abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 16 januari 2012 @ 13:30:37 #101
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_106867858
back up van wat?
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_106867909
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 13:30 schreef Stefan het volgende:
back up van wat?
Die JPG's ;) Kom er nu pas aan toe om ze eens te bekijken en ze zijn niet meer aanwezig op die 2 links ;( Ik krijg bij allebei een 404
lekker faxen heel de dag echt genot
  maandag 16 januari 2012 @ 13:36:09 #103
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_106868013
Hier doen ze t gewoon
pi_106868092
Ze staan er echt niet meer!! :P Ze staan maybe nog in jouw cache geheugen? Meerdere browsers geprobeerd, en steevast 404 bij beide JPG's.
  maandag 16 januari 2012 @ 13:43:53 #105
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_106868229
Doen het idd niet
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_106874574
Kortom. Smeek, smeek. Kan je het nog 1x hier plaatsen :')
  maandag 16 januari 2012 @ 17:05:19 #107
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_106875695
PM je mail adres even dan wetranfer ik t wel
  maandag 16 januari 2012 @ 17:11:26 #108
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_106875859
Oliebol was too hot for fok?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_106875891
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 17:11 schreef Maanvis het volgende:
Oliebol was too hot for fok?
:D :')

Ik heb je gePMd Stefan ;)
pi_106877532

TERING man. Zo'n oliebol lust ik ook wel!

Thanks Stefan!
  dinsdag 24 januari 2012 @ 14:54:44 #111
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_107180205
Dat was te verwachten:

quote:
Financiële verantwoording Serieuzzz Live vertraagd

EINDHOVEN - De organisatie van het festival Serieuzzz Live is er niet in geslaagd om binnen de vereiste termijn van een maand een overzicht te geven van de kosten en opbrengsten van het evenement.

De gemeente Eindhoven heeft de organisatie vijf dagen uitstel gegeven voordat de zogenoemde collectestaat moet worden ingeleverd.

Uiterlijk komende vrijdag moet Serieuzzz Live de financiële verantwoording over het evenement overhandigen.

Dat heeft de gemeente dinsdagochtend laten weten.

In de door de gemeente verleende vergunning staat als eis dat Serieuzzz Live binnen een maand een overzicht moest overleggen met daarin de kosten en opbrengsten. Aan de hand daarvan kan de gemeente nagaan of de opbrengsten van het evenement ook daadwerkelijk naar het goede doel zijn gegaan.

De deadline daarvoor was afgelopen maandag.

"De organisator van Serieuzzz Live gaf aan de gegevens feitelijk gereed te hebben, maar dat ze nog op laatste gegevens van het Rode Kruis zaten te wachten, en vroeg daarom een paar dagen uitstel", aldus de gemeente in een schriftelijke toelichting. "De organisatie heeft nu tot uiterlijk 27 januari om de gegevens (collectestaat en verantwoording) volledig aan te leveren. Wanneer eind van deze week alles in ons bezit is, beoordelen we de inhoud aan de hand van de richtlijnen, volgens de collectevergunning."

De gegevens zullen vervolgens openbaar gemaakt worden, aldus de gemeente.

Serieuzzz Live, dat van 18 tot en met 23 december plaatsvond op de Markt in Eindhoven, werd geplaagd door tegenslag en financiële problemen. Aan de vooravond van het evenement moesten de sponsoren, waaronder de stichting CityDynamiek, noodgedwongen een extra donatie doen. CityDynamiek droeg in totaal 1,5 ton bij. De opbrengst van Serieuzzz Live voor het Rode Kruis (destijds 29.833 euro) bleek uiteindelijk slechts een fractie van de productiekosten van het zesdaagse evenement.
Bron
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_107184625
Ik hoop echt zo dat van der Mesche financieel hiervoor persoonlijk verantwoordelijk voor wordt gehouden. Met in zijn spoor Joost Helms die de politieke gevolgen moet dragen voor dit debacle.

Het zou een klap zijn voor de goede doelen industrie in nederland waar we blindelings bakken met geld heen brengen ter meerdere eer en glorie van de organisatoren en directeuren daarvan. Dit zonder er goed over na te denken wat er eigenlijk met dat gemeenschapsgeld gebeurt.
En nee, ik ben niet tegen goede doelen, maar net als met ander gemeenschapsgeld moet dit op een verstandige manier uitgegeven worden.

Ben wel bang dat mijn hoop ijdele hoop zal zijn en dat de politieke schuldigen zoals gebruikelijk vrijuit zullen gaan.

Edit: Nogmaals chapeau voor onze regering dat ze SR niet meer steunen met belastinggeld. Er zijn vele mensen die SR een warm hart toedragen, maar nog meer mensen die SR hypocriete onzin vinden. Mensen bepalen zelf of ze al dan niet geld aan SR geven en willen niet zien dat ze er achteraf via de belasting alsnog ongewild aan meebetalen.

[ Bericht 18% gewijzigd door voetbalmanager2 op 24-01-2012 17:12:44 ]
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_107186951
Die vertraging is gewoon tijd die ze nodig hebben om al hun spullen in te pakken en te vluchten naar een land ver weg
pi_107668357
De financiele verantwoording staat nu op het ED.

De opbrengst van 29k is eigenlijk maar 15k, want de rest is gewoon door de donateurs rechtstreeks aan het rode kruis overgemaakt :)
In the coolest little capital of the world
pi_107864976
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 12:17 schreef Drebbelman het volgende:
De financiele verantwoording staat nu op het ED.

De opbrengst van 29k is eigenlijk maar 15k, want de rest is gewoon door de donateurs rechtstreeks aan het rode kruis overgemaakt :)
Alsnog bedankt voor deze info.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 17 maart 2012 @ 01:48:43 #116
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_109193693
quote:
'Statement college is denigrerend'

vrijdag 16 maart 2012 | 20:02 | Laatst bijgewerkt op: vrijdag 16 maart 2012 | 20:03

EINDHOVEN - Het vrijdag in het ED geuite voornemen van het college van B en W om festival Serieuzzz Live niet meer te evalueren, is 'denigrerend en respectloos'. Dat vinden de Eindhovense raadsfracties van Ouderen Appèl, LPF, Leefbaar Eindhoven, Trots op Nederland en CDA. De fracties vragen zich af of het college de 'controlerende functie van de raad wel erkent en serieus neemt'. Ze willen weten of het college van plan is dinsdag bij de evaluatie in de raadscommissie aanwezig te zijn, mocht de raad besluiten om ondanks het 'duidelijke statement' toch door te gaan met de evaluatie van Serieuzzz Live.
Wethouder Joost Helms is verbaasd over de opstelling van de partijen. "Natuurlijk ben ik bereid dinsdag met de raadscommissie over Serieuzzz Live in gesprek te gaan", aldus Helms.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')