Ik deed vanmorgen hetzelfde onder jou naamquote:
Er gebeuren hier verwarrende dingen.quote:Op zaterdag 17 december 2011 20:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik deed vanmorgen hetzelfde onder jou naam
Beter op eigen pc blijven zittenquote:Op zaterdag 17 december 2011 20:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Er gebeuren hier verwarrende dingen.
Wij gaan zo Ik hou van Holland doenquote:
Yupquote:Op zaterdag 17 december 2011 20:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Beter op eigen pc blijven zitten
Alhoewel ik het 5 minuten daarvoor nog zei, je staat ingelogd op mijn naam
quote:
Uhh die leg ik je wel een keer uit dan doe jequote:
quote:Op zaterdag 17 december 2011 20:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Uhh die leg ik je wel een keer uit dan doe je![]()
quote:
quote:Op zaterdag 17 december 2011 20:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Uhh die leg ik je wel een keer uit dan doe je![]()
Net als met de X-Factor zeker, beter geluid daar?quote:Op zaterdag 17 december 2011 20:52 schreef iBenny het volgende:
[..]
Was wel leuk. Ik denk dat ik beter in de studio kan kijken dan thuis...
Gewoon een heel andere sfeer.quote:Op zaterdag 17 december 2011 20:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Net als met de X-Factor zeker, beter geluid daar?
Njah geloof ik directquote:Op zaterdag 17 december 2011 20:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
Gewoon een heel andere sfeer.
Qua geluid was het neit heel anders
Multitasken...quote:Op zaterdag 17 december 2011 20:54 schreef Ian_Nick het volgende:
Mensen, ik snap er geen klap van.
Benny zit met slagroom Pictionary te spelen maar ondertussen ook op Fok! te posten!?
* Pikachu Boks aan Benny geeftquote:
1e Kerstdag zijn we met zijn tweetjes, het weekend valt precies foutquote:Op zaterdag 17 december 2011 20:58 schreef iBenny het volgende:
Gaan jullie nog iets doen met de kerst? Of blijven jullie gezellig met zn 4en thuis?
Ohwquote:Op zaterdag 17 december 2011 21:00 schreef Kally het volgende:
[..]
1e Kerstdag zijn we met zijn tweetjes, het weekend valt precies fout
2e kerstdag heb ik mijn mams, broer en neefje en vriendin met dochter te eten en de jongens natuurlijk
Njah is ieder jaar het lijkt nu alleen erger omdat ze het hele weekend dan weg zijnquote:Op zaterdag 17 december 2011 21:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, maar wel 1 van de kerstdagen samen..
Veel plezierquote:Op zaterdag 17 december 2011 21:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Njah is ieder jaar het lijkt nu alleen erger omdat ze het hele weekend dan weg zijn
Anyways wij gaan bank hangen enzulks, fijne avond jullie
Nja, dat is wel kutquote:Op zaterdag 17 december 2011 21:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Njah is ieder jaar het lijkt nu alleen erger omdat ze het hele weekend dan weg zijn
Anyways wij gaan bank hangen enzulks, fijne avond jullie
omgquote:Op zondag 18 december 2011 19:36 schreef Lutte het volgende:
[..]
Idd
Papa is aan het schilderen dus alle ramen staan open, ik vries dood
Wie denk je?quote:
Dat is al een hele stapquote:Op zondag 18 december 2011 19:47 schreef Lutte het volgende:
[..]
Wie denk je?
We hebben wel een kerstboom staan inmiddels!! Mama/papa/Ron wilden niks, ik het hele huis vol, dus dit is de middenweg
Jeutjequote:Op zondag 18 december 2011 19:47 schreef Lutte het volgende:
[..]
Wie denk je?
We hebben wel een kerstboom staan inmiddels!! Mama/papa/Ron wilden niks, ik het hele huis vol, dus dit is de middenweg
Ik ben 12.20 uit. Maarquote:Op zondag 18 december 2011 21:19 schreef iBenny het volgende:
Vrijdag is ook de enige dag dat ik vrij ben
Er rijd sinds kort een trein direct van Almere naar Den Haag/Leiden, dus het is voor mij minder dan een uurtjequote:Op zondag 18 december 2011 21:21 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik ben 12.20 uit. Maarpas 14.30 ofzo dus moeten even kijken of het dan nog zin heeft omdat het wss heeeel druk wordt met parkeren enzo.
Das wel relaxed jaquote:Op zondag 18 december 2011 21:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Er rijd sinds kort een trein direct van Almere naar Den Haag/Leiden, dus het is voor mij minder dan een uurtje
Dat is het voor ons nog steedsquote:Op zondag 18 december 2011 21:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
Normaal was het iets meer dan anderhalf uur
quote:Op zondag 18 december 2011 22:13 schreef PatriQue89 het volgende:
Van mij mag het na oud en nieuw heel snel april zijn
WTF...quote:Op zondag 18 december 2011 22:15 schreef Lutte het volgende:
Met het nieuws dat ik net krijg haal ik oud en nieuw niet eens
Tijd voor een carriereswitch?quote:Op zondag 18 december 2011 22:58 schreef Renesite het volgende:
Even huilen:
http://www.stoashogeschool.nl/AssociatedDegrees/ADBLSKVoltijd.htm
HBO bloemsierkunst
Maar jij hoeft maar 2 dagen te werkenquote:Op maandag 19 december 2011 07:17 schreef Renesite het volgende:
KOUD
MOE
Ik had graag nog weekend gehad
pruttel pfffffquote:Op maandag 19 december 2011 08:33 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Maar jij hoeft maar 2 dagen te werken
mwoah..quote:Op maandag 19 december 2011 16:37 schreef Lutte het volgende:
[..]
Alsof je bij die rechtse ook maar een seconde zou twijfelen
quote:René zegt:
Maar je had niet meer het idee om voor JMT2 te wachten
Patrick zegt:
neuh
René zegt:
Mag best een keertje spijbelen poepjeeee
Netjesquote:Op maandag 19 december 2011 17:54 schreef PatriQue89 het volgende:
Ah... allemaal cijfers terug vandaag
Een 7.7, een 7(is een herkansing van een opdracht, dus maximale is een 7 wat je dan nog krijgt) en een 6 op de mondeling!
quote:Op maandag 19 december 2011 17:54 schreef PatriQue89 het volgende:
Ah... allemaal cijfers terug vandaag
Een 7.7, een 7(is een herkansing van een opdracht, dus maximale is een 7 wat je dan nog krijgt) en een 6 op de mondeling!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar netjes hoor!Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
quote:Op maandag 19 december 2011 21:12 schreef PatriQue89 het volgende:
Omg.. ik moet een pakje versturen naar de Noordanussstraat..
Het is een achternaamquote:Op maandag 19 december 2011 21:20 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik las dat, schrijf het op, en toen drong het pas tot me door
Nee.. een straatquote:Op maandag 19 december 2011 21:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het is een achternaam![]()
! Je zal het maar als adchternaam hebben
Die van facebook tochquote:Op maandag 19 december 2011 21:42 schreef Lutte het volgende:
Ik heb ook nog een leuke achternaam maar durf hem niet te posten ivm herkenbaarheid, als iemand nu echt brandt van nieuwsgierigheid () hoor ik het wel
Ahh, zoquote:Op maandag 19 december 2011 21:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja... ik bedoel die naam van de straat, Noordanuss, is een achternaam
Ik brand!quote:Op maandag 19 december 2011 21:42 schreef Lutte het volgende:
Ik heb ook nog een leuke achternaam maar durf hem niet te posten ivm herkenbaarheid, als iemand nu echt brandt van nieuwsgierigheid () hoor ik het wel
Hoezoquote:Op maandag 19 december 2011 23:04 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik kan waarschijnlijk morgen niet eens naar school
Ik moet mijn bitje halen bij de tandarts, dus het is net wel of net niet de trein kunnen halen..En na die les ben ik vrijquote:
quote:
quote:[23:05:18] René zegt:
Hopen dat je de trein haalt.
[23:05:37] Patrick zegt:
naja.. donderdag gaat ze dan nog weer dingen uitleggen
[23:05:46] Patrick zegt:
dus die les kan in principe nuttiger zijn dan morgen
[23:06:08] René zegt:
Ik zeg heus niets.
[23:06:15] Patrick zegt:
nou
[23:06:16] Patrick zegt:
nou
Ja, lekker.. halve gesprekken, waardoor het lijkt dat ik niet naar de tandarts hoef.. sukkel..quote:
U mad?quote:Op maandag 19 december 2011 23:16 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, lekker.. halve gesprekken, waardoor het lijkt dat ik niet naar de tandarts hoef.. sukkel..
Heb er al eenquote:Op maandag 19 december 2011 23:29 schreef iBenny het volgende:
Wil iemand mijn nichtjes een paar dagen?
Ik ook.quote:
Wie met het OV gaat moet op de blaren zitten hier in Nederland. Algemene kennisquote:Op dinsdag 20 december 2011 07:48 schreef Ian_Nick het volgende:
...En dan zit je daar. In die overvolle fucking stinktrein. En dan zit er zo'n bolle homp vlees, zo asociaal dik dat ze twee plaatsen bezet houdt en letterlijk de stoel naast haar de enige lege is in de hele coupe, haar lelijke tas tegen mijn knieen te schoppen, duizenden snoeppapiertjes uit haar zak in het luid klepperende vuilnisbakje te frotten en met zo'n beoordelende blik naar me te kijken als ik een RedBull opentrek...
En dan mag ik niet slaan. Fuck de wet.
Het spijt me.quote:Op dinsdag 20 december 2011 08:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wie met het OV gaat moet op de blaren zitten hier in Nederland. Algemene kennis
Geef die dikke tokkie nog een snoepje, wil je?quote:
quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:25 schreef Kally het volgende:
Oh volgens mij was Ian een beetje boos vanmorgen
quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:37 schreef Kally het volgende:
Volgens mij heb ik de griep, lekkere tijd er ook voor, vandaag nog 30 cupcakes versieren, morgen kerstdiner op school, donderdag zwemles en dan de kerstboodschappen
Geeft niks, ik weet dat je van me houdt, who's your mamaquote:Op dinsdag 20 december 2011 17:40 schreef PatriQue89 het volgende:
Kerstkaart is trouwens binnengekomen Siep
Hoop dat die van ons nog voor kerst binnen komtMama brengt ze nu weg
Ik ben heul trots op jequote:
quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:58 schreef Renesite het volgende:
Ow! Staat mijn naam ook op die kerstkaart?
Neuhquote:Op dinsdag 20 december 2011 17:58 schreef Renesite het volgende:
Ow! Staat mijn naam ook op die kerstkaart?
Doe zelf eens moeitequote:
Mwah.. vanmorgen hier en daar een beetje.. nu niksquote:Op dinsdag 20 december 2011 17:59 schreef Kally het volgende:
Maar ik hoorde dat er sneeuw in Groningen lag?
Vreemd, chauffeur kwam er vannacht niet doorheen zei hijquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:00 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Mwah.. vanmorgen hier en daar een beetje.. nu niks
Allesquote:
Goed verhaalquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:00 schreef Kally het volgende:
[..]
Vreemd, chauffeur kwam er vannacht niet doorheen zei hij
Hij was om 2 uur op de plaats van bestemming en pas half 7 terug op de zaak vanmorgenquote:
quote:
Nou.. zeker doorgeschoten naar Denemarken?quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:01 schreef Kally het volgende:
[..]
Hij was om 2 uur op de plaats van bestemming en pas half 7 terug op de zaak vanmorgen
Vast wel, een lampie is het nietquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:02 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nou.. zeker doorgeschoten naar Denemarken?
Een kerstkaart voor moiquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:04 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja waar moet ik moeite veur doen chick?
God de liefdequote:
Ik hou van jequote:
Schoolquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:12 schreef PatriQue89 het volgende:
Zo..benedenverdieping weer school..
Dikke mensen, te vol blablaquote:
Achter je oren zekerquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:15 schreef Renesite het volgende:
[..]
HE NIET HATEN OP DIKKE MENSEN! IK BEN OOK DIK!
Ja, inderdaad.. doe er wat aan!quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:15 schreef Renesite het volgende:
[..]
HE NIET HATEN OP DIKKE MENSEN! IK BEN OOK DIK!
Jij bent niet dikquote:
Ik ben ook dikkerquote:
Lutje je kaart trouwensquote:
Gewoon meer sexxxxeenn!!quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ben ook dikker
Jan zijn schuld
Dus na de kerst ga ik sporten
Nog meerquote:
Ja en die flapdrol heeft dus geen dankjewel gezegdquote:
Hardlopenquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ben ook dikker
Jan zijn schuld
Dus na de kerst ga ik sporten
Hahahaquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja en die flapdrol heeft dus geen dankjewel gezegd![]()
Maar hij was er blij mee
Dat kan ik dus echt niet, dan storten mijn knieën kapotquote:
Enige in de sportschool dat leuk is, is een crosstrainer.quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat kan ik dus echt niet, dan storten mijn knieën kapot![]()
Alleen op de loopband lukt het wel raar maar waar
Ah, kan ik weer wat opmaken!quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:20 schreef Renesite het volgende:
[ afbeelding ]
Gekocht!!
50 euro
200ml
50% offfff
Is dat de day versie?quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:20 schreef Renesite het volgende:
[ afbeelding ]
Gekocht!!
50 euro
200ml
quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Is dat de day versie?
Ik heb voor Ian Eternity van Calvin Klein gekocht, kreeg een gierende hartklep van de prijs
Jaquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:21 schreef Renesite het volgende:
[..]
Enige in de sportschool dat leuk is, is een crosstrainer.
Hahahahaquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Is dat de day versie?
Ik heb voor Ian Eternity van Calvin Klein gekocht, kreeg een gierende hartklep van de prijs
Ja wtf 67 euro 100 ml., ik dacht dat ik de enige was met dure luchtjesquote:
Oehquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:22 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hahahaha
Boss Bottled gewoon.
Iciparisxl. 50% korting op veule geuren.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Is dat de day versie?
Nou ja hij ruikt nu wel heel ergquote:
Uhuhquote:
Correctiequote:Op dinsdag 20 december 2011 18:24 schreef Renesite het volgende:
Ik stink niet.
Ik ben niet dik.
Ik ben lief
Ow dat is minder. Nee ik doe nu dus zoals al eerder gezegd, sinds begin November hardlopen in de natuur. Echt heerlijk..quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat kan ik dus echt niet, dan storten mijn knieën kapot![]()
Alleen op de loopband lukt het wel raar maar waar
Ik vind het ook heel goed van je, en op zich is het heerlijk, ff helemaal niks alleen hardlopenquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ow dat is minder. Nee ik doe nu dus zoals al eerder gezegd, sinds begin November hardlopen in de natuur. Echt heerlijk..
Aan Janquote:
Wat houdt het in dan? Als een beugel of echt een bekdichtgesnoerde versie?quote:
quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:27 schreef Lutte het volgende:
[..]
'Iannnn, ik mocht aan je ruiken van Kally!'
*BAM*
Opgelost!
LAATSTE KEER KREEG IK GEEN MONDKUSJEquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:28 schreef Kally het volgende:
[..]
Hij kust ze ook op de mond dus ruiken kan ook
quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:28 schreef Renesite het volgende:
[..]
LAATSTE KEER KREEG IK GEEN MONDKUSJE
Nee, ik frenchkiss wel met hem de volgende keerquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:29 schreef Kally het volgende:
[..]![]()
Hij zit nu naast me, moet ik slaan?
Ik maak me geen zorgenquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:29 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nee, ik frenchkiss wel met hem de volgende keer!
Hoop niet dat je hem kwijtraakt in januari.
Tis zoiets wat wendy van dijk gebruikt voor ushi.. alleen dan geen tanden natuurlijk. Het valt over mijn ondergebit, klik m vast, bovengebit valt dan zeg maar in de bovenkant. en zo ga ik niet knarsen snachts..quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:28 schreef Kally het volgende:
[..]
Wat houdt het in dan? Als een beugel of echt een bekdichtgesnoerde versie?
Ahhh okequote:Op dinsdag 20 december 2011 18:33 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Tis zoiets wat wendy van dijk gebruikt voor ushi.. alleen dan geen tanden natuurlijk. Het valt over mijn ondergebit, klik m vast, bovengebit valt dan zeg maar in de bovenkant. en zo ga ik niet knarsen snachts..
Leuk hè?quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:57 schreef Kally het volgende:
www.google.com zoeken op let it snow en kijk wat er gebeurt
Oh joyquote:Op dinsdag 20 december 2011 19:04 schreef Lutte het volgende:
[..]
Leuk hè?
Ik moet alle ins en outs van de Punische oorlogen leren.. Do. Not. Want.
Whut? Waarom?quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:16 schreef PatriQue89 het volgende:
Nou, ik kan mijn verjaardagscadeautje van René weer inleveren
Kaartje voor Claudia de Breij gekregen.. ze heeft d'r tour geannuleerd.. ze vond 't niet goed genoeg...quote:
Dat meen je niet, wat een trutquote:Op dinsdag 20 december 2011 19:56 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Kaartje voor Claudia de Breij gekregen.. ze heeft d'r tour geannuleerd.. ze vond 't niet goed genoeg...
Nou, ik heb er wel respect voor.. een bijna volledig uitverkochte tour cancellen omdat je het zelf niet goed genoeg vind.quote:
quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:03 schreef Kally het volgende:
Ik duik onder de douche en dan zo mijn bed in met flink wat medicatie
Nou, heel democratisch.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Maar alle boodschappen op papier neem ik aan, of?
Ik zeik.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:20 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Meneer zat te zeiken over het voorgerecht... Als 't 'm niet aanstaat, blijft 'ie maar thuis!
Zeg... ik ben een 5sterren kokquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Gewoon die droge boterham laten staan op het menu.
Replica van Herman den Blijker.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:32 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Zeg... ik ben een 5sterren kok
Heb je er nu al 5? Wat de neuk.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:32 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Zeg... ik ben een 5sterren kok
dat hebben studenten altijd.quote:
Mogguhquote:
Dat is kutquote:Op woensdag 21 december 2011 07:42 schreef Kally het volgende:
En nee thuisblijven gaat echt niet, mijn collega is al voor de 3e week ziek en volgende week neemt ze 2 weken vakantie, dus iemand zal het werk moeten doen
Jantje zorgt goed voor mequote:
De kaneelstok was too big to handle?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |