Een aap moet lachen als ie angst heeftquote:Op zaterdag 17 december 2011 23:55 schreef Karina het volgende:
Het is mannenhumor hoor ik net, dus je ZOU moeten lachen tong
Jij bent een aap?quote:Op zondag 18 december 2011 00:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Een aap moet lachen als ie angst heeft
NOG adremmer? Wat een mazzel dan dat je een langzame verbinding hebtquote:Op zondag 18 december 2011 00:14 schreef tong80 het volgende:
Vrouwen heben gewoon geluk meestal dat ik geen snelle verbinding heb.
Anders was ik nog adremmer.
quote:Op zondag 18 december 2011 00:14 schreef tong80 het volgende:
Vrouwen heben gewoon geluk meestal dat ik geen snelle verbinding heb.
Anders was ik nog adremmer.
Je zal überhaupt maar een neger zijn.... Of vrouw....quote:Op zondag 18 december 2011 00:17 schreef SomePerson het volgende:
Je zult dan maar een negervrouw zijn...
Negerinnen ?quote:Op zondag 18 december 2011 00:32 schreef arucard het volgende:
Ik noem een Dave Chapelle, een Patrice Oneal
En wat ben jij? Een vrouw of een neger?quote:Op zaterdag 17 december 2011 23:54 schreef tong80 het volgende:
Ik wil mijn excuses maken omdat ik zei dat vrouwen geen humor hebben
Ze staan niet alleen.
Negers ook niet zie ik nu op NED-3.
Dus excuses voor mijn generalisatie.
Hermanfrodietquote:Op zondag 18 december 2011 23:13 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
En wat ben jij? Een vrouw of een neger?
Joje Bruijs ook nietquote:Op zondag 18 december 2011 23:41 schreef Luxuria het volgende:
Ik kan niet de hele titel lezen op mijn mobiel
Ik las eerst pruik topicquote:
Nu zie ik het wel, ik dacht dat het heel ergens anders over ging door de negers in de OP.quote:Op zondag 18 december 2011 23:41 schreef Luxuria het volgende:
Ik kan niet de hele titel lezen op mijn mobiel
Namen ?quote:Op maandag 19 december 2011 11:18 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Nu zie ik het wel, ik dacht dat het heel ergens anders over ging door de negers in de OP.
Kuttopic klopt. Maar zou wil het eerder een vagina topic noemen.quote:
Misschien kun jij, met je geweldige niet te overtreffen humor, hier wat duidelijkheid verschaffen:quote:
Gepostquote:Op maandag 19 december 2011 12:47 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Misschien kun jij, met je geweldige niet te overtreffen humor, hier wat duidelijkheid verschaffen:
Vrouwen en humor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |