Ik kom ABSOLUUT NIET langs.quote:Op maandag 19 december 2011 22:31 schreef magneetstrip het volgende:
Herrie in mijn achtertuinViel me wel op dat het vandaag stukken rustiger is bij het glazenhuis dan gisteravond
Misschien kom ik ook nog even langs, maar doneren ga ik niet doen, ik heb het idee dat het geld misbruikt wordt...
Is hier een bron van? Dat ze dus extra betaald worden omdat ze meedoen aan deze actie?quote:Op maandag 19 december 2011 22:37 schreef mrazura het volgende:
Als ze het voor het goede doel zouden doen dan zouden ze ook geen loonkosten moeten willen vragen. Ik wil ook wel voor hun salaris in een glazen huis zitten, hamburgers eten uit een shake beker en soms op play druk voor de volgende kutplaat. Dat allemaal uit liefde voor de het goede doel
Voorzover ik weet heeft Danny nou juist niets met 3FM.quote:
misschien moet je eens lezenquote:Op dinsdag 20 december 2011 01:06 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Is hier een bron van? Dat ze dus extra betaald worden omdat ze meedoen aan deze actie?
Schrappen hoeft niet, reorganiseren wel.quote:Op dinsdag 20 december 2011 03:15 schreef Quisho het volgende:
Dit is natuurlijk ook 1 grote publiciteitsstunt om meer luistenaars te krijgen.
Van mij mag het kabinet wel doorgaan met het schrappen van publieke omroepen, en 3FM als eerste.
Zolang ze de NOS maar behouden kan het mij niks schelen wat er gebeurtquote:Op dinsdag 20 december 2011 03:18 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Schrappen hoeft niet, reorganiseren wel.
In ieder geval meer kwaliteitsprogramma's.quote:Op dinsdag 20 december 2011 03:21 schreef Quisho het volgende:
[..]
Zolang ze de NOS maar behouden kan het mij niks schelen wat er gebeurt
Ja okay maar om eerlijk te zijn kies je er zelf voor om voor de commerciele zenders te betalen. Bij de publieke omroep heb je geen keusquote:Op dinsdag 20 december 2011 03:33 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
In ieder geval meer kwaliteitsprogramma's.
Op SBS heb ik niets te zoeken, bij RTL bar weinig en de PO accepteert mij evenmin.
Ik ben gedwongen tot buitenlanders en digitaal voedsel...
Vijfde colonne, DrDentz, vijfde colonne.quote:Op dinsdag 20 december 2011 04:18 schreef DrDentz het volgende:
Maar het is een populaire manier om zo rond de kerst je bad karma af te kopen dus ach, laat gaan.
3FM was, is en zal altijd een kutzender blijven. Soms best leuke muziek, maar die DJ's horen zichzelf graag praten, zijn absoluut verre van grappig en allemaal overbetaald.quote:
Ditquote:Op dinsdag 20 december 2011 09:57 schreef Opkloter het volgende:
Leuk programma, maar ik doneer nooit. Vind het jammer om het geld te doneren en niet aan leuke hobby's uit te geven.
Well said. Ik blijf lekker naar amerikaanse radio luisteren, zonder hypocriete achterlijke actiesquote:Op dinsdag 20 december 2011 08:31 schreef karr-1 het volgende:
[..]
3FM was, is en zal altijd een kutzender blijven. Soms best leuke muziek, maar die DJ's horen zichzelf graag praten, zijn absoluut verre van grappig en allemaal overbetaald.
En met dit soort acties bewijzen ze keer op keer totaal geen realiteitszin te hebben, maar gewoon alles te doen voor het grote geld op kosten van de belastingbetaler. Gooi er een goede doelen sausje overheen en je komt er nog mee weg ook.
Dan kijk je het niet. Zeikstraal.quote:Op zondag 18 december 2011 10:10 schreef rubje het volgende:
En dan lees je dat 1 van de dj's van het Glazen Huis,alias het overbekende 3FM Serious Request project, Gerard Ekdom zich weer eens van zijn slechtste kant laat zien met de volgende uitspraak: Mensen vergeten soms hoe zwaar het is. Je eet niet en je hebt een gebrek aan slaap en bewegingsruimte en het is de ultieme manier om je in te zetten voor een goed doel, maar het sloopt je ook.
[ afbeelding ]
Ekdom moet allereerst ophouden mensen voor te liegen want hij wordt DIK betaalt om in dat Glazen Huis te zitten en ALLES wordt links en rechts zwaar gesponsord! Het geld wat men binnenhaalt is ter opvuling van hetgeen al door sponsors & de Gemeente/Rijk is opgebracht! Ten 2de is het zijn eigen keuze om daar te gaan zitten en wordt hij niet gedwongen. Als 3de, eten en drinken zij wel! maar dan vloeibaar en slapen kunnen ze ook,dus met alle electronica gemakken om zich heen en dit gegeven is er weinig sprake van afzien liegbees Ekdom! Ga anders 3weken lang op de Hei zitten met alleen een veldfles water en voorzie dan maar in je eigen onderhoud. DAT! is afzien Ekdom!
Zie je het liever in de zakken van politiek Den Haag verdwijnen? Wat een KUT excuus is dit ook altijd zeg.quote:Op dinsdag 20 december 2011 08:31 schreef karr-1 het volgende:
[..]
3FM was, is en zal altijd een kutzender blijven. Soms best leuke muziek, maar die DJ's horen zichzelf graag praten, zijn absoluut verre van grappig en allemaal overbetaald.
En met dit soort acties bewijzen ze keer op keer totaal geen realiteitszin te hebben, maar gewoon alles te doen voor het grote geld op kosten van de belastingbetaler. Gooi er een goede doelen sausje overheen en je komt er nog mee weg ook.
Dat is meer een vergelijking in de trant van 'Moet ik je doodsteken of doodschieten?'.quote:Op dinsdag 20 december 2011 16:34 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Zie je het liever in de zakken van politiek Den Haag verdwijnen? Wat een KUT excuus is dit ook altijd zeg.
Wat de burger vind doet er niet toe hier , en dat geld gaat niet naar Afrika maar naar wat hebberige directeurtjes .quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:28 schreef VinceOpHetWittePaard het volgende:
Nogmaals: er is genoeg geld nodig in NL zelf. Waarom dan geven aan Afrika? En dat verdubbelen van het bedrag is pure diefstal. Vraag de burger eerst of zij het daar mee eens is. Maar nee: NL houdt nooit een referendum als de uitslag vooraf al bekend is.
1x gebeurde dat wel, dat was met de Europese Grondwet. Toen die uitslag niet beviel, voerde men het alsnog in, maar noemde het een verdrag. Met een referendum was er ook nooit een rookverbod in de kroeg gekomen.
Jan Kees de Jager die eerst even al ons belastinggeld erdoorheen jaagt voor de directeuren van het Rode Kruis en een paar aandachtsgeile Dj,squote:Op dinsdag 20 december 2011 20:37 schreef VinceOpHetWittePaard het volgende:
Ik geef echt geen cent, dat is zeker. Wie gaat europa er weer bovenop helpen?
Nee, ik zie het geld liever in eigen land gebruikt worden. We hebben zelf nog genoeg problemen die opgelost moeten worden voor we aan de problemen van anderen kunnen beginnen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 16:34 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Zie je het liever in de zakken van politiek Den Haag verdwijnen? Wat een KUT excuus is dit ook altijd zeg.
Ontzettend mee eens!!quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:42 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Nee, ik zie het geld liever in eigen land gebruikt worden. We hebben zelf nog genoeg problemen die opgelost moeten worden voor we aan de problemen van anderen kunnen beginnen.
Afrikanen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:37 schreef VinceOpHetWittePaard het volgende:
Ik geef echt geen cent, dat is zeker. Wie gaat europa er weer bovenop helpen?
Zouden die in plaats van een Glazen Huis een Lemen Hutje hebben geplaatst met 3 stamhoofden die voor een goed doel in NL een week lang niet eten? Zou echt een mooi gebaar zijn, na al die jaren hulp van onze kant.quote:
Lemen hutje....quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:11 schreef VinceOpHetWittePaard het volgende:
[..]
Zouden die in plaats van een Glazen Huis een Lemen Hutje hebben geplaatst met 3 stamhoofden die voor een goed doel in NL een week lang niet eten? Zou echt een mooi gebaar zijn, na al die jaren hulp van onze kant.
De 3 dj's natuurlijk.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:13 schreef MadoRS het volgende:
[..]
Lemen hutje....![]()
Nou dat is een mogelijkheid, maar wie moeten er dan geld geven?
Die harken genoeg geld naar binnen elke maand.quote:
MP3'tje met kliktaal?quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:24 schreef VinceOpHetWittePaard het volgende:
Het stoort mij mateloos dat er nooit eens een bedankje komt uit Afrika. Ik heb daar menig paar schoenen aan geschonken, maar nooit een reactie gehad. Ik verwacht echt geen uitgebreide brief, maar een mp3'tje met klik-taal is zo gemaakt. Toch?
Dan ben je echt een kansloze retardquote:Op zondag 18 december 2011 10:15 schreef Splutje het volgende:
Serious RequestDaarmee begint de kerstsfeer echt voor mij
Je bent gewoon te laf om met Aziaten te durven wedijveren. Accepteer dat maar.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:47 schreef Elusive het volgende:
(want die Aziaten worden de laatste jaren net iets te rijk![]()
![]()
)
Eej Gers! Off-topic: Bagagedrager is echt een vette track! Keep up the gpod work.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:56 schreef gers het volgende:
ben ik blij dat die serious request troep in leiden zit en niet in Nijmegen , hypocriete teringonzin
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |