abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105831782
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 19:21 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

DIMMEN JIJ :(

Met zn allen geld bij elkaar legg0n en dan lkkr Coldplay meeten.
ja dan is het een ander verhaal :P Maar dan wil ik bij Chris op schoot zitten :9
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_105832338
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 19:23 schreef Apotheose het volgende:

[..]

ja dan is het een ander verhaal :P Maar dan wil ik bij Chris op schoot zitten :9
Jij links, ik rechts ? :@
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_105832700
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 19:35 schreef DjinN het volgende:

[..]

Jij links, ik rechts ? :@
haha :D er zijn nog 3 bandleden hoor :6 :D
pi_105833235
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 19:42 schreef Apotheose het volgende:

[..]

haha :D er zijn nog 3 bandleden hoor :6 :D
We gaan er om tossen ok ? :PP
Wie kent deze 1 april foto van Jonny Buckland nog ?? :D

"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_105833573
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 19:53 schreef DjinN het volgende:

[..]

We gaan er om tossen ok ? :PP
ja is goed :D
quote:
Wie kent deze 1 april foto van Jonny Buckland nog ?? :D

[ afbeelding ]
nooit gezien.. :% Waar was dit een 1 april? Fok? :P
pi_105834211
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 20:00 schreef Apotheose het volgende:

[..]

ja is goed :D

[..]

nooit gezien.. :% Waar was dit een 1 april? Fok? :P
_O- Was toendertijd een 1april grap van Coldplay zelf :D hadden ze iedereen wijsgemaakt dat er een Coldplay parfum op de markt zou komen genaamd Angst. Met Jonny Buckland als model er voor :')
  dinsdag 20 december 2011 @ 21:04:51 #107
283276 Gesmoltenkaas
Plakkend aan je gehemelte
pi_105837106
De Roadie is online!!!! Leuk om te lezen :P

http://coldplay.com/newsdetail.php?id=888
pi_105837797
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
pi_105844117
Prachtige foto van Ahoy :D
pi_105930152
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
pi_105938067
December 20, 2011 - submitted by Em, Australia

Q. Hey Oracle,

Happy holidays!

Speaking of which, are Coldplay going on an extended holiday early 2012? There's a gap from NYE to April on the schedule - I'd like to dream they're touring around Europe some more as I'm going on holidays (at the worst time of year!) in January, but I'm probably not that lucky.

Or am I???

Ta.

The Oracle replies:

There's not a lot going on in January to be honest, it's the perfect time for a post Christmas / New Year break. It's been a busy year and 2012 shows no signs of being a slower one. Things will start to kick in before April but it's a case of checking the website as usual for details.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Coldplay is van Januari tot april nu even stil met touren. Even vakantie, maar de site geeft aan dat we voor april toch de site in de gaten moeten houden. Met de wetendheid dat er nog nietgegeefde B-sides zijn, worden de geruchten over een EP (zoals prospekt's march vorig jaar) wel groot.

Daarnaast staat in de blog van roadie 42 dat Coldplay weer een nieuw nummer heeft gemaakt en deze op de soundchecks oefent.

[ Bericht 5% gewijzigd door RvS-Coldplay op 22-12-2011 22:16:02 ]
pi_105963762
Christmas lights blijft gewoon het beste kerstnummer ooit gemaakt _O_

luister het ook in de zomer
PSN: Duuc-nl
pi_105965167
In het nummer Christmas Lights zie je op den duur een podium, met daarboven:

"Crigo civem ltiam viviere" verlicht.

Weet iemand wat dit betekend?
pi_105969665
quote:
5s.gif Op vrijdag 23 december 2011 15:39 schreef Jaytonism het volgende:
In het nummer Christmas Lights zie je op den duur een podium, met daarboven:

"Crigo civem ltiam viviere" verlicht.

Weet iemand wat dit betekend?
"Credo Elvem Etiam Vivere" is written across the top of the stage. In Latin this means "I Believe Elvis Yet Lives".[10] This is likely connected to the three Elvises appearing in the video, which is, in turn, connected to the lyrics of the song.
pi_105970278
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 17:40 schreef BobW het volgende:

[..]

"Credo Elvem Etiam Vivere" is written across the top of the stage. In Latin this means "I Believe Elvis Yet Lives".[10] This is likely connected to the three Elvises appearing in the video, which is, in turn, connected to the lyrics of the song.
_O-
PSN: Duuc-nl
pi_105971558
http://www.nu.nl/muziek/2700602/coldplay-hotelkamers-beu.html

quote:
Geschrapt

Nummers als Paradise en Every Teardrop Is A Waterfall kwamen op de cd terecht, maar veel materiaal werd geschrapt. "Heel veel liedjes hebben het album niet gehaald, vooral omdat ze niet goed genoeg waren", erkent Champion. "Anderen pasten niet, maar waren op zichzelf wel goed. Ik weet nog niet wat we ermee gaan doen."

Het idee voor een EP wordt geopperd, zoals Coldplay’s Prospekt’s March uit 2008. "We hadden het er toevallig net over", zegt Berryman over een gesprek dat hij enkele minuten eerder had met zanger Chris Martin. "Als een liedje goed is, is het zonde om het niet te gebruiken. We willen ze op de een of andere manier uitbrengen."¨
Zo te zien komen er waarschijnlijk nog B-sides uit nog. Als die van de kwaliteit moving to mars zijn, zeg ik: laat maar komen :D
pi_105971606
Nou inderdaad zeg! Die was erg goed :)
pi_105989695
Hallo lieve mensen! O+
Ik wil jullie bij deze allemaal even een heel vrolijk kerstfeest wensen! Dat jullie maar allemaal vaak van Christmas Lights mogen genieten :Y *O*
Hierbij gooi ik er ook nog even een compilatievideo bij van Charlie Brown. Beelden van verschillende festivals en concerten (en als ik het goed zie zitten er ook stukjes uit de officiële clip in! )
Enjoy O+ :* :*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_105990342
Toevallig was ik net allemaal Charlie Brown filmpjes van Ahoy op YouTube aan het kijken, geweldig nummer blijft het, en die compilatie video is ook super!
pi_105994577
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2011 01:24 schreef ZwarteMagika het volgende:
Toevallig was ik net allemaal Charlie Brown filmpjes van Ahoy op YouTube aan het kijken, geweldig nummer blijft het, en die compilatie video is ook super!
Deze heeft mijn vriend gemaakt O+ Viva la Vida en Charlie Brown. We hebben alles gefilmd met onze telefoon. Ik ben zo blij dat de kwaliteit echt keigoed is geworden en het geluid ook! Alleen bij de bas had telefoon iets meer moeite maar dat vond ik niet erg.
pi_105994588

White Christmas, Fix You & Every Teardrop O+
pi_106047531
Ik woon praktisch 10 minuten van het Malieveld vandaan...misschien dat ik ze hoor ;)
De enige echte.
pi_106080961
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 01:35 schreef Rnie het volgende:
Ik woon praktisch 10 minuten van het Malieveld vandaan...misschien dat ik ze hoor ;)
Ik heb het gevoel dat ze ook vuurwerk gaan gebruiken, Coldplay kennende O+ Dus zal je daar ook wel mee van kunnen genieten denk ik zo :Y
pi_106143453
heeft iemand heul toevallig een mp3 van 2000 miles (cover van Pretenders) door Coldplay? :@ Ik zie genoeg links op google maar ik ben veel te schijterig en ben bang een virus binnen te halen :')
pi_106143524
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 22:22 schreef Apotheose het volgende:
heeft iemand heul toevallig een mp3 van 2000 miles (cover van Pretenders) door Coldplay? :@ Ik zie genoeg links op google maar ik ben veel te schijterig en ben bang een virus binnen te halen :')
Als je echt een .mp3 link tegenkomt gewoon downloaden.

Kopen natuurlijk!

edit: godverdomme Amsterdam op 3fm, zetten ze hem af bij het mooiste stukje van het hele nummer :(!

[ Bericht 6% gewijzigd door Neo-Mullen op 28-12-2011 23:57:12 ]
Cuz I'm Mr. Brightside
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')