Datquote:Op zaterdag 17 december 2011 19:16 schreef Greys het volgende:
Wat een vreselijk lekker hondje, Bamba![]()
Nee, Cat.quote:
ANTM!quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:23 schreef Greys het volgende:
Komt er nog iets leuks op tievie vanaaf?
Ik had de LaPoquote:Op zaterdag 17 december 2011 19:21 schreef Loveless85 het volgende:
Pff je had 'm al klaar staan
Mijn kerstkaartensletten TT dan?
New Kids 2quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:23 schreef Greys het volgende:
Nee.quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:23 schreef Greys het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa?quote:
quote:
Nee, want we hebben een flatscreen dus daar kan je bekant niks op kwijt.quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:23 schreef Greys het volgende:
Vroeger was alles beter.quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:25 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee, want we hebben een flatscreen dus daar kan je bekant niks op kwijt.
Bij vrouwen vaak andersom hoor, dat het vroeger minder breed wasquote:Op zaterdag 17 december 2011 19:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Vroeger was alles beter.En breder.
Topfilm!quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:27 schreef Qwea het volgende:
http://www.tvgids.nl/programma/11953374/20%3A00Transporter_3/
Bij mij nietquote:Op zaterdag 17 december 2011 19:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Bij vrouwen vaak andersom hoor, dat het vroeger minder breed was
Alleen bij vrouwen?quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Snel, zoek je foon!Anders istie weg!
Suggereer jij nu dat breder minder goed is?quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee, ik ga geen foto's posten van toen ik 10 kilo meer woogquote:
Snel Q! Shop er een foon in!quote:
quote:
Het was wel een beetje opdringerig.quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:31 schreef Ynske het volgende:
[..]
k wens t je, maar als je dr niets mee wilt doen, ook goed
Dankjewel he.quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:31 schreef Ynske het volgende:
[..]
k wens t je, maar als je dr niets mee wilt doen, ook goed
quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het was wel een beetje opdringerig.
quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het was wel een beetje opdringerig.
Van de...... ?quote:
Dat lees je toch, of heb je stront in je ogen?quote:
quote:
quote:
Effe checken of jullie nog opletten.quote:
Dus je weegt 40 kilo? Anorexia patient.quote:
Zeg kutje reageer je PMS eens op een ander af.quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:33 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat lees je toch, of heb je stront in je ogen?
EN DAT BEPAAL JIJ?quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:34 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Zeg kutje reageer je PMS eens op een ander af.
Het is wel een beetje opdringerig.quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:34 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Zeg kutje reageer je PMS eens op een ander af.
That's just the way I roll.quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het is wel een beetje opdringerig.
He wat?quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:36 schreef Greys het volgende:
Oh God, is er al een synchrone cyclus?
JA!quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:36 schreef Muis006 het volgende:
[..]
TOEVALLIG WEL JA!
Problemen mee!?
heh??quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:36 schreef Greys het volgende:
Je cyclus schat. Synchroon en zulks.quote:
Engerdquote:Op zaterdag 17 december 2011 19:37 schreef Loveless85 het volgende:
SYNC UP!
Maar ik neem aan dat de meesten wel aan de pil zijn, dus dan gaat niet op, toch?
Tombo niet, die is voorbehoudsmiddelloos.quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:37 schreef Loveless85 het volgende:
SYNC UP!
Maar ik neem aan dat de meesten wel aan de pil zijn, dus dan gaat niet op, toch?
Ik doneer R in deze cyclusquote:Op zaterdag 17 december 2011 19:36 schreef Greys het volgende:
O ben ik je schat nu.quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je cyclus schat. Synchroon en zulks.
Smaken verschillen.quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:38 schreef Greys het volgende:
Zo schattig trouwens, mijn vader en moeder zijn een weekendje weg en waren daar naar de bioscoop geweest. New Year's Eve hebben ze gezien.
Zoooooooo een enorm leuke film! Zelfs je vader vond hem leuk! En Bon Jovi en Robert de Niro zaten er in!!! Echt de leukste film die we sinds tijden gezien hebben!!!"
En op imdb krijgt ie 1 ster van de 10 geloof ik en zijn de commentaren unaniem 'worst movie ever'.
Zegt niksquote:Op zaterdag 17 december 2011 19:38 schreef Greys het volgende:
Zo schattig trouwens, mijn vader en moeder zijn een weekendje weg en waren daar naar de bioscoop geweest. New Year's Eve hebben ze gezien.
Zoooooooo een enorm leuke film! Zelfs je vader vond hem leuk! En Bon Jovi en Robert de Niro zaten er in!!! Echt de leukste film die we sinds tijden gezien hebben!!!"
En op imdb krijgt ie 1 ster van de 10 geloof ik en zijn de commentaren unaniem 'worst movie ever'.
Hij leek mij ook zo leukquote:Op zaterdag 17 december 2011 19:38 schreef Greys het volgende:
Nee hoor lievurt, dat was sarcastisch bedoeld.quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:38 schreef Muis006 het volgende:
[..]
O ben ik je schat nu.
Dat vind ik wel wat opdringerig.
quote:
Nou kijk... ga effe zitten...quote:
GADVERDAMMEquote:Op zaterdag 17 december 2011 19:39 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
Nou kijk... ga effe zitten...
Vrouwen hebben ééns per maand dat er een eicel...
quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:38 schreef Muis006 het volgende:
[..]
O ben ik je schat nu.
Dat vind ik wel wat opdringerig.
WTF?quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:39 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
Nou kijk... ga effe zitten...
Vrouwen hebben ééns per maand dat er een eicel...
Ik vond Valentine's Day destijds gruwelijk. En deze schijnt nog veel slechter te zijnquote:
Jij niet hoor.quote:
Dat wilde ik net zeggen, het klinkt een beetje als Valentines Day, zo'n film omtrent een feestdag, met echt 20 celebrities er in ofzoquote:Op zaterdag 17 december 2011 19:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vond Valentine's Day destijds gruwelijk. En deze schijnt nog veel slechter te zijn![]()
Maar ik wil hem ook wel zien hoorSarah Jessica Parker, Bon Jovi, I'm in!
Allemaal Love Actually wannabeesquote:Op zaterdag 17 december 2011 19:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat wilde ik net zeggen, het klinkt een beetje als Valentines Day, zo'n film omtrent een feestdag, met echt 20 celebrities er in ofzo
quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar kunnen we het nog eens over hebben...
Wat weet jij van Ll dat ik niet weet?quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar kunnen we het nog eens over hebben...
Begint de titilsong metquote:Op zaterdag 17 december 2011 19:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vond Valentine's Day destijds gruwelijk. En deze schijnt nog veel slechter te zijn![]()
Maar ik wil hem ook wel zien hoorSarah Jessica Parker, Bon Jovi, I'm in!
Who am I kidding, eigenlijk wist ik dat al.quote:
quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat weet jij van Ll dat ik niet weet?
I know mah bro's, yo.quote:
OMG!quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:42 schreef Qwea het volgende:
kijk eens wat ik tegenkwam?
http://forum.fok.nl/topic/1746324#105236060
En waarom zou .....quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:43 schreef Qwea het volgende:
Hey Cat, dit is wat voor jou joh http://forum.fok.nl/topic/1746324#105661526
quote:
Waarom heeft die persoon een rozijnenbrood op schoot?quote:
Eigenlijk nooit, maar toen bedacht ik me dat IM daar wel had gepostquote:Op zaterdag 17 december 2011 19:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]![]()
Q, hoe vaak zit jij in KPD, hmmm? Vieslakje.
quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:50 schreef Loveless85 het volgende:
Arme Tombo
Zou hij ook een kaartje krijgen?
Ik ga![]()
Fijne avond
Ga je kaartjes schrijven?quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:50 schreef Loveless85 het volgende:
Arme Tombo
Ik ga![]()
Fijne avond
quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:50 schreef Loveless85 het volgende:
Arme Tombo
Ik ga![]()
Fijne avond
Metquote:Op zaterdag 17 december 2011 19:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, ik heb BLAUWE kaartjes, geen rode
quote:
Dat is zo erg he? Ik wilde vorige week choco rozijnen pakken: had ik pinda's gekocht.quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:58 schreef Qwea het volgende:
meh, ik ging heel blij choco pinda's pakken... ze vallen toch tegen
Ik had ook rozijnen moeten kopenquote:Op zaterdag 17 december 2011 19:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat is zo erg he? Ik wilde vorige week choco rozijnen pakken: had ik pinda's gekocht.
Faalquote:Op zaterdag 17 december 2011 20:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik had ook rozijnen moeten kopendie pinda's zijn niet zo lekker
Ik had kerstboodschappen gedaan alvast... de helft is al op
Tapasquote:Op zaterdag 17 december 2011 20:02 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Faal
Ik maak voor kerstavond tapas
Faal!quote:Op zaterdag 17 december 2011 20:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik had ook rozijnen moeten kopendie pinda's zijn niet zo lekker
Ik had kerstboodschappen gedaan alvast... de helft is al op
Njam!quote:Op zaterdag 17 december 2011 20:02 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Faal
Ik maak voor kerstavond tapas
Jaquote:Op zaterdag 17 december 2011 20:12 schreef Cat22 het volgende:
We hebben het hier veel teveel over eten.
Fixed.quote:Op zaterdag 17 december 2011 20:15 schreef tombolafan het volgende:
Je kan het NOOIT teveel over eten hebben
Ja ik ookquote:
5 burenkaarten! Dat doe je goed! Ik heb er maar eentje die kaartwaardig (quote:Op zaterdag 17 december 2011 20:57 schreef tombolafan het volgende:
Zoooooo, 5 kaarten al in de brievenbus gedaan (buren)
En ik heb al 7 kaarten ontvangen
Maar ik ben er 3 een beetje kwijt nu
Nou ja, kwijt, kwijt, opgeruimd en ik weet even niet waar (standaard was nog niet leeggemaakt) en 1 ligt bij mn moederquote:Op zaterdag 17 december 2011 20:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
5 burenkaarten! Dat doe je goed! Ik heb er maar eentje die kaartwaardig () is.
8 kaarten ontvangen en nul kwijt.
Zal wel door de kerstpostdrukte komenquote:Op zaterdag 17 december 2011 21:00 schreef ferrari_rood het volgende:
Hier faalt de post hopelijk. Geboortekaartje van nichtje nog niet ontvangen en ons gestuurde kaartje is daar ook nog niet aangekomen
Gister en vandaag weer eens extra beseft hoe belangrijk eten en slapen zijn voor een mens. Je kunt echt alles aan als je die twee dingen maar kunt doen. De zaligheid.quote:Op zaterdag 17 december 2011 20:12 schreef Cat22 het volgende:
We hebben het hier veel teveel over eten.
Oh wat erg!quote:Op zaterdag 17 december 2011 21:02 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Gister en vandaag weer eens extra beseft hoe belangrijk eten en slapen zijn voor een mens. Je kunt echt alles aan als je die twee dingen maar kunt doen. De zaligheid.
Wat een paar ontzettende rare dagen en de komende week nog te gaan.
gisternacht kreeg ik een telefoontje van mijn stiefbroertje dat mijn vader een hartinfarct had gehad en dat het slecht ging. Een uurtje later gaf hij mij het nummer van de arts. Mijn vader was op dat moment stabiel. Dus ik ben 's morgens opgestaan en naar mijn werk gegaan. Mijn collega secretaresses hadden al vakantie en ik zou er alleen zijn voor twee afdelingen. Ik dacht: ik ga op zoek naar iemand voor overdracht, doe de meest spoedeisende zaken en dan ga ik naar Eindhoven, naar mijn vader. Ik belde eerst de arts. Die zei gelijk: kun je direct komen, want het gaat slecht. Dat maar gelijk gedaan. Bij aankomst was mijn vader al in slaap gebracht en het was me gelijk duidelijk dat ie dat niet ging redden. Gisteravond om 18.05 heb ik hem uitgeleide mogen doen.
quote:Op zaterdag 17 december 2011 21:04 schreef ferrari_rood het volgende:
Nok gecondoleerd met het verlies van je vader.
Als je een slaapplek hier nodig hebt weet je mij te vinden he.
Heb je dan ook contact met die buren? (ik zou heb zelf een beetje vreemd vinden om een kaartje in de bus te vinden van een mij onbekende buurvrouwquote:Op zaterdag 17 december 2011 21:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou ja, kwijt, kwijt, opgeruimd en ik weet even niet waar (standaard was nog niet leeggemaakt) en 1 ligt bij mn moeder
En ik woon hier net en wil niet rot overkomen dus heb mn hele rijtje gestuurd (kaarten kosten niks, postzegels alleen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |