Ik deed vanmorgen hetzelfde onder jou naamquote:
Er gebeuren hier verwarrende dingen.quote:Op zaterdag 17 december 2011 20:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik deed vanmorgen hetzelfde onder jou naam
Beter op eigen pc blijven zittenquote:Op zaterdag 17 december 2011 20:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Er gebeuren hier verwarrende dingen.
Wij gaan zo Ik hou van Holland doenquote:
Yupquote:Op zaterdag 17 december 2011 20:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Beter op eigen pc blijven zitten
Alhoewel ik het 5 minuten daarvoor nog zei, je staat ingelogd op mijn naam
quote:
Uhh die leg ik je wel een keer uit dan doe jequote:
quote:Op zaterdag 17 december 2011 20:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Uhh die leg ik je wel een keer uit dan doe je![]()
quote:
quote:Op zaterdag 17 december 2011 20:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Uhh die leg ik je wel een keer uit dan doe je![]()
Net als met de X-Factor zeker, beter geluid daar?quote:Op zaterdag 17 december 2011 20:52 schreef iBenny het volgende:
[..]
Was wel leuk. Ik denk dat ik beter in de studio kan kijken dan thuis...
Gewoon een heel andere sfeer.quote:Op zaterdag 17 december 2011 20:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Net als met de X-Factor zeker, beter geluid daar?
Njah geloof ik directquote:Op zaterdag 17 december 2011 20:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
Gewoon een heel andere sfeer.
Qua geluid was het neit heel anders
Multitasken...quote:Op zaterdag 17 december 2011 20:54 schreef Ian_Nick het volgende:
Mensen, ik snap er geen klap van.
Benny zit met slagroom Pictionary te spelen maar ondertussen ook op Fok! te posten!?
* Pikachu Boks aan Benny geeftquote:
1e Kerstdag zijn we met zijn tweetjes, het weekend valt precies foutquote:Op zaterdag 17 december 2011 20:58 schreef iBenny het volgende:
Gaan jullie nog iets doen met de kerst? Of blijven jullie gezellig met zn 4en thuis?
Ohwquote:Op zaterdag 17 december 2011 21:00 schreef Kally het volgende:
[..]
1e Kerstdag zijn we met zijn tweetjes, het weekend valt precies fout
2e kerstdag heb ik mijn mams, broer en neefje en vriendin met dochter te eten en de jongens natuurlijk
Njah is ieder jaar het lijkt nu alleen erger omdat ze het hele weekend dan weg zijnquote:Op zaterdag 17 december 2011 21:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, maar wel 1 van de kerstdagen samen..
Veel plezierquote:Op zaterdag 17 december 2011 21:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Njah is ieder jaar het lijkt nu alleen erger omdat ze het hele weekend dan weg zijn
Anyways wij gaan bank hangen enzulks, fijne avond jullie
Nja, dat is wel kutquote:Op zaterdag 17 december 2011 21:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Njah is ieder jaar het lijkt nu alleen erger omdat ze het hele weekend dan weg zijn
Anyways wij gaan bank hangen enzulks, fijne avond jullie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |