Ja! En ik was erbij zaterdagavond in Alexandra Palacequote:Op zondag 18 december 2011 22:52 schreef wdn het volgende:
[..]
Van der Voort gisteren met 11 stuks![]()
Wat was dat mooi zeg.
Die heb ik dus in het echt gezienquote:
Lijkt me ook.quote:Op maandag 19 december 2011 15:15 schreef danusz1986 het volgende:
Wie gaat er winnen tussen Painter en Monk? Ik wil gaan inzetten op Painter aangezien hij het meest in vorm lijkt!
Maar dat het zo triest zou zijn had ik nou ook weer niet verwachtquote:
Tuurlijk geeft Barney het zelf weg, maar zijn tegenstander was zeker geen koekebakker hoor.quote:Op maandag 19 december 2011 15:48 schreef Szura het volgende:
[..]
Maar dat het zo triest zou zijn had ik nou ook weer niet verwacht!!!!
Barney kennende niet.quote:Op maandag 19 december 2011 16:43 schreef Sdivad het volgende:
Ben benieuwd of we vandaag nog een reactie van Barney gaan krijgen.
Gezien zijn prestaties van de laatste tijd Painter, al zegt dat niet altijd even veel.quote:Op maandag 19 december 2011 15:15 schreef danusz1986 het volgende:
Wie gaat er winnen tussen Painter en Monk? Ik wil gaan inzetten op Painter aangezien hij het meest in vorm lijkt!
Die super pinten kon je kopen voor 16 tokens, 16 pond. Dus best aan de prijs.quote:Op maandag 19 december 2011 15:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Haha ok. Daarmee kwam je zeker zo aan het dubbele.
Nog geen 90 gemiddeld, dat is niet heel bijzonder.quote:Op maandag 19 december 2011 16:14 schreef DeZoektocht het volgende:
[..]
Tuurlijk geeft Barney het zelf weg, maar zijn tegenstander was zeker geen koekebakker hoor.
Welke streams zijn er? Ik denk dat Sky Sports het beter & leuker in beeld brengt.quote:Op maandag 19 december 2011 11:15 schreef DeZoektocht het volgende:
voor vanavond wil ik alleen effe de pot van King zien, verder kan me weinig interesseren.
Morgen van Gerwen
Pff.. niet op gelet. I.e.g. veel. 5 liter ofzo denk ik.quote:
4.5! Zijn glazen van een 'gallon'.quote:
Kijk je via stream? welke dan?quote:Op maandag 19 december 2011 20:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zit er weer klaar voor![]()
Hamilton - Alcinas
Valt niet te voorspellen maar ik zou 1 miljoen euro op Painter zetten.quote:Op maandag 19 december 2011 15:15 schreef danusz1986 het volgende:
Nee, Dat doet Chisnall welquote:Op maandag 19 december 2011 20:38 schreef Nober het volgende:
[..]
Die gaat Taylor ook wel verslaan met die 109 gemiddelde.
Prutst flink op zn dubbelsquote:Op maandag 19 december 2011 20:40 schreef Borizzz het volgende:
Die Hamilton wordt er genadeloos uit gegooid!
Komt wel goed, 1-1quote:Op maandag 19 december 2011 20:40 schreef Borizzz het volgende:
Die Hamilton wordt er genadeloos uit gegooid!
eerst nog voorronde partijquote:Op maandag 19 december 2011 20:53 schreef Borizzz het volgende:
Ik heb nergens last van, misschien een keer opnieuw openen?
Trouwens wanneer komt King? Na deze wedstrijd?
Zit te wachten op King, Mervyn King.quote:Op maandag 19 december 2011 21:44 schreef Madhouse11 het volgende:
Geweldig, die gast houdt zijn hand voor zijn gezicht
indeed.quote:Op maandag 19 december 2011 21:53 schreef Nober het volgende:
[..]
Zit te wachten op King, Mervyn King.
Ja, afgelopen zaterdag won Munch de preliminary round, en die kwam in de laatste partij van de avond opnieuw in actie.quote:Op maandag 19 december 2011 21:53 schreef Szura het volgende:
Is het nou de bedoeling dat de winnaar van deze partij vanavond gelijk weer in actie komt?
Altijd zo geweest?
9-0 ja.quote:Op maandag 19 december 2011 21:59 schreef Szura het volgende:
De winnaar wordt hard afgemaakt door Wade joh
Is gewoon zijn vrouw...quote:Op maandag 19 december 2011 21:58 schreef Szura het volgende:
Hoe kan die lillukkerd Per nou zo'n fucking geile dochters maken
Net zoals die vriendin van Huybrechts... en dan naakt.quote:Op maandag 19 december 2011 22:03 schreef Nober het volgende:
[..]
Als ze nou is ging darten? Genoeg fans zo te horen.
Weet niet of die dart, even het WK vrouwen kijken of ze meedoet, moment.quote:Op maandag 19 december 2011 22:04 schreef BB-King het volgende:
[..]
Net zoals die vriendin van Huybrechts... en dan naakt.
Ja, die elke leg twee180'ers gooit en de wedstrijd verliest zonder een leg te winnen.quote:Op maandag 19 december 2011 22:08 schreef Szura het volgende:
Part tegen Henderson zie ik net.
Is dat die dikke houthakker die eerst bij de BDO zat?
1 triple.quote:Op maandag 19 december 2011 22:21 schreef Szura het volgende:
Na 2 legs nog geen triple geraakt of wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |