het volgende:
Ik zit maar te trollen, vrouwen mogen alleen niet in auto's rijden.
Hier ook alquote:Op maandag 19 december 2011 09:36 schreef DeJori het volgende:
Serieus, waarom is firefox de laatste tijd zo fukking langzaam?
9.35uquote:Op maandag 19 december 2011 09:40 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hier ook alHoe laat moet je naar school morgen?
Nja dan kom ik m'n cadeautje wel andere x brengenquote:
Heb vanaf donderdag vakantie, dus dat zal vast wel goed komenquote:Op maandag 19 december 2011 09:42 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nja dan kom ik m'n cadeautje wel andere x brengen
Komt goed danquote:Op maandag 19 december 2011 09:42 schreef DeJori het volgende:
[..]
Heb vanaf donderdag vakantie, dus dat zal vast wel goed komen
Die vent op 1:00 heeft een pijl in z'n knie volgens mij.quote:
Als het maar voor 2 uur is. Hoelaat ga jij? Reizen we samenquote:
Ik pak de intercity van 12:19uquote:Op maandag 19 december 2011 10:57 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Als het maar voor 2 uur is. Hoelaat ga jij? Reizen we samen
Oké, denk wel dat ik dan met je mee gaquote:
Ik sta bij de rookpaal, zoals altijdquote:Op maandag 19 december 2011 11:00 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Oké, denk wel dat ik dan met je mee ga
Tot straks danquote:Op maandag 19 december 2011 11:00 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik sta bij de rookpaal, zoals altijd
quote:
Kom je er niet in?quote:Op maandag 19 december 2011 18:06 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Zo, dag zit er ook weer op.
Op naar huis
Oh nee,
Yooowwww BBquote:
Ken jij die andere op dat lijstje al?quote:Op maandag 19 december 2011 19:21 schreef shifto het volgende:
Mensen die vrijdag eventueel nog meewillen naar SR, zie: SER meets, bespreek het hierrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Jammerquote:Op maandag 19 december 2011 19:26 schreef Muisraket het volgende:
Had in principe wel meegewild maar ik kan vrijdag niet, sorry.
Alleen 's avonds, maar de verbinding met Leiden is niet bepaald optimaal voor mij dus dan ben ik 4x langer aan het reizen dan dat ik daar ben.
Niemand..quote:Op maandag 19 december 2011 19:26 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ken jij die andere op dat lijstje al?
quote:
Zie nu je edit pasquote:Op maandag 19 december 2011 20:44 schreef Muisraket het volgende:
[..]Ik schrok vanochtend trouwens wel even.
Niet gevallen op een hele drukke weg hoop ik?
Waarom kan je niet?quote:Op maandag 19 december 2011 19:26 schreef Muisraket het volgende:
Had in principe wel meegewild maar ik kan vrijdag niet, sorry.
Alleen 's avonds, maar de verbinding met Leiden is niet bepaald optimaal voor mij dus dan ben ik 4x langer aan het reizen dan dat ik daar ben.
Of juist niet.quote:
Oke wel waar. Maar dan is het toch al te laat.quote:
Wel balen ja, maar aan de andere kant ook enorm fijn dat jou niets mankeert! Mijn dag was best goed, heb het idee dat ik in één dag meer geleerd heb dan in twee weken.quote:Op maandag 19 december 2011 21:04 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Zie nu je edit pasEn nee gewoon een rustige weg. Vandaag is echt een kut dag. Onderweg naar huis sloeg ineens een auto af (zonder richting aan te geven) waardoor ik er vol op in reed. Heb geen gegevens uitgewisseld omdat ik me kapot was geschrokken en hij toen ook nog zei dat het mijn schuld was.
Plus hij zei dat het niet nodig was, maar die vent is volgens mij niet verzekerd en ik ben er nog ingetrapt ook. Maarja ik heb niks, mijn scooter is niet nog verder verneukt en zijn auto heeft nu een dikke deuk en diverse krassen.
Soms kan ik me echt voor mn kop slaan.
Maargoed hoe was jouw dag?
quote:
Omdat ik het niet kan maken om dwarsfluitles alwéér af te zeggen, vooral niet omdat ik binnenkort weer naar de kaakchirurg moet en dat waarschijnlijk ook een vrijdag wordt.quote:
Wel goed dat je vandaag zoveel hebt geleerdquote:Op maandag 19 december 2011 22:08 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Wel balen ja, maar aan de andere kant ook enorm fijn dat jou niets mankeert! Mijn dag was best goed, heb het idee dat ik in één dag meer geleerd heb dan in twee weken.![]()
Ben nu wel bang dat ik mijn makkelijke tentamen van woensdag toch slecht ga maken omdat ik die dan echt enorm snel moet leren.
quote:[b]Op maandag 19 december 2011 22:08 schreef Muisraket het
[..]
Omdat ik het niet kan maken om dwarsfluitles alwéér af te zeggen, vooral niet omdat ik binnenkort weer naar de kaakchirurg moet en dat waarschijnlijk ook een vrijdag wordt.
Nouja voor dat moeilijkere tentamen heb ik vandaag best veel geleerd dus dat gaat denk ik wel een voldoende worden.quote:Op maandag 19 december 2011 22:12 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Wel goed dat je vandaag zoveel hebt geleerdTypisch om die makkelijke dan minder te maken, al heb je desnoods morgen toch nog om te leren?
En dit is een tand die enorm dicht bij een zenuw licht ligt OMG, dus daar kunnen complicaties bij zitten. En die andere ging niet goed, dus dat heeft me ook niet echt gerustgesteld. Ik ben stiekem best bang nu.quote:
Nee niet bang zijn!quote:Op maandag 19 december 2011 22:15 schreef Muisraket het volgende:
[..]
En dit is een tand die enorm dicht bij een zenuw licht, dus daar kunnen complicaties bij zitten. En die andere ging niet goed dus, dat heeft me ook niet echt gerustgesteld. Ik ben stiekem best bang nu.
Doe ik op die dag toch wel denk ik, maar ik zal wel moeten. Gelukkig moet de afspraak nog gemaakt worden, dus ik probeer het nog even te verdringen.quote:
die dag gaan we iets awesomes doen!quote:Op maandag 19 december 2011 22:17 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Doe ik op die dag toch wel denk ik, maar ik zal wel moeten. Gelukkig moet de afspraak nog gemaakt worden, dus ik probeer het nog even te verdringen.
Doe dat maar niet. Die dag was ik echt extreem chagrijnig, was ik een enorme hamster en ging ik half dood van de pijn terwijl ik toch een behoorlijke pijngrens heb... Kun je woensdagavond? Dan heb ik vakantie nl. en dat wil ik wel vieren!quote:Op maandag 19 december 2011 22:18 schreef bijdehand het volgende:
[..]
die dag gaan we iets awesomes doen!
quote:Op maandag 19 december 2011 22:20 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Doe dat maar niet. Die dag was ik echt extreem chagrijnig, was ik een enorme hamster muis en ging ik half dood van de pijn terwijl ik toch een behoorlijke pijngrens heb... Kun je woensdagavond? Dan heb ik vakantie nl. en dat wil ik wel vieren!
Het heten hamsterwangen, geen muiswangen.quote:
quote:Op maandag 19 december 2011 22:14 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nouja voor dat moeilijkere tentamen heb ik vandaag best veel geleerd dus dat gaat denk ik wel een voldoende worden.Die andere toets is weliswaar makkelijker, maar daar heb ik echt nog bijna niets aan gedaan, dus als ze net de moeilijkere dingen gaan vragen heb ik wel een probleem.
Had ook niet anders verwacht, één dag van tevoren kei hard knallen en de dagen daarvoor zeggen dat ik ga leren maar eigenlijk vooral fokken enz.Heel stom, maar ik werk alleen (goed) onder stress.
quote:Op maandag 19 december 2011 22:21 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Het heten hamsterwangen, geen muiswangen.
Dankjewel!quote:Op maandag 19 december 2011 22:22 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]Beter op het laatst dan helemaal niet.
En veel succes met je tentamens!
Was niet lullig bedoeld, sorry. Maar ik had dus een enorme hamsterwang.quote:Op maandag 19 december 2011 22:22 schreef shifto het volgende:
[..]Ok.
Linkdump dan maar: http://seriousrequest.3fm.nl/live
Dan kan ik ja!quote:Op maandag 19 december 2011 22:20 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Doe dat maar niet. Die dag was ik echt extreem chagrijnig, was ik een enorme hamster en ging ik half dood van de pijn terwijl ik toch een behoorlijke pijngrens heb... Kun je woensdagavond? Dan heb ik vakantie nl. en dat wil ik wel vieren!
Ik snapte het, ik zag het alleen voor me dus "quote:Op maandag 19 december 2011 22:22 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Dankjewel!
[..]
Was niet lullig bedoeld, sorry. Maar ik had dus een enorme hamsterwang.
Oude muziek vind ik sowieso beter dan die crap van nuquote:Op maandag 19 december 2011 22:28 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Ik luister lekker muziek die ik vroeger mooi vond, heerlijk dat spotify
Vroeger luisterde ik altijd van die oude muziek hehe, blijft toch mooi
Goed excuusquote:Op maandag 19 december 2011 22:24 schreef Muisraket het volgende:
Hai.En ik kan even geen 3fm luisteren want ik zit (half) te luisteren naar een hoorcollege.
Justin Bieber is gewoon goeie hoorquote:Op maandag 19 december 2011 22:30 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Oude muziek vind ik sowieso beter dan die crap van nuTop40
quote:Op maandag 19 december 2011 22:31 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Justin Bieber is gewoon goeie hoor![]()
![]()
Het enige goede aan Justin Bieber is zijn naam in mijn Death Notequote:Op maandag 19 december 2011 22:31 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Justin Bieber is gewoon goeie hoor![]()
![]()
Ja toch wel hequote:
Genoeg lyricsquote:Op maandag 19 december 2011 22:41 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
This is the end, my onlyyyy friiieeendd thee end
Stop, hammertimequote:
EARLY IN THE MORNING, RISING TO THE STREETS, LIGHT ME UP THAT CIGARETTE AND BLA BLA ON MY FEETquote:
Zorg eens voor de veiligheid, ik doe ze dadelijk wat en dat is niet veiligquote:
Stop, anders is het straks echt hamertijdquote:Op maandag 19 december 2011 22:43 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
EARLY IN THE MORNING, RISING TO THE STREETS, LIGHT ME UP THAT CIGARETTE AND BLA BLA ON MY FEET
sorry verkeerd gelezenquote:Op maandag 19 december 2011 22:43 schreef shifto het volgende:
[..]
Zorg eens voor de veiligheid, ik doe ze dadelijk wat en dat is niet veilig
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If she ain't a FOK!er, you shouldn't fok her
DADADAquote:Op maandag 19 december 2011 22:43 schreef bijdehand het volgende:
DJ, ich lieb dich nicht du liebst mich nicht
Je bent een irritant mannetje. Heeft iemand je dat wel eens verteld?quote:
groovusquote:
Je hebt nog steeds mijn respect door dat nummer van Eels. Oh en Sittin' on the Dock of Bay is ook leuk!quote:Op maandag 19 december 2011 22:28 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Ik luister lekker muziek die ik vroeger mooi vond, heerlijk dat spotify
Vroeger luisterde ik altijd van die oude muziek hehe, blijft toch mooi
Groovusquote:
quote:Op maandag 19 december 2011 22:46 schreef DeJori het volgende:
[..]
Je bent een irritant mannetje. Heeft iemand je dat wel eens verteld?
Weltrustequote:Op maandag 19 december 2011 22:47 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Je hebt nog steeds mijn respect door dat nummer van Eels. Oh en Sittin' on the Dock of Bay is ook leuk!Maar ik ga dit topic verlaten want ik moet nog wat leren en er morgen om 6 uur weer uit.
Trusten topicvrinden!
Met die plaatjes van hem is het eerder shitting on the dock of the bayquote:Op maandag 19 december 2011 22:47 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Je hebt nog steeds mijn respect door dat nummer van Eels. Oh en Sittin' on the Dock of Bay is ook leuk!Maar ik ga dit topic verlaten want ik moet nog wat leren en er morgen om 6 uur weer uit.
Trusten topicvrinden!
Eels 4 life!quote:Op maandag 19 december 2011 22:47 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Trusten topicvrinden!
Jup.quote:Op maandag 19 december 2011 22:54 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Zou je dat graag willen?
Groovus!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |