Heb je de spoorkaart van hongarije weleens bekeken?quote:Op maandag 19 december 2011 17:35 schreef b2py het volgende:
Omdat ons spoornet wellicht wat complexer is
Dit lijkt me wel een goed idee eigenlijk. Dan kun je ook makkelijker overschakelen op je kerndienst ipv zoals vorig jaar dat eerst de boel 2 uur heleMAAL plat moet liggen voordat de nooddienst opgestart kan wordenquote:Op maandag 19 december 2011 17:33 schreef Igen het volgende:
Zo doen ze dat bijvoorbeeld in Hongarije ook. Daar staat in de dienstregeling een sneeuwvlok bij alle treinen die bij slecht weer prioriteit hebben (liefst niet opgeheven worden).
Jawel mens, de Horrorwinter Des Doods begint. Ongelovigequote:Op maandag 19 december 2011 17:44 schreef Guppyfriend het volgende:
"Door verwachte weersomstandigheden in het oosten van het land rijden er vanavond vanaf 20:30 uur minder treinen van Utrecht naar Arnhem".
ER - IS - NIKS - AAN - DE - HAND!!
Praise The Lord Hallelujaquote:Op maandag 19 december 2011 17:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jawel mens, de Horrorwinter Des Doods begint. Ongelovige
Het Twitter-account is ook uitgevallen.quote:Op maandag 19 december 2011 17:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Normaal heeft het NS twitteraccount elke minuurt wel wat te melden, maar ineens zijn ze al ruim 20 minuten stil. Kan me moeilijk voorstellen dat JUIST NU niemand iets aan ze te vragen heeft
"In verband met de verwachte weersomstandigheden zijn al onze twitteraars met een sneeuwruimer de kou in geschopt. Geen reisinfo vanavondquote:Op maandag 19 december 2011 17:53 schreef Q. het volgende:
[..]
Het Twitter-account is ook uitgevallen.
En nu in het Nederlands aub.quote:Op maandag 19 december 2011 17:06 schreef b2py het volgende:
Maatregelen zijn bekend:
Serie 3100 vliegt eruit na 21:00 tussen Ede-Wageningen en Arnhem en de 3000 rijdt niet tussen Arnhem en Nijmegen. Serie 1900 rijdt niet tussen Eindhoven en Venlo. Alleen sprinters dus op Eindhoven - Venlo.
Precies.quote:Op maandag 19 december 2011 17:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit lijkt me wel een goed idee eigenlijk. Dan kun je ook makkelijker overschakelen op je kerndienst ipv zoals vorig jaar dat eerst de boel 2 uur heleMAAL plat moet liggen voordat de nooddienst opgestart kan worden
Het is hier geen OHIH hequote:Op maandag 19 december 2011 17:58 schreef greavy het volgende:
[..]
En nu in het Nederlands aub.
Er zijn hier AFSPRAKEN gemaakt dat we, indien een treinserie benoemen, bijv dit gebruiken: 'Serie 1900, IC Den Haag-Venlo ...'.. En niet 'Serie 1900....'
Heeft hij het zelf eindelijk begrepen, ga jij het een beetje lopen verprutsenquote:
Daar doen ze het te overdreven. Dat bedoelde ikquote:Op maandag 19 december 2011 18:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heeft hij het zelf eindelijk begrepen, ga jij het een beetje lopen verprutsen
is voor mijn tijd denk ik, sorry. Zal het na het eten even veranderen.quote:Op maandag 19 december 2011 17:58 schreef greavy het volgende:
[..]
En nu in het Nederlands aub.
Er zijn hier AFSPRAKEN gemaakt dat we, indien een treinserie benoemen, bijv dit gebruiken: 'Serie 1900, IC Den Haag-Venlo ...'.. En niet 'Serie 1900....'
wachtmaar, straks raakt een trein in de slipquote:Op maandag 19 december 2011 17:44 schreef Guppyfriend het volgende:
"Door verwachte weersomstandigheden in het oosten van het land rijden er vanavond vanaf 20:30 uur minder treinen van Utrecht naar Arnhem".
ER - IS - NIKS - AAN - DE - HAND!!
Hey ziggy, heb jij deze week nog diensten overdag?quote:Op maandag 19 december 2011 19:43 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Tja. Beter vooraf maatregelen nemen dan wanneer je in de shit zit. Hoe dat is, hebben we nu al twee winters gezien.
En blijkbaar is dit ook het meteorologentopic?
Zoveel onzin heb ik nog zelden tegelijk in 1 post gezien. Maar goed.quote:Op maandag 19 december 2011 19:43 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Tja. Beter vooraf maatregelen nemen dan wanneer je in de shit zit. Hoe dat is, hebben we nu al twee winters gezien.
En blijkbaar is dit ook het meteorologentopic?
En terecht, ik kon de waterovergang afglijden. Had ik een slee meegenomen dan was ik nog 5 minuten vroeger op het station geweest ook. En ik dacht dat erg was, maar ik Wolvega was de parkeerplaats he-le-maal bedekt in ijs, geen vierkante meter zonder. De parkeerplaats van mijn werk was dan wel weer gestrooidquote:Op maandag 19 december 2011 17:51 schreef b2py het volgende:
In Almere reden de bussen al niet vanochtend door de gladheid! Dus pas maar op!
Dit zal ik vast wel even moeten uitleggen. Here goesquote:Op maandag 19 december 2011 19:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zoveel onzin heb ik nog zelden tegelijk in 1 post gezien. Maar goed.
Mwuah, ik zou het niet eens erg vinden als er ritten uitvallen, zolang ze (in de spits) de treinen die wél rijden maar langer maken. Dat 'vergeet' de NS helaas altijd voor het gemak even.. en dan kom je dus simpelweg de trein niet meer in omdat die al te vol zit, terwijl je sowieso al langer moest wachten ivm minder ritten.quote:Op maandag 19 december 2011 19:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zoveel onzin heb ik nog zelden tegelijk in 1 post gezien. Maar goed.
Ik zou het niet afschuiven op het personeel, eerder op het materieel of de infrastructuurquote:Op maandag 19 december 2011 20:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit zal ik vast wel even moeten uitleggen. Here goes![]()
1. Als dit omstandigheden zijn waarbij men "in de shit zit", zou ik zeggen: Ga capabel personeel zoeken, want zelfs als dit alles tot de max waarheid wordt, is er feitelijk niets aan de hand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |