Maar het ligt er wel aan wat, niet?quote:Op zaterdag 17 december 2011 20:42 schreef Sinji het volgende:
Vrouwen vinden het altijd leuk om te zien dat je bekwaam bent in iets, niets meer dan dat.
Vrouwen houden van etenquote:Op zaterdag 17 december 2011 20:42 schreef Sinji het volgende:
Vrouwen vinden het altijd leuk om te zien dat je bekwaam bent in iets, niets meer dan dat.
Afhankelijk zijn van een vrouw.quote:Op zaterdag 17 december 2011 20:43 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Daar gaat het toch om wat betreft daten!? => Wijf in de keuken
In een bepaalde mate ja. Maar met alles kun je een positieve draai aan geven. Het is hoe iets overkomt. Als je goed bent in iets, straalt dat zelfvertrouwen uit.quote:Op zaterdag 17 december 2011 20:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar het ligt er wel aan wat, niet?
Waar ben jij goed in?quote:Op zaterdag 17 december 2011 20:46 schreef Sinji het volgende:
[..]
In een bepaalde mate ja. Maar met alles kun je een positieve draai aan geven. Het is hoe iets overkomt. Als je goed bent in iets, straalt dat zelfvertrouwen uit.
Hmmm... Op die manier snap ik de aantrekkingskracht van seriemoordenaars wel. Die zijn namelijk heel goed in moorden!quote:Op zaterdag 17 december 2011 20:46 schreef Sinji het volgende:
[..]
In een bepaalde mate ja. Maar met alles kun je een positieve draai aan geven. Het is hoe iets overkomt. Als je goed bent in iets, straalt dat zelfvertrouwen uit.
Tja, sommigen vinden moordenaars aantrekkelijk blijkbaar. Niets aan te doen.quote:Op zaterdag 17 december 2011 20:49 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Hmmm... Op die manier snap ik de aantrekkingskracht van seriemoordenaars wel. Die zijn namelijk heel goed in moorden!
I see what you did there..quote:Op zaterdag 17 december 2011 20:51 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Koken en feesten en....met poesjes spelen?
Mjah, van Joran van der Sloot tot Dutroux, allemaal hebben ze hordes vrouwen achter zich aan. Dat ze letterlijk onbereikbaar zijn (ze zitten in de gevangenis) is klaarblijkelijk ook geen probleem voor die vrouwen.quote:Op zaterdag 17 december 2011 20:50 schreef Sinji het volgende:
[..]
Tja, sommigen vinden moordenaars aantrekkelijk blijkbaar. Niets aan te doen.
Ik heb net gekookt.quote:
Goed bezig ouwequote:
Sorry, daar denk ik niet over na en hoe dat mij zou helpen met versieren.quote:Op zaterdag 17 december 2011 20:54 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Mjah, van Joran van der Sloot tot Dutroux, allemaal hebben ze hordes vrouwen achter zich aan. Dat ze letterlijk onbereikbaar zijn (ze zitten in de gevangenis) is klaarblijkelijk ook geen probleem voor die vrouwen.
*serieus post in lulkoektopic*
Is toch zo voor de hand liggend man. Als je je gun wilt gebruiken moet je eerst je gun gebruikenquote:Op zaterdag 17 december 2011 20:55 schreef Sinji het volgende:
[..]
Goed bezig ouwe
[..]
Sorry, daar denk ik niet over na en hoe dat mij zou helpen met versieren.
Het onbereikbare schijnt juist belangrijk te zijn hierin, vrouwen die schrijven met delinquenten willen vaak niets meer van ze weten zodra ze vrij komen.quote:Op zaterdag 17 december 2011 20:54 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Mjah, van Joran van der Sloot tot Dutroux, allemaal hebben ze hordes vrouwen achter zich aan. Dat ze letterlijk onbereikbaar zijn (ze zitten in de gevangenis) is klaarblijkelijk ook geen probleem voor die vrouwen.
'Tussen droom en daad staan wetten in de weg'quote:Op zaterdag 17 december 2011 21:00 schreef Sinji het volgende:
Hmm, seriemoordenaar worden om vrouwen te versieren lijkt mij een beetje.. een drempel
Omdat ze anders blijken te zijn? Of omdat ze niet meer onberijkbaar zijn?quote:Op zaterdag 17 december 2011 20:59 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Het onbereikbare schijnt juist belangrijk te zijn hierin, vrouwen die schrijven met delinquenten willen vaak niets meer van ze weten zodra ze vrij komen.
Diep man, erg diep.quote:Op zaterdag 17 december 2011 21:01 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
'Tussen droom en daad staan wetten in de weg'
Niet meer onbereikbaar. Vrouwen flirten met 'het idee' in plaats van de werkelijkheid.quote:Op zaterdag 17 december 2011 21:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Omdat ze anders blijken te zijn? Of omdat ze niet meer onberijkbaar zijn?
quote:Op zaterdag 17 december 2011 21:03 schreef Sinji het volgende:
[..]
Niet meer onbereikbaar. Vrouwen flirten met 'het idee' in plaats van de werkelijkheid.
Delinquenten, getrouwde mannen, is ook allemaal hetzelfde voor vrouwen hé.quote:Op zaterdag 17 december 2011 20:59 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Het onbereikbare schijnt juist belangrijk te zijn hierin, vrouwen die schrijven met delinquenten willen vaak niets meer van ze weten zodra ze vrij komen.
Serieuze post die ook gewoon offtopic is. Als je ergens over wil praten kan dat gewoon hoorquote:Op zaterdag 17 december 2011 20:54 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |