Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
iwaninho ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:55 schreef OmniRocket het volgende:
Voortgang van het PS3 Fok! Toernooi numero uno:
https://docs.google.com/s(...)ue&gid=0&output=html
[ Bericht 0% gewijzigd door Kenarion op 18-12-2011 01:10:29 ]--
Als je daar een rechtspoot neer zou zetten dan moet je nog verder naar binnen kappen hoorquote:Op zondag 18 december 2011 00:54 schreef Kenarion het volgende:
Ja hij is wel goed ja.. maar toch vind een linkspoot op links kut, moet je eerst helemaal naar binnen kappen.
Nee, dan kan je lekker met effect eromheen krullen, zeker nu ik Neymar hebquote:Op zondag 18 december 2011 00:55 schreef CaptainVanTastic het volgende:
[..]
Als je daar een rechtspoot neer zou zetten dan moet je nog verder naar binnen kappen hoor
Hoort nietquote:Op zondag 18 december 2011 00:55 schreef Kenarion het volgende:
Hihi, zat er al op te wachten. Dus ik was je lekker voor
Oh haha, ik ben niet zo bekend met de FOK-etiquette, maar ben aan het zoeken.quote:Op zondag 18 december 2011 00:56 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Hoort niet![]()
Maar is te compenseren door een goede OP chick toe te voegen
Hij staat meer als buitenspeler, alleen op papier is het CAM, had met Bastos ook zat schotkansen maar moest steeds te lang manouvreren om hem voor ze links te krijgen :pquote:Op zondag 18 december 2011 00:56 schreef SuperHarregarre het volgende:
Neymar als CAM zou ik echt niet doen.
4-2-2-2?quote:Op zondag 18 december 2011 00:59 schreef Kenarion het volgende:
[..]
Oh haha, ik ben niet zo bekend met de FOK-etiquette, maar ben aan het zoeken.
[..]
Hij staat meer als buitenspeler, alleen op papier is het CAM, had met Bastos ook zat schotkansen maar moest steeds te lang manouvreren om hem voor ze links te krijgen :p
Het is begonnen met een slechte Topic Titel, die werd gecompenseerd door een OP chick. Sindsdien heeft elk topic een nieuwe lady.quote:Op zondag 18 december 2011 00:59 schreef Kenarion het volgende:
[..]
Oh haha, ik ben niet zo bekend met de FOK-etiquette, maar ben aan het zoeken.
[..]
Hij staat meer als buitenspeler, alleen op papier is het CAM, had met Bastos ook zat schotkansen maar moest steeds te lang manouvreren om hem voor ze links te krijgen :p
Haha, zal het onthoudenquote:Op zondag 18 december 2011 00:59 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
4-2-2-2?4-2-3-1
[quote]Op zondag 18 december 2011 01:00 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Het is begonnen met een slechte Topic Titel, die werd gecompenseerd door een OP chick. Sindsdien heeft elk topic een nieuwe lady.
Flame erop los als je wilquote:Op zondag 18 december 2011 01:04 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Zoeken kreng! We wachten! En als het ons niet bevalt krijg je flame
Dat jij in de finale kan komen is een prestatie. In de eerste ronde wordt ik er altid uitgekicked of mij tegenstander. Als de tegenstander als eerste eruit wordt gekicked, zie ik 2 seconden later dat ze dat ook bij mij doenquote:Op zondag 18 december 2011 01:14 schreef SuperHarregarre het volgende:
Iemand in de finale die ik helemaal wegtik maar staat 0-0 dus hij gooit dl aan.
Jahoor, heerlijke dribbling en snelheid :>quote:Op zondag 18 december 2011 01:17 schreef Pino0 het volgende:
Is Nilmar het waard?
Ik heb niet genoeg geld voor Pato, wil wel een goede spits erbij.
Mooi, dus geen hooivorken enzo?quote:
jij komt uit voorschoten?quote:Op zondag 18 december 2011 01:43 schreef Kenarion het volgende:
Jono FC 0 - Voorschoten 97 7
60minuut ragequitter
ik woon in Leiderdorpquote:Op zondag 18 december 2011 01:54 schreef Kenarion het volgende:
Nee, ik voetbal daar. Haha, woon in Leiden
Aan je vorige 'longshot' te zien heb jij een andere opvatting vn een longshot als ik. Van rond de 16 kan je met iedereen met een fatsoenlijk schot gewoon keihard rammen.quote:Op zondag 18 december 2011 02:02 schreef Pino0 het volgende:
Dikke longshot weer. Waarom kan dat zoveel makkelijker in Fifa 12???
Daar heb je een punt. Maar een longshot vanaf de middencirkel zie je eigenlijk maar zelden, maar misschien kijk ik verkeerd dan. Ik vind dit bv wel een redelijk longshotje hoorquote:Op zondag 18 december 2011 02:04 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Aan je vorige 'longshot' te zien heb jij een andere opvatting vn een longshot als ik. Van rond de 16 kan je met iedereen met een fatsoenlijk schot gewoon keihard rammen.
Maar een echte longshot vaf rond de middencirkel scoor je niet meer zo makkelijk als in 11 hoor.
Zit je op ps3?quote:Op zondag 18 december 2011 02:07 schreef Kenarion het volgende:
kanker op, ik raak 5x de lat, hij raakt 1x de lat en me keeper reageert niet, verlies ik uiteindelijk 4-3 door allemaal van die noobie goals
Ja ok, dit noem ik ook wel een longshotjequote:Op zondag 18 december 2011 02:06 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Daar heb je een punt. Maar een longshot vanaf de middencirkel zie je eigenlijk maar zelden, maar misschien kijk ik verkeerd dan. Ik vind dit bv wel een redelijk longshotje hoor
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/106553761
Daarnet gemaakt!
hahahahahahahahaquote:Op zondag 18 december 2011 02:13 schreef Kenarion het volgende:
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/106554567 kijk die shit
Behehehehequote:Op zondag 18 december 2011 02:13 schreef Kenarion het volgende:
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/106554567 kijk die shit
Is dat Helton? Zo ja, dan is het ook niet zo gek, hij is bizar slecht deze fifa.quote:
Ik zet druk en blijf hem gewoon begeleiden tot er een juist moment komt om de bal af te pakken. Vaak genoeg lopen ze zichzelf al vast ook. In de 16 of in de hoek roep ik er vaak een 2e mannetje bij om hem in te sluiten.quote:Op zondag 18 december 2011 04:01 schreef zerokil het volgende:
Ik snap nog steeds een ding niet goed bij FIfa,
Hoe verdedigen jullie?
Ik zet meestal druk met X (ps3) en dan beweeg ik een beetje met de stick waar de spelers heen gaat, maar niet altijd zo succesvol.
Of ik gebruik X + l2, dan blijf je wel goed voor je man maar hij pakt de bal dan niet echt af.
Hoe doen jullie het eingelijk?
quote:Op zondag 18 december 2011 10:00 schreef GuRBuH het volgende:
Hahaha, goede shit op de vroege ochtend
MLS Bronzequote:Op zondag 18 december 2011 10:27 schreef CaptainVanTastic het volgende:
Gister dus op miraculeuze wijze mijn fut account verwijderd. Weet niet eens meer hoe ik dat deed![]()
Maar nu ga ik dus een nieuwe maken en ik denk dat ik een brons team begin te maken. Weet iemand een leuk land/competitie met bronzen spelers? En hebben jullie ook nog tips voor me om me coins weer een beetje richting de 10k te krijgen? Dus hoe (en in wat) kan ik het best handelen als ik net begonnen ben?
Ik ben echt een FUT noob
Niet doen! IF Vela zuigtttt. Beter haal je de NIF. Heb gister mn IF eindelijk verkochtquote:Op zondag 18 december 2011 10:27 schreef detennismaster het volgende:
@Harregarre: In wat voor team staat IF Vela bij jou? Picje?
Ik heb ze beidequote:Op zondag 18 december 2011 10:38 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Niet doen! IF Vela zuigtttt. Beter haal je de NIF. Heb gister mn IF eindelijk verkocht
Ik had een bronze team, erg leuk om mee te spelen. Het waren Engelsen, niet zo orgineel, wel leukquote:Op zondag 18 december 2011 10:27 schreef CaptainVanTastic het volgende:
Gister dus op miraculeuze wijze mijn fut account verwijderd. Weet niet eens meer hoe ik dat deed![]()
Maar nu ga ik dus een nieuwe maken en ik denk dat ik een brons team begin te maken. Weet iemand een leuk land/competitie met bronzen spelers? En hebben jullie ook nog tips voor me om me coins weer een beetje richting de 10k te krijgen? Dus hoe (en in wat) kan ik het best handelen als ik net begonnen ben?
Ik ben echt een FUT noob
Wel zuur voor die vent. Maar ja, je gaat toch niet zomaar je geboortedatum en email adres aan spelers geven?quote:
Waarschijnlijk hebben ze die via zn facebook oid...quote:Op zondag 18 december 2011 11:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wel zuur voor die vent. Maar ja, je gaat toch niet zomaar je geboortedatum en email adres aan spelers geven?
IF Djuricic gisteren trouewns opgepikt voor 17K, in 4-1-2-1-2Laat die formatie lekker staan, dan maar wat minder chem. Goed voor de doorverkoop
Haha,, was die van jou joh?quote:Op zondag 18 december 2011 11:12 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Waarschijnlijk hebben ze die via zn facebook oid...
Wat die Djuricic betreft; bedankt hè, die wilde ik al een tijdje kwijt
Denk het wel ja. Heb hem zelf ook nog wel hoorquote:Op zondag 18 december 2011 11:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha,, was die van jou joh?Doet het uitstekend bij mij, heerlijke voetballer. win-win situatie dan
Was start 16K, 17K was mijn max bedrag, iemand anders begon mee te bieden. Gelukkig stopte hij. En doe nog steeds dat grapje met die +10 trainingskaart en op de bank zetten, werkt nog steedsquote:Op zondag 18 december 2011 11:19 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Denk het wel ja. Heb hem zelf ook nog wel hoor
Soms heb je van die dagen inderdaad.. zul je zien, speel je volgende wedstrijd, heb je 4 goals uit 4 schotenquote:Op zondag 18 december 2011 11:24 schreef OmniRocket het volgende:
1-1 gelijk in 90e minuut... 17 schoten tegen 1
Hmm, volgens mij was de mijne geBINt voor 19k ofzo..quote:Op zondag 18 december 2011 11:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Was start 16K, 17K was mijn max bedrag, iemand anders begon mee te bieden. Gelukkig stopte hij. En doe nog steeds dat grapje met die +10 trainingskaart en op de bank zetten, werkt nog steeds
sta 4-1 achter... erger me te veel eraan, en nu verdediging dramaquote:Op zondag 18 december 2011 11:25 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Soms heb je van die dagen inderdaad.. zul je zien, speel je volgende wedstrijd, heb je 4 goals uit 4 schoten
Lekker FUT spelen , kun je nooit degraderenquote:Op zondag 18 december 2011 11:28 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
sta 4-1 achter... erger me te veel eraan, en nu verdediging drama
9 punten uit 3 wedstrijden, en nu ga ik nog bijna degraderen.
:p, mis net echt een supergrote kans... uit corner wel raak gelukkig 2-1...quote:Op zondag 18 december 2011 11:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Lekker FUT spelen , kun je nooit degraderen
Welke opstelling gebruik jij dan?quote:Op zondag 18 december 2011 11:08 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Ik had een bronze team, erg leuk om mee te spelen. Het waren Engelsen, niet zo orgineel, wel leukBeesten als spits heb je al vanaf 250 coins
Ik gebruikte een 4-4-2 maar omdat ik via mijn huidige en altijd gespeelde opstelling toch meer kansen creeer, speel ik nu op 4-2-3-1.quote:Op zondag 18 december 2011 11:52 schreef CaptainVanTastic het volgende:
[..]
Welke opstelling gebruik jij dan?
quote:Op zondag 18 december 2011 12:10 schreef laucas het volgende:
Wedstrijd spelen > tegen een vriend spelen
Weet jij nog een paar goede engelse bronzen dan pino?quote:Op zondag 18 december 2011 12:06 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Ik gebruikte een 4-4-2 maar omdat ik via mijn huidige en altijd gespeelde opstelling toch meer kansen creeer, speel ik nu op 4-2-3-1.
Hoe kan je mensen inviten in UT voor een vriendelijk potje?
Wilt iemand tegen mijn Braziliaantjes spelen? Ben niet heel goed hoorMAX033LK op ps3
Dat bedoel ikquote:Op zondag 18 december 2011 12:40 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Almebäckhij ziet er wel uit als 32 ofzo
Ja&Jaquote:Op zondag 18 december 2011 12:51 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Maak je een engels team? Zit je op PS3?
Ik zou nu dikke winst kunnen maken! Heb nog 50 stuks liggen! Zal ik het doen?quote:Op zondag 18 december 2011 12:47 schreef Toefjes het volgende:
Wat gebeurt er met de shiney silver contracten? gewoon 450 coins (als je geluk hebt). Sick
Oke dan, i kheb volgens mij nog wel wat bronzen pacey engelsen die ik zelf gemaakt heb. Je mag er wel 1/2:P ik heb zelf ook niet veel coins dus ik geef niet mijn gehele team wegquote:
hoax, je kan maar 30 consumables hebbenquote:Op zondag 18 december 2011 12:53 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik zou nu dikke winst kunnen maken! Heb nog 50 stuks liggen! Zal ik het doen?
50.quote:Op zondag 18 december 2011 12:54 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hoax, je kan maar 30 consumables hebben
50.quote:Op zondag 18 december 2011 12:54 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hoax, je kan maar 30 consumables hebben
FR-Schuurmanquote:Op zondag 18 december 2011 12:53 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Oke dan, i kheb volgens mij nog wel wat bronzen pacey engelsen die ik zelf gemaakt heb. Je mag er wel 1/2:P ik heb zelf ook niet veel coins dus ik geef niet mijn gehele team weg
Hoe heet je op ps3?
Heb je een goed kope normale bronze speler? Ik heb een beesten spits voor je, dan trade je die gewoon voor mijnequote:
maakt het uit hoe goed hij is, of uit welk land?quote:Op zondag 18 december 2011 12:59 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Heb je een goed kope normale bronze speler? Ik heb een beesten spits voor je, dan trade je die gewoon voor mijne
Ik zet hem erop voor heel veel en dan moet je hem even zoeken en dan goedkope trade offer sturen en dan accept ik, het is Steve Kabba, Powerleague 2, hij speelt bij Barnet. ik zet hem nu eropquote:Op zondag 18 december 2011 12:59 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Heb je een goed kope normale bronze speler? Ik heb een beesten spits voor je, dan trade je die gewoon voor mijne
nee hoorquote:Op zondag 18 december 2011 12:59 schreef CaptainVanTastic het volgende:
[..]
maakt het uit hoe goed hij is, of uit welk land?
Ja maar als de contracten nou duur blijven kan ik straks geen wedstrijden spelen!quote:Op zondag 18 december 2011 12:58 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik dacht serieus 30anywhore, dan zou ik het doen, 50x400= heel veel geld
voor 5900?quote:Op zondag 18 december 2011 13:01 schreef Pino0 het volgende:
[..]
nee hoor
hij staat in 3-5-2 formatie, miss helpt dat met zoeken
dan verkoop je er 30 ofzo, heb je er altijd nog genoeg over.quote:Op zondag 18 december 2011 13:02 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ja maar als de contracten nou duur blijven kan ik straks geen wedstrijden spelen!
hehe helemaal primaquote:Op zondag 18 december 2011 13:04 schreef CaptainVanTastic het volgende:
[..]
je krijgt nu alberg van me hehe
minder dan CAM omdat CAM-->CF minder waard is dan CF-->CAMquote:Op zondag 18 december 2011 13:15 schreef el-blanchito het volgende:
er staam helemaal geen cf's IF Djuricic op de markt.
hoeveel zal de mijne dan ongeveer waard zijn?
Ik heb net mijn CF IF Djuricic erop gezet.quote:Op zondag 18 december 2011 13:15 schreef el-blanchito het volgende:
er staam helemaal geen cf's IF Djuricic op de markt.
hoeveel zal de mijne dan ongeveer waard zijn?
Verkeerde redenering, Duricic is standaard CAM dus is de CF iets meer waard.quote:Op zondag 18 december 2011 13:16 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
minder dan CAM omdat CAM-->CF minder waard is dan CF-->CAM
NAC - AZ under 2.5 @2.10 Wat is 2.5?quote:Op zondag 18 december 2011 13:20 schreef Toefjes het volgende:
off topic: wat is waarschijnlijker:
Wernbloom een gele kaart tegen NAC @ 3.50
of:
NAC - AZ under 2.5 @2.10
??
ja ik zie hemquote:Op zondag 18 december 2011 13:19 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik heb net mijn CF IF Djuricic erop gezet.Voor 24,5k - 30k, nog goedkoop t.o.v. andere Djuricicjes.
Waarschijnlijker is de 2e, maar ik zou eerder gaan voor de 1e. 2e vertrouw ik niet voor zo'n lage odds. Maar dat bedoelde je ook denk ikquote:Op zondag 18 december 2011 13:20 schreef Toefjes het volgende:
off topic: wat is waarschijnlijker:
Wernbloom een gele kaart (of rood) tegen NAC @ 3.50
of:
NAC - AZ under 2.5 @2.10
??
Dat er minder dan 3 goals vallen. AZ is geen doelpunten machine in uitwedstrijden, en NAC scoort ook niet bepaald makkelijk. AZ zo uit het hoofd nr 1 of 2 qua minst gepasseerde verdediging..quote:Op zondag 18 december 2011 13:21 schreef detennismaster het volgende:
[..]
NAC - AZ under 2.5 @2.10 Wat is 2.5?
moeilijke keuze!quote:Op zondag 18 december 2011 13:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat er minder dan 3 goals vallen. AZ is geen doelpunten machine in uitwedstrijden, en NAC scoort ook niet bepaald makkelijk. AZ zo uit het hoofd nr 1 of 2 qua minst gepasseerde verdediging..
Weet je wat? ik doe ze allebei in combi met Feyenoord - Twente over 2.5quote:Op zondag 18 december 2011 13:22 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Waarschijnlijker is de 2e, maar ik zou eerder gaan voor de 1e. 2e vertrouw ik niet voor zo'n lage odds. Maar dat bedoelde je ook denk ik![]()
Zet Wernbloom in het midden!quote:Op zondag 18 december 2011 13:24 schreef Neraice het volgende:
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#du5Ok905bcf0T
Ja eigenlijk wil ik Maher in het midden en dan naar voren schuiven maar dat kan niet volgens mij.quote:Op zondag 18 december 2011 13:25 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Zet Wernblom in het midden!
quote:Op zondag 18 december 2011 13:24 schreef Neraice het volgende:
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#du5Ok905bcf0T
ja volgens mij welquote:Op zondag 18 december 2011 13:05 schreef Pino0 het volgende:
[..]
hehe helemaal prima
heb je hem gestuurd? ik heb niks ontvangen nog
Ain't never gonna happenquote:Op zondag 18 december 2011 13:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Weet je wat? ik doe ze allebei in combi met Feyenoord - Twente over 2.512,50 op allebei voor het nodige kijkplezier
Mooi team hèquote:
Komt in 12 ook nog wel. nog 10 maanden ofzo de tijdquote:Op zondag 18 december 2011 13:28 schreef Neraice het volgende:
[..]
Mooi team hè
In Fifa 11 kon ik dit gewoon nog betalen: http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#jz64hnyvbaYmj
Ik heb 'm ook voor 15k, maar maakt er niets van als lone striker in een 4-5-1. Als AMC trouwens ook niet..quote:Op zondag 18 december 2011 13:21 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
ja ik zie hem
ik zit zelf een beetje twijfelen wat ik nou moet doen.... ik heb de mijne gehaald voor 15k, dus ik kan er makkelijk winst op pakken, maar hij speelt ook zo lekker
ik heb Verbeek als coachquote:Op zondag 18 december 2011 13:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Komt in 12 ook nog wel. nog 10 maanden ofzo de tijdAlleen mis ik Gert Jan Verbeek nog als coach
Als alle 3 uitkomt, dan 108 euriquote:Op zondag 18 december 2011 13:26 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ain't never gonna happenMaar het maakt de wedstrijden stukken leuker ja
Omdat AZ.quote:Op zondag 18 december 2011 13:31 schreef Lindgren. het volgende:
Waarom zou je in godsnaam een Team namaken in FUT.
Omdat AZ bazig isquote:Op zondag 18 december 2011 13:31 schreef Lindgren. het volgende:
ik heb hem als cf in een 4231 en dan is hij echt superchill, moet je misschien ook eens proberenquote:Op zondag 18 december 2011 13:30 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik heb 'm ook voor 15k, maar maakt er niets van als lone striker in een 4-5-1. Als AMC trouwens ook niet..
Omdat dat origineel in fut isquote:Op zondag 18 december 2011 13:31 schreef Lindgren. het volgende:
Hij weet zelfs tussen mijn bronsjes het verschil niet te maken, dus heb 't wel een beetje gehad.quote:Op zondag 18 december 2011 13:33 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
ik heb hem als cf in een 4231 en dan is hij echt superchill, moet je misschien ook eens proberen
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#ghboRuDtbcf08
Dat lijkt me dan ook een prima betquote:Op zondag 18 december 2011 13:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als alle 3 uitkomt, dan 108 euriAlleen zit Feyenoord over 2.5 in beide combi's dus als dat 1-1 wordt ofzo ben ik genaaid, haha
4-3-2-1 met Mertens/Assaidi en Sulejmani op de vleugels.quote:Op zondag 18 december 2011 13:35 schreef Kenarion het volgende:
Ik ga vanavond even een 2e teampje maken, zit te denken aan een Eredivisie teampje.. iemand suggesties voor must-haves?
Waarheid.quote:Op zondag 18 december 2011 13:42 schreef Johnbon het volgende:
Gaat geen IF uit de wedstrijd ajax - ado komen
Velthuizenquote:Op zondag 18 december 2011 13:37 schreef Neraice het volgende:
[..]
4-3-2-1 met Mertens/Assaidi en Sulejmani op de vleugels.
http://ultimatedb.nlquote:Op zondag 18 december 2011 13:45 schreef Kenarion het volgende:
[..]
Velthuizen
vd Wiel - Vlaar - Bouma - Pieters
Janssen - ?
Assaidi - Luuk de Jong - Boerrigter
Basje Dost
Aan zoiets zat ik te denken, iemand die weet wat het kost? :>
wat is je budget?quote:Op zondag 18 december 2011 13:45 schreef Kenarion het volgende:
[..]
Velthuizen
Janssen - ?
Basje Dost
Pieters vind ik maar slecht eigenlijk en de IF is de coins niet waardquote:Op zondag 18 december 2011 13:45 schreef Kenarion het volgende:
[..]
Velthuizen
Janssen - ?
Basje Dost
Niet? :|quote:Op zondag 18 december 2011 13:47 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
wat is je budget?
en Boerrigter zit niet in FUT
die heb ik, kost ong. 500c per speler, dan heb je het bestequote:Op zondag 18 december 2011 13:55 schreef Kenarion het volgende:
Of ik maak een koreanen teampje, wat zou dat kosten ongeveer? :p
Ik kan uit real life experience vertellen dat het niet lekker speelt zonder keeperquote:Op zondag 18 december 2011 13:57 schreef Johnbon het volgende:
Ik heb een team van congonezen gemaakt, Alleen ze hebben geen keeper..
Weet wel dat zodra die springt, het een goal is 9/10 keer..quote:
Dan ga ik dit vanavond even proberen :>quote:Op zondag 18 december 2011 13:56 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
die heb ik, kost ong. 500c per speler, dan heb je het beste
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#cHPBkWsbbcaz7quote:Op zondag 18 december 2011 13:59 schreef Kenarion het volgende:
[..]
Weet wel dat zodra die springt, het een goal is 9/10 keer..
[..]
Dan ga ik dit vanavond even proberen :>
haha vandaag zonder keeper gestaan?quote:Op zondag 18 december 2011 13:58 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik kan uit real life experience vertellen dat het niet lekker speelt zonder keeper
Ach, het is maar 25 euroquote:Op zondag 18 december 2011 13:36 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dat lijkt me dan ook een prima betWel lullig als de wedstrijd op slot gaat.
Je kunt Djuricic voor 300 coins CF maken, waarom zou je dat willen? Volgens jou redenering is een CF Ibra dus meer waard dan een ST. Lijkt me niet hequote:Op zondag 18 december 2011 13:21 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Verkeerde redenering, Duricic is standaard CAM dus is de CF iets meer waard.
Laat staan een CM Ibraquote:Op zondag 18 december 2011 14:02 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Je kunt Djuricic voor 300 coins CF maken, waarom zou je dat willen? Volgens jou redenering is een CF Ibra dus meer waard dan een ST. Lijkt me niet he
Niet vandaag, wel paar weken terugquote:Op zondag 18 december 2011 14:00 schreef Johnbon het volgende:
[..]
haha vandaag zonder keeper gestaan?
Oh oké, als het maar 300 coins is vooruitquote:Op zondag 18 december 2011 14:02 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Je kunt Djuricic voor 300 coins CF maken, waarom zou je dat willen? Volgens jou redenering is een CF Ibra dus meer waard dan een ST. Lijkt me niet he
Omdat het geld kost om hem van zijn standaard positie weg te schuiven is die andere positie duurder.quote:Op zondag 18 december 2011 14:04 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Die dan misschien weer wel, want CAM > CM kost je 3-4k denk ik...
Op de PS3 goedkoopste BIN 124Kquote:Op zondag 18 december 2011 14:06 schreef Johnbon het volgende:
Snap niet waarom mijn SIF Naldo maar niet verkocht wordt? Heb m al een hele week voor 107.000 buy now er op staan en dat is toch wel iedere keer de goedkoopste..
Stoer.quote:Op zondag 18 december 2011 14:15 schreef Johnbon het volgende:
Iemand zin om mac donalds voor me te halen? Gister dirty dutch geweest ben behoolijk brak... was 9 uur pas thuis
Maakt het uit bij 4-0quote:Op zondag 18 december 2011 14:19 schreef Kenarion het volgende:
Geen overtreding op Serero? Eerst overobvious hands van ADO, nu overobvious neerhalen.. Ajax heeft arbitrage mee de laatste weken
Principieel wel, scheidsen horen geen fouten te maken aangezien ze allemaal geen videobeelden willen, maar ze maken de afgelopen 3 wedstrijden wel al fouten, 3 goals onterecht afgekeurd / hier geen penalty / die laatste, mja boeiend maar toch geen vrije trap :pquote:
Tsja, het kan niet altijd feest zijn he. Na 30 jaar alle beslissingen mee is misschien nu het geld op?quote:Op zondag 18 december 2011 14:19 schreef Kenarion het volgende:
Geen overtreding op Serero? Eerst overobvious hands van ADO, nu overobvious neerhalen.. Ajax heeft arbitrage mee de laatste weken
ik als Ajacied ookquote:Op zondag 18 december 2011 15:17 schreef StijnDa het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik als PSVer kan hier van genieten
Niet overdrijvenquote:Op zondag 18 december 2011 15:17 schreef SuperHarregarre het volgende:
IF Guidetti sowieso. Die heb ik nog nodig voor mijn Erezilver squad.Hij is nu 68, kan ie mooi naar 74. Met Finishing 99.
AZ lijkt er wel overheen te gaan, maar met Fey Twe zit je al goed toch?quote:Op zondag 18 december 2011 15:19 schreef Toefjes het volgende:
En weer lijkt Guidetti een zekerheidjeDus zal Leerdam wel IF worden.
En weddenschappen gaan kut. Hopen nog op een frustratie momentje van Wernbloom
Kijk je de wedstrijd? Links en rechts die twee opeenvolgende goals. Weak foot dus ook meteen 5 stars.quote:
Ja, heb 2 combis. allebei met feyenoord overs. aangevuld met AZ unders, en de ander wernbloom geel. Ik zie nog wel een goal vallen in Breda, en Wernbloom maakt niet veel overtredingen omdat AZ vreselijk veel balbezit heeftquote:Op zondag 18 december 2011 15:22 schreef StijnDa het volgende:
[..]
AZ lijkt er wel overheen te gaan, maar met Fey Twe zit je al goed toch?
Jaquote:Op zondag 18 december 2011 15:23 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Kijk je de wedstrijd? Links en rechts die twee opeenvolgende goals. Weak foot dus ook meteen 5 stars.
Okay, fair enough.quote:
Haha, straks maakt ie er net zoveel als Bas Dost. 5 stuksquote:Op zondag 18 december 2011 15:27 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Okay, fair enough.Maar wel fucking hoog!
En zijn strength moet sowieso omhoog want die 70 van hem slaat echt nergens op, hij is minstens 80-85.
Waar kunnen we lobby-en trouwens?
allebeiquote:Op zondag 18 december 2011 15:28 schreef el-blanchito het volgende:
hmmm, word het dan IF Dost of Guidetti in m'n teampje.....
4 toch?quote:Op zondag 18 december 2011 15:28 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, straks maakt ie er net zoveel als Bas Dost. 5 stuks
ik zie het al aankomen... Ajax verliest en vervolgens moet je dat jaren aanhorenquote:Op zondag 18 december 2011 15:30 schreef BDIL het volgende:
Ajax mag ook massaal Vaseline inslaan voordat ze naar de Kuip gaan
Is hij al een 4* skiller ?quote:Op zondag 18 december 2011 15:37 schreef laucas het volgende:
NIF Guidetti vind ik al erg lekker spelen
Strength mag inderdaad wel wat omhoog.
Niet omdat hij 85 shooting heeft?quote:Op zondag 18 december 2011 15:42 schreef Toefjes het volgende:
Prijs van Dost op de PS3 is gelukkig dalende....voor 40K wil ik het wel overwegen, gewoon omdat zon zwart kaartje leuk staat
Tja, dan zou hij Castaignos uit de basis moeten spelen... Misschien dat ik dan wel een Nederlands en een Eredivisie team ga maken ofzo, want Fernandez scoort ook aan de lopende bandquote:
ze gaan nu idd al voor 80k of minder, ik probeer er nu een binnen te hengelen met trade offersquote:Op zondag 18 december 2011 15:42 schreef Toefjes het volgende:
Prijs van Dost op de PS3 is gelukkig dalende....voor 40K wil ik het wel overwegen, gewoon omdat zon zwart kaartje leuk staat
Dat wil echt niemandquote:Op zondag 18 december 2011 15:45 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
ze gaan nu idd al voor 80k of minder, ik probeer er nu een binnen te hengelen met trade offers
Elm+Overtoom+v Wolswinkel+ mexicaanse RB+5 K
ach, misschien is er ergens een gek die denkt dat het aardig wat waard is....quote:Op zondag 18 december 2011 15:45 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dat wil echt niemand![]()
Zit je met al die spelers die je weer los moet verkopen.
3quote:Op zondag 18 december 2011 15:39 schreef BDIL het volgende:
[..]
Is hij al een 4* skiller ?Na deze Ronaldo chop mag hij dat ook worden
quote:
http://forum.ea.com/uk/posts/list/100/1253013.page#11746635quote:Op zondag 18 december 2011 15:27 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Okay, fair enough.Maar wel fucking hoog!
En zijn strength moet sowieso omhoog want die 70 van hem slaat echt nergens op, hij is minstens 80-85.
Waar kunnen we lobby-en trouwens?
Ik had er 30 en die zijn de afgelopen dagen allemaal verkocht voor 19K gemiddeldquote:Op zondag 18 december 2011 15:47 schreef BDIL het volgende:
Iemand had hier een shitload aan Djuricic opgeslagen als ik me niet vergis... Iemand 1 wegdoen voor een vriendenprijs?
4-3-2-1quote:Op zondag 18 december 2011 15:57 schreef KrAlex het volgende:
Jongens welke formatie zou ik gebruiken voor een gouden team met Brazilianen?
4-3-1-2 of 4-3-2-1
Zo slecht?quote:Op zondag 18 december 2011 15:58 schreef GuRBuH het volgende:
Toefjes, als je nog wilt betten ga all-in op PSV. Heerenveen heeft Steppe op goal![]()
![]()
Pinoquote:Op zondag 18 december 2011 16:02 schreef Pino0 het volgende:
ASLDLASDLASDKASDKASASK
ik zit tegen een of andere kanker noob met een heel barca team en casillias op het doel
het enige wat hij doet is SWEATEN MET FUCKING MESSI
hij kijkt alle replays enzo... ik 2 x op de lat gekopt en geschoten, gemist voor FUCKING OPEN GOAL
WAT IS DAT TOCH VOOR EEN FIFA ZIEKTE? HIJ HOEFT ER GEWOON TEGEN AAN TE LOPEN
ALTIJD VIES GENAKT TERWIJL IK STIEKEM GEWOON DE BETERE BEN
ONTERECHT EEN PENALTY BESLIST DIE KK WEDSTRIJD
net zoals met cod mw3 en fifa, de noob community ruined de fun
Jouw berichtjes met you got beasted son zjin ook wel een beetje noobquote:Op zondag 18 december 2011 16:03 schreef Pino0 het volgende:
nee i kmoet me echt inhouden om niet gek te worden
maar die boy sweat met fucking messi ben je dan kk noob of niet?
kom ik aan met mijn 14k squad als ik het geluk mee had had ik gewonnen en was ik in halve finale van 8k coins toernooi -.-
hehe die heb ik 1x verstuurd volgens mij, hij had een half informed team, daar besteed ik verder geen tijd meer aan, dat was een beetje om tja, skeer te doen ofzo..quote:Op zondag 18 december 2011 16:04 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Jouw berichtjes met you got beasted son zjin ook wel een beetje noob
Wakker worden om 4 uur op een zondag. Baas.quote:Op zondag 18 december 2011 16:06 schreef Kamikazie het volgende:
Word je wakker, lees je die rage post. Mijn zondag is weer goed!
Na morgen wordt dat ook mijn dagelijkse routinequote:Op zondag 18 december 2011 16:06 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Wakker worden om 4 uur op een zondag. Baas.
Dagelijks?quote:Op zondag 18 december 2011 16:07 schreef BDIL het volgende:
[..]
Na morgen wordt dat ook mijn dagelijkse routine
Morgen laatste tentamen dan vrij tot 15 Januariquote:
Aah lekkerquote:Op zondag 18 december 2011 16:09 schreef BDIL het volgende:
[..]
Morgen laatste tentamen dan vrij tot 15 Januari![]()
Je hebt toch wel veel geld gewonnen? Of krijg je niks door geen geel van wernbloom?quote:
Precies, die gast is niet normaal.quote:Op zondag 18 december 2011 16:30 schreef vandermar het volgende:
IF Guidettials hij er nu niet komt. Wat een beest.
quote:Op zondag 18 december 2011 16:30 schreef vandermar het volgende:
IF Guidettials hij er nu niet komt. Wat een beest.
Volgens mij is dat op te lossen door een stadion te kopen met een dak erop.quote:Op zondag 18 december 2011 17:01 schreef Pino0 het volgende:
voortaan ga ik op de zondag niet meer fokken
nu is het niet meer spannend voor vanavond
btw, kan ik zorgen dat hij geen sneeuw meer speelt op dat veld? ik erger me echt kapot omdat ik geen dikke HD tv heb kan ik die bal vooral in het midden erg lastig zien, dat haalt mijn prestaties onderuit
Mmm, dat word goed zoeken want die zijn er amper helaas.quote:Op zondag 18 december 2011 17:02 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Volgens mij is dat op te lossen door een stadion te kopen met een dak erop.
in mijn arena is er ook regen en sneeuwquote:Op zondag 18 december 2011 17:02 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Volgens mij is dat op te lossen door een stadion te kopen met een dak erop.
Welk niveau is dat? Dat helpt met zoekenquote:Op zondag 18 december 2011 17:06 schreef vandermar het volgende:
Je moet estadio Azteca nemen. Nooit sneeuw of regen
Goud en dan +8 moreel. Rond de 800 kan je hem wel halenquote:Op zondag 18 december 2011 17:10 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Welk niveau is dat? Dat helpt met zoeken
Super, meteen even kijken.quote:Op zondag 18 december 2011 17:11 schreef vandermar het volgende:
[..]
Goud en dan +8 moreel. Rond de 800 kan je hem wel halen
quote:Op zondag 18 december 2011 16:23 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Je hebt toch wel veel geld gewonnen? Of krijg je niks door geen geel van wernbloom?
Nee, hij speelde combinatiesquote:
Haha, was de gouden tip, maar ben niet van het tilten, doe zo eens in de 2 a 3 maanden op een saaie zondag 25 euro storten, en dat was het dan wel weerquote:Op zondag 18 december 2011 15:58 schreef GuRBuH het volgende:
Toefjes, als je nog wilt betten ga all-in op PSV. Heerenveen heeft Steppe op goal![]()
![]()
Helemaal niks ole olequote:Op zondag 18 december 2011 16:23 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Je hebt toch wel veel geld gewonnen? Of krijg je niks door geen geel van wernbloom?
Achterlijk toernooiquote:Op zondag 18 december 2011 17:48 schreef Toefjes het volgende:
Holiday cup: exact player quality: gold (starting 11+ subs)
Star rating: max 3.5
Huh?
Minimum 3,5 toch.quote:Op zondag 18 december 2011 17:48 schreef Toefjes het volgende:
Holiday cup: exact player quality: gold (starting 11+ subs)
Star rating: max 3.5
Huh?
Zou zeggen dat je dan 4 sterren krijgt. maar het zal dan wel 3.5 zijn. Nou, daar ga ik me niet mee bezig houden hoor, wat een flauwekulquote:Op zondag 18 december 2011 17:52 schreef DutchSL het volgende:
Je moet dus alleen maar spelers met rating 75 gebruiken ofzo?
Ik denk dat je wel aardig team kan makenquote:Op zondag 18 december 2011 17:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zou zeggen dat je dan 4 sterren krijgt. maar het zal dan wel 3.5 zijn. Nou, daar ga ik me niet mee bezig houden hoor, wat een flauwekul
En Agbonquote:Op zondag 18 december 2011 17:57 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik denk dat je wel aardig team kan maken
Wel aardige spelers zitten er tussen hoor.
Fernandinho, Sobis, Mollo, Santana
Voorhoede Long en Agbonlahorquote:Op zondag 18 december 2011 18:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]
En AgbonNog een reden om niet mee te doen, want je weet precies wat je te wachten staat
Blijkbaar... Agbon kopen voor 5k?quote:Op zondag 18 december 2011 18:34 schreef BDIL het volgende:
Alleen maar 75 Gold kan je dus gebruiken?!
Hhaha ik ga ze ook inkopenquote:
Ik vind het wel meevallenquote:Op zondag 18 december 2011 18:47 schreef laucas het volgende:
Teveel Agbonlawhores op de markt door z'n hoge cardweight, zijn veel betere spelers waar je je op kan richten in de BPL
Lul als je met mij op loopt te biedenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |