Datquote:Op zaterdag 17 december 2011 19:16 schreef Greys het volgende:
Wat een vreselijk lekker hondje, Bamba![]()
Nee, Cat.quote:
ANTM!quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:23 schreef Greys het volgende:
Komt er nog iets leuks op tievie vanaaf?
Ik had de LaPoquote:Op zaterdag 17 december 2011 19:21 schreef Loveless85 het volgende:
Pff je had 'm al klaar staan
Mijn kerstkaartensletten TT dan?
New Kids 2quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:23 schreef Greys het volgende:
Nee.quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:23 schreef Greys het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa?quote:
quote:
Nee, want we hebben een flatscreen dus daar kan je bekant niks op kwijt.quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:23 schreef Greys het volgende:
Vroeger was alles beter.quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:25 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee, want we hebben een flatscreen dus daar kan je bekant niks op kwijt.
Bij vrouwen vaak andersom hoor, dat het vroeger minder breed wasquote:Op zaterdag 17 december 2011 19:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Vroeger was alles beter.En breder.
Topfilm!quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:27 schreef Qwea het volgende:
http://www.tvgids.nl/programma/11953374/20%3A00Transporter_3/
Bij mij nietquote:Op zaterdag 17 december 2011 19:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Bij vrouwen vaak andersom hoor, dat het vroeger minder breed was
Alleen bij vrouwen?quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Snel, zoek je foon!Anders istie weg!
Suggereer jij nu dat breder minder goed is?quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee, ik ga geen foto's posten van toen ik 10 kilo meer woogquote:
Snel Q! Shop er een foon in!quote:
quote:
Het was wel een beetje opdringerig.quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:31 schreef Ynske het volgende:
[..]
k wens t je, maar als je dr niets mee wilt doen, ook goed
Dankjewel he.quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:31 schreef Ynske het volgende:
[..]
k wens t je, maar als je dr niets mee wilt doen, ook goed
quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het was wel een beetje opdringerig.
quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het was wel een beetje opdringerig.
Van de...... ?quote:
Dat lees je toch, of heb je stront in je ogen?quote:
quote:
quote:
Effe checken of jullie nog opletten.quote:
Dus je weegt 40 kilo? Anorexia patient.quote:
Zeg kutje reageer je PMS eens op een ander af.quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:33 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat lees je toch, of heb je stront in je ogen?
EN DAT BEPAAL JIJ?quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:34 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Zeg kutje reageer je PMS eens op een ander af.
Het is wel een beetje opdringerig.quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:34 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Zeg kutje reageer je PMS eens op een ander af.
That's just the way I roll.quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het is wel een beetje opdringerig.
He wat?quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:36 schreef Greys het volgende:
Oh God, is er al een synchrone cyclus?
JA!quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:36 schreef Muis006 het volgende:
[..]
TOEVALLIG WEL JA!
Problemen mee!?
heh??quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:36 schreef Greys het volgende:
Je cyclus schat. Synchroon en zulks.quote:
Engerdquote:Op zaterdag 17 december 2011 19:37 schreef Loveless85 het volgende:
SYNC UP!
Maar ik neem aan dat de meesten wel aan de pil zijn, dus dan gaat niet op, toch?
Tombo niet, die is voorbehoudsmiddelloos.quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:37 schreef Loveless85 het volgende:
SYNC UP!
Maar ik neem aan dat de meesten wel aan de pil zijn, dus dan gaat niet op, toch?
Ik doneer R in deze cyclusquote:Op zaterdag 17 december 2011 19:36 schreef Greys het volgende:
O ben ik je schat nu.quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je cyclus schat. Synchroon en zulks.
Smaken verschillen.quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:38 schreef Greys het volgende:
Zo schattig trouwens, mijn vader en moeder zijn een weekendje weg en waren daar naar de bioscoop geweest. New Year's Eve hebben ze gezien.
Zoooooooo een enorm leuke film! Zelfs je vader vond hem leuk! En Bon Jovi en Robert de Niro zaten er in!!! Echt de leukste film die we sinds tijden gezien hebben!!!"
En op imdb krijgt ie 1 ster van de 10 geloof ik en zijn de commentaren unaniem 'worst movie ever'.
Zegt niksquote:Op zaterdag 17 december 2011 19:38 schreef Greys het volgende:
Zo schattig trouwens, mijn vader en moeder zijn een weekendje weg en waren daar naar de bioscoop geweest. New Year's Eve hebben ze gezien.
Zoooooooo een enorm leuke film! Zelfs je vader vond hem leuk! En Bon Jovi en Robert de Niro zaten er in!!! Echt de leukste film die we sinds tijden gezien hebben!!!"
En op imdb krijgt ie 1 ster van de 10 geloof ik en zijn de commentaren unaniem 'worst movie ever'.
Hij leek mij ook zo leukquote:Op zaterdag 17 december 2011 19:38 schreef Greys het volgende:
Nee hoor lievurt, dat was sarcastisch bedoeld.quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:38 schreef Muis006 het volgende:
[..]
O ben ik je schat nu.
Dat vind ik wel wat opdringerig.
quote:
Nou kijk... ga effe zitten...quote:
GADVERDAMMEquote:Op zaterdag 17 december 2011 19:39 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
Nou kijk... ga effe zitten...
Vrouwen hebben ééns per maand dat er een eicel...
quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:38 schreef Muis006 het volgende:
[..]
O ben ik je schat nu.
Dat vind ik wel wat opdringerig.
WTF?quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:39 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
Nou kijk... ga effe zitten...
Vrouwen hebben ééns per maand dat er een eicel...
Ik vond Valentine's Day destijds gruwelijk. En deze schijnt nog veel slechter te zijnquote:
Jij niet hoor.quote:
Dat wilde ik net zeggen, het klinkt een beetje als Valentines Day, zo'n film omtrent een feestdag, met echt 20 celebrities er in ofzoquote:Op zaterdag 17 december 2011 19:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vond Valentine's Day destijds gruwelijk. En deze schijnt nog veel slechter te zijn![]()
Maar ik wil hem ook wel zien hoorSarah Jessica Parker, Bon Jovi, I'm in!
Allemaal Love Actually wannabeesquote:Op zaterdag 17 december 2011 19:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat wilde ik net zeggen, het klinkt een beetje als Valentines Day, zo'n film omtrent een feestdag, met echt 20 celebrities er in ofzo
quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar kunnen we het nog eens over hebben...
Wat weet jij van Ll dat ik niet weet?quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar kunnen we het nog eens over hebben...
Begint de titilsong metquote:Op zaterdag 17 december 2011 19:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vond Valentine's Day destijds gruwelijk. En deze schijnt nog veel slechter te zijn![]()
Maar ik wil hem ook wel zien hoorSarah Jessica Parker, Bon Jovi, I'm in!
Who am I kidding, eigenlijk wist ik dat al.quote:
quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat weet jij van Ll dat ik niet weet?
I know mah bro's, yo.quote:
OMG!quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:42 schreef Qwea het volgende:
kijk eens wat ik tegenkwam?
http://forum.fok.nl/topic/1746324#105236060
En waarom zou .....quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:43 schreef Qwea het volgende:
Hey Cat, dit is wat voor jou joh http://forum.fok.nl/topic/1746324#105661526
quote:
Waarom heeft die persoon een rozijnenbrood op schoot?quote:
Eigenlijk nooit, maar toen bedacht ik me dat IM daar wel had gepostquote:Op zaterdag 17 december 2011 19:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]![]()
Q, hoe vaak zit jij in KPD, hmmm? Vieslakje.
quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:50 schreef Loveless85 het volgende:
Arme Tombo
Zou hij ook een kaartje krijgen?
Ik ga![]()
Fijne avond
Ga je kaartjes schrijven?quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:50 schreef Loveless85 het volgende:
Arme Tombo
Ik ga![]()
Fijne avond
quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:50 schreef Loveless85 het volgende:
Arme Tombo
Ik ga![]()
Fijne avond
Metquote:Op zaterdag 17 december 2011 19:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, ik heb BLAUWE kaartjes, geen rode
quote:
Dat is zo erg he? Ik wilde vorige week choco rozijnen pakken: had ik pinda's gekocht.quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:58 schreef Qwea het volgende:
meh, ik ging heel blij choco pinda's pakken... ze vallen toch tegen
Ik had ook rozijnen moeten kopenquote:Op zaterdag 17 december 2011 19:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat is zo erg he? Ik wilde vorige week choco rozijnen pakken: had ik pinda's gekocht.
Faalquote:Op zaterdag 17 december 2011 20:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik had ook rozijnen moeten kopendie pinda's zijn niet zo lekker
Ik had kerstboodschappen gedaan alvast... de helft is al op
Tapasquote:Op zaterdag 17 december 2011 20:02 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Faal
Ik maak voor kerstavond tapas
Faal!quote:Op zaterdag 17 december 2011 20:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik had ook rozijnen moeten kopendie pinda's zijn niet zo lekker
Ik had kerstboodschappen gedaan alvast... de helft is al op
Njam!quote:Op zaterdag 17 december 2011 20:02 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Faal
Ik maak voor kerstavond tapas
Jaquote:Op zaterdag 17 december 2011 20:12 schreef Cat22 het volgende:
We hebben het hier veel teveel over eten.
Fixed.quote:Op zaterdag 17 december 2011 20:15 schreef tombolafan het volgende:
Je kan het NOOIT teveel over eten hebben
Ja ik ookquote:
5 burenkaarten! Dat doe je goed! Ik heb er maar eentje die kaartwaardig (quote:Op zaterdag 17 december 2011 20:57 schreef tombolafan het volgende:
Zoooooo, 5 kaarten al in de brievenbus gedaan (buren)
En ik heb al 7 kaarten ontvangen
Maar ik ben er 3 een beetje kwijt nu
Nou ja, kwijt, kwijt, opgeruimd en ik weet even niet waar (standaard was nog niet leeggemaakt) en 1 ligt bij mn moederquote:Op zaterdag 17 december 2011 20:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
5 burenkaarten! Dat doe je goed! Ik heb er maar eentje die kaartwaardig () is.
8 kaarten ontvangen en nul kwijt.
Zal wel door de kerstpostdrukte komenquote:Op zaterdag 17 december 2011 21:00 schreef ferrari_rood het volgende:
Hier faalt de post hopelijk. Geboortekaartje van nichtje nog niet ontvangen en ons gestuurde kaartje is daar ook nog niet aangekomen
Gister en vandaag weer eens extra beseft hoe belangrijk eten en slapen zijn voor een mens. Je kunt echt alles aan als je die twee dingen maar kunt doen. De zaligheid.quote:Op zaterdag 17 december 2011 20:12 schreef Cat22 het volgende:
We hebben het hier veel teveel over eten.
Oh wat erg!quote:Op zaterdag 17 december 2011 21:02 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Gister en vandaag weer eens extra beseft hoe belangrijk eten en slapen zijn voor een mens. Je kunt echt alles aan als je die twee dingen maar kunt doen. De zaligheid.
Wat een paar ontzettende rare dagen en de komende week nog te gaan.
gisternacht kreeg ik een telefoontje van mijn stiefbroertje dat mijn vader een hartinfarct had gehad en dat het slecht ging. Een uurtje later gaf hij mij het nummer van de arts. Mijn vader was op dat moment stabiel. Dus ik ben 's morgens opgestaan en naar mijn werk gegaan. Mijn collega secretaresses hadden al vakantie en ik zou er alleen zijn voor twee afdelingen. Ik dacht: ik ga op zoek naar iemand voor overdracht, doe de meest spoedeisende zaken en dan ga ik naar Eindhoven, naar mijn vader. Ik belde eerst de arts. Die zei gelijk: kun je direct komen, want het gaat slecht. Dat maar gelijk gedaan. Bij aankomst was mijn vader al in slaap gebracht en het was me gelijk duidelijk dat ie dat niet ging redden. Gisteravond om 18.05 heb ik hem uitgeleide mogen doen.
quote:Op zaterdag 17 december 2011 21:04 schreef ferrari_rood het volgende:
Nok gecondoleerd met het verlies van je vader.
Als je een slaapplek hier nodig hebt weet je mij te vinden he.
Heb je dan ook contact met die buren? (ik zou heb zelf een beetje vreemd vinden om een kaartje in de bus te vinden van een mij onbekende buurvrouwquote:Op zaterdag 17 december 2011 21:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou ja, kwijt, kwijt, opgeruimd en ik weet even niet waar (standaard was nog niet leeggemaakt) en 1 ligt bij mn moeder
En ik woon hier net en wil niet rot overkomen dus heb mn hele rijtje gestuurd (kaarten kosten niks, postzegels alleen)
quote:Op zaterdag 17 december 2011 21:06 schreef Greys het volgende:
Heel veel sterkte Nok![]()
En ik schrok me dood dat ik, toen ik gepost had op je FB, ineens zag 'You like this'. Ik ben er nog niet uit of dat ik per ongeluk klikte of dat dat automatisch gaat als je er onder post...
De vlekken schoten in mijn nek, echtquote:Op zaterdag 17 december 2011 21:07 schreef nokwanda het volgende:
[..]Ik moest lachen om je reactie. Dat gaf niks hoor meid. Ik vatte dat niet op als raar.
Wat sterk van je.quote:Op zaterdag 17 december 2011 21:09 schreef nokwanda het volgende:
Dank jullie wel meiden en mannen.
Het is wel verdrietig, maar het gaat wel goed hoor.
Ik kan hem wel laten gaan. Niet dat je daarin keus hebt, maar heb het bij mezelf met een ander sterfgeval ook wel anders meegemaakt. Ik trek dit wel. En met mijn NokManda aan mijn zijde gaat het prima. Ik ben zoooooo blij dat ik met hem getrouwd ben. Hij pakt zoveel werk op dat nu gedaan moet worden.
Ik zie het gewoon voor me.quote:Op zaterdag 17 december 2011 21:09 schreef Greys het volgende:
[..]
De vlekken schoten in mijn nek, echt
Ik dacht echt 'NEEEEEEEEEEEEEEE, WTF, ik like dit helemaal niet...'
Rots in de branding dus. Heel fijn en heel belangrijk.quote:Op zaterdag 17 december 2011 21:09 schreef nokwanda het volgende:
Dank jullie wel meiden en mannen.
Het is wel verdrietig, maar het gaat wel goed hoor.
Ik kan hem wel laten gaan. Niet dat je daarin keus hebt, maar heb het bij mezelf met een ander sterfgeval ook wel anders meegemaakt. Ik trek dit wel. En met mijn NokManda aan mijn zijde gaat het prima. Ik ben zoooooo blij dat ik met hem getrouwd ben. Hij pakt zoveel werk op dat nu gedaan moet worden.
Ja dat deed ik dus ook meteen, un-liken binnen 2 seconden!quote:Op zaterdag 17 december 2011 21:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik zie het gewoon voor me.![]()
(kun je het niet unlinken of zo? )
quote:Op zaterdag 17 december 2011 21:09 schreef Greys het volgende:
[..]
De vlekken schoten in mijn nek, echt
Ik dacht echt 'NEEEEEEEEEEEEEEE, WTF, ik like dit helemaal niet...'
Ik zeg allen gedag, heb me aan allemaal voorgesteld, heb bij de ene kant bij 2 huizen wel eens pakjes gehaald, en die ander "deel" ik een balkon mee. De andere kant zijn 2 oude stellen die alletwee hebben aangeboden me hulp te bieden indien nodig, en van 1 van hen heb ik een kaartje ook al gehad. Lijkt me dus niet heel raar om te sturenquote:Op zaterdag 17 december 2011 21:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heb je dan ook contact met die buren? (ik zou heb zelf een beetje vreemd vinden om een kaartje in de bus te vinden van een mij onbekende buurvrouw)
Ik heb in mijn straat alleen 'hallo' contact. Behalve met de mensen naast mij natuurlijk, die kan ik altijd bellen als er iets is.In het huis daarnaast wonen rare mensen (buuf heeft er herrie mee
). Ik heb er niks mee en niks tegen. Deze week hadden ze een pakje voor me aangenomen, ik kwam om 22.30 uur thuis en vond het niet netjes om dan nog aan te bellen. Dus de volgende dag na het werk pakje opgehaald: 'Ik had je gisteren al verwacht'.
![]()
Alsof ze zo blij waren geweest als ik om half 11 's avonds nog had aangebeld.Toen ik dat zei was er opeens een lampjes moment.
Maja, zo zijn ze, ze trekken regelmatig hun eigen conclusies en hebben een aha moment als ze achteraf de context horen en het toch best logisch blijkt. Dus met hen houd ik lekker 'hallo' contact.
Ditquote:Op zaterdag 17 december 2011 21:14 schreef Greys het volgende:
Wat een heer-lijk beestje Bamba! Echt zalig bekkie!
Och, wat een bekkie. Hij glimlacht gewoonquote:Op zaterdag 17 december 2011 21:13 schreef Bamba het volgende:
Dank jullie wel allemaal! We zijn zo verliefd op 'm. Hij ligt heerlijk op de bank bij ons te slapen nu. Hij is heerlijk speels en erg op z'n gemak. Gizmo negeert 'm vooral nog
Hij heeft ook al 2 keer een plasje buiten gedaan. Grote knul
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niks mis mee toch. Het is een lief gebaar.quote:Op zaterdag 17 december 2011 21:15 schreef tombolafan het volgende:
Sowieso heb ik de kaarten al gepost dus kan ze niet meer terughalen
Dan heb je er meer contact mee dan ik met mijn buren. Maakt het heel logisch hoor.quote:Op zaterdag 17 december 2011 21:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik zeg allen gedag, heb me aan allemaal voorgesteld, heb bij de ene kant bij 2 huizen wel eens pakjes gehaald, en die ander "deel" ik een balkon mee. De andere kant zijn 2 oude stellen die alletwee hebben aangeboden me hulp te bieden indien nodig, en van 1 van hen heb ik een kaartje ook al gehad. Lijkt me dus niet heel raar om te sturen
Hengelen door de brievenbus!quote:Op zaterdag 17 december 2011 21:15 schreef tombolafan het volgende:
Sowieso heb ik de kaarten al gepost dus kan ze niet meer terughalen
Bawwwww!quote:Op zaterdag 17 december 2011 21:13 schreef Bamba het volgende:
Dank jullie wel allemaal! We zijn zo verliefd op 'm. Hij ligt heerlijk op de bank bij ons te slapen nu. Hij is heerlijk speels en erg op z'n gemak. Gizmo negeert 'm vooral nog
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ja joh, niet te geloven toch?!?quote:Op zaterdag 17 december 2011 21:16 schreef Rewimo het volgende:
Och Nok, dat is wel heel snel gegaan... Gecondoleerd
Hoe oud was je vader?quote:Op zaterdag 17 december 2011 21:19 schreef nokwanda het volgende:
ja joh, niet te geloven toch?!?
Maar weet je... het drukt me toch wel weer met mijn neus op een feit dat ik al wist en in praktijk bracht: wees alsjeblieft iedere dag op zijn minst een beetje gelukkig, want het kan zomaar over zijn.
Zoooooo belangrijk.
En als je dan toch in zo'n toch energievretende situatie zit... al kan je nieteens aan eten denken... doe het nou maar wel. Je knapt er echt van op en je kunt de wereld beter aan.
Jompel alsjeblieft wel!!!!!! En deel het met ons.quote:Op zaterdag 17 december 2011 21:21 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik werd deze week idd ook weer hard met mijn neus op de ziekte van mijn moeder gedrukt.
En ik wilde eigenlijk jompelen voor iets maar is niet zo'n geschikt moment nu
veeeeel te jong, net 67 geworden vorige maandquote:
Da's echt geen leeftijd om te overlijden.quote:Op zaterdag 17 december 2011 21:25 schreef nokwanda het volgende:
[..]
veeeeel te jong, net 67 geworden vorige maand
Ach Nokwanda wat is dat snel gegaan, gecondoleerdquote:Op zaterdag 17 december 2011 21:02 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Gister en vandaag weer eens extra beseft hoe belangrijk eten en slapen zijn voor een mens. Je kunt echt alles aan als je die twee dingen maar kunt doen. De zaligheid.
Wat een paar ontzettende rare dagen en de komende week nog te gaan.
gisternacht kreeg ik een telefoontje van mijn stiefbroertje dat mijn vader een hartinfarct had gehad en dat het slecht ging. Een uurtje later gaf hij mij het nummer van de arts. Mijn vader was op dat moment stabiel. Dus ik ben 's morgens opgestaan en naar mijn werk gegaan. Mijn collega secretaresses hadden al vakantie en ik zou er alleen zijn voor twee afdelingen. Ik dacht: ik ga op zoek naar iemand voor overdracht, doe de meest spoedeisende zaken en dan ga ik naar Eindhoven, naar mijn vader. Ik belde eerst de arts. Die zei gelijk: kun je direct komen, want het gaat slecht. Dat maar gelijk gedaan. Bij aankomst was mijn vader al in slaap gebracht en het was me gelijk duidelijk dat ie dat niet ging redden. Gisteravond om 18.05 heb ik hem uitgeleide mogen doen.
quote:Op zaterdag 17 december 2011 21:13 schreef Bamba het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, dat is echt veel te jongquote:Op zaterdag 17 december 2011 21:25 schreef nokwanda het volgende:
veeeeel te jong, net 67 geworden vorige maand
Ik ben heel blij dat we twee weken geleden spontaan op bezoek zijn gegaan. Stonden we zo ineens in zijn achtertuin: hoooooiquote:Op zaterdag 17 december 2011 21:38 schreef vamperotica het volgende:
Fijn dat je nog afscheid hebt kunnen nemen Nok, ook al was hij al in slaap.
Nee gelukkig nietquote:Op zaterdag 17 december 2011 21:42 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Als in: een lege envelop bij de buren naar binnen gedaan?
NOES WAT DOE JEquote:Op zaterdag 17 december 2011 21:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet
Als in: 77 kaarten geschreven
Herstel: 79quote:Op zaterdag 17 december 2011 21:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet
Ik was er na 18 kaartjes al helemaal klaar mee.quote:
aaaahwquote:Op zaterdag 17 december 2011 21:13 schreef Bamba het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die ogenquote:Op zaterdag 17 december 2011 21:13 schreef Bamba het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou.... echt kwalen... het werden er meer met de leeftijd. Maar hij gebruikte al 40 jaar depakine voor zijn epilepsie tgv een zwaar auto-ongeluk. De huisarts had hem medicatie gegeven voor een bronchitis en dacht dat de pijn die hij voelde de laatste tijd de bijwerkingen van de medicijnen waren. Maar nu bleek dat hij eigenlijk vanaf maandag al een continue hartinfarct had met als klapper die van donderdag avond laat. Ze hebben hem gelijk gedotterd, maar kwamen tot de conclusie dat zijn rechter kransslagader compleet geblokkeerd was en dat dat niet van een dagje was. Zijn rechter hartkamer werkte namelijk niet meer en was al deels afgestorven. Daarnaast waren zijn aderen van slechte kwaliteit, naar bleek.quote:Op zaterdag 17 december 2011 21:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Da's echt geen leeftijd om te overlijden.![]()
Had hij al eerder kwalen of was deze hartaanval totaal onverwacht?
Soms is dat echt zo geweldig om te beseffen hoeveel mazzel je kunt hebbenquote:Op zaterdag 17 december 2011 21:29 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik had vandaag bezoek met van een vriendin met een niet zo vrolijk baby ( zijn ook met onderzoeken ed bezig) en ik was echt intens gelukkig met mijn vrolijk muppie. Ze doet het zo geweldig goed.
Met mijn moeder is het goed maar ik weet nu dus wel hoe snel het mis kan gaan. ik wist dus niet dat je lymfe ook zo dicht bij je luchtpijp zitten.
Blissje!quote:Op zaterdag 17 december 2011 21:50 schreef MissBliss het volgende:
Jeetje nok, gecondoleerd![]()
Wat kan dat snel gaan hè, ongelofelijk blijft dat toch, iemand kan ineens weg zijn..
Wat kom je sterk over! Fijn om te lezen dat je zoveel steun hebt aan nokman!
Goed zoquote:Op zaterdag 17 december 2011 21:53 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dag Qutje
tentamen gisteren gehaald
ik ben een veritable mack daddy
quote:Op zaterdag 17 december 2011 21:45 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik ben heel blij dat we twee weken geleden spontaan op bezoek zijn gegaan. Stonden we zo ineens in zijn achtertuin: hoooooi
Nee, wel tempura van tongquote:Op zaterdag 17 december 2011 21:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
Goed zo![]()
![]()
Heb je er een berlinerbol op gegeten?
en die moest ik even googlenquote:
Omg, solero taartquote:Op zaterdag 17 december 2011 21:55 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee, wel tempura van tongen taart die naar solero smaakte
Ik moest aan je denken vanochtend.quote:Op zaterdag 17 december 2011 21:50 schreef MissBliss het volgende:
Jeetje nok, gecondoleerd![]()
Wat kan dat snel gaan hè, ongelofelijk blijft dat toch, iemand kan ineens weg zijn..
Wat kom je sterk over! Fijn om te lezen dat je zoveel steun hebt aan nokman!
Hey Qwee!quote:
You know it.quote:Op zaterdag 17 december 2011 21:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
en die moest ik even googlenBBT
A 'Mac Daddy' is a street term for a man who has a way with women or who is particularly cool. The term 'mack' is actually derived from French ('maqereau') by way of Creole and means 'pimp'.
quote:Op zaterdag 17 december 2011 21:57 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hey Qwee!
Alles goed met je mannen?
Ik zal je pm'enquote:Op zaterdag 17 december 2011 21:57 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik moest aan je denken vanochtend.
Hey, nu ik je toch hier zie. Ik wilde jullie een kaartje sturen, mag ik je adres? Of een postadres?
Hoe je op dat moment reageert kan echt heul raar zijnquote:Op zaterdag 17 december 2011 21:55 schreef vamperotica het volgende:
[..]![]()
Vond het met mijn papa zo ontzettend raar "toen" Ook dat ik precies wist wat het politiebusje wat de staat in kwam rijden kwam doen.... Daarna zoessie bellen enzo.....
Redelijkquote:
En zo snel kan het dan gaan he.....quote:Op zaterdag 17 december 2011 21:51 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nou.... echt kwalen... het werden er meer met de leeftijd. Maar hij gebruikte al 40 jaar depakine voor zijn epilepsie tgv een zwaar auto-ongeluk. De huisarts had hem medicatie gegeven voor een bronchitis en dacht dat de pijn die hij voelde de laatste tijd de bijwerkingen van de medicijnen waren. Maar nu bleek dat hij eigenlijk vanaf maandag al een continue hartinfarct had met als klapper die van donderdag avond laat. Ze hebben hem gelijk gedotterd, maar kwamen tot de conclusie dat zijn rechter kransslagader compleet geblokkeerd was en dat dat niet van een dagje was. Zijn rechter hartkamer werkte namelijk niet meer en was al deels afgestorven. Daarnaast waren zijn aderen van slechte kwaliteit, naar bleek.
Een jaar geleden vond ik hem er slecht uitzien en had ik het wel verwacht. Nu eigenlijk niet meer.
quote:Op zaterdag 17 december 2011 21:57 schreef Qwea het volgende:
Als je bij google "let it snow" intypt gaat het sneeuwen
Hij heeft geen klap te doen joh! Ga es wat reuring schoppen daar of zo.quote:
Wehehehe, scherm volgesneeuwd.quote:Op zaterdag 17 december 2011 21:57 schreef Qwea het volgende:
quote:Op zaterdag 17 december 2011 22:01 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik wil eigenlijk ook n kaartje sturen als dat mag
Wehehehequote:Op zaterdag 17 december 2011 22:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hij heeft geen klap te doen joh! Ga es wat reuring schoppen daar of zo.
quote:Op zaterdag 17 december 2011 22:05 schreef tombolafan het volgende:
Zo, 47 kaarten met postzegel, 3 voor het buitenland, en 30 om gewoon uit te delen/rond te brengenIk ben er weer een jaar klaar mee
Ja ik begrijp hetquote:Op zaterdag 17 december 2011 22:06 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
thanks
tja ik weet wel waar jullie huis woontmaar beetje ver om n kaartje langs te brengen
Bij mama was ik 16 (in 1990)..... Papa was in 2004. Bij mama wel afscheid kunnen nemen, bij papa niet..... "Voelt" heel andersquote:Op zaterdag 17 december 2011 21:59 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hoe je op dat moment reageert kan echt heul raar zijn
Maar jij was toen nog zo jong. Dan reageer je meestal al helemaal anders. Ik denk dat het dan veel moeilijker te verteren is allemaal.
Ooooohquote:Op zaterdag 17 december 2011 21:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet
quote:Op zaterdag 17 december 2011 21:57 schreef Qwea het volgende:
Ja maar dat is veeeeeeeeeeeeeeeeeeeel duurderquote:Op zaterdag 17 december 2011 22:09 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oooooh
Schrijven doe ik niet, trouwens... ik laat altijd fotokaartjes maken van eigen foto's - meestal met de katten- en naam en adres laat ik erbij op zetten.
dat is toch heel begrijpelijk? en ik wilde al langer kaartje sturen maar had t adres niet dus nu t hier gevraagd was dacht ik eraanquote:Op zaterdag 17 december 2011 22:08 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja ik begrijp het![]()
Ik stuur dit jaar geen kaartjes
Ben er niet aan toe gekomen en nu heb ik er geen zin meer in. Nou ja, komt volgend jaar wel weer!
dit liedje is ook al oud toch?quote:Op zaterdag 17 december 2011 22:28 schreef Greys het volgende:
Wie wil er even helpen... dit liedje (X factor winnares UK van een paar jaar geleden) .. dat refrein, waar lijkt dat nou heel erg op?Steeds als ik het hoor dan vind ik het heel erg op een ander liedje lijken, alleen het refrein dan.
Even spoelen naar 0.50 als je het begin niet wilt horen
Ja maar ik ken dat refrein van een ánder liedjequote:Op zaterdag 17 december 2011 22:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
dit liedje is ook al oud toch?
quote:Op zaterdag 17 december 2011 22:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar ik ken dat refrein van een ánder liedje
?quote:Many critics have noted the song's resemblance to a nursery rhyme.[8]
Hooray, hooray, it's a holi-holidayquote:Op zaterdag 17 december 2011 22:28 schreef Greys het volgende:
Wie wil er even helpen... dit liedje (X factor winnares UK van een paar jaar geleden) .. dat refrein, waar lijkt dat nou heel erg op?Steeds als ik het hoor dan vind ik het heel erg op een ander liedje lijken, alleen het refrein dan.
Even spoelen naar 0.50 als je het begin niet wilt horen
Iets van Boney Mquote:Op zaterdag 17 december 2011 22:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar ik ken dat refrein van een ánder liedje
jaaaaaaaa diequote:Op zaterdag 17 december 2011 22:34 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Hooray, hooray, it's a holi-holiday
Maar het is net niet helemaal hetzelfde
Die ook wel jaquote:Op zaterdag 17 december 2011 22:34 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Hooray, hooray, it's a holi-holiday
Maar het is net niet helemaal hetzelfde
Idd!quote:Op zaterdag 17 december 2011 22:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Die ook wel ja
Maar die van Cindy Lauper had ik vroeger, was mijn allereerste casettebandje
En dát melodielijntje is wel exact hetzelfde.
Zie boven, khebbum al, Cindy Lauperquote:Op zaterdag 17 december 2011 22:38 schreef miss_dynastie het volgende:
Ja 't komt wel heel bekend voor, dat refrein... even aan D vragen of hij enig idee heeft, hij heeft soms van die ingevingen
Hee MPquote:Op zaterdag 17 december 2011 22:38 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Slowchatter van weleer (paar weken) meldt zich
Ja ik zag het, blijkbaar is m'n auto-refresher even kaduukquote:Op zaterdag 17 december 2011 22:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Zie boven, khebbum al, Cindy Lauper
quote:Op zaterdag 17 december 2011 22:40 schreef nokwanda het volgende:
slowchatter meldt zich weer af. Ga even een stom spelletje spelen en dan mijn melatoninetabletje nemenen dan lekker pitten.
Heb je gezien dat LA The Voices zich hebben teruggetrokken voor het Songfestival?quote:Op zaterdag 17 december 2011 22:42 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Ja, ik heb het de afgelopen weken erg druk gehad met weet-ik-veel-wat, en als ik dan even op FOK! zit ga ik even snel langs POL of KAA of ESF, omdat ik weet dat als ik eenmaal hier kom ik weer moeilijk vertrek. Naja, dat zegt wel wat over de gezelligheid hier
Ja en ik ben het eigenlijk helemaal met je eens, ze zouden waarschijnlijk toch niet doorgaan.quote:Op zaterdag 17 december 2011 22:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je gezien dat LA The Voices zich hebben teruggetrokken voor het Songfestival?![]()
EDIT: oh ja, dat had je al gezien, eerder dan ik nog
Ik heb net de trailer die je plaatste gekekenquote:Op zaterdag 17 december 2011 23:05 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Topickiller of gaat iedereen nou die film kijken op internet?
Ik kijk even op het hoesje:quote:Op zaterdag 17 december 2011 23:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb net de trailer die je plaatste gekeken
Had er al veel over gehoord trouwens, over die film. Heeft ie ook niet een Golden Globe gewonnen oid?
Hehequote:Op zaterdag 17 december 2011 23:29 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Aangezien iedereen nu die film gaat kijken, was dit helemaal geen slimme zet van mij voor de gezelligheid in dit topic
Aanrader, deze.quote:Op zaterdag 17 december 2011 22:53 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Vandaag heb ik nog een leuke film gekeken, namelijk Good bye, Lenin!. De film gaat over een jongen in de DDR in de laatste periode voor de val van de muur. Dan, terwijl hij protesteert tegen de gang van zaken, ziet hij zijn moeder neervallen. 8 maanden later ontwaakt zijn moeder, belangrijk persoon binnen de DDR, uit haar coma. Ze mag mee naar huis, maar iedere schok kan fataal zijn. De jongen, Alex Kerner, moet ervoor zorgen dat haar moeder niks van de omslag meekrijgt. Dit zorgt voor grappige situaties. Maar er zit ook wel een grote verhaallijn in.
Na de film een maand terug op internet te hebben gezien, heb ik hem voor Sinterklaas gekregen. Dat is natuurlijk veel makkelijker kijken met ondertitels.
Trailer:
O geweldig! Regent het bij jullie? Als het hier had geregend, was ik echt zo gegaan.quote:Op zaterdag 17 december 2011 23:56 schreef Greys het volgende:
Ik was even met de Biet door de regen aan het hollen
Slaap lekker Samzz
Is het altijd iets wat van jou is? Want ik hoor wel vaker dat een hond graag slaapt met iets wat de geur van het baasje heeftquote:Op zondag 18 december 2011 00:00 schreef Greys het volgende:
Het valt me trouwens steeds meer op dat Biet het liefst slaapt met een 'doekje' in haar bek. Het is net als een kind vroeger een tut-doekje had, zo maakt Biet van een deken of een doek (of nu mijn fleecevest dat ik uit had gedaan en op de bank had liggen) eerst met beide voorpoten een frommeltje, dat pakt ze dan in haar bek en dan gaat ze slapen. Zonder er in te bijten ofzo.
Zou dat een soort veilig gevoel geven ofzo?Te vroeg bij de moeder weg, of gewoon een raar hondje?
![]()
Niet zo zeer, als het maar 'een doek' isquote:Op zondag 18 december 2011 00:05 schreef Bamba het volgende:
[..]
Is het altijd iets wat van jou is? Want ik hoor wel vaker dat een hond graag slaapt met iets wat de geur van het baasje heeft
Ja, dat kan echt niet hoor, in deze multiculti samenleving.quote:Op zondag 18 december 2011 00:04 schreef Bamba het volgende:
Onze woningstichting was zo slim om met de verbouwing alle putjes uit de achtertuinen te verwijderen...Nu staat het hier dus blank. Buiten dan bedoel ik he..
Kat blij.quote:Op zondag 18 december 2011 00:45 schreef Greys het volgende:
Pagan!
Kijk... Biet nam toch maar liever de kat als knuffeldoek![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |