Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
iwaninho ( BDIL)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:55 schreef OmniRocket het volgende:
Voortgang van het PS3 Fok! Toernooi numero uno:
https://docs.google.com/s(...)ue&gid=0&output=htmlRvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Ja, daar haal je meer rendement uitquote:
Hé. Maikon Leitequote:Op zaterdag 17 december 2011 18:11 schreef StijnDa het volgende:
Matige TT. Net als de vorige eigenlijk. En de vorige OP chick was ook niet veel waard.
VDM, beetje beter je best doen!
O, dan gewoon packs kopenquote:Op zaterdag 17 december 2011 18:12 schreef Kenarion het volgende:
Thing is, ik had nog een MS kaartje liggen van me verjaardag :p
Die van 15k met 7 zeldzame kaarten.quote:Op zaterdag 17 december 2011 18:12 schreef Kenarion het volgende:
Thing is, ik had nog een MS kaartje liggen van me verjaardag :p
Ja ik had net 2 jumbo packs, jezus christus, had in totaal 12 spelers denk, waarvan 3-4 silver (weliswaar met 90 pacequote:Op zaterdag 17 december 2011 18:13 schreef vandermar het volgende:
[..]
O, dan gewoon packs kopenvan 7500 (120 MSP) zou ik doen aangezien ik nooit iets in die Jumbo krijg. Ook niet in die andere
Je moet een beetje veel geluk hebben...quote:Op zaterdag 17 december 2011 18:14 schreef Kenarion het volgende:
[..]
Ja ik had net 2 jumbo packs, jezus christus, had in totaal 12 spelers denk, waarvan 3-4 silver (weliswaar met 90 pace)
zelden geluk gehad. 1 keer een Evra, een Lahm en een Danilinho. Dat was het wel. Heel, heel veel kutpakjes. Ohja en een IF Olic. leverde wel 13K op.quote:Op zaterdag 17 december 2011 18:15 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Je moet een beetje veel geluk hebben...
quote:Op zaterdag 17 december 2011 18:20 schreef SuperHarregarre het volgende:
Vandermar, heb een IF Vela te pakken voor 12k.
Dat gebeurt zo vaak, helaasquote:Op zaterdag 17 december 2011 18:22 schreef Kenarion het volgende:
godverdomme, al 3x de paal geraakt, en deze gast maakt de 0-1 tussen 2 verdedigers met een zachtballetje over de grond.. -.-
Anders was je controller nu verrot geweest.quote:Op zaterdag 17 december 2011 18:21 schreef BDIL het volgende:
Haha net een pot met mijn BPL Dreams squad tegen een ander BPL team ; 1-0 voor en in de 88 minuut scoort hij 1-1 met Suarez. Vervolgens speel ik veel beter in extra tijd en maak ik de 2-1 scoort hij een cutback goal net aan het einde 1e helft extra tijd. Uiteindelijk krijgt die lul een penalty na een impact enigine gekloot en houdt onze reder Pepe Reina de penalty tegen. Met penalty's heb ik gewonnen en alsnog door
:P
Volgens mij is Pino de enige tot zover die dat voor elkaar gekregen heeftquote:Op zaterdag 17 december 2011 18:23 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Anders was je controller nu verrot geweest.
Ik ook hoor.quote:Op zaterdag 17 december 2011 18:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Volgens mij is Pino de enige tot zover die dat voor elkaar gekregen heeft
Ik speel finales altijd met een oude witte controler of potjes waarvan ik weet dat fraude weer tegen mij isquote:Op zaterdag 17 december 2011 18:23 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Anders was je controller nu verrot geweest.
quote:
Kan nietquote:Op zaterdag 17 december 2011 18:31 schreef Kenarion het volgende:
Weet iemand trouwens een manier om je formatie op te slaan in H2H? Word er onderhand wel moe van na 300 games elke keer me formation te veranderen..
Da's toch niet zo bijzonder? Als IF is ie goud.quote:Op zaterdag 17 december 2011 18:20 schreef SuperHarregarre het volgende:
Vandermar, heb een IF Vela te pakken voor 12k.
20K is hij waard gemiddeldquote:Op zaterdag 17 december 2011 18:33 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Da's toch niet zo bijzonder? Als IF is ie goud.
Verdomd irritant inderdaad.quote:Op zaterdag 17 december 2011 18:31 schreef Kenarion het volgende:
Weet iemand trouwens een manier om je formatie op te slaan in H2H? Word er onderhand wel moe van na 300 games elke keer me formation te veranderen..
Ik zit eigenlijk op suggesties te wachtenquote:
Wat is er bijzonder aan Vela? Normaal gaan IFs van 78 niet voor meer dan 15k weg.quote:Op zaterdag 17 december 2011 18:34 schreef vandermar het volgende:
[..]
20K is hij waard gemiddeldde Silver is erg gekelderd in prijs, gelukkig had ik die al vrij goedkoop voor 12K een paar maand terug
ok okquote:Op zaterdag 17 december 2011 18:44 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik zit eigenlijk op suggesties te wachten![]()
Geen idee maar voor onder de 20K gaat er niets meer weg, op een enkele na dan.quote:Op zaterdag 17 december 2011 18:44 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Wat is er bijzonder aan Vela? Normaal gaan IFs van 78 niet voor meer dan 15k weg.
quote:Op zaterdag 17 december 2011 18:47 schreef Doublepain het volgende:
Wat is dit voor een kk pino zooi? Al 2x achter elkaar in de 2de helft van het toernooi eruit gegooid??
Gaat goed vandaag?quote:Op zaterdag 17 december 2011 18:49 schreef SuperHarregarre het volgende:
Jezus, zo'n enorme lagger nu. Als deze er niet uitklapt straks.
Mwoah, best wel.quote:
Snel, afwerken, goede dribbel, 4* skills.quote:Op zaterdag 17 december 2011 18:44 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Wat is er bijzonder aan Vela? Normaal gaan IFs van 78 niet voor meer dan 15k weg.
quote:
quote:Op zaterdag 17 december 2011 18:59 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Wel een mooi lichaam...
We kunnen Tim's kartonnen zak weer over haar hoofd doen?![]()
Niet haten.quote:Op zaterdag 17 december 2011 18:59 schreef Kenarion het volgende:
Robben die kopt terwijl die wordt gedekt door Carvalho... oke?
Daar is het een heel andere situatie, hier was het een float cross die uren onderweg was..quote:
Staat bij mij Maintenance.quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:14 schreef StijnDa het volgende:
Geloof het of niet, maar na enkele uren zit ik in de web app
Bij mij deed hij het de hele middag ook al niet.quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:19 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Staat bij mij Maintenance.
Ik zou hem keihard rapen totdat hij ging leaven lol.quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:24 schreef Toefjes het volgende:
haha, iedereen aan het kankeren, behalve Pino![]()
Net tegen een low-chem team 4-0 voor in de rust, krijg ik een berichtje van mn tegenstander: Kheb KK team![]()
Heb m teruggestuurd dat chemistry erg belangrijk is, en dat hij nog een paar goals kon maken, want dat leverde m nog wat coins op. Het is 4-3 geworden. aardige bui vandaag
Haha, nee joh. Een ronde verder, dat is het belangrijkste. Al zou ik een soort competitie achtige opzet als hij H2H wel leuk vinden. Toernooien worden saai:quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:26 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik zou hem keihard rapen totdat hij ging leaven lol.
Net in H2H finale hard geowned, alleen die gast scoorde onmogelijke lucky goals/cutbacks, en zijn keeper had rating van 10 ofzoquote:Op zaterdag 17 december 2011 19:28 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, nee joh. Een ronde verder, dat is het belangrijkste. Al zou ik een soort competitie achtige opzet als hij H2H wel leuk vinden. Toernooien worden saai:
Eerste ronde: easy
Tweede ronde: easy
Halve finale: moeilijk maar te doen
Finale: Onmogelijk.
Robben is een beperkte speler, dat merk je vooral dit seizoen. Aan snelheid ontbreekt niks maar zijn techniek is bagger. Hij kan het verschil niet maken bij Bayern omdat hij simpelweg elke keer hetzelfde doet. Tegen Borussia Dortmund viel hij vooral door de mand omdat hij Subotic tegenover zich had en niet elke keer als een speer via de rechter flank kon rennen en ineens naar binnen kappen en schieten. Zijn traptechniek en snelheid zijn idd baas maar inzicht etc. zijn ver te zoeken.quote:
Daarom moet hij ook niet op rechts bij Oranje. Daarmee verkracht je RvP en dat is toch echt de beste Nederlandse speler.quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:40 schreef BDIL het volgende:
[..]
Robben is een beperkte speler, dat merk je vooral dit seizoen. Aan snelheid ontbreekt niks maar zijn techniek is bagger. Hij kan het verschil niet maken bij Bayern omdat hij simpelweg elke keer hetzelfde doet. Tegen Borussia Dortmund viel hij vooral door de mand omdat hij Subotic tegenover zich had en niet elke keer als een speer via de rechter flank kon rennen en ineens naar binnen kappen en schieten. Zijn traptechniek en snelheid zijn idd baas maar inzicht etc. zijn ver te zoeken.
Hij is een echte buitenspeler net als Boerigter; snel, goeie linker maar meer dan dat, nee. Ik geef je ook gelijk, hij kan beter proberen de bal in de 16 te krijgen en de achterlijn op te zoeken dan naar binnen te gaan en het voor Snijder en van Persie moeilijk te maken.quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:41 schreef vandermar het volgende:
[..]
Daarom moet hij ook niet op rechts bij Oranje. Daarmee verkracht je RvP en dat is toch echt de beste Nederlandse speler.
Sneijder speelt ook verkeerd bij Oranje, Sneijder moet naast Strootman komen te spelen of in ieder geval minder diep. Van Persie kan zijn kont niet keren of Sneijder staat er al in te porren. Van der Vaart kan veel beter achter RvP spelen.quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:43 schreef BDIL het volgende:
[..]
Hij is een echte buitenspeler net als Boerigter; snel, goeie linker maar meer dan dat, nee. Ik geef je ook gelijk, hij kan beter proberen de bal in de 16 te krijgen en de achterlijn op te zoeken dan naar binnen te gaan en het voor Snijder en van Persie moeilijk te maken.
VDV CFquote:Op zaterdag 17 december 2011 19:45 schreef vandermar het volgende:
[..]
Sneijder speelt ook verkeerd bij Oranje, Sneijder moet naast Strootman komen te spelen of in ieder geval minder diep. Van Persie kan zijn kont niet keren of Sneijder staat er al in te porren. Van der Vaart kan veel beter achter RvP spelen.
Fred is inderdaad slecht, geen pace, geen skills. Ga voor Wallyson, sowieso.quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:56 schreef Pino0 het volgende:
Die Fred is niet meer wat het geweest is in Fifa 11.
Van de 3 wedstrijden waar in totaal 9 is gescoord heeft mijn CA er 6. Fred niks
Ik wil het liefste een echt beest, rond de 5k.
Iemand suggesties?
Als zijn pace gelijk blijft is hij nog steeds kutquote:Op zaterdag 17 december 2011 19:58 schreef Tim86 het volgende:
Huntelaar 2 assists en 1 goal..IF pleazzz
Die ligt helaas nog uit mijn prijs klasse. Ik heb een bank vol met rare bronzes, van mijn bronze team. Ik heb 8k over van die 15k die ik had, en Dede staat SUB op de bank.quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:56 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Fred is inderdaad slecht, geen pace, geen skills. Ga voor Wallyson, sowieso.
Ik vond Wallyson zijn schot veel beter. Maakte veel finesse goals bij mijquote:Op zaterdag 17 december 2011 20:05 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Die ligt helaas nog uit mijn prijs klasse. Ik heb een bank vol met rare bronzes, van mijn bronze team. Ik heb 8k over van die 15k die ik had, en Dede staat SUB op de bank.
Ik heb het liefste wat ruimte qua financien als bv een belangrijke speler geblesseerd raakt. Maar Wallyson heeft maar 69 shot zie ik hier? Klopt dat in de realiteit ook?:P
Wallyson is toch maar 1000c ofzo?quote:Op zaterdag 17 december 2011 20:06 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik vond Wallyson zijn schot veel beter. Maakte veel finesse goals bij mijEn hij is 5* skill. Hij is zeg maar de wat mindere versie van Neymar.
quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:56 schreef Pino0 het volgende:
Ik wil het liefste een echt beest, rond de 5k.
Wally kost max 1k ofzo. Hij scoort heel gemakkelijk, je moet alleen geen longshots gaan proberen.quote:Op zaterdag 17 december 2011 20:05 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Die ligt helaas nog uit mijn prijs klasse. Ik heb een bank vol met rare bronzes, van mijn bronze team. Ik heb 8k over van die 15k die ik had, en Dede staat SUB op de bank.
Ik heb het liefste wat ruimte qua financien als bv een belangrijke speler geblesseerd raakt. Maar Wallyson heeft maar 69 shot zie ik hier? Klopt dat in de realiteit ook?:P
1k? Op PS3 staat de begin prijs op gemiddeld 7k.quote:Op zaterdag 17 december 2011 20:09 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[..]
Wally kost max 1k ofzo. Hij scoort heel gemakkelijk, je moet alleen geen longshots gaan proberen.
Als striker? Hij is CFquote:Op zaterdag 17 december 2011 20:11 schreef Pino0 het volgende:
[..]
1k? Op PS3 staat de begin prijs op gemiddeld 7k.
Oke, ja, klopt, hij staat rond 700 coins erop. Ik zet hem dan VOOR Fernandinho, die zit ook in de Liga da Brasil. Moet goed komen en ik heb 99 chem zonder manager, die 2 chem minder kan ook geen kwaad volgens mijquote:Op zaterdag 17 december 2011 20:13 schreef vandermar het volgende:
Als CF krijgt hij een donkergroen schoentje maar met een speler uit de goede competitie er achter dan krijgt hij dacht ik gewoon 9 chem
Is wel een paar k waard hoor.quote:Op zaterdag 17 december 2011 20:13 schreef Der_Rudi het volgende:
Lol, open net wat silver packs krijg ik een badge van de columbus crew.
Wat een pauperding zeg, misschien ga ik hem wel gebruiken
Gewoon even een goedkoop managertje halen.quote:Op zaterdag 17 december 2011 20:16 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Oke, ja, klopt, hij staat rond 700 coins erop. Ik zet hem dan VOOR Fernandinho, die zit ook in de Liga da Brasil. Moet goed komen en ik heb 99 chem zonder manager, die 2 chem minder kan ook geen kwaad volgens mij
Haat, ik al 5 Jumbo packs vandaag, en me beste was Walker, en die is nou ook niet echt een godsvermogen waard :pquote:Op zaterdag 17 december 2011 20:20 schreef Pobberd het volgende:
Toenet 2 pakjes gekocht van 7500. In eerste pakje kreeg ik Sneijder, in de tweede Lahm
Wellington Silvaquote:Op zaterdag 17 december 2011 20:20 schreef Der_Rudi het volgende:
Als dat zo is was het wel een lachen pakje.
Columbus crew badge, koné en wellington silva
Achja je moet gewoon veel geluk hebbenquote:Op zaterdag 17 december 2011 20:22 schreef Kenarion het volgende:
[..]
Haat, ik al 5 Jumbo packs vandaag, en me beste was Walker, en die is nou ook niet echt een godsvermogen waard :p
Alhoewel, heb nu de beruchte David Luiz..
Ik heb hem gehaald en het verschilt 1 chem. Dus het is 98 chem nu. Is het toch echt beter om 100 te hebben of maakt die 2 niets uit?quote:Op zaterdag 17 december 2011 20:18 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Gewoon even een goedkoop managertje halen.
1 punt verschil?! Is ie in de juiste formatie / nationaliteit?quote:Op zaterdag 17 december 2011 20:25 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Ik heb hem gehaald en het verschilt 1 chem. Dus het is 98 chem nu. Is het toch echt beter om 100 te hebben of maakt die 2 niets uit?
Het is een Braziliaantje, net als de rest van mijn team, hij is een CA, die op SP moet staan, en zijn opstelling is 5-2-2-1. En opgepikt voor 700 coinsquote:Op zaterdag 17 december 2011 20:26 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
1 punt verschil?! Is ie in de juiste formatie / nationaliteit?
Is beter jaquote:Op zaterdag 17 december 2011 20:28 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Het is een Braziliaantje, net als de rest van mijn team, hij is een CA, die op SP moet staan, en zijn opstelling is 5-2-2-1. En opgepikt voor 700 coinsZag er daarnet al een paar uitgaan voor 1.1k.
Maar die 2 chem, is het niet beter om 100 te hebben?
Hij zei volgens mij dat je een goedkope manager moest halen.quote:Op zaterdag 17 december 2011 20:28 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Het is een Braziliaantje, net als de rest van mijn team, hij is een CA, die op SP moet staan, en zijn opstelling is 5-2-2-1. En opgepikt voor 700 coinsZag er daarnet al een paar uitgaan voor 1.1k.
Maar die 2 chem, is het niet beter om 100 te hebben?
Oja, ik speel in 4-2-3-1.
Oke dan, beest.quote:Op zaterdag 17 december 2011 20:30 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Is beter ja![]()
Haal een braziliaanse manager in 4-2-3-1
quote:Op zaterdag 17 december 2011 20:49 schreef Tim86 het volgende:
Weer 3 Djuricicen verkocht als CM voor rond de 24K..heeft die kerel er weer Cams van gemaakt![]()
![]()
Koop dan gewoon de veel goedkopere cam versie
Saints Rowquote:Op zaterdag 17 december 2011 20:26 schreef DutchSL het volgende:
Kut EA, kan ik niet op de webapp komen terwijl mijn broertje de PS3 gekaapt heeft met zijn stomme Saints Row
Ja, dat bedoelde ik ook.quote:Op zaterdag 17 december 2011 20:30 schreef Pobberd het volgende:
[..]
Hij zei volgens mij dat je een goedkope manager moest halen.
edit: toch niet, sorry. ik snap het niet meer![]()
Gelukkig heeft hij een kleine penisquote:Op zaterdag 17 december 2011 20:44 schreef BDIL het volgende:
Jezus, wat een PINO hoerekinderen zijn sommige nederlandse gamers, echt ik schaam me kapot dat er zoveel onsportieve gamers in nederland zijn. Weer finale verloren met penalties van een kut psver met 5 @ the back en lukaku doumbia en ba voorin... Sweaty, cutback goals en hele tijd verdedigend en counterend...
Doe gewoon iets wat je zelf ligt. Wat vind je leuk om naar te kijken? Eredivisie, Nederlands Elftal, Bundesliga, Premier League, Serie A, ligue 1.quote:Op zaterdag 17 december 2011 21:04 schreef Kenarion het volgende:
Iemand een idee voor een leuke squad? Heb momenteel pure random mensen erinstaan met 35 chem :p Mijn budget is iets van ~30k
Opstelling:
Pavlyuchenko__Joe Cole (LOSC)
De Las Cuevas__Gonalons__Andrezinho__Valdivia
André Santos__Gallas__DAVID LUIZZZZZ__Williams
Kuszczak
Bank:David Fuster \ Candreva \ Begovic \ Palombo \ Ibson(blessure)
Suggesties qua spelers? :3quote:Op zaterdag 17 december 2011 21:05 schreef vandermar het volgende:
Brazilie team, kan je voor goedkoop een erg goed team maken
Real Madrid, maar dat zal helaas wel niet gaan met 30K :pquote:Op zaterdag 17 december 2011 21:05 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Doe gewoon iets wat je zelf ligt. Wat vind je leuk om naar te kijken? Eredivisie, Nederlands Elftal, Bundesliga, Premier League, Serie A, ligue 1.
Kies er 1 en doe je ding![]()
Heltonquote:
Speel meestal 3-5-2 4-1-2-1-2 (custom weliswaar, dus valt af) of 4-2-3-1 dus is primaquote:Op zaterdag 17 december 2011 21:11 schreef vandermar het volgende:
[..]
Helton
Fabio of Rafael, geen idee welke RB is. - Dede - David Luiz - Filipe
Luiz Gustavo - Roberto carlos
Lucas - Fernandinho - Carlos Eduardo
Wallyson (rafael Sobis)
Vrij goedkoop team, misschien 20K totaal
Of speel je een andere formatie?
Nee, wij speelden dit seizoen een wedstrijd, de tegenstander kreeg 4 kansen 3 goals. wij 10 kansen 0 goals. Wij tikten ze weg maar konden niet scoren. Zij maakten zelfs een sweaty goal lol.quote:Op zaterdag 17 december 2011 21:12 schreef StijnDa het volgende:
Wat een geklaag hier hé![]()
Zo gaat het nou eenmaal. Doe eens gewoon lekker voetballen, het gaat toch om de fun.
IRL gaat ook niet altijd alles even makkelijk. Als je echt beter bent dan win je wel
Denk op de lange termijn, je wint wel eens onverdiend, je verliest wel eens onverdiend. Na genoeg potjes middelt dit zich uit volgens statistiek.quote:Op zaterdag 17 december 2011 21:13 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee, wij speelden dit seizoen een wedstrijd, de tegenstander kreeg 4 kansen 3 goals. wij 10 kansen 0 goals. Wij tikten ze weg maar konden niet scoren. Zij maakten zelfs een sweaty goal lol.
Nou ja, ons team kan niet echt afmakenquote:Op zaterdag 17 december 2011 21:15 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Denk op de lange termijn, je wint wel eens onverdiend, je verliest wel eens onverdiend. Na genoeg potjes middelt dit zich uit volgens statistiek.
Anders schort het aan je afmaak-skills.
Ga ik proberen een goedkope te hosselenquote:
Ik heb er al genoeg voor 40K of minder zien gaan in ieder geval.quote:Op zaterdag 17 december 2011 21:18 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Volgens Ultimatedb gaat hij nog weg voor 55k...
Oké danquote:Op zaterdag 17 december 2011 21:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik heb er al genoeg voor 40K of minder zien gaan in ieder geval.
Thanks alot, ben nu bezig met de CDM linie (Bij def nog even snel Maxwell erbij gekocht, stond erop voor 350quote:Op zaterdag 17 december 2011 21:11 schreef vandermar het volgende:
[..]
Helton
Fabio of Rafael, geen idee welke RB is. - Dede - David Luiz - Filipe
Luiz Gustavo - Roberto carlos
Lucas - Fernandinho - Carlos Eduardo
Wallyson (rafael Sobis)
Vrij goedkoop team, misschien 20K totaal
Of speel je een andere formatie?
Je kan anders Willians doen van Flamengo dacht ik.quote:Op zaterdag 17 december 2011 21:27 schreef Kenarion het volgende:
[..]
Thanks alot, ben nu bezig met de CDM linie (Bij def nog even snel Maxwell erbij gekocht, stond erop voor 350), nu RCarlos bidwars overal
Heb gustavo en Rcarlos voor 2.2k ofzoiets dacht ik, en nog eentje als roulatie voor 350 die ook iets van 78 wasquote:Op zaterdag 17 december 2011 21:28 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je kan anders Willians doen van Flamengo dacht ik.
Oja, ik heb ook een BRA team gemaakt. Corintehas oid uit Liga do Brasil heeft echt een super goede vrije trap. Al die stats op 85+quote:Op zaterdag 17 december 2011 21:27 schreef Kenarion het volgende:
[..]
Thanks alot, ben nu bezig met de CDM linie (Bij def nog even snel Maxwell erbij gekocht, stond erop voor 350), nu RCarlos bidwars overal
Voor bronze spelers is dat wel het beste jaquote:Op zaterdag 17 december 2011 21:53 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Oja, ik heb ook een BRA team gemaakt. Corintehas oid uit Liga do Brasil heeft echt een super goede vrije trap. Al die stats op 85+
Aanradertje..
Wat is de beste manier om contracten te versieren? Ik koop meestal een bronze pack en daar kan ik er altijd wel 3 uithalen en soms zelfs een shiny.
Er zijn alleen ontwikkelingen als je met de spelers speelt, en er zit een maximum aan...quote:Op zaterdag 17 december 2011 21:53 schreef noobr het volgende:
Ok, vergeef mijn noobheid.
Maar zijn er geen ontwikkelingen meer bij carrière? Maher bleef na een seizoen op 66 hangen :-|
Ik heb gouden spelers nu.quote:Op zaterdag 17 december 2011 21:54 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Er zijn alleen ontwikkelingen als je met de spelers speelt, en er zit een maximum aan...
Het is nu vrij druk op de contractenmarkt, voor 200 gaat dat niet lukken.quote:Op zaterdag 17 december 2011 21:55 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dan kan je beter voor 200 coins contracten kopen op de markt
Dat faalt best welquote:Op zaterdag 17 december 2011 21:54 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Er zijn alleen ontwikkelingen als je met de spelers speelt, en er zit een maximum aan...
Niet op de bank zetten dus, mocht je dat doen.
Ah zo was het vroegerquote:Op zaterdag 17 december 2011 21:55 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Het is nu vrij druk op de contractenmarkt, voor 200 gaat dat niet lukken.
Je kan ze wel verhuren, dan spelen ze ergens anders.quote:Op zaterdag 17 december 2011 21:57 schreef noobr het volgende:
[..]
Dat faalt best wel![]()
Toch bedankt voor het antwoord.
Achahbar was na 3 maanden in seizoen 1 van 59 dacht ik naar 63quote:Op zaterdag 17 december 2011 21:53 schreef noobr het volgende:
Ok, vergeef mijn noobheid.
Maar zijn er geen ontwikkelingen meer bij carrière? Maher bleef na een seizoen op 66 hangen :-|
Reken er niet opquote:Op zaterdag 17 december 2011 21:57 schreef DutchSL het volgende:
IF Raulmijn oude held, als hij een fatsoenlijke pace heeft ga ik hem gewoon in mijn La Liga team proberen kwijt te kunnen.
Hoezo? Als jij IRL alleen op de bank zit, wordt je nou ook niet echt beter ofzo, ookal ben je nog zo getalenteerd.quote:Op zaterdag 17 december 2011 21:57 schreef noobr het volgende:
[..]
Dat faalt best wel![]()
Toch bedankt voor het antwoord.
Jawel, want training en B elftallen enzoquote:Op zaterdag 17 december 2011 21:59 schreef Kenarion het volgende:
[..]
Hoezo? Als jij IRL alleen op de bank zit, wordt je nou ook niet echt beter ofzo, ookal ben je nog zo getalenteerd.
Leuke wedstrijd?quote:Op zaterdag 17 december 2011 22:00 schreef vandermar het volgende:
Lol, bij de wedstrijd Groningen - Utrecht.
Demouge wordt ingespeeld en doet een step over, maar omdat hij zo vreselijk traag is heeft die verdediger alle tijdvond ik wel grappig.
Idd jaquote:Op zaterdag 17 december 2011 21:59 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Jawel, want training en B elftallen enzo
Neequote:
Heb je ook niets aan inderdaad. Gewoon verkopen en talenten op niveau inslaanquote:Op zaterdag 17 december 2011 22:02 schreef noobr het volgende:
[..]
Idd ja
En ik had zelfs al 5 spelers verhuurd waar niemand beter uit terugkwam en ik heb geen zin om spelers in de 50 vaak in te zetten.
Had hem net aangezet en zag hemquote:Op zaterdag 17 december 2011 22:04 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee
Vies saai, Roda - Excelsior was wel leuk.
Maar nu scoort Grunn net, prima combinatie tussen Texeira en Tadic dacht ik. Eerstgenoemde ronde af.
Voor rust wel..toen had het echt 5-2 moeten staan ofzo..bizar veel kansen verneuktquote:
Dat heb ik dan weer niet gezienquote:Op zaterdag 17 december 2011 22:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Voor rust wel..toen had het echt 5-2 moeten staan ofzo..bizar veel kansen verneukt
Je kan ze beter in de juiste formatie kopen, dat is uiteindelijk goedkoperquote:Op zaterdag 17 december 2011 22:06 schreef Kenarion het volgende:
Heb nu dit:
helton
rafael-david luiz-dede-filipe
roberto carlos-luis gustavo
Lucas-Carlos Eduardo-Michel Bastos
Welliton
80 chemistry, misschien wat formation cards?
jaquote:
Hij gaat dan echt een fortuin kosten.quote:Op zaterdag 17 december 2011 22:22 schreef BDIL het volgende:
Casilias wordt IF als het een clean sheet wordt bij Sevilla - Real, wat een baas van een keeper is hij toch ( 1 ongeloofelijke redding en alle andere mogen er ook zijn).
quote:Op zaterdag 17 december 2011 22:20 schreef Pino0 het volgende:
LOL heb hem
67 contracten en gekocht voor 750, op futdb staat ie voor 1.2kbaas
FIFA FOR LIFE
quote:Op zaterdag 17 december 2011 22:23 schreef Pino0 het volgende:
[..]
whahaha ik ben echt kanker ontzettend stoned
quote:Op zaterdag 17 december 2011 22:23 schreef Pino0 het volgende:
[..]
whahaha ik ben echt kanker pino-stoned
Het lijkt sowieso nergens op wat de Boer doetquote:Op zaterdag 17 december 2011 22:25 schreef Kenarion het volgende:
Waarom staat De Boer als 4-4-2 coach op Fifa? Hij speelt de afgelopen 2 jaar al 4-3-3 of 3-4-3 en ik denk hem nooit 4-4-2 te zien spelen :p
Maar ook een fortuin opleveren als je hem krijgt in een pakjequote:Op zaterdag 17 december 2011 22:23 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hij gaat dan echt een fortuin kosten.
alles met vier middenvelders.quote:Op zaterdag 17 december 2011 22:31 schreef Fuszy het volgende:
Ik speel in de formatie 4-1-2-1-2 en ik zoek een formatie waarin een RM iig een groene formatie heeft. Kan iemand me daarbij helpen?
Vast welquote:Op zaterdag 17 december 2011 22:46 schreef Fuszy het volgende:
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#ilPLiIqdbcfLb
Net in een paar minuten in elkaar geflanst. Mag hopen dat het wat is.
Ja, ga iig mijn franse team verkopen want dat vind ik echt een zaad elftal zeg. Ik wil Maicon en Neymar nog toevoegen aan mijn selectie. Voor de rest weet ik het zo niet.quote:Op zaterdag 17 december 2011 22:48 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Vast wel![]()
Wel even sparen voor Maicon, want die Rafinha is 3 x niks.
Maikon Leitequote:Op zaterdag 17 december 2011 22:49 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ja, ga iig mijn franse team verkopen want dat vind ik echt een zaad elftal zeg. Ik wil Maicon en Neymar nog toevoegen aan mijn selectie. Voor de rest weet ik het zo niet.
Maikon Leite kan ik nooit betalenquote:Op zaterdag 17 december 2011 22:50 schreef vandermar het volgende:
[..]
Maikon LeiteMarcio Azevedo of Leo achterin en Julio Caesar is trouwens kut, bij mij liet hij alles gaan
Thiago Silva ipv Lucioquote:Op zaterdag 17 december 2011 22:57 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Maikon Leite kan ik nooit betalen. Hulk zal het maar moeten doen.
Marcio Azevedo en Leo kan ik niet vinden. Waar spelen ze, welke positie en hoeveel kosten ze?
Als verdediging heb ik nu
Marcelo - Lucio - David Luiz - Rafinha (Moet nog Maicon worden)
Julio Cesar
Suggesties mogen altijd, maar ik zal moeten verkopen voordat ik iets kan kopen.
Zijn allemaal silvers, heb je niets aan in jouw team.quote:Op zaterdag 17 december 2011 22:57 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Maikon Leite kan ik nooit betalen. Hulk zal het maar moeten doen.
Marcio Azevedo en Leo kan ik niet vinden. Waar spelen ze, welke positie en hoeveel kosten ze?
Als verdediging heb ik nu
Marcelo - Lucio - David Luiz - Rafinha (Moet nog Maicon worden)
Julio Cesar
Suggesties mogen altijd, maar ik zal moeten verkopen voordat ik iets kan kopen.
Hij zegt toch dat hij blut isquote:
Messi op de bank?quote:Op zaterdag 17 december 2011 22:59 schreef SuperHarregarre het volgende:
Lol, in blinde paniek brengt mijn tegenstander Messi in zijn al beestachtige team. Win alsnog 4-0 met Noord-Korea.
Dus een speler van 100k kopen en wisselen voor een speler van tussen de 20 en 30k. Op het moment heb ik nog 2k, dus ik zei al. Ik zal eerst moeten verkopen voordat ik iets kan kopen. Wat al jammer is natuurlijkquote:
Jawel man, die spelers worden geboostquote:Op zaterdag 17 december 2011 23:00 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Zijn allemaal silvers, heb je niets aan in jouw team.
quote:Op zaterdag 17 december 2011 23:01 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jawel man, die spelers worden geboost
quote:Maikon Leite doet echt niets onder voor Lavezzi imo.
quote:
Ga gewoon met Silvers spelen. Ik heb nooit sssst of ventjes die alle herhalingen gaan kijken! Bij de Silvertoernooien is het veel gezelliger!quote:Op zaterdag 17 december 2011 23:14 schreef SuperHarregarre het volgende:
En we hebben weer een ssssssster.
Mja, ik speel met silvers maar gewoon gold toernooi.quote:Op zaterdag 17 december 2011 23:16 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ga gewoon met Silvers spelen. Ik heb nooit sssst of ventjes die alle herhalingen gaan kijken! Bij de Silvertoernooien is het veel gezelliger!
Brasilvers zijn vaak wel kneuzen hoor.quote:Op zaterdag 17 december 2011 23:16 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ga gewoon met Silvers spelen. Ik heb nooit sssst of ventjes die alle herhalingen gaan kijken! Bij de Silvertoernooien is het veel gezelliger!
quote:Op zaterdag 17 december 2011 23:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Brasilvers zijn vaak wel kneuzen hoor.
Standaard roze bal, extensive celebrations en de hele tijd skillen, falen en dan LB+Y gaan spammen
Ach, mindere keeper is soms de charme van dit soort teams..Wil eerst even kijken of het een leuk team is..dan haal ik Vidic ook nog wel denk ik..als ik er straks in no time op uitgekeken ben dan is dat ook zonde..vooral omdat de rest geen fuck kost. Pantelic is discard value, Kolarov iets meer dan dat (maar ook cheap), Krasic had ik al en de rest is weinig waard..quote:Op zaterdag 17 december 2011 23:18 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Vidic?![]()
Leuk teamJammer van die keeper.
Ja, die instelling hebben de meesten niet though. Af en toe kom je ze wel tegen..dan word ik bij vlagen weggespeeld en win ik 5-0 omdat ze de bal bij de vierde speler verliezen steeds ofzoquote:Op zaterdag 17 december 2011 23:19 schreef vandermar het volgende:
[..]doe ik niet. Ik skill alleen maar met mijn Brazilianen
ook wanneer het niet lukt, dan nog probeer ik alleen mooie goals te maken ook al verlies ik hehe.
Ik heb gehoort/gelezen dat Pantelic echt bagger isquote:Op zaterdag 17 december 2011 23:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ach, mindere keeper is soms de charme van dit soort teams..Wil eerst even kijken of het een leuk team is..dan haal ik Vidic ook nog wel denk ik..als ik er straks in no time op uitgekeken ben dan is dat ook zonde..vooral omdat de rest geen fuck kost. Pantelic is discard value, Kolarov iets meer dan dat (maar ook cheap), Krasic had ik al en de rest is weinig waard..
Krasic is echt een fenomeen in mijn Serie A teamquote:Op zaterdag 17 december 2011 23:23 schreef SuperHarregarre het volgende:
Servië is sowieso beetje kut dit jaar. Krasic speelt ook als een natte krant.
Brazilie heeft meer de spelers voor 4-3-3 of 4-3-2-1.quote:Op zaterdag 17 december 2011 23:24 schreef KrAlex het volgende:
Ben ook van plan om een Braziliaans elftal te gaan maken. Weet alleen niet welke opstelling. 4-1-2-1-2 Is wat duur ik heb namelijk maar 170K te spenderen.
Denk momenteel aan zoiets.
Maicon - Lucio - Luiz - Marcelo
Ramires
Hulk - Bastos
Ronaldinho
Pato - Neymar
Bank: Hélton, Dede, Fabio, Felipe, Roberto Carlos, Kaká, Luis Fabiano
Even kijken wat me dit gaat kosten. Waarschijnlijk véél meer als 170k
Klopt, maar ik vind het aanbod op de flanken erg mager. Linksvoor heb je alleen de beschikking over Bastos en op rechts Hulk. Daarna is het 3x niks.quote:Op zaterdag 17 december 2011 23:25 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Brazilie heeft meer de spelers voor 4-3-3 of 4-3-2-1.
Kloptquote:Op zaterdag 17 december 2011 23:29 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Klopt, maar ik vind het aanbod op de flanken erg mager. Linksvoor heb je alleen de beschikking over Bastos en op rechts Hulk. Daarna is het 3x niks.
Ik weet niet wat het is, maar 4-2-3-1 wilt bij mij de laatste tijd niet werken. Op het begin was deze opstelling bugged waardoor de CF meer aan de linkerkant speelde. Daardoor kon je beter combineren met je spits.quote:Op zaterdag 17 december 2011 23:32 schreef vandermar het volgende:
4-2-3-1 of 4-4-2 past het beste bij Brazilie imo.
Robinho kan je op RM of LM ook wel doen. Fijne speler.
Ik vind het ook maar niks die formatie. Ik had eerst wel een team zo maar vond het niet lekker spelen. Nu ik 4-4-2 of 4-3-2-1 speel gaat het veel beter. Ik had het idee dat de spits nogal geisoleerd stond.quote:Op zaterdag 17 december 2011 23:35 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het is, maar 4-2-3-1 wilt bij mij de laatste tijd niet werken. Op het begin was deze opstelling bugged waardoor de CF meer aan de linkerkant speelde. Daardoor kon je beter combineren met je spits.
Ligt dat er niet aan dat je CF dan iets meer links georienteerd was? Als ik bv CR7 achter Benzema zet, zie ik ze constant naast elkaar/achter lekaarquote:Op zaterdag 17 december 2011 23:35 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het is, maar 4-2-3-1 wilt bij mij de laatste tijd niet werken. Op het begin was deze opstelling bugged waardoor de CF meer aan de linkerkant speelde. Daardoor kon je beter combineren met je spits.
Daar heb ik ook wel eens tegen gespeeld en volgens mij zit hij hier op het forum of hij zit op manutd forum.quote:Op zaterdag 17 december 2011 23:40 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ragequit van tegenstander na wereldoptreden Guidetti.
Finale tegen Feyenoorder.Naam: Barendrecht. Ben benieuwd, Serie A tegen mijn Dutch Abroad Silvers.
Sta 1-0 voor. EN cancel enorm sweaty bijna-goal van hem.quote:Op zaterdag 17 december 2011 23:44 schreef vandermar het volgende:
[..]
Daar heb ik ook wel eens tegen gespeeld en volgens mij zit hij hier op het forum of hij zit op manutd forum.
ga gewoon spelen johquote:Op zaterdag 17 december 2011 23:49 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Sta 1-0 voor. EN cancel enorm sweaty bijna-goal van hem.
Nu toch 1-1. Die gast is echt bizar sweaty.
Sweaty goals cancelen gaan mij ook steeds beter af.quote:Op zaterdag 17 december 2011 23:49 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Sta 1-0 voor. EN cancel enorm sweaty bijna-goal van hem.
Nu toch 1-1. Die gast is echt bizar sweaty.
Mensen die (meestal met snelle spitsen) de bal naar voren steken en dan met twee spelers op de keeper afgaan en 'm breed leggen zodat het open doel is. Normaliter kan dat wel eens voorkomen en dat vind ik niet zo'n probleem maar sommigen gaan er actief naar op zoek en spelen alleen maar op die manier. Vandaar dat snelle spelers ook zo populair zijn.quote:Op zaterdag 17 december 2011 23:59 schreef Kenarion het volgende:
Wat is een sweat goal eigenlijk dan?
Ik speel met 1 snelle spits en curl hem er altijd voorbij, hoe is dat? :pquote:Op zondag 18 december 2011 00:01 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Mensen die (meestal met snelle spitsen) de bal naar voren steken en dan met twee spelers op de keeper afgaan en 'm breed leggen zodat het open doel is. Normaliter kan dat wel eens voorkomen en dat vind ik niet zo'n probleem maar sommigen gaan er actief naar op zoek en spelen alleen maar op die manier. Vandaar dat snelle spelers ook zo populair zijn.
Gewoon normale goalquote:Op zondag 18 december 2011 00:01 schreef Kenarion het volgende:
[..]
Ik speel met 1 snelle spits en curl hem er altijd voorbij, hoe is dat? :p
Da's normaal.quote:Op zondag 18 december 2011 00:01 schreef Kenarion het volgende:
[..]
Ik speel met 1 snelle spits en curl hem er altijd voorbij, hoe is dat? :p
Robinho is cam in 12quote:Op zaterdag 17 december 2011 23:34 schreef vandermar het volgende:
Nene Bastos en Adriano voor LM heb je. Robinho en Hulk voor RM.
Lucas en Carlos CM.
2,5k ongeveer. Ligt aan de formatie.quote:Op zondag 18 december 2011 00:08 schreef Pino0 het volgende:
raul mereiles, hoeveel kan ik die verkopen?
4-3-2-1quote:Op zondag 18 december 2011 00:09 schreef StijnDa het volgende:
[..]
2,5k ongeveer. Ligt aan de formatie.
Ombouwen tot CM en dan krijgt hij donkergroen schoentje op RM. Ik heb hem er staan wanneer Leite even moet rusten en hij is goedquote:
Zo'n 2k.quote:
ps3quote:Op zondag 18 december 2011 00:12 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Zo'n 2k.
Gooi hem er op voor 1800 start en 1900 BIN en je raakt hem wel kwijt. Voor 12 uur als je om kwart over 1 niet meer online bent
ooh xbox 360 trouwens of ps3?
want ps3 is duurder.
Ja raar iddquote:Op zondag 18 december 2011 00:13 schreef vandermar het volgende:
PS3 is hij goedkoper
Xbox 1700 gem.
PS3 1500 gem.
Nice!quote:Op zondag 18 december 2011 00:15 schreef Wrijfhout het volgende:
Fijn dit![]()
Puyol IF 4312 in een 7500 pakje
Ty, ren zelf ook juigend door de kamer met 15 bier op ^^ Vriendin weer wakker, en mijn dochtertje wil weer eens niet slapenquote:
Welkom,quote:Op zondag 18 december 2011 00:18 schreef CaptainVanTastic het volgende:
Ook maar eens een accountje aangemaakt, goedenavond mijn freunden!
Hahahaquote:Op zondag 18 december 2011 00:18 schreef Wrijfhout het volgende:
[..]
Ty, ren zelf ook juigend door de kamer met 15 bier op ^^ Vriendin weer wakker, en mijn dochtertje wil weer eens niet slapen
Zij zal ook wel denken, mannen en computer spelletjesquote:Op zondag 18 december 2011 00:18 schreef Wrijfhout het volgende:
[..]
Ty, ren zelf ook juigend door de kamer met 15 bier op ^^ Vriendin weer wakker, en mijn dochtertje wil weer eens niet slapen
Ik heb 't gevoel dat sommige mensen het expres doen.quote:Op zondag 18 december 2011 00:22 schreef Kenarion het volgende:
Godverpino... zit tegen zon kk lagger die spontaan als hij de bal heeft opeens niet lagged en als ik de bal heb niet eens normaal ken passen
Ik weet het wel zeker, vandaag ook tegen zo'n eikel. Eerste helft nergens last van. begin tweede ook niet. Meneer drukt op pauze, pauze voorbij en laggen als de neten. Maar meneer had geen wissels gedaan. Uiteindelijk 4-0 winst en lekker met ssssssssssssssshh gejuicht. De stakkerquote:Op zondag 18 december 2011 00:23 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ik heb 't gevoel dat sommige mensen het expres doen.
das vies hequote:Op zondag 18 december 2011 00:29 schreef Kenarion het volgende:
kk zooi, had 9wins 1loss, zit ik nu tegen zon kk lagger gelijk een loss terwijl die gast kk slecht is
breng mij ook een!quote:Op zondag 18 december 2011 00:30 schreef CaptainVanTastic het volgende:
Moet ik godverdomme dat kaas spel weer opnieuw beginnen. Heb echt zin om die kut tv uit het raam te gooien....
Maar ach, ik neem denk ik gewoon een lekker pilsje
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#ivanZrBBbcfPHquote:Op zondag 18 december 2011 00:19 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Hahaha![]()
Ja je bent een lucky basterd.
Speel je op xbox of ps3?quote:Op zondag 18 december 2011 00:31 schreef Wrijfhout het volgende:
[..]
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#ivanZrBBbcfPH
Dat is mijn elftal trouwens, hoe je zo'n plaatje post weet ik niet
Welbeck als spits?quote:Op zondag 18 december 2011 00:31 schreef Wrijfhout het volgende:
[..]
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#ivanZrBBbcfPH
Dat is mijn elftal trouwens, hoe je zo'n plaatje post weet ik niet
Mwa hij doet het best aardig, probeer rooney, maar zoveel coins had ik nog nietquote:
klopt maar ik had in jumbo pack 15+ snelheid, en ik scoor nooit zoveel met longshots en als het wel zo is is het vaak met een middenvelderquote:
hahahahaquote:Op zondag 18 december 2011 00:43 schreef CaptainVanTastic het volgende:
nu moet ik weer met die vaak Koreaanse pauper spelers gaan spelen die een pace van 33 hebben ofzo
Nene?quote:Op zondag 18 december 2011 00:49 schreef Kenarion het volgende:
Weet iemand eeng oeie CAM voor links? In een Braziliaantjes team, heb nu Bastos maar die is toch niet zo lekker als ik dacht, en hijs linkspoot :<
Dit.quote:Op zondag 18 december 2011 00:52 schreef CaptainVanTastic het volgende:
[..]
Nene is ook een linkspoot
Geef Bastos meer kans, hij kan allesquote:Op zondag 18 december 2011 00:49 schreef Kenarion het volgende:
Weet iemand eeng oeie CAM voor links? In een Braziliaantjes team, heb nu Bastos maar die is toch niet zo lekker als ik dacht, en hijs linkspoot :<
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |