Katatoon?quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:31 schreef Schenkstroop het volgende:
Thuis gekomen bleef ik een half uur middenin de woonkamer staan. Weet niet waarom. Ik bleef gewoon staan. Stijve beenspieren en wist niet wat ik deed. Gewoon geen zin meer. Toen heb ik zelfs ik denk 20 minuten staand geslapen (met ogen dicht)
Ik sta ook iedere dag om 4.45 op behalve zondag.quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:36 schreef blek het volgende:
Ik ben ook op.
Vanochtend om 5.30 begonnen met werken en was om 15.45 klaar. Morgen weer 5.30 beginnen en later klaar. Helaas heb ik geen tijd om met mijn handen op mijn hoofd te wrijven of in slaap te vallen. Die mazzel heb jij wel.
Dat ik op ben komt meer doordat ik 7 dagen per week zo vroeg begin met werken. Maar het voordeel is dat ik geen tijd heb voor zelfmedelijden.quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:39 schreef etuiedelapiel het volgende:
[..]
Ik sta ook iedere dag om 4.45 op behalve zondag.
Maar lig er wel om 10.00 uur in en heb nergens last van.
Baat het niet,schaad het niet, toch?quote:Op zaterdag 17 december 2011 20:14 schreef Daniel1976 het volgende:
Kijk ook eens in dit topic:
Depressie door vitamine D tekort?
Hoewel ik geen voorstander ben van losse vitamines slikken.
Het is gewoon niet mijn ding. Dan liever lichttherapie. En ik kan vertellen dat op vakantie gaan naar de Sahara echt geweldig werkt.quote:Op zaterdag 17 december 2011 20:17 schreef etuiedelapiel het volgende:
[..]
Baat het niet,schaad het niet, toch?
dat.quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:42 schreef kikoooooo het volgende:
Misschien moet je eens een normaal ritme aanmeten ipv tot 6 uur in de ochtend te fokken, om vervolgens de hele dag in je bed te liggen fet-sin ruften te laten en de rest van de wereld de schuld te geven van je problemen.
Dat gaat niet op bij het slikken van teveel vitamine D.quote:Op zaterdag 17 december 2011 20:17 schreef etuiedelapiel het volgende:
Baat het niet,schaad het niet, toch?
Wat Re zegt.quote:
Teveel kan juist weer slecht zijn voor de inwendige mens idd.quote:Op zondag 18 december 2011 01:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat gaat niet op bij het slikken van teveel vitamine D.
Inderdaad, bespreek het met je huisarts en vraag of je misschien baat zou kunnen hebben bij lichttherapie.quote:[..]
Wat Re zegt.
Ja, want iedereen kan even een week vrijmaken om naar de Sahara te gaanquote:Op zaterdag 17 december 2011 20:19 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Het is gewoon niet mijn ding. Dan liever lichttherapie. En ik kan vertellen dat op vakantie gaan naar de Sahara echt geweldig werkt.
Schenkstroop heeft altijd weekendquote:Op donderdag 22 december 2011 11:39 schreef Ms.Wiggles het volgende:
[..]
Ja, want iedereen kan even een week vrijmaken om naar de Sahara te gaan
Wat hij zegt.quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:42 schreef kikoooooo het volgende:
Misschien moet je eens een normaal ritme aanmeten ipv tot 6 uur in de ochtend te fokken, om vervolgens de hele dag in je bed te liggen fet-sin ruften te laten en de rest van de wereld de schuld te geven van je problemen.
Ik heb het even verbeterd, Maan!quote:Op donderdag 22 december 2011 11:43 schreef Maanvis het volgende:
TS is in geen velden of wegen te bekennen terwijl ie wel in andere topiques reageert. VerdachtTypisch.
We kennen TS al wat langer.quote:Op donderdag 22 december 2011 11:43 schreef Maanvis het volgende:
TS is in geen velden of wegen te bekennen terwijl ie wel in andere topiques reageert. Verdacht.
Hoezo niet dan? Hij kan ook posten .. dan kan ie ook de brug bedienen, vuilnis verzamelen of iets anders nuttigsquote:
Schenkstroop zit liever thuis.quote:Op donderdag 22 december 2011 11:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hoezo niet dan? Hij kan ook posten .. dan kan ie ook de brug bedienen, vuilnis verzamelen of iets anders nuttigs
Je kunt ook thuiswerker worden, dan moet je mails beantwoorden, enveloppen likken, op kinderen passen. Zoveel keuzesquote:
Er is vaak overlapquote:
Helemaal niet.quote:Op donderdag 22 december 2011 12:18 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Dat is precies het probleem.
Zonder gekkigheid denk ik dat met regelmaat, en iets om handen waardoor hij geen tijd heeft om in de knoop te raken met de meest complexe vraagstukken, TS een stuk beter af is.quote:
Je kan ook een bord voor je kop hangen en net doen alsof er niks aan de hand is.quote:Op donderdag 22 december 2011 12:27 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Zonder gekkigheid denk ik dat met regelmaat, en iets om handen waardoor hij geen tijd heeft om in de knoop te raken met de meest complexe vraagstukken, TS een stuk beter af is.
Dat zou inderdaad heel stom zijn.quote:Op donderdag 22 december 2011 12:36 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Je kan ook een bord voor je kop hangen en net doen alsof er niks aan de hand is.
bahquote:Op donderdag 22 december 2011 12:21 schreef vosss het volgende:
Ik denk dat TS inmiddels in een warm bad zit met wat scheermesjes
Ik weet dat veel vitmaines in pilvorm waardeloos zijn omdat je zoiets organisch met levende enzymen moet innemen. Ipv opgedroogd. Vraag me af of Vitamine D in pilvorm een uitzodnering daarop isis. Ik begrijp ook wel dat de zon vele malen beter is maarja. Heb wel al een potje gehaald. Tussen merken zit niet zo heleveel verschil kwa D3 kun je niet zo heel fout lees ik. kwaliteit is overal hetzelfde.quote:Op zaterdag 17 december 2011 20:14 schreef Daniel1976 het volgende:
Kijk ook eens in dit topic:
Depressie door vitamine D tekort?
Hoewel ik geen voorstander ben van losse vitamines slikken.
komt door je instelling, niet door je gezondheid.quote:Op donderdag 22 december 2011 18:08 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik weet dat veel vitmaines in pilvorm waardeloos zijn omdat je zoiets organisch met levende enzymen moet innemen. Ipv opgedroogd. Vraag me af of Vitamine D in pilvorm een uitzodnering daarop isis. Ik begrijp ook wel dat de zon vele malen beter is maarja. Heb wel al een potje gehaald. Tussen merken zit niet zo heleveel verschil kwa D3 kun je niet zo heel fout lees ik. kwaliteit is overal hetzelfde.
Of het al werkt wet ik niet. Ik voel me altijd wel kut das een gegeven.
ga jij nou maar je java programmerne ofzo. Want volgens mij ben jij geen bioloog of medicus.quote:Op donderdag 22 december 2011 18:10 schreef Maanvis het volgende:
[..]
komt door je instelling, niet door je gezondheid.
genoeg mensen die dat wel zijn die dat al gezegd hebben. het is duidelijk dat jij jezelf depressief maakt met je gedrag, je karakter en je instelling. verander dat nou eens, desnoods met hulp van een deskundige, anders word je nooit gelukkig.quote:Op donderdag 22 december 2011 18:11 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
ga jij nou maar je java programmerne ofzo. Want volgens mij ben jij geen bioloog of medicus.
Als ik dat zou willen dan deed ik dat gewoon. Zo simpel is het.quote:Op donderdag 22 december 2011 18:37 schreef Schenkstroop het volgende:
Het is altijd instelling volgens velen. Maar je kan ook gewoon ziek zijn. lijkt me logisch.
Voorbeeld: volgens mij ben jij ook een mollige dikkerd. Als jij ervaring hebt met proberen aftevallen enzo. Hoe goed lukt(e) dat jou. En vind jij dan nogsteeds dat het alleen te maken heeft 'instelling en wilskracht' ?
Sommige aandoeningen zijn niet te genezen.quote:Op donderdag 22 december 2011 18:39 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Als ik dat zou willen dan deed ik dat gewoon. Zo simpel is het.
Maar jij zwelgt in je medelijden, al jaren. Daarom ben je zo ongelukkig en niet omdat je ziek bent, maar omdat je weigert om de simpele stappen die er toe zullen leiden dat je niet meer ziek bent, niet wilt ondernemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |