whut de camera staat nog op het bed gericht sorryquote:Op zaterdag 17 december 2011 19:56 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Maak fotos dan met jullie gadgets
Daar moet je verstandig mee omgaan, alles met matequote:Op zaterdag 17 december 2011 19:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Ach je hebt je pedopas nu toch al, doe lekker gek.
Recente foto van mij dat ik lekker gek doequote:Op zaterdag 17 december 2011 19:57 schreef heloef het volgende:
Ach je hebt je pedopas nu toch al, doe lekker gek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
uitgaan? Opblaasschaap?quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:58 schreef Sinosappel het volgende:
Ik voel me alleenig. Hebben jullie tips voor mij?
quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:59 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Recente foto van mij dat ik gek doe
dan Ben je wel gerimpeld zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
Keihard neuken.quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:58 schreef Sinosappel het volgende:
Ik voel me alleenig. Hebben jullie tips voor mij?
Ik zou je wel doen hoor.quote:
Haha.quote:
opblaas schaap dan.quote:Op zaterdag 17 december 2011 20:00 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Haha.
Nee kan helaas niet de deur uit, m'n been is gebroken. Zit bij mn ouders verzorgd te worden.
jammerquote:Op zaterdag 17 december 2011 20:00 schreef Joysa het volgende:
Ik heb een foto gemaaktmaar via raam naar buiten dus zie je niks
Ja en? Dan voel je je denk ik niet alleen aangezien je dat minimaal met zijn tweeën doet.quote:
dan neuk je haar zacht en lief.quote:Op zaterdag 17 december 2011 20:02 schreef Sinji het volgende:
Ik vind het eigenlijk niet getuigen van tact als je een vrouw met een gebroken been 'keihard neukt'
Just sayin'![]()
Je weet wie het zegt.. Hap hapquote:Op zaterdag 17 december 2011 20:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja en? Dan voel je je denk ik niet alleen aangezien je dat minimaal met zijn tweeën doet.
Het is allemaal simpele logica.
Aaahhhquote:Op zaterdag 17 december 2011 20:03 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
dan neuk je haar zacht en lief.
maar je bent een vent toch?quote:
Zelfs niet als je heel lief en teder geneukt zou worden door iemand die je leuk vindt?quote:Op zaterdag 17 december 2011 20:05 schreef Sinosappel het volgende:
Maar daar zou ik me op dit momente alleen maar naarder door voelen waarschijnlijk
Vrijen heet datquote:Op zaterdag 17 december 2011 20:06 schreef heloef het volgende:
Zelfs niet als je heel lief en teder geneukt zou worden door iemand die je leuk vindt?
Jaaa, iemand die je leuk vindt, das een ander verhaal natuurlijkquote:Op zaterdag 17 december 2011 20:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Zelfs niet als je heel lief en teder geneukt zou worden door iemand die je leuk vindt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |