ja dan is het een ander verhaalquote:Op dinsdag 20 december 2011 19:21 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
DIMMEN JIJ
Met zn allen geld bij elkaar legg0n en dan lkkr Coldplay meeten.
Jij links, ik rechts ?quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:23 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ja dan is het een ander verhaalMaar dan wil ik bij Chris op schoot zitten
We gaan er om tossen ok ?quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:42 schreef Apotheose het volgende:
[..]
hahaer zijn nog 3 bandleden hoor
![]()
ja is goedquote:
nooit gezien..quote:
quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:00 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ja is goed
[..]
nooit gezien..Waar was dit een 1 april? Fok?
"Credo Elvem Etiam Vivere" is written across the top of the stage. In Latin this means "I Believe Elvis Yet Lives".[10] This is likely connected to the three Elvises appearing in the video, which is, in turn, connected to the lyrics of the song.quote:Op vrijdag 23 december 2011 15:39 schreef Jaytonism het volgende:
In het nummer Christmas Lights zie je op den duur een podium, met daarboven:
"Crigo civem ltiam viviere" verlicht.
Weet iemand wat dit betekend?
quote:Op vrijdag 23 december 2011 17:40 schreef BobW het volgende:
[..]
"Credo Elvem Etiam Vivere" is written across the top of the stage. In Latin this means "I Believe Elvis Yet Lives".[10] This is likely connected to the three Elvises appearing in the video, which is, in turn, connected to the lyrics of the song.
Zo te zien komen er waarschijnlijk nog B-sides uit nog. Als die van de kwaliteit moving to mars zijn, zeg ik: laat maar komenquote:Geschrapt
Nummers als Paradise en Every Teardrop Is A Waterfall kwamen op de cd terecht, maar veel materiaal werd geschrapt. "Heel veel liedjes hebben het album niet gehaald, vooral omdat ze niet goed genoeg waren", erkent Champion. "Anderen pasten niet, maar waren op zichzelf wel goed. Ik weet nog niet wat we ermee gaan doen."
Het idee voor een EP wordt geopperd, zoals Coldplay’s Prospekt’s March uit 2008. "We hadden het er toevallig net over", zegt Berryman over een gesprek dat hij enkele minuten eerder had met zanger Chris Martin. "Als een liedje goed is, is het zonde om het niet te gebruiken. We willen ze op de een of andere manier uitbrengen."¨
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
Deze heeft mijn vriend gemaaktquote:Op zaterdag 24 december 2011 01:24 schreef ZwarteMagika het volgende:
Toevallig was ik net allemaal Charlie Brown filmpjes van Ahoy op YouTube aan het kijken, geweldig nummer blijft het, en die compilatie video is ook super!
Ik heb het gevoel dat ze ook vuurwerk gaan gebruiken, Coldplay kennendequote:Op maandag 26 december 2011 01:35 schreef Rnie het volgende:
Ik woon praktisch 10 minuten van het Malieveld vandaan...misschien dat ik ze hoor
Als je echt een .mp3 link tegenkomt gewoon downloaden.quote:Op woensdag 28 december 2011 22:22 schreef Apotheose het volgende:
heeft iemand heul toevallig een mp3 van 2000 miles (cover van Pretenders) door Coldplay?Ik zie genoeg links op google maar ik ben veel te schijterig en ben bang een virus binnen te halen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |