Super erg bedankt, zat te googlen maar kon het zelf niet vinden, en wou geen topic openen voor een zo'n vraagquote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:18 schreef msnk het volgende:
[..]
Verschilt heel erg per game.
In jouw geval: JA!!!
Geen probleem hoorquote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:22 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
[..]
Super erg bedankt, zat te googlen maar kon het zelf niet vinden, en wou geen topic openen voor een zo'n vraagSuper bedankt.
Waarom zou je dan niet gewoon gelijk een fysiek exemplaar kopen? Dan ben je waarschijnlijk nog goedkoper uit dan te betalen met die Microsoft points.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:05 schreef msnk het volgende:
[..]
Volgende week DOTW dus. Alweer GTA shit. Doe dan GTA:SA gelijk 50% offIk haal het waarschijnlijk toch wel (ken iemand die GTA:SA helemaal geweldig vindt) maar toch
Had ik het maar gekocht toen het 360MSP was.
Omdat ik altijd denk dat het een XBLA game isquote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:36 schreef Slickk het volgende:
[..]
Waarom zou je dan niet gewoon gelijk een fysiek exemplaar kopen? Dan ben je waarschijnlijk nog goedkoper uit dan te betalen met die Microsoft points.
Waarom zou ie nu weer 1200 zijn? Het spel is wel even een stuk groter en uitgebreider dan een arcade-game! Wel stom dat er geen trial van is iddquote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:49 schreef pugehenis het volgende:
Dacht ff de trial van crysis te kunnen downloaden. Geen trial en hij blijkt 1680 ms points te zijn.
hoopte dat hij 1200 zou zijn ofzo.
Het is wel de gestripte versie van de pc game. Het is alleen de singleplayer.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:55 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Waarom zou ie nu weer 1200 zijn? Het spel is wel even een stuk groter en uitgebreider dan een arcade-game! Wel stom dat er geen trial van is idd
Ik wil hem voor 800 Pokemansquote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:55 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Waarom zou ie nu weer 1200 zijn? Het spel is wel even een stuk groter en uitgebreider dan een arcade-game! Wel stom dat er geen trial van is idd
Wreedquote:
Supervette gifquote:
Je zou ook gewoon plezier kunnen hebben en niet met een kookwekker erbij je tijd precies netjes verdelen per game?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:00 schreef Lange_Lans het volgende:
Vanavond voor het eerst sinds lange tijd weer eens gamen. Ik heb de keuze uit Skyrim, Fable 3, Crysys 2, Deus EX, Dragon Age, Beyond Good & Evil en de zo juist binnen gekregen Portal 2. Ik ga proberen alles een half uurtje te doen. Kookwekker erbij en gamen.
Maar dan zou hij Dragon Age, Fable en Crysis nooit spelen, en da's ook weer zonde.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:07 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Je zou ook gewoon plezier kunnen hebben en niet met een kookwekker erbij je tijd precies netjes verdelen per game?
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:11 schreef speknek het volgende:
[..]
Maar dan zou hij Dragon Age, Fable en Crysis nooit spelen, en da's ook weer zonde.
Bij Dragon Age dacht ik regelmatig 'ik maak nog even de missie af', en dan was het vijf uur later. Dat klinkt positief, maar dat was het niet. Gered worden door een kookwekker zou de gehele ervaring een stuk leuker maken.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vind het wel wat hebben. Zeker als je RPG's gaat spelen als Dragon Age. Die kookwekker gaat af voordat je goed en wel begonnen bent
Ik vond deel 2 juist niet zo. Moet ook eerlijk bekennen dat ik niet heel ver ben gekomen. Was het namelijk al snel moe.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 09:18 schreef badboynova het volgende:
Gister AC2 uitgespeeld, wat een goeie game vergeleken met deel 1.
Na deel 1 wilde ik heel lang niks meer van AC weten, maar na deel 2 wil ik meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |