Ik heb vandaag inderdaad even de papieren versie van het ED gehaald.quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:34 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Ze zorgen in ieder geval postuum voor extra omzet van het Eindhovens Dagblad
ik wacht met smacht op je oliebollenvlek.quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:26 schreef Copycat het volgende:
Ik ga morgen even proberen of dat me lukt ... Incl. oliebollenvlek ...
Een vlek gemaakt met je "eigen" oliebollen zkr lolquote:Op zaterdag 31 december 2011 17:26 schreef Copycat het volgende:
Ik ga morgen even proberen of dat me lukt ... Incl. oliebollenvlek ...
Ordinaire fapperquote:Op maandag 2 januari 2012 21:13 schreef Copycat het volgende:
Het was al een fikse oliebollenvlek. En nog een halve.
je vergeet het 3FM topic wat in TVR staatquote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:38 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Wat een gezeul naar verschillende fora. Maar goed, ben er allang trots op dat dit het langstlevende Serious Request topic is.
TVR? Je bedoeld het slowchat topic in TV? Dat gaat standaard over 3FM en niet specifiek over SR. En dat zal ook nog wel in juni open zijn.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:43 schreef Evertjan het volgende:
[..]
je vergeet het 3FM topic wat in TVR staat
De spanning is te snijden Sunchaser!quote:Op woensdag 4 januari 2012 00:42 schreef Stefan het volgende:
Krant is binnen, morgen de scans met vlekken
tnx CC
Ja ok. Toch wil ik die scans. Leef je nog Stefan?quote:Op zondag 8 januari 2012 00:13 schreef Dichterbijer het volgende:
Vergeet die scans... hierbij de antwoorden
http://www.ed.nl/regio/ei(...)r-Serieuzzz-Live.ece
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |