Dat is meer een vergelijking in de trant van 'Moet ik je doodsteken of doodschieten?'.quote:Op dinsdag 20 december 2011 16:34 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Zie je het liever in de zakken van politiek Den Haag verdwijnen? Wat een KUT excuus is dit ook altijd zeg.
Wat de burger vind doet er niet toe hier , en dat geld gaat niet naar Afrika maar naar wat hebberige directeurtjes .quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:28 schreef VinceOpHetWittePaard het volgende:
Nogmaals: er is genoeg geld nodig in NL zelf. Waarom dan geven aan Afrika? En dat verdubbelen van het bedrag is pure diefstal. Vraag de burger eerst of zij het daar mee eens is. Maar nee: NL houdt nooit een referendum als de uitslag vooraf al bekend is.
1x gebeurde dat wel, dat was met de Europese Grondwet. Toen die uitslag niet beviel, voerde men het alsnog in, maar noemde het een verdrag. Met een referendum was er ook nooit een rookverbod in de kroeg gekomen.
Jan Kees de Jager die eerst even al ons belastinggeld erdoorheen jaagt voor de directeuren van het Rode Kruis en een paar aandachtsgeile Dj,squote:Op dinsdag 20 december 2011 20:37 schreef VinceOpHetWittePaard het volgende:
Ik geef echt geen cent, dat is zeker. Wie gaat europa er weer bovenop helpen?
Nee, ik zie het geld liever in eigen land gebruikt worden. We hebben zelf nog genoeg problemen die opgelost moeten worden voor we aan de problemen van anderen kunnen beginnen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 16:34 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Zie je het liever in de zakken van politiek Den Haag verdwijnen? Wat een KUT excuus is dit ook altijd zeg.
Ontzettend mee eens!!quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:42 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Nee, ik zie het geld liever in eigen land gebruikt worden. We hebben zelf nog genoeg problemen die opgelost moeten worden voor we aan de problemen van anderen kunnen beginnen.
Afrikanen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:37 schreef VinceOpHetWittePaard het volgende:
Ik geef echt geen cent, dat is zeker. Wie gaat europa er weer bovenop helpen?
Zouden die in plaats van een Glazen Huis een Lemen Hutje hebben geplaatst met 3 stamhoofden die voor een goed doel in NL een week lang niet eten? Zou echt een mooi gebaar zijn, na al die jaren hulp van onze kant.quote:
Lemen hutje....quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:11 schreef VinceOpHetWittePaard het volgende:
[..]
Zouden die in plaats van een Glazen Huis een Lemen Hutje hebben geplaatst met 3 stamhoofden die voor een goed doel in NL een week lang niet eten? Zou echt een mooi gebaar zijn, na al die jaren hulp van onze kant.
De 3 dj's natuurlijk.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:13 schreef MadoRS het volgende:
[..]
Lemen hutje....![]()
Nou dat is een mogelijkheid, maar wie moeten er dan geld geven?
Die harken genoeg geld naar binnen elke maand.quote:
MP3'tje met kliktaal?quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:24 schreef VinceOpHetWittePaard het volgende:
Het stoort mij mateloos dat er nooit eens een bedankje komt uit Afrika. Ik heb daar menig paar schoenen aan geschonken, maar nooit een reactie gehad. Ik verwacht echt geen uitgebreide brief, maar een mp3'tje met klik-taal is zo gemaakt. Toch?
Dan ben je echt een kansloze retardquote:Op zondag 18 december 2011 10:15 schreef Splutje het volgende:
Serious RequestDaarmee begint de kerstsfeer echt voor mij
Je bent gewoon te laf om met Aziaten te durven wedijveren. Accepteer dat maar.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:47 schreef Elusive het volgende:
(want die Aziaten worden de laatste jaren net iets te rijk![]()
![]()
)
Eej Gers! Off-topic: Bagagedrager is echt een vette track! Keep up the gpod work.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:56 schreef gers het volgende:
ben ik blij dat die serious request troep in leiden zit en niet in Nijmegen , hypocriete teringonzin
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |